X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R multiplayer-tråden


Svar
--Skrevet 23/05-14 08:23 
I forlængelse af Payday 2 tråden, tænkte jeg at det kunne være cool med en generel tråd hvor man kan skrive hvilke spil man gerne vil spille med andre P:R folk, hvilken genre (fx coop spil), hvornår på døgnet man som regel har tid, osv osv osv.

Tråden er ligeledes tænkt som et sted hvor man kan aftale tidspunkter for hvornår man vil game, hvordan man mødes (Skype, ingame voice, osv..... Se hele indlægget
Spiller nu: Animal Soccer World
101 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
--Skrevet 23/05-14 08:23 
I forlængelse af Payday 2 tråden, tænkte jeg at det kunne være cool med en generel tråd hvor man kan skrive hvilke spil man gerne vil spille med andre P:R folk, hvilken genre (fx coop spil), hvornår på døgnet man som regel har tid, osv osv osv.

Tråden er ligeledes tænkt som et sted hvor man kan aftale tidspunkter for hvornår man vil game, hvordan man mødes (Skype, ingame voice, osv..)

Efter at have spillet / talt med et par stykker herinde fra, synes jeg det har været sådan en god oplevelse, at jeg gerne vil bruge mere gamingtid på coop.

Jeg skal gerne lægge ud: Jeg har selv de fleste platforme, dog ikke PS4´eren. Jeg er primært interesseret i coop spil, og dette kan være fx Diablo 3 (PS3), Dead Island (PS3), Dead Rising 3 (X1), Resident Evil 5 / 6 (PS3), Payday 2 (PS3), ... Jeg er generelt åben for forslag!

Jeg har stadig Xbox Live en uges tid endnu, og ellers har jeg sikkert nogle skrabeting til at åbne op for det ved lejlighed. Generelt har jeg dog ikke Xbox Live aktivt, så det vil primært foregå på PS3.

Så hvis nogle er interesseret i at nørde noget coop, så tilføj mig endelig.

Jeg har som regel tid til at nørde om aftenen efter 19 tiden, dog med undtagelser (man + tors). Som regel smutter jeg dog igen ved 22 - 23 tiden.

Jeg har headset til PS3 + X1 + Wii U, samt mulighed ofr at bruge skype.

Brugernavnet er m1chelsen på samtlige platforme.
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 23/05-14 13:30 
Jeg vil gerne spille FF14 med folk, også derfor jeg har lavet en tråd om spillet. :P

Derudover spiller jeg ikke noget online.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 23/05-14 13:35 
Kan man egentlig spille på tværs af platform i Dead Island? Da jeg ikke har det til ps3, men til xbox og pc.

Har en figur i FF14, men spiller det ikke lige pt.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
slk486slk486Skrevet 23/05-14 13:55, rettet 23/05-14 13:56 
Desværre ikke. Det er ellers mega fedt i co-op :)
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 23/05-14 14:20 
Gta 5. Har en lille crew. Men vi er gode og troller meget :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
--Skrevet 23/05-14 18:51 
Hvis nogle er klar på noget Portal 2 (PS3) inden for den næsrmeste fremtid, vil jeg gerne havde nogle trophies af vejen :D
Spiller nu: Animal Soccer World
dRxLdRxLSkrevet 23/05-14 18:54, rettet 23/05-14 18:54 
Nu gør jeg det snart, starter "tråden tråden", som vi så kan diskutere værdien af i "tråden tråden tråden"...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/05-14 18:56 
:(
Spiller nu: Phantasy Star IV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 23/05-14 20:59 
dRxL>
Nu gør jeg det snart, starter "tråden tråden", som vi så kan diskutere værdien af i "tråden tråden tråden"...

Jeg burde snart få genlært vævning.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
dRxLdRxLSkrevet 23/05-14 21:08 
Vi kan lave et netværk af tråde og så spille P:R multiplayer ved at sidde i hver sin ende af nettet og trække i trådene?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
The DaneThe DaneSkrevet 23/05-14 21:23 
Det må så være stedet at påpege det er et emne, og ikke en tråd ;). Da en tråd ville være et delsegment af et overordnet emne, eller en bestemt måde et forum er konstrueret på.

Men er som sagt klar på et eller andet her imorgen hvis der er noget man kan blive enige om.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
slk486slk486Skrevet 23/05-14 22:23 
m1chelsen>
Hvis nogle er klar på noget Portal 2 (PS3) inden for den næsrmeste fremtid, vil jeg gerne havde nogle trophies af vejen :D

Yes, den er fjong.
j/k
FancyPantsFancyPantsSkrevet 23/05-14 22:49 
dRxL>
... og så spille P:R multiplayer ved at sidde i hver sin ende af nettet og trække i trådene?

Må jeg prøve at binde en kop i hver ende af én tråd, så vi kan få voicechat funktion?

... Skal nok stoppe nu :D

Synes det er en fin idé med sådan en emnetrådsemne her :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/05-14 19:52 
m1chelsen og slk486: Darkbeat og jeg starter op for PayDay nu :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
--Skrevet 26/05-14 20:26 
Er der hostet skype, så der kan være flere med?
Spiller nu: Animal Soccer World
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/05-14 20:34 
Jep :)

Men skriv lige til mig først. Så får jeg Bo til at adde dig :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
--Skrevet 26/05-14 20:37 
Jeg joiner lige om et par minutter. Add mig gerne på skype ;)
Spiller nu: Animal Soccer World
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/05-14 20:44 
Han har addet dig :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
--Skrevet 27/05-14 08:53 
Vedr. Riptide, så ved jeg at du har det KK :D

Er der andre som har det til PS3, og kunne være klar på noget 4 player coop?

Så vil jeg nemlig luske ned i GS, og se om de har det stående :D
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 27/05-14 08:58 
Ja. Har gennemført den første i co-op og er halvvejs (tror jeg) igennem Riptide. Fantastisk i co-op, hvis man kender sig vej ud af crashbugs :)
j/k
--Skrevet 27/05-14 09:07 
Super. Det må jeg lige se om de har så! Har spilelt det første en lille smule i singleplayer, men kom aldrig særlig langt.

Vedr. Payday i går, så ser det ud til at det burde være okay nemt at lave et stealthrun på jewerly store (har lige set YT af folk der gør det solo :D) Det ser ud til at man bare kan rande rundt på gaden og skyde / stripse folk, uden at skulle tage hensyn til folk i diverse lejligheder kan se en. Ja, det kan jo være alle er bortrejste :D

Vedr. det med at kunne lukke vinduerne i butikken, så kommer det åbenbart an på hvilken mission man udfører, eftersom nogle maps danner grundlag for forskellige opgaver.

Se evt.
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 27/05-14 09:10 
Riptide er dog en væsentligt mere solid oplevelse, så medmindre du absolut vil spille den første først, så bare hop på Riptide.

Vi må prøve om vi kan stealthe det jewelry run, så :)
j/k
--Skrevet 27/05-14 11:12 
Så er Riptide købt.... Håber det er 149 kr. værd :S
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 27/05-14 11:30, rettet 27/05-14 11:30 
Jeg købte mit til fuld pris og føler jeg har fået fuld value for money, men mileage varierer jo :)
j/k
--Skrevet 27/05-14 11:50 
Spændende. Skal vi nørde det lidt i aften, eller er folk travlt optaget af WD?
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 27/05-14 12:11, rettet 27/05-14 12:12 
Jeg har ikke noget WD før weekenden, tror jeg, så kunne godt være frisko.
Gad vide om jeg kan bruge min PC igen.
j/k
--Skrevet 27/05-14 14:33, rettet 27/05-14 14:33 
Hvornår har du evt tid? Det skal ikke blive sygt sent for mit vedkommende, men jeg er klar ved 19 tiden cirkus.

Har du btw fået leget med WoW spillet :D?
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 27/05-14 14:38 
Jeg kan nok tidligst 20:30.

Nej, har ikke haft muligheden endnu :)
j/k
--Skrevet 27/05-14 14:43 
Okay, men det lyder også fint. Så kan jeg tåge det lidt i SP indtil, med mindre andre er klar!

Ankom det ellers i god behold, eller havde Post DK kastet for meget med det?
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 27/05-14 14:55 
Den ydre kasse var rynket, men du havde jo pakket med fin buffer, så selve spillet var helt fint.
j/k
--Skrevet 27/05-14 18:55, rettet 27/05-14 18:55 
Lyder super!

Hvad siger du KK, er du klar på Riptide i aften?

"Hele Danmarks Martin" :D!
Spiller nu: Animal Soccer World
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/05-14 19:23 
Jeg køber også lige Riptide. Har godt nok ikke tid sådan rigtig om aftenen før Søndag.
--Skrevet 27/05-14 19:46, rettet 27/05-14 20:03 
Perfekt. Har lige leget lidt med det i en 3 kvarters tid, og det virker vældig lovende, set med coop brillerne på :)

EDIT: SLK, den bliver nok 21 inden jeg er klar :)
Spiller nu: Animal Soccer World
jaesjaesSkrevet 27/05-14 20:10, rettet 27/05-14 20:11 
Jeg spiller ikke så meget racere mere, men synes det kunne være hyggeligt med en P:R-turnering. Hvis nogen er friske og kender et spil, der er godt til formålet, så giv et trut.

Man kunne vel lave det som et mini-championship:
- Ca. 5 baner
- Ca. 4-6 omgange på hver bane (afhængig af længden)
- Points tælles sammen for alle baner
- Altså en samlet spilletid på ca. 75-90 min. (inkl. lobby/login osv.). Vel en turnering der passer godt til en lørdag eller søndag eftermiddag :)

Kunne dog også være frisk på noget skyderi eller hack n slash i nærmeste fremtid... Måske noget Clancy, Gears eller Monster Hunter.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/05-14 20:20 
m1chelsen>
Perfekt. Har lige leget lidt med det i en 3 kvarters tid, og det virker vældig lovende, set med coop brillerne på :)

EDIT: SLK, den bliver nok 21 inden jeg er klar :)

Hvordan gør vi med skype? I går lykkedes det fordi Bo brugte sin PC så han kunne ringe op til flere ad gangen. Det kan vi jo ikke hvis vi alle tre sidder med mobiltelefoner :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 27/05-14 20:22 
Chat i Riptide plejer at køre helt fint, men duer kun når man er inden i spillet sammen. Ellers kan man vel starte en gruppe på en PC. Prøver lige.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/05-14 20:25 
Jeg har ikke headset til PS3 jo :) Og må ærligt indrømme at jeg heller ikke har så meget lyst til at investere i et når lydkvaliteten er så ringe derpå :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
--Skrevet 27/05-14 20:28 
SLK + KK. Det burde vel kunne lade sig gøre at lave en ny skype bruger, med det eneste formål at invite de andre :D?

Ville gerne, men min PC er noget forbandet gammelt lort, så hvis en har en fornuftig PC, ville det nok være at foretrække :D

Jaes, jeg er klar på idéen. Vedr. Clancy, så har jeg spillet en hel del Vegas 2 "terrorist hunt" på PC. Det er super fedt! Ved dog ikke om konsolversionen understøtter coop, og hvis ja, hvor mange. Har det vidst heller ikke til PS3, men vil gerne købe det, hvis det viser sig at kunne bruges :)
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 27/05-14 20:29 
Vi har styr på'ed ;)
j/k
jaesjaesSkrevet 27/05-14 23:11, rettet 27/05-14 23:45 
m1chelsen>
Jaes, jeg er klar på idéen. Vedr. Clancy, så har jeg spillet en hel del Vegas 2 "terrorist hunt" på PC. Det er super fedt! Ved dog ikke om konsolversionen understøtter coop, og hvis ja, hvor mange. Har det vidst heller ikke til PS3, men vil gerne købe det, hvis det viser sig at kunne bruges :)

Cool. Jeg har heller ikke nogen nyere Clancy men er også frisk på at købe noget. Er både klar på co-op og "versus" - kan huske vi havde fint spas med Ghost Recon herinde i "gamle dage" i versus :)

Jeg har desværre kun headset til X360 (med mindre det fulgte med PS3 Slim, men mener det ikke). Foretrækker konsol *over pc til FPS, men vælger bare det fleste har/den udgave der har de bedste spil-modes.

Sådan set er jeg frisk på de fleste FPS/TPS...

EDIT: * 'over', ikke 'og'
EDIT 2: Forresten er min pc ikke så voldsom igen, så AAA-spil skal ikke være nyere end ca. 1,5-2 år.
--Skrevet 28/05-14 07:54, rettet 28/05-14 07:55 
Min PC er også røv gammel, så mht spil er den nærmest ubrugelig.

Men det kunne da være fryd at kigge efter Vegas 2 spillet til PS3. Er personligt mest til onlinegaming på PS3, da det er gratis :D Og det fungerer ganske fint at tale sammen over Skype, imens man spiller PS3 (bruger Skype via min mobil + Wii U headset)
Vil da i hvert fald lige hold øje med hvad Vegas 2 koster, når jeg skal i GS i dag, eftersom det er et konge spil. Har spillet det igennem i coop et par gange på PC + Terrorist Hunt banerne, og det er mega fryd :D

Vegas 2
Spiller nu: Animal Soccer World
vyssenvyssenSkrevet 28/05-14 13:16 
jaes>
Jeg spiller ikke så meget racere mere, men synes det kunne være hyggeligt med en P:R-turnering. Hvis nogen er friske og kender et spil, der er godt til formålet, så giv et trut.

Man kunne vel lave det som et mini-championship:
- Ca. 5 baner
- Ca. 4-6 omgange på hver bane (afhængig af længden)
- Points tælles sammen for alle baner
- Altså en samlet spilletid på ca. 75-90 min. (inkl. lobby/login osv.). Vel en turnering der passer godt til en lørdag eller søndag eftermiddag :)

Kunne dog også være frisk på noget skyderi eller hack n slash i nærmeste fremtid... Måske noget Clancy, Gears eller Monster Hunter.


Jeg spiller gt6 og kunne godt være klar på sådan et arrangement.
spectrespectreSkrevet 28/05-14 14:23 
Der skal vel også fyres op for noget Mario Kart 8 her i weekenden?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
jaesjaesSkrevet 28/05-14 14:43 
GT6: Jo, hvis det kan fås til maks. 150 kr. - har nemlig ikke umiddelbart den store interesse i singleplayer i det spil.

Mario Kart: Jeg betaler normalt ikke fuld pris for racere men overvejer at gøre en undtagelse :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/05-14 15:51 
Mit Mario Kart kommer fra Amazon, så det er nok først i næste uge jeg har det, men så er jeg til gengæld også klar :)
--Skrevet 28/05-14 16:01 
Hvis nogle skulle være klar på Vegas 2 på et tidspunkt, så skal de have 100 kr. brugt for det i GS, men det kan umiddelbart købes på ebay for cirka 50-60 kr. inkl porto. Har lige budt £3 på et eksemplar, som udløb her om 3 timer. Gå evt ind over overbyd mig :D
Spiller nu: Animal Soccer World
Le RoofLe RoofSkrevet 28/05-14 16:04, rettet 28/05-14 16:05 
Jeg skal vente ca 3 uger på mit Mario Kart 8 fra VG+, så til den tid er folk sikkert allerede trætte af at spille det i multiplayer :P

Gran Tursismo 6 kunne jeg evt. godt være frisk på en aften hvis jeg har fri fra arbejde.

jaes>
GT6: Jo, hvis det kan fås til maks. 150 kr. - har nemlig ikke umiddelbart den store interesse i singleplayer i det spil

Zavvi har det til £15 så vidt jeg kan se.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
PapandPapandSkrevet 28/05-14 18:12 
Jeg er klar på både Vegas 2, Mario Kart 8 og GT6. :)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
jaesjaesSkrevet 28/05-14 20:29, rettet 28/05-14 20:30 
Le Roof>
Zavvi har det til £15 så vidt jeg kan se.

Takker. Deres søgemaskine er lidt slatten, men på første side dukker en Essentials-udgave op til £7.68 - sat ned fra £15, så måske den du har set :)

http://www.zavvi.com/games/platforms/ps3/rainbow-six-vegas-2-complete-edition-essentials/10639486.html

EDIT: Lol, forkert spil :D Men så kan man få Vegas 2 til £7.68 :)
HankyHankySkrevet 28/05-14 21:59 
Jeg er også på Mario Kart 8 :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
101 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig