X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bombshell


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/05-14 04:27 
3D Realms og Interceptor blev for noget tid siden sagsøgt for at prøve at lave et nyt Duke Nukem spil, da de ikke ejer licensen mere. Efter en hurtig omgang model-swapping har de nu et spil ved navn "Bombshell" på vej.

Der er en trailer ude til spillet som ligner et eller andet 3D benchmark demo til et 15 år gammelt grafikkort :D
https://www.youtube.com/watch?v=LpG54vQNdQc

Der er også et par screenshots ude hvor det ser ud til at blive et eller andet top-down halløj. Ifølge spillets hjemmeside er der tale om "Brilliantly brutal top-down shooting layered with classic role-playing mechanics, including experience points, upgrades, side quests, and non-linear levels." så det lugter lidt af en Diablo klon.

Bombshell
Bombshell
Bombshell
Bombshell

Spillet udkommer engang i 2015 til PC og PlayStation 4


Umiddelbart er der ikke noget ved det som jeg personligt er hype over og jeg ville nok ikke bemærket det hvis det ikke var fordi det havde rødder i Duke Nukem. Nu må vi se hvordan det udvikler sig.

Spillets hjemmeside
slk486slk486Skrevet 16/05-14 11:17 
Håber bare at bombshell refererer til noget andet end spilleren.
j/k
FancyPantsFancyPantsSkrevet 16/05-14 11:38 
Er spændt på hvilket navn de kan finde på. Earl A-Bomb'em klinger bare ikke nær så godt.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 16/05-14 13:19 
Bombshell

Så vidt jeg kan forstå er "Bombshell" -navnet- (Shelly 'Bombshell' Harrison). Hun skulle eftersigende have været en del af Duke Nukem Forever på et tidspunkt tilbage i 98 (hvor hun er med i traileren), og være den kvindelige pendant til Duke. Nu får hun så sit eget spil.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
jaesjaesSkrevet 16/05-14 13:58 
Traileren ligner lidt en intro til et PS1-spil, og de får sikkert på madkassen for hendes battle bikini, men jeg synes, en kvindelig version af den stereotype, mandlige 80'er-helt er en fin idé. Bare ikke lige genren* at putte hende i, efter min mening. Burde have været et FPS eller TPS.

* Gætter på det bliver lidt tættere på en top-down-shooter med RPG-elementer end Diablo, hvilket trods alt er det bedre valg, IMO.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig