X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

At få foræret 50 arcademaskiner


Svar
JmogJmogSkrevet 21/05-14 08:18 
Den her tråd på Neogaf er dybt fascinerende:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=822145&page=1

Kort fortalt, så har fyrens kærestes bedstemor købt en gammel bygning i Tokyo. Til hendes overraskelse indeholder den to etager med arcademaskiner, der bare har stået ubrugt siden 90'erne, hvor det var en arcadehal. Hun ville smide det hele ud, men fyren overbeviste hende om at det ville være en skidt ide. Hun er ligeglad med det (mangler ikke penge), så hun har foræret ham alt inventaret. 50 arcademaskiner (deriblandt Street Fighter 2, Metal Slug X).

Pt har han arrangeret med andre lokale Neogaf-medlemmer, at de laver den helt store rengøring på søndag, mens de spiller 80'er-montage musik i baggrunden. Og de vil videofilme det og lave fuld optælling af hvad der er.

Det er det rene Tron Legacy :-)
ElgenElgenSkrevet 21/05-14 08:26 
Vildt! Lad os håbe at de bliver opstillet så der kan spilles på dem og ikke bliver hengemt igen };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 21/05-14 09:31 
Sygt bare jeg kunne være med ! :D
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 21/05-14 09:38 
Det_heldige_røvhul... Seriøst, jeg ville nok hellere få foræret 50 candy cabs end jeg ville vinde i lotto :D
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 21/05-14 11:22 
Hvad er det egentlig for nogle candy's som der er billeder af?
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 21/05-14 11:29 
Ser ud til at være mest Sega Aero City og nogle få Sega Astro City... og en enkelt Namco Consolette 26?
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 21/05-14 11:42 
Ah ok kunne ikke lige huske at det var Aero City'en. Ja jeg tror det er en Namco Consolette også ;-)
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 21/05-14 11:49 
Af sted med jer:

At få foræret 50 arcademaskiner
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 21/05-14 11:55 
;-)
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig