X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT12


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 24/05-14 11:47, rettet 01/10-14 07:18 
Så er tiden inde til at få styret sine abstinenser og mødes endnu en gang til det 12. træf på den sjællandske jord.

Adresse er:
Brolæggervænget 14
4700 Næstved

Bus nr. 640 fra Næstved Station kører lige til døren. Husk at stå af ved Industrivangen! Køreplan er nederst i indlægget.

Hvornår:
Fredag 3/10 - søndag 5/10. Dørene er åbne fra fre... Se hele indlægget


Bus 640
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
519 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 02/10-14 15:56 
Måske dumt spørgsmål, men har du prøvet at trykke på test switchen, eller holde den inde mens du booter? Jeg skal nok prøve på en af mine når jeg kommer hjem i aften.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 02/10-14 16:20 
Yep, ingen resultat.

Hvis andre lige gider at teste deres, og smide resultat, ville jeg blive glad :)
Spiller nu: Animal Soccer World
--Skrevet 02/10-14 16:38 
Talte lige med hele danmarks Martin, vedr. MVS. Jeg kan forstå på det hele, at Neros tager sin CMVS med. Jeg skal gerne tage min CMVS med ligeså, hvis der er efterspørgsel efter det. Nu er det mit første træf, så ved ikke om det er nødvendigt med 2 af disse, eller om det er overkill, og uden grund?
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 02/10-14 16:39 
Altså du skal i hvert fald ikke regne med at få mere end ét CRT til det hele. Med mange arkadesystemer til stede, er det nok begrænset hvor mange der kommer til at være i gang ad gangen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 02/10-14 16:42, rettet 02/10-14 16:43 
Tilmelding til SSKT12

By the by. Jeg har disse Blus og en enkelt dvd som jeg gerne bytter til andre blus hvis altså folk til træf har interesse. Sig til.
--Skrevet 02/10-14 16:47 
Super, lader den blive hjemme. Holder mig til PS2 + Xbox
Spiller nu: Animal Soccer World
ElgenElgenSkrevet 02/10-14 17:26, rettet 02/10-14 17:27 
Medbringer SuperGun samt mange PCBer (håber virkelig at der bliver et CRT til mig). Bla Circus Charlie bootleg (til ære for KK), Psychic5 bootleg til ære for (neros), div Psikyo og V-System (hvordan kan man ha træf uden), Riot og Thunder Dragon (2 megalækre spil fra NMK) samt det løse.
PS2 (chipped) samt et par G-Cons (længes bare så meget efter 2-player lightgun; håber at nogen(TM) lader sig lokke };-P) samt div gode PS2-spil inkl en masse lightgun samt en surprise der anvender EyeToy };-P
Udstyr til nødtørftig rep (loddekolbe, multimeter, laptop, EPROM-brænder osv).
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 02/10-14 17:51, rettet 02/10-14 18:12 
m1chelsen>
Neros
Jeg aner ikke hvordan du kan drage den konklusion, og er ikke sikker på at den er valid. Det er meget muligt at ned knappen er broken, men derfra ved jeg det ikke.

Jamen kun i den henseende at retning/knap ikke virker det vil jo betyde, at vi ingen ting kan spille på den næsten. Derfor tænkte jeg for Sumez's skyld at han ikke skulle slæbe en hel masse F3 spil med, men kun et måske.

Men nu skal du bare høre. Jeg er jo en flink mand...Derfor har jeg lige testet mit eget motherboard uden spil! Hold on to your hats..!! Min har også hvid flimmerværk uden spil. Så nej et F3 motherboard kan ikke boote op uden spil.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 02/10-14 17:56, rettet 02/10-14 18:11 
Elgen>
Psychic5 bootleg til ære for (neros),

YEAH! :D

Jeg er så klar på NMK også !

Jeg medbringer jo selv et CRT bare lige så folk ved det ;-) Håber vi kan få lavet et lille arkade hjørne det ville være fedt!
Bashful Neophyte
--Skrevet 02/10-14 17:57 
Helt perfekt! :D

Vedr. Det med at ned ikke fungerer, tænker jeg, at det msåke kunne skyldes en løs forbindelse eller noget. Har i hvert fald nøje fulgt ned-tracen, og den ser ikke broken ud. Jeg snupper i hvert fald F3en med, så jeg kan teste den.

Sumez, hvis du vil sælge et af dine F3 spil til en billig penge, så sig til.
Spiller nu: Animal Soccer World
ElgenElgenSkrevet 02/10-14 18:07 
Mht til "ned" (eller input i det hele taget) er det næsten altid (mindst 9 ud af 10) et pull-up array eller en input-buffer. Jeg har ikke et F3-board selv, så ved ikke hvilke TTLs der bruges til buffere (men der sidder nogle IC'er på 2 rækker nær JAMMA-stikket; ret sikkert dem). Og resistorpacks der sidder umiddelbart klods op af. Hvis jeg får af vide hvad det er for nogle, kan jeg sikkert godt finde nogle at høste og tage med for en sikkerheds skyld?!
Jeg har aldrig oplevet at det var en "løs forbindelse"...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 02/10-14 18:21 
For the record, er Psychic5 iøvrigt også NMK. Sikkert derfor det er så syret.
...og bare vent til I ser Riot... det er VIRKELIG specielt på den der NMK-lækkerhedsagtige måde };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/10-14 18:33 
Jeg har ingen anelse om, hvad jeg skal slæbe med...
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 02/10-14 18:37 
Elgen>
For the record, er Psychic5 iøvrigt også NMK. Sikkert derfor det er så syret.
...og bare vent til I ser Riot... det er VIRKELIG specielt på den der NMK-lækkerhedsagtige måde };-P

NMK-kavalkade til næste SSKT igen? Jeg har selv THUNDER DRAGON
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 02/10-14 18:46 
Elgen>
For the record, er Psychic5 iøvrigt også NMK. Sikkert derfor det er så syret.
...og bare vent til I ser Riot... det er VIRKELIG specielt på den der NMK-lækkerhedsagtige måde };-P

Fedt hehe! Jeg er vild med NMK ejer dog desværre ingen PCB'er af den slags!

Riot ser HELT fantastisk ud det vil jeg glæde mig til at se.
Bashful Neophyte
--Skrevet 02/10-14 18:47 
Elgen>
Mht til "ned" (eller input i det hele taget) er det næsten altid (mindst 9 ud af 10) et pull-up array eller en input-buffer. Jeg har ikke et F3-board selv, så ved ikke hvilke TTLs der bruges til buffere (men der sidder nogle IC'er på 2 rækker nær JAMMA-stikket; ret sikkert dem). Og resistorpacks der sidder umiddelbart klods op af. Hvis jeg får af vide hvad det er for nogle, kan jeg sikkert godt finde nogle at høste og tage med for en sikkerheds skyld?!
Jeg har aldrig oplevet at det var en "løs forbindelse"...

Noget specielt jeg skal fokusere på :D?

KAn du bruge dette bilelde til noget?

Tilmelding til SSKT12
Spiller nu: Animal Soccer World
nerosnerosSkrevet 02/10-14 18:51 
Det bliver et Kaneko Vs NMK træf !! :D
Bashful Neophyte
ElgenElgenSkrevet 02/10-14 18:54 
Ja, hvad står der på de to rækker hvide ICer samt sorte resistorpacks der sidder klods op af?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 02/10-14 19:07, rettet 02/10-14 19:11 
neros>
Riot ser HELT fantastisk ud det vil jeg glæde mig til at se.

Gameplay er sådan en underlig krydsning mellem Cabal og noget Run'n'Gun, men med det twist, at du skal skyde ting på hver sin side af figuren, so to speak (en knap til hver område).
Og så starter banedesignet sådan rimeligt normalt med jungle- og bykrig. Men så lige pludselig går det amok og bliver vildt mærkeligt };-P
http://youtu.be/Hl1Q0y-vYx0
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 02/10-14 19:24 
Sumez> Jeg har selv THUNDER DRAGON

Har spillet det meget på det sidste. Er ret vild med hvordan musikken er med til at give det et ekstra hurtigt tempo...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/10-14 19:27 
Okay, følgende bliver nu proppet i min taske:

DonPachi PCB
The New Zealand Story PCB
Neo Geo MV-1 FZ + Puzzle Bobble

MegaDrive II +
Dynamite Headdy
Flashback
The Lion King

Power Base Converter II +
The Lucky Dime Caper
Rastan
Psycho Fox
AV Intelligent Terminal
CamousCamousSkrevet 02/10-14 19:35, rettet 02/10-14 20:53 
Jeg tror jeg dropper at slæbe mit MD med.

Tager bage FC, SFC og PC Engine med. Hvad spil angår har jeg ingen anelse.

Edit: dropper også PC Engine og tager måske min DC med.
ElgenElgenSkrevet 02/10-14 20:42, rettet 02/10-14 20:42 
Fik lige fixet min BobbleBobble-REDUX/LostCave så den virker igen (var "kommet til" at låne nogle ROMer til et andet projekt). Så den ryger også i kufferten. Der er jo nye med, og tænker at folk der måske ikke har prøvet LostCave-banerne, måske synes det kunne være sjovt. Jeg synes selv de er fede };-P
Ser også om der bliver plads til AeroFigthers (det ER jo V-System };-P)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 02/10-14 20:45 
KillerBean2>
DonPachi PCB
The New Zealand Story PCB

"Donpachi" for real! Holy shit Killerbean2 :O Det bliver jo et drømme træf af de helt store denne gang! ;-)

Glæder mig godt nok også til at prøve og se TNZS..Damn!
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 02/10-14 20:47 
Elgen>
Og så starter banedesignet sådan rimeligt normalt med jungle- og bykrig. Men så lige pludselig går det amok og bliver vildt mærkeligt };-P
http://youtu.be/Hl1Q0y-vYx0

Haha vildt :D Savler lidt...
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 02/10-14 20:53 
neros>
Glæder mig godt nok også til at prøve og se TNZS..Damn!

Samme. Men slk havde vist allerede lovet at tage det med?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 02/10-14 21:00 
Jeg har pakket:

PCB'er:

Armed Police Unit Gallop aka Cosmic Police
Osman aka Cannon Dancer
Gaiapolis
Jackie Chan: In Fists Of Fire
Great 1000 Mile Rally - USA version
1945 Strikers III (lidt Psikyo til Elgen) ;-)
Gals Panic 3
Alien Vs Predator
Run N' Gun 2 aka Slam Dunk 2
Dead Connection
Football Champ

MVS'er:

Martins Revenge
Double Dragon
Jockey Grandprix
Wind Jammers
Kizuna Encounter Fūun Super Tag Battle
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 02/10-14 21:01 
Sumez>
Samme. Men slk havde vist allerede lovet at tage det med?

Det er vist også rigtigt..
Bashful Neophyte
--Skrevet 02/10-14 21:10 
Elgen>
Ja, hvad står der på de to rækker hvide ICer samt sorte resistorpacks der sidder klods op af?

De hvide IC´er siger:

T9421:
TLP521-4
GB

Jeg kan ikke aflæse alle af de sortepacks, men dem jeg kunne se, hed i hvert fald: A222J, A391J, A102J

Neros, hvis dit F3 board er ved hånden, vil du så evt. se, om der findes nogle packs, med andre numre, end de nævnte? :)
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 02/10-14 21:15, rettet 02/10-14 21:16 
Jeg har pakket:

En lille kasse fyldt med SNES/SFC spil
Tilmelding til SSKT12

(har en liste, hvis nogen er nysgerrige, eller har lyst til at have indflydelse i sidste øjeblik)

Derudover 3 stk. S-TV spil, 3 stk. F3 spil, og en 3DS.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 02/10-14 21:20 
m1chelsen>
Neros, hvis dit F3 board er ved hånden, vil du så evt. se, om der findes nogle packs, med andre numre, end de nævnte? :)

Desværre kan jeg ikke lige se det nu, men får jeg tid imorgen efter arbejde og inden jeg tager afsted skal jeg nok prøve at huske det.
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/10-14 21:20 
neros>
Sumez>
Samme. Men slk havde vist allerede lovet at tage det med?

Det er vist også rigtigt..

Haha ja, det havde jeg helt glemt. Men nu er det pakket, så det ryger med alligevel. Det er heldigvis et lille nuttet PCB, som ikke fylder alverden :)
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/10-14 21:44 
Elgen>
Udstyr til nødtørftig rep (loddekolbe, multimeter, laptop, EPROM-brænder osv).

Kan jeg låne din loddekolbe i en fem minutters tid? :) Har du tinsuger med? Ellers tager jeg min med.
Spiller nu: Phantasy Star IV
teddyboyblueteddyboyblueSkrevet 02/10-14 21:50 
Så er bilen pakket, det bliver spændene at få taget sin SSKT mødom :-)
Youtube er min ven
--Skrevet 02/10-14 22:01 
Regner med at trille fra Sønderborg, ved 13 tiden i morgen, så vil tro at jeg ankommer ved 16 tiden + -.

Er ved at pakke tasken, og det bliver til Xbox + PS2 + F3.

Hvis en af jer ligger inde med "Call of Cthulhu" (Xbox) og "Shadow Tower Abyss" (PS2), må i gerne tage dem med, hvis jeg må låne dem, og prøve dem :)
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 02/10-14 22:03, rettet 02/10-14 22:04 
Jeg har begge og kan godt medbringe.
edit: Hov, mit Call of Cthulhu er kun til PC

Skal jeg lade mine S-TV spil blive hjemme så? Det var kun hvis du havde lyst til at låne lidt mere at lege meget til den :) (og så fordi Cotton 2 > Cotton :P)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 02/10-14 22:08 
Ja, snupper ikke ST-V´en med, så ingen grund til det. Men gerne Arkanoid til F3 (det bruger vel ikke ned?)
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 02/10-14 22:10, rettet 02/10-14 22:10 
Det bruger, så vidt jeg ved, ikke ned. Bubble Symphony -kan- bruge ned, men medmindre man er XPERT GAMER er det ikke noget man bemærker mangler, så det har jeg også med. Og så Elevator Action Returns, fordi det er Elevator Action Returns.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 02/10-14 22:23 
Så er jeg så småt ved at være færdig med at pakke. Føj, for en omgang :P
Jeg kommer ikke online igen inden vi ses i morgen, da jeg kører stort set direkte fra job->fylder bilen->Næstved.

Vi ses i morgen ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ElgenElgenSkrevet 02/10-14 22:46 
Konsolkongen>
Kan jeg låne din loddekolbe i en fem minutters tid? :) Har du tinsuger med? Ellers tager jeg min med.

Naturligvis };-P
Og nej, har desværre ingen. Så tag gerne din med };-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 02/10-14 22:51 
m1chelsen>
Elgen>
Ja, hvad står der på de to rækker hvide ICer samt sorte resistorpacks der sidder klods op af?

De hvide IC´er siger:

T9421:
TLP521-4
GB

Jeg kan ikke aflæse alle af de sortepacks, men dem jeg kunne se, hed i hvert fald: A222J, A391J, A102J

Neros, hvis dit F3 board er ved hånden, vil du så evt. se, om der findes nogle packs, med andre numre, end de nævnte? :)

Ah øv. Ser ud til at det er optokoblere. Havde jeg ikke lige regnet med. Sådan nogle jeg jeg ikke lige om jeg kan trylle frem. Nå, vi må prøve st se på det, hvis det virkelig er defekt.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 02/10-14 22:53, rettet 02/10-14 22:54 
Just for the record, bare sådan at der ikke er nogen der regner med det, så tager jeg altså *ikke* min JAP 360 med alligevel. Har simpelthen ikke plads.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/10-14 23:20 
Elgen>
Konsolkongen>
Kan jeg låne din loddekolbe i en fem minutters tid? :) Har du tinsuger med? Ellers tager jeg min med.

Naturligvis };-P
Og nej, har desværre ingen. Så tag gerne din med };-D

Tak. Jeg tager den med :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
CamousCamousSkrevet 03/10-14 09:24 
Gutter, jeg har dummet mig og skal bruge en 100uf 200v+ cap. Hvis en af jer har en i kan undvære ville det glæde mig hvis i tager den med til træffet.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/10-14 09:47 
Sådan en har jeg desværre ikke :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 03/10-14 10:04 
Altså snakker vi stepdown converter Camous?
Bashful Neophyte
CamousCamousSkrevet 03/10-14 10:22, rettet 03/10-14 10:30 
Nej, en capacitor, eller kondensator som folk kalder det her i dk. En elektronisk component.

Edit: men ja, jeg står faktisk stadig og mangler en stepdown. Jeg kan evt snylte strøm fra en nabo ved brug af extension cords.
--Skrevet 03/10-14 10:47 
Det kunne godt tænkes at min far har sådan en liggende i elektronik rodet. Melder lige tilbage, når jeg har fået fat i ham.
Spiller nu: Animal Soccer World
nerosnerosSkrevet 03/10-14 11:34 
Camous>
Edit: men ja, jeg står faktisk stadig og mangler en stepdown.

Ser lige på om jeg ikke kan nå at få en mere med skal nemlig selv bruge en også, og jeg har to liggende.
Bashful Neophyte
CamousCamousSkrevet 03/10-14 13:12, rettet 03/10-14 13:12 
Sumez>
Jeg har pakket:

En lille kasse fyldt med SNES/SFC spil
Tilmelding til SSKT12

(har en liste, hvis nogen er nysgerrige, eller har lyst til at have indflydelse i sidste øjeblik)

Derudover 3 stk. S-TV spil, 3 stk. F3 spil, og en 3DS.

Tag en stak PC Engine spil ked også. Og sørg for et par gode coop SFC spil er blandet dem du tager med, for så kan vi tage en runde eller to sammen.
519 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig