X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT12


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 24/05-14 11:47, rettet 01/10-14 07:18 
Så er tiden inde til at få styret sine abstinenser og mødes endnu en gang til det 12. træf på den sjællandske jord.

Adresse er:
Brolæggervænget 14
4700 Næstved

Bus nr. 640 fra Næstved Station kører lige til døren. Husk at stå af ved Industrivangen! Køreplan er nederst i indlægget.

Hvornår:
Fredag 3/10 - søndag 5/10. Dørene er åbne fra fre... Se hele indlægget


Bus 640
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
519 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Svar
--Skrevet 03/10-14 13:15 
Desværre ingen kondensator, med de rette specs :(
Spiller nu: Animal Soccer World
CamousCamousSkrevet 03/10-14 13:18, rettet 03/10-14 13:18 
Pyt, jeg lader den DC ligge og tager old faithful PC Engine med.
SumezSumezSkrevet 03/10-14 13:19, rettet 03/10-14 13:20 
Camous>
Tag en stak PC Engine spil ked også. Og sørg for et par gode coop SFC spil er blandet dem du tager med, for så kan vi tage en runde eller to sammen.

Har en del co-op spil med (men måtte nedprioritere nogen, da min kammerat ikke kommer med alligevel). PC Engine kan jeg ikke nå, pakkede i går og tager direkte fra arbejdet om lidt :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 03/10-14 13:19 
Er der nogen på stedet med bil, der har mulighed for at hente Elgen og undertegnede på stationen ca. 15:14?
Ellers er det nemlig en ventetid på 40 minutter til næste bus kører >__<
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 03/10-14 14:16 
Jeg kan desværre ikke da jeg skal hente børn.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/10-14 14:27 
Jeg er der nok først lidt over 17 selv desværre :/
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 03/10-14 15:11 
Ha en god weekend!
Tilmelding til SSKT12
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
amnesiaamnesiaSkrevet 03/10-14 15:16 
Ja, kæmpe godt træf til alle der deltager - vi ses forhåbentlig i næste omgang!
Græsset ER grønnere på den anden side!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/10-14 15:24 
Topfedt billede Jeppe :)
CamousCamousSkrevet 03/10-14 15:27 
Sumez, be a pal and reserve me a good CRT. Jeg dukker nok først op ved 8-9 tiden.
KTCKTCSkrevet 03/10-14 16:24 
Nu lader det til at slk486 aldrig logger ind, så han har ikke set min besked.
Derfor skriver jeg nu her, så der måske er en lille chance for at han ser det i tide :)

slk486: Kunne du lokkes til at tage Splatterhouse med igen denne gang?
Det var jo et kæmpe hit sidst, og jeg er mega klar på at prøve på at 1cc det :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
CamousCamousSkrevet 03/10-14 18:34, rettet 03/10-14 19:42 
KTC, hvor bliver du af? Skulle have været her ved 5 tiden, ikke?
KTCKTCSkrevet 03/10-14 19:22 
Som opfølgning vil jeg lige nævne at Camous er blevet hentet, så I ikke tror han stadig står ved vejkanten og venter :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JuggernautJuggernautSkrevet 03/10-14 19:31 
Haha:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 03/10-14 20:16 
Darkbeat>
Topfedt billede Jeppe :)

Takker :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
XiwanaXiwanaSkrevet 04/10-14 10:21 
Jeg håber sandelig, at der bliver hygget igennem i det sydsjællandske.
Man er slet ikke spor ked af ikke selv at kunne deltage pga. arbejde - ak-nej, da(!)
[inspirational quote here]
CamousCamousSkrevet 04/10-14 11:09 
Hygge er sat helt på max. Der er altid næste gang.
KTCKTCSkrevet 05/10-14 01:20 
Alf81: Mission accomplished! Jeg klarede SplatterHouse 1cc for få minutter siden på Alexanders arcadeboard.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
CamousCamousSkrevet 05/10-14 13:40, rettet 05/10-14 14:22 
Tilmelding til SSKT12

Kan ikke huske hvem der var der lånte mig deres stepdown men de glemte at tage den med sig igen da de smuttede.

Sig til hvad der skal ske med den. Skal jeg bare lade den ligge her?

Edit: den har lost & found afdelingen nu fået.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/10-14 14:07 
Det er Neros'. Han nævnte i bilen at han havde glemt den :)
CamousCamousSkrevet 05/10-14 14:25 
Jamen, tak for lån Neros. Håber du ikke kommer til at savne den alt for meget inden den er tilbage hos dig.

Sorry.
SumezSumezSkrevet 05/10-14 14:57 
Tak for træf! Der er slet ingen tvivl om at jeg skal direkte ud og have Super Pang til SNES/SFC! Panic Mode er fantastisk.

https://www.youtube.com/watch?v=jI5764rIq-8
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 05/10-14 15:21, rettet 05/10-14 16:39 
Nej.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
teddyboyblueteddyboyblueSkrevet 05/10-14 15:44 
Jeg vil også lige sige tak for et godt arrangement :-)
Det var sjovt, at få sat ansigt på folk.
Men puha hvor det nu rykker i mig, for at komme igang med noget arcade guf igen :-)

TeddyBoyBlue
Youtube er min ven
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/10-14 16:35 
Yes, tak for træf :)

Super hyggeligt som altid, og de "nye" lokaler var egentlig ret nice.
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/10-14 16:43 
Tak for et mega godt træf! Det var bare mega hygge fra man trådte ind, til man desværre skulle hjem igen :)

Højdepunker for mig:

Circus Charlie på arcade. Sikke et sus det gav ovre i hjørnet da det blev spillet lørdag nat. ALLE træffets deltager blev suget til spillet og skulle have et forsøg med en af tidens allerstørste perler :O

Dyne Larsen (Lars Larsen) er kunstner - I hvert fald i følge KTC :D

Jackie Chan Fists of Fire på arcade var en guldgrube af underholdning og fantastisk gameplay. Hold kæft vi havde det sjovt med spillet.

Fødselsdags-roulade fra Neros og Darkbeat. Det var mega pænt af jer :)

Teddyboy Blue og m1chelsen var mega flinke og sjove at snakke med. Håber I kommer med næste gang også :)

Jeg har sikkert glemt en hel masse andet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 05/10-14 16:50, rettet 05/10-14 20:47 
Camous>
Jamen, tak for lån Neros. Håber du ikke kommer til at savne den alt for meget inden den er tilbage hos dig.

Sorry.

Hey ja selv sorry jeg glemte også helt at du lånte den ;-) Ingen problems. Jeg kan donenre den til træffet sammen med mit CRT eller få den med hjem næste gang.

Stor tak til Juggernaut og Co for endnu et fantastisk træf. Det var virkelig hyggeligt i de nye lokaler og dejligt med plads. Rart at se alle folk igen :-)

Næste gang vil jeg prøve at begrænse mig lidt mere med hensyn til hvad jeg bringer med, man får alligevel ikke spillet alt det man havde med.

Fedt at få set nogle nye ansigter håber i kommer med næste gang igen.

Højdepunkterne for mig var:
Cirkus Martin
Martins Revenge
Jackie Martin: Martins ild 2 (Hans spil)
Outzone
Air Gallet
Hyggesnak med folk om spil i dvs genre.
KTC og Splatterhouse :-)
Sapphire til pc-engine
Co-op i Aliens Vs Predator

Glæder mig til næste træf.
Bashful Neophyte
scavengerscavengerSkrevet 05/10-14 18:40 
Jeg takker også for et som altid meget hyggeligt træf.
Lokalerne i skytteklubben føltes faktisk bedre fordi alle var samlet i det samme rum.

Flere spurgte til det spil jeg spillede, linket er forneden, så god jagt.

Histroy: Legends of War
Nemo me impune lacessit
CamousCamousSkrevet 05/10-14 18:56, rettet 05/10-14 18:57 
Good game everyone, nice to have met you all.

Cheers, Phipscube, that was a nice chat we had, mate. You are a cool lad.

Thanks KTC for making the trip possible.
SumezSumezSkrevet 05/10-14 19:39 
Hanky>
Nej.

Nej?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 05/10-14 20:45 
Ville slette min besked, men nej, det kunne jeg ikke få lov til :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
phipscubephipscubeSkrevet 05/10-14 21:37 
Hey hey! Great times! Thanks Brian for arranging another awesome sskt. Was good to see old and new faces. The new venue was actually better I think for together-cozy, but for a price and less access to shops. Looking forward to seeing you all again for sskt13! Cheers!
phipscubephipscubeSkrevet 05/10-14 21:40 
Yeah camous, we had a great chin wag together :-) I'm gonna try and get past level 3 in super star soldier, heehee! I hope you managed Megaman in the end! ;-)
Captain NCaptain NSkrevet 05/10-14 21:51 
Så er jeg også endelig hjemme. Skal ellers love for at folk begyndte at gå tidligt denne gang om Søndagen. Syntes det hele var overstået så hurtigt ^^;

Men jeg takker for endnu et smadder hyggeligt arrangement. Glæder mig til at se jer alle til næste gang.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
SumezSumezSkrevet 05/10-14 21:53 
Jeg synes det er for vildt at der blev spillet så meget Løvernes Konge til træffet. Næste træf må det være mit mål at spille alle Disney Animation Studios spillene igennem.

Les, hope you're bringing PC Engine games next time too, I forgot to try your Kiki Kaikai. Or maybe some day at Chassis if we can talk them into hooking up one there.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 05/10-14 22:01 
Tak for træf. Det var mega hygge at hilse på jer!
Spiller nu: Animal Soccer World
CamousCamousSkrevet 05/10-14 22:15 
phipscube>
Yeah camous, we had a great chin wag together :-) I'm gonna try and get past level 3 in super star soldier, heehee! I hope you managed Megaman in the end! ;-)

Yeah, I managed it in the end, though it took more tries than I care to admit. Get working on that Super Star Soldier completion though. I myself should make it a goal to beat that damn game before next we meet at SSKT13.

I also need to brush up on my PC Genjin skills. Let us have go at a completion run of them both at the next træf, eh?
Captain NCaptain NSkrevet 05/10-14 22:47 
Haha. Ja, tror da jeg så Lion King køre på 2 andre skærme foruden min xD
Sgu dejligt endelig at ha' gennemført den selv.


Jeg håber altså virkelig også at SSKT kan blive et Torsdag-Søndag arrangement. Syntes altid jeg føler jeg har så lidt tid ^^;
Kunne være fedt hvis dem der har mulighed for det kan møde om Torsdagen, så er tingene helt sat op og klar og stemningen allerede godt igang for alle der kommer om Fredagen.
Søndagen er der jo mest af alt kun for at folk kan gå sent i seng Lørdag og så tage direkte hjem når de står op.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/10-14 23:22 
Ja, tak for et mega godt træf som altid, med massere af højdepunkter.

Jackie Chan presents: Jackie Chan in Jackie Chan's Fists of Fire: Featuring Jackie Chan er et fantastisk spil
Sunsoft's Batman ser uhyggeligt godt ud på et 55" tv når det er jaget gennem sådan en Framemeister. Bliver nok nødt til at købe sådan én en dag!
Spillede bla. selv Sweet Home som er et fascinerende spil og man kan godt se hvor Resident Evil er blevet inspireret af det.
Jeg har lige bestilt det dér History: Legends of War som Scavenger spillede. Det ligner noget 2. Verdenskrig Jagged Alliance så jeg er spændt på at prøve det selv.
SumezSumezSkrevet 05/10-14 23:29 
Resident Evil var oprindeligt tænkt som en efterfølger til Sweet Home
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/10-14 23:37 
Ah ok. De har så bare pillet alle de overnaturlige ting fra da de ville lave Resident Evil. Det virker også mere uhyggeligt når det er noget der er realistisk, frem for at trække på mytologiske væsner der aldrig kunne eksistere i virkeligheden.

Tilmelding til SSKT12

Jeg skal helt sikkert spille noget mere af det. Det er jo også October! :)
SumezSumezSkrevet 05/10-14 23:48 
Ja, Resident Evil er meget anerkendt for dets høje grad af realisme :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 06/10-14 08:24 
Captain N>
Jeg håber altså virkelig også at SSKT kan blive et Torsdag-Søndag arrangement. Syntes altid jeg føler jeg har så lidt tid ^^;
Kunne være fedt hvis dem der har mulighed for det kan møde om Torsdagen, så er tingene helt sat op og klar og stemningen allerede godt igang for alle der kommer om Fredagen.
Søndagen er der jo mest af alt kun for at folk kan gå sent i seng Lørdag og så tage direkte hjem når de står op.

Grunden til folk tager tidligt hjem om søndagen er jo fordi folk har børn og familie man skal hjem til. Jeg kan også godt forstå folk gerne vil afsted tidligt hvis man kommer langvejs fra. Næste dag står jo på arbejde og normal life ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 06/10-14 08:48 
Men jeg er enig i at en ekstra dag ville klæde træffet godt, især denne gang gik det hele rigtig hurtigt, også i kraft af at så mange gik død ret tidligt både fredag og lørdag.
Men det er selvfølgelig svært at gøre noget ved i praksis, ligesom man heller ikke kan "tvinge" nogen til at være mindre trætte. :) (på lovlig vis, anyways)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 06/10-14 08:50 
Hermed også en stor tak fra min side. En weekend i spilmediets tegn, overstået alt alt for hurtigt.
Selvom de nye lokaler var en nødløsning, viste det sig faktisk at være lidt af en vinder. Jeg har fået snakket med de fleste af jer omkring jeres mening om lokaliteterne, og størstedelen mener klart at det er her at vi skal fortsætte vores sammenkomster. Det vil der blive arbejdet videre på.

3 af skærmene er røget på lossen. 2 Trinitron og et Samsung. De var store og ALT for tunge at slæbe rundt på. Nu går jagten ind på passende 20" skærme. Tak til neros for donationen. Den skærm er noget nær perfekt i træfsammenhæng

Højdepunkterne herfra må være følgende:
- de nye lokaler med mørke og lydisolerede soverum. I øvrigt var det også mere socialt med et stort rum fremfor to adskilte. Det sætter jeg pris på.
- hurtigste omgangstider i Forza 5 sammen med Hanky. Købte en smartlækker Lexus LFA og hev lidt vægt af. Den var vild! Tak for indsatsen, Hanky. Næste gang vælger du bil og bane.
- at se Super Pang(pong?) i Panicmode. Der blev virkelig gået til klaveret. -FLYT DIG!!!- :)
- at møde de nye profiler, m1chelsen og Teddyboyblue.

Næste gang hiver jeg min 360er med. Der var seriøst craving efter shmups! :(

Stor tak til jer alle (specielt jyderne) fordi at I har brugt tid og penge på at komme til Djævleøen.

Oprydningen tog en krig, så Sukkerbollen og jeg var først færdige kl.2015 så vi var godt bustede da vi landede i privaten. Panten skal afleveres i dag (3 fyldte sorte sække). Så længe det kun er 2 gange om året, går det nok.

Billeder kommer op inden årets udgang.

Tak for denne gang. Vi ses om et halvt års tid.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 06/10-14 09:37 
Apropos Splatterhouse, så fandt jeg lige den her video };-P
http://youtu.be/DrPT36HsGH4
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
phipscubephipscubeSkrevet 06/10-14 11:15 
Sumez, My PC Engine will make an appearance next time, no worries. Good idea about bringing it to chassis, might make a good wednesday competition game :-)
--Skrevet 06/10-14 15:18 
Så har jeg fået klippet lidt video sammen fra de forskellige dage :D

SSKT 12 Video
Spiller nu: Animal Soccer World
nerosnerosSkrevet 06/10-14 16:33 
Hey m1chelsen det var sku fedt! Nød at gense det hele igen.
Bashful Neophyte
phipscubephipscubeSkrevet 06/10-14 18:02 
Awesome video!
519 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig