X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Tilmelding til SSKT12


Reply
JuggernautJuggernautSkrevet 24/05-14 11:47, rettet 01/10-14 07:18 
Så er tiden inde til at få styret sine abstinenser og mødes endnu en gang til det 12. træf på den sjællandske jord.

Adresse er:
Brolæggervænget 14
4700 Næstved

Bus nr. 640 fra Næstved Station kører lige til døren. Husk at stå af ved Industrivangen! Køreplan er nederst i indlægget.

Hvornår:
Fredag 3/10 - søndag 5/10. Dør... Se hele indlægget


Bus 640
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
519 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Reply
ElgenElgenSkrevet 23/08-14 00:32 
Det lød på mig som om, at det generelt var noget folk *ikke* var interesseret i?! Misforstå mig ret, jeg synes selv at baneriffelskydning er fantastisk sjovt (har som sagt gået til baneskydning hele min barndom), men har også altid været opmærksom på, at mange mennesker har et anstrengt forhold til skydevåben, selvom de kun bruges til baneskydning (ikke forstået det, men accepteret det).
Baseret på tidligere udtalelser her i tråden, tror jeg, at det ville lægge en kæmpe dæmper på den rigtig gode stemning der plejer at være til sådan et SSKT.
Just sayin'...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HankyHankySkrevet 23/08-14 00:32 
Jeg vil nødig være lyseslukker, men jeg synes ikke så godt om det :/
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
slk486slk486Skrevet 23/08-14 00:33, rettet 23/08-14 00:34 
Jeg ville heller ikke have noget i mod det, men jeg tænker vi skal holde os til gaming, øl og pizza, så der ikke er nogen der melder fra eller føler sig som lyseslukkere ^
j/k
ElgenElgenSkrevet 23/08-14 00:34, rettet 23/08-14 00:37 
Allerede nu ser jeg et stort problem i det: Nogle sige "Hey fedt", andre "Nej tak". Problemet er bare tit, at det er væntligt sværere at være de få der siger "Nej tak". Jeg ville være ked af at se folk melde fra eller presset ud i noget de ikke bryder sig om (gælder også "men du kan jo bare se på; du behøver ikke at prøve") på den konto }:-S
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HankyHankySkrevet 23/08-14 00:37 
Det er ikke noget der får mig til at melde fra overhovedet - synes bare ikke sammensætningen virker alt for god.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ElgenElgenSkrevet 23/08-14 00:41 
Men det blev meldt klart ud fra starten efter det blev flyttet, at skydning ville der ikke blive noget af...
Jeg synes det er mega-ærgerligt at muligheden overhovedet bringes op, når folk allerede *har* tilkendegivet blot den mindste skepsis.
Som sagt er det ikke fedt at være de få / den ene der takker nej...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/08-14 00:48 
Klart, klart hvis det er så stort et problem så har jeg ikke noget imod at vi dropper skydningen :)
HankyHankySkrevet 23/08-14 00:49 
Så stort et problem? Lidt nederen formulering, selvom jeg ved du ikke mener det på den måde det lyder :(
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/08-14 00:51, rettet 23/08-14 00:55 
Nåh ja, det var selvfølgeligt ikke ment sådan :O
Det jeg nok ville have skrevet var "hvis der er nogen der har problemer med det er der ikke noget i vejen for at dropper skydningen"

*EDIT* Og dermed ikke ment at jeg syntes at der er nogen der er lyseslukkere. Jeg vil meget hellere til et træf hvor alle er tilfredse og føler sig trykke, frem for noget andet :)
ElgenElgenSkrevet 23/08-14 00:58, rettet 23/08-14 01:00 
Nå, men sagt med andre ord: Hvis der bliver skudt med våben i den weekend, så er jeg ude...
Synes både baneskydning og gaming er dejligt, men foretrækker min leverpostej og remoulade hver for sig.
EDIT: Igen rigtig rigtig ærgerligt at det overhovedet bliver bragt op igen, IMHO! }:-/
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/08-14 01:01 
Der kommer nok shots på banen alligevel, selvom de ikke kommer ud af guns. HEP!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/08-14 01:38, rettet 23/08-14 01:42 
Jeg er egentlig frisk nok, men vil gerne opfordre til at al alkohol så er banlyst før og imens det står på. Ikke at jeg tror der sker noget uanset, men ellers har jeg ikke rigtig lyst :)

EDIT: PlayRight, og dets springen i indlæg... Jeg forstår godt hvad Hanky og Elgen mener, og tror også det vil være smartest at holde træf og skydning hver for sig. Fint at du giver tilbudet alligevel :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 23/08-14 02:43, rettet 23/08-14 02:44 
Tilbuddet kom selvfølgelig fra et godt sted, men som skrevet stemmer jeg også for at vi bare koncentrerer os om det vi samles for, så ingen behøver sige fra - på den ene eller anden måde.
j/k
JuggernautJuggernautSkrevet 23/08-14 05:36 
Det skulle betragtes som et tilbud og er da ked af at tråden har taget den drejning. Det har bestemt ikke været min hensigt. Jeg blev kontaktet af formanden for klubben som ville stille op i tilfælde af at folk havde lyst.
Jeg beder ham om at blive hjemme:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 23/08-14 06:23 
Juggernaut>
...Hvad angår våben, er de naturligvis låst inde og der bliver ingen adgang til dem. Man er meget obs på sikkerheden...

For nu at være krakilsk, så synes jeg stadig at det er ærgerligt at emnet overhovedet kommer op at vende igen, da der jo allerede *var* en afklaring desangående her. Denne taget på baggrund af folks (meget kontante) udmeldinger allerede dengang.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 23/08-14 08:54 
Og så stopper vi, ikke? De er låst inde så længe de ikke bliver brugt.
Skydningen var et TILBUD jeg fik af formanden for nogle dage siden. Han ville møde op, starte banerne op for os, instruere os og lade os skyde en kort stund GRATIS.
Et er hvad man forestiller omkring våben i en skydeklub og jeg forstår hvis man ikke er glad for dem. Derfor tillod jeg at smide indlægget op da en instruktør ved hvordan man omgås disse. Det kunne måske kaste lidt tryghed over det.
Jeg beklager hvis nogle føler sig stødt, hvilket bestemt ikke var/er meningen men at du bliver ved med at bringe det på bane, ser jeg lidt som om at du tager det personligt. Lad det nu ligge.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 23/08-14 09:01, rettet 23/08-14 09:05 
Jeg tror jeg springer over men i andre skal være velkommen og hygge jer med det. Men det der med skydevåben og alkohol huer mig ikke ligegyldigt om i andre synes det er pjattet eller ej, så synes jeg det er en dum ide IMO. Bare det at det finder sted i samme lokale er for mig uhørt og et dumt tiltag.

Enig med Elgen også.. Jeg synes vi skal holde os til gaming!
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 23/08-14 09:07 
Der bliver intet skydning. Skulle der blive noget, ville det selvfølgelig blive inden dåserne bliver åbnet. Det er nærmest selvsagt.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
--Skrevet 23/08-14 10:09 
Synes det er et fint tilbud. Synes dog ikke det giver mening at lange ud efter tilbuddet, eftersom jeg ser en klar forskel og drejning, efter dette tilbud indeholder en instruktør. Kan godt forstå kritikken, hvis tilbuddet omhandlede at vi kunne åbne skydebanen i en brandert, med en stjålet nøgle :) Dette er jo ikke tilfældet, så synes ikke det er rimeligt at være ærgerlig over at et tilbud komme på banen, når der nu er sådan en vigtig faktor som ændre sig :)

I hvert fald skal der herfra lyde et stort tak for tilbuddet med gratis skydning, men støtter også op omkring nej tak svaret, for at bevare den øgede trykhed for alle :)
Spiller nu: Animal Soccer World
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 23/08-14 10:11 
Damn , ville godt ha prøvet skydning! Og så gratis :D


God stil jugger' at gi det tilbud! Sjovt at nogle bringer øl op?? Tror næppe formande ville gi mig et våben i hånden , i godt humør og pisse fuld ? :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
CamousCamousSkrevet 23/08-14 10:51 
Jeg ville også gerne have prøvet skydning bare for at se om det virkelig er så akavet som den bliver præsenteret som i moderne spil.
ElgenElgenSkrevet 23/08-14 11:52, rettet 23/08-14 12:01 
Jeg er helt sikker på, at I (næsten) gratis kan prøve skydning i jeres lokale skytteforening };-P
Det nytter ikke at diskutere med folk om de ikke bryder sig om skydevåben eller ej, da det er en idiologi/tro/overbevisning osv. Tro mig, prøvede selv i mange år; man kommer ingen vegne og det skaber blot misstemning. At komme med argumenter som at spyd (fra spydkast), dartpile, boomeranger osv også er startet som våben og stadig er dødbringende i sine nuværende forme, gør kun folk sure.
Derfor jeg gerne ville ha manet den *helt* i jorden så hurtigt som muligt.
Folk har ret til deres holdning/mening, og bør ikke presses til andet. Vi presser jo fx heller ikke muslimske kvinder til at smide tørklædet (med mindre vi hedder Pia K)...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
--Skrevet 23/08-14 12:17 
Men fordi nogle har en idiologi som ikke nødvendigvis giver mening (selvom de self har ret til at have denne), omstændighederne taget i betragtning, synes jeg det er fornemt med et sådant tilbud, eftersom det ligger lige til højrebenet. Så det nemmeste er vel bare at sige nej tak, frem for at yde kritik af et tilbud?
Spiller nu: Animal Soccer World
ElgenElgenSkrevet 23/08-14 12:25 
Jeg personligt synes, at Jugger blot burde ha' takket pænt nej på SSKTs vegne da han fik tilbuddet, og ikke bragt det videre, givet de udmeldinger der allerede var kommet, da beskeden om at det var flyttet til en skytteforening kom.
Kan du ikke allerede mærke misstemningen her i tråden?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
--Skrevet 23/08-14 12:29 
Jo, kan godt følge den. Dog virker det på mig, som om at denne "nervøsitet" omhandlede om der var våben "frit tilgængeligt", hvortil det blev svaret klar nej.

I mellemtiden har der så været et instruktørtilbud indover, som - som jeg ser det - ændrer radikalt på tilgangen til disse skydevåben. Derfor synes jeg at det er okay at det bliver tilbudt, og som jeg skrev før, så kan jeg fint forstå kritikken, hvis udmeldingen i stedet havde været: "Jeg har skaffet en nøgle, så vi kan lege med våben", men det er jo ikke tilfældet overhovedet.
Spiller nu: Animal Soccer World
HankyHankySkrevet 23/08-14 12:32 
Hvorfor overhovedet diskutere det?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ElgenElgenSkrevet 23/08-14 13:24 
^What he said };-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 23/08-14 13:37, rettet 23/08-14 16:32 
m1chelsen>
Så det nemmeste er vel bare at sige nej tak, frem for at yde kritik af et tilbud?

At sige nej tak med en begrundelse er vel iorden? Der er sku ikke nogen her der har nedgjort et tilbud som dette. Man har forklaret sig hvorfor man ikke synes det er en god ide på ordenligvis.
Bashful Neophyte
HankyHankySkrevet 23/08-14 13:55, rettet 23/08-14 13:56 
Lad os snakke om noget andet.

Hvilke konsoller regner folk med at tage med?

Jeg selv:
- Xbox One inkl. 2 controllers (Brian vil vist gerne have revanche i FM5 :P)
- Super Famicom inkl. 2 controllers (Jeg har fået så mange fede titler som skal afprøves)
- 3DS XL (StreetPass action!)
- PS Vita

Muligvis, hvis ikke andre har med:
- Saturn
- Dreamcast
- Wii U

Og så undersøger jeg lige, om jeg kan have plads til mit TV.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
nerosnerosSkrevet 23/08-14 14:01 
Jeg tænker også nu da jeg iøjeblikket hygger mig med XBOX (den første) at tage den med ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 23/08-14 14:06, rettet 23/08-14 14:07 
- Super Famicom inkl. 2 controllers (Jeg har fået så mange fede titler som skal afprøves)

Ditto (plus en del gamle, som også mangler at blive afprøvet)

Og så regner jeg med at tage en stak F3 spil med, hvis M1chelsen stadig har sin F3-konsol med. Var den iøvrigt regionsfri? Jeg tænker Elevator Action Returns og et par Bubble Bobble spil. Måske Puzzle Bobble 3 eller Arkanoid hvis der er plads.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 23/08-14 14:16 
Yep, snupper min F3, og ja den er regfri :) Om den virker er så en anden sag, men lækkert hvis du snupper nogle F3 spil med! Derudover snupper jeg min PS2 m. HDD med.

Btw: Neros + Elgen, vedr. alt det med skydning, er det ikke meningen at træde nogle over tæerne :) Tror i bund og grund vi mener det samme, men opfatter det skrevne forskelligt, og fortolkningen ligeså. Ser frem til at drikke en øl med jer ;)
Spiller nu: Animal Soccer World
CamousCamousSkrevet 23/08-14 14:19 
Allerede sagt men RGB AV Famicom, Super Famicom, PC Engine og Mega Drive.
SumezSumezSkrevet 23/08-14 14:39 
m1chelsen>
Om den virker er så en anden sag

F3 spil fylder ekstremt meget, og jeg regner med at tage toget, så du må gerne bekræfte på forhånd om den gør :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 23/08-14 14:43 
Det er hele grunden til jeg tager maskinen med :!? Har ikke et spil til den. Bl.a. derfor vi skrev sammen for 4-5 mdr. siden vedr. en handel med F3 spil - Little Samson, hvor kommunikationen gik i stå, så jeg kunne få skidtet testet :D
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 23/08-14 15:17 
Okay, jeg troede du i det mindste havde ét spil til den. Sorry :) Så må vi håbe, ellers tager du loddegrejet med.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 23/08-14 16:42 
m1chelsen>
Ser frem til at drikke en øl med jer ;)

Ditto ;-) Skydevåben skal ikke skille os ad kun på skærmen ;D Jeg glæder mig til at snakke om spil og hygge os sammen.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 23/08-14 16:51 
Måske lyspistolspil?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/08-14 17:04 
Jeg tror måske nok at jeg ender ud i at tage Dreamcast og Wii med.
JuggernautJuggernautSkrevet 23/08-14 17:47 
Jeg overvejer kraftigt 360 som de sidste par gange. Tror dog jeg vælger PS2 i stedet, da jeg har en masse der skal testes plus at jeg skal have min reparerede maskine op at køre igen.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 27/08-14 12:03 
Sumez>
Måske lyspistolspil?

Det er jeg SÅ klar på... har selv en flink mængde af svingende kvalitet til PSX og PS2, samt en håndful Namcos };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 28/08-14 14:10 
Er der stemning for noget multiplayer i spillet IRON PHOENIX, (SEGA og SAMMY) til XBOX? Det kræver dog at vi har to maskiner med til træffet? Bare en tanke som måske kunne være sjovt at prøve sådan 1 Vs 1 kampe agtigt :-)

Gameplay her:
https://www.youtube.com/watch?v=cYqzZCFIFvI
Bashful Neophyte
phipscubephipscubeSkrevet 03/09-14 12:28 
I'm going to be using public transport this time, so I wonder if there are any CRT TV's still available to borrow?

I can bring my XBOX neros. Its modded with Smart XX and I have a few games on HDD. I can add Iron Phoenix to it :) It looks like Hella fun!

I'd like to bring my DC too, but its still in bits. Trying to find a good Hard Drive solution for it, would like mSATA because of its size, but G1-ATA driver doesn't seem to like some SSD's or Flash (CF). If I get it together by the date it will come too.
slk486slk486Skrevet 03/09-14 13:08 
Jeg har faktisk heller ikke reserveret et CRT. Men vil gerne.
j/k
SumezSumezSkrevet 03/09-14 13:56 
Les: You going from Copenhagen? We are a couple of guys taking public transport from here.
Could be nice to try and time it.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 03/09-14 13:57 
PS: Jeg vil også meget gerne reservere et SNES-venligt CRT :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
phipscubephipscubeSkrevet 03/09-14 14:08 
Hey Morten, yeah passing thru cph. Jumping on the RE Train to Nykøbing F. I'm travelling Friday after work so will be in cph approx 18:30...
nerosnerosSkrevet 03/09-14 14:28 
Jeg vil også gerne reservere et CRT :-)
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 03/09-14 14:31 
Det er først til mølle princippet mht. CRT skærmene.
Les: you're on:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
slk486slk486Skrevet 03/09-14 14:35 
^ Altså de, der ankommer først til mølle?
j/k
519 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me