X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT12


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 24/05-14 11:47, rettet 01/10-14 07:18 
Så er tiden inde til at få styret sine abstinenser og mødes endnu en gang til det 12. træf på den sjællandske jord.

Adresse er:
Brolæggervænget 14
4700 Næstved

Bus nr. 640 fra Næstved Station kører lige til døren. Husk at stå af ved Industrivangen! Køreplan er nederst i indlægget.

Hvornår:
Fredag 3/10 - søndag 5/10. Dørene er åbne fra fre... Se hele indlægget


Bus 640
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
519 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Svar
--Skrevet 30/09-14 13:21 
Det lyder da også meget rart med en lille gåtur til Fakta :)
Spiller nu: Animal Soccer World
CamousCamousSkrevet 30/09-14 13:41 
Sumez>
For helvede!
Både Alf81, T.L.O og Camous nu? Det kan I ikke være bekendt. Mindst en af Jer er nødt til at dække ind for de andre.

Jeg forstår ikke helt hvad der skal dækkes for?

Lokalen skal vel stadig lejes om vi kommer eller ej. Og CRT'erne skal stadig fragtes. Hvad er der ellers af udgifter per mand?
SumezSumezSkrevet 30/09-14 13:56, rettet 30/09-14 14:03 
Jeg forstår ikke helt hvad der skal dækkes for?

Jeres manglende tilstedeværelse, mate. :) Snakker sgu ikke økonomi.
Det er alle sammen folk jeg havde set frem til at bruge weekenden med, så det er trist. Samme gælder min kammerat der også meldte fra.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 30/09-14 13:57, rettet 30/09-14 13:57 
m1chelsen>
Det lyder da også meget rart med en lille gåtur til Fakta :)

Ja, jeg er også langt mere interesseret i hvor lang tid det tager at gå, end hvor lang tid det tager i bil. Det er ikke fedt for dem med bil hvis de skal ud og give folk lift i tide og utide, eller for folk der ikke har, at de risikerer at glippe en tur til Fakta, når de pludselig løber tør for øl.
Men jeg er frisk på en gåtur.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 30/09-14 14:09 
Well, Sumez, me boy, jeg glædede mig også. Men den kæmpe regning på over 3000kr som jeg blev smækket med ud af det blå giver mig ikke meget valg. Bad timing, is all. Og i bor alle så satans langt væk.
nerosnerosSkrevet 30/09-14 16:53 
m1chelsen>
Det lyder da også meget rart med en lille gåtur til Fakta :)

Det er ihvertfald meget rart at få lidt luft en gang imellem. Er der ikke en tankstation i nærheden også?
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 30/09-14 17:06 
Nej. Den der ligger nærmest, er den som I har brugt ved de sidste træf. Så det gælder om at købe stort ind ad gangen. Og lur mig om ikke folk vil køre, hvis man lige mangler noget akut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
--Skrevet 30/09-14 18:11 
Altså hvad taler vi? Det er vel en gåtur på 15-20 min hver vej :D? Kan godt li,at det nærmest bliver skildret som en uoverkommelig dagsrejse :D
Spiller nu: Animal Soccer World
nerosnerosSkrevet 30/09-14 18:23 
Juggernaut>
Nej. Den der ligger nærmest, er den som I har brugt ved de sidste træf.

No problems then :D
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 30/09-14 18:30 
m1chelsen>
Altså hvad taler vi? Det er vel en gåtur på 15-20 min hver vej :D? Kan godt li,at det nærmest bliver skildret som en uoverkommelig dagsrejse :D

Præcis. Det er døden at skulle gå lidt:-)
Men man er jo lidt magelig og der hvor træffet normalt bliver afholdt, er der tank, pizzaria og supermarked indenfor 5min gå-afstand.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 30/09-14 20:37 
Seriøst, 15-20 minutter? Så går det altså lige :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/09-14 21:10 
Du er jo også vandt til det med den lange afstand du har til nærmeste pizzaria, Sumez :D
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 30/09-14 21:46 
Okay, det er bare mig her der først lige har opdaget det ikke er det samme sted det normalt bliver holdt xD

Jeg ved det, jeg er meget hurtig.

Hvorfor er det lige at det ikke er det samme sted?
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/09-14 21:59 
Det var vidst noget med at der er et privat arrangement i den weekend.
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 30/09-14 22:33 
Can we shoot things? xD
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
ElgenElgenSkrevet 30/09-14 22:42 
Nej!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 30/09-14 22:58 
LOL!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 30/09-14 23:19 
Jeg har foresten et Sonny 21 tommer flat crt med (Trinitron) Vil forære det væk til SSKT! Håber det er ok med folk.. ;-)
Bashful Neophyte
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 30/09-14 23:40 
Elgen>
Nej!

Awww... :< But I wantz to shootz the Captain if he trollz me...
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/09-14 23:54 
Det er kun .22 kaliber alligevel, så det er en meget god måde at opbygge sit immunforsvar på :D

http://www.funnyjunk.com/untitled/funny-pictures/5124273/
CamousCamousSkrevet 01/10-14 00:32, rettet 01/10-14 08:16 
Good new everyone. KTC har tilbudt at lade mig betale for turen først næste måned, så jeg kan godt komme trods alt hvis jeg bruger mit alkohol og mad penge super fornuftigt derover.

Vi ses på fredag.
SumezSumezSkrevet 01/10-14 00:49 
Fuck hvor godt!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 01/10-14 07:02 
Camous>
Good new everyone. KTC har tilbudt at lade mig betale for turen først næste måned, så jeg kan godt komme trods alt hvis jer bruger mit alkohol og mad penge super fornuftigt derover.

Vi ses på fredag.

Good one!:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 01/10-14 07:03 
Jeg har modtaget betaling uden at jeg kan se afsender eller konto.
Nogle der vil byde ind?;-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KillerBean2KillerBean2Skrevet 01/10-14 08:20 
Jeg glemte at tilføje en besked, da jeg kylede min hund afsted, men der skulle gerne stå mit navn.
AV Intelligent Terminal
ElgenElgenSkrevet 01/10-14 08:35 
Jeg fik vist kun skrevet "SSKT14" }:-/
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KTCKTCSkrevet 01/10-14 08:56 
Det er da lidt tosset, når det nu hedder "SSKT12", er det ikke? Men på den anden side, ved Juggernaut da hvem det er, der har smidt penge ind :)
Der skulle gerne være gået penge ind fra mig også.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ElgenElgenSkrevet 01/10-14 09:01 
Haha, shit... };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 01/10-14 09:19 
KTC, det kunne nok godt være fra dig. KB2 og Elgen har jeg modtaget fra. Jeg afventer lige og ser om noget med dit navn skulle dukke op.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 01/10-14 13:08 
Hvornår melder TLO og Alf81 ud at de også godt kan komme med alligevel?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 02/10-14 07:10 
Er der mikrobølgeovn på stedet? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 02/10-14 07:51 
Yes sir:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 02/10-14 11:37 
Jeg kan højst få plads til tre F3 spil. To af dem skal naturligvis være Elevator Action Returns og et af Bubble Bobble spillene. Spørgsmålet er om det skal være Bubble Symphony eller Bubble Memories?
...og om det tredje spil skal være Arkanoid Returns eller Puzzle Bobble 3. Nogen ønsker?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 02/10-14 12:13 
Arkanoid Returns ! Men kan det overhovedet spilles med stick?
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 02/10-14 12:15 
Sumez tager du iøvrigt selv F3 motherboard med? Der er jo ikke nogen garanti for at m1chelsen's vil virke?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 02/10-14 12:18, rettet 02/10-14 12:18 
neros>
Arkanoid Returns ! Men kan det overhovedet spilles med stick?

Man kan indstille det mellem stick og spinner, men det er ret tydeligt at det ikke er designet til stick, synes det er enormt besværligt at styre. Mindes bare at m1chelsen havde interesse i det.

tager du iøvrigt selv F3 motherboard med? Der er jo ikke nogen garanti for at m1chelsen's vil virke?

Idéen er vel primært at få testet m1chelsens :) Jeg tør ikke slæbe et helt PCB med i min taske. Har ikke noget problem med cartsne, da de er godt beskyttet som de er.
Går ud fra at m1chelsen har testet sit F3 uden spil i? Mener godt man kan boote det "tomt"?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 02/10-14 14:01 
Iøvrigt lige en venlig reminder til alle:

Husk at pakke stikdåser! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 02/10-14 14:05 
Sumez>
Går ud fra at m1chelsen har testet sit F3 uden spil i? Mener godt man kan boote det "tomt"?

Boardet virkede ikke da jeg havde det. Man kunne ikke rykke ned af med sticket. Så hvis ikke han har fikset det virker det ikke..
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 02/10-14 14:07 
Er der en loddekolbe til stede? For så kan det vel fikses.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
scavengerscavengerSkrevet 02/10-14 14:41 
Sumez og loddekolber, OH NO! :-P
Nemo me impune lacessit
SumezSumezSkrevet 02/10-14 14:47 
- af nogen andre end mig
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 02/10-14 14:57 
Sumez>
Iøvrigt lige en venlig reminder til alle:

Husk at pakke stikdåser! :)

Jeg skulle også lige til at nævne det:-) Et par stykker hver burde kunne gøre det.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 02/10-14 14:58 
Alexander, husker du hdd til mig? Og m1chelsen, der var noget med at du havde fikset nogle memorycards til ps2?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CamousCamousSkrevet 02/10-14 15:13 
Husker ikke om jeg har nævnt. Men jeg skal låne en 220v/120v dims hvis jeg skal få spillet noget af mine systemer. Tag en ekstra med hvis har.
ElgenElgenSkrevet 02/10-14 15:15 
Jeg tager loddekolbe med i anden anledning (har et projekt som jeg håber jeg kan få tid til at fifle lidt med). Men hvis det er en retning/knap der ikke virker, er det i 9 ud af 10 tilfælde enten en resistorpack (pull-ups) eller en inputbuffer-TTL der er gået. Dvs at der skal bruges en ny komponent; og man ved jo ikke rigtig hvilken før man har kigget på boardet og debugget lidt..
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
--Skrevet 02/10-14 15:15 
Sumez

Hele denne kommunikation omkring den F3, er både komisk og grotesk. Det føles som at gå ind i en tidslomme, hvor der intet sker :D

Har for lang tid siden, tilbud dig en byttedeal med Little Samson, som du evt kan tage stilling til ved lejlighed :D

Men nej. Aner ikke om bundkortet virker eller ej. Det ville være til enorm stor hjælp, hvis andre F3 ejere, gad at boote deres system op UDEN spil, og berette hvad der sker.
Spiller nu: Animal Soccer World
--Skrevet 02/10-14 15:18 
Juggernaut. Snupper et memcard med free mc boot + hdloader med til dig.
Spiller nu: Animal Soccer World
nerosnerosSkrevet 02/10-14 15:25 
m1chelsen>
Men nej. Aner ikke om bundkortet virker eller ej. Det ville være til enorm stor hjælp, hvis andre F3 ejere, gad at boote deres system op UDEN spil, og berette hvad der sker.

Jeg tror ligeså godt vi kan konstatere at dit motherboard ikke vil virke uanset hvad. Hard facts men sådan er livet ;-) Derfor er det dumt at hive en hel masse F3 spil med til ingen verdens nytte. Sumez kan tage et F3 spil med og vi kan få testet dit board både uden og med spil i. Så kan eksperterne give et bud på hvad det fejler og du kan komme videre :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 02/10-14 15:30, rettet 02/10-14 15:31 
m1chelsen>
Hele denne kommunikation omkring den F3, er både komisk og grotesk. Det føles som at gå ind i en tidslomme, hvor der intet sker :D

At dit F3 er garanteret defekt er nyt for mig i hvert fald.
I min verden har det hele tiden været planen at jeg tog en stak spil med for at få det testet. Jeg tager ikke motherboard med, det er fuldstændig udelukket når jeg ikke er i bil.
Men hvis andre kan tage et ekstra med, kan der stadig blive tid til noget Elevator Action. Men det er svært at spille uden ned-knappen.

Ellers nøjes jeg med Bubble Symphony, der tjener ned-knappen ikke særlig stort formål. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 02/10-14 15:45 
Neros

Jeg aner ikke hvordan du kan drage den konklusion, og er ikke sikker på at den er valid. Det er meget muligt at ned knappen er broken, men derfra ved jeg det ikke.

Men hvis nogle af jer med F3, kan starte den op uden spil og fortælle hvad der sker, kan jeg spares for en masse bøvl. Min F3 kører loop, kun med flimmer. Problemet er, at jeg ikke ved om dette er "normalt" når den startes uden spil.

Hvis andre kan teste, og fx fortælle mig at deres system starter op i en menu, ved jeg at skidtet er broken, og jeg behøver ikke at slæbe det med. Viser det sig derimod at jeres også kører flimmer loop, er der en bedre chance for at det hele fungerer.
Spiller nu: Animal Soccer World
519 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig