X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Far Cry 4


Svar Sortering
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/05-14 19:43, rettet 15/05-14 20:04 
Far Cry 4 er blevet annonceret i dag, i forbindelse med Ubisoft's FY14 Earnings Presentation.
Det var sikkert tænkt som en overraskelse til E3 men her er det altså

Far Cry 4

Efter det slap ud er der blevet fortalt lidt mere om spillet på Playstation Blog

http://blog.us.playstation.com/2014/05/15/far-cry-4-coming-to-ps4-ps3-this-november/#sf2949042

Umiddelbart ser det ud til at gøre brug af det samme koncept om en karismatisk psykopat som skurk, men jeg håber på at der er tilføjet lidt mere originalitet og spillet ikke blot er mere af det samme... Nu må vi se!
--Skrevet 15/05-14 19:46 
Spændende. Var rigtig glad for FC3, så det glæder jeg mig til at høre mere om!
Spiller nu: Animal Soccer World
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/05-14 19:52 
Nu hvor jeg sidder og kigger på coveret lidt mere, slår det mig hvor meget han ligner Anders Breivik. Vi Skandinavere er også lidt underrepræsenterede i spil i forvejen, så det er alligevel lidt interessant.

Far Cry 4
la0sla0sSkrevet 15/05-14 20:00 
Ligner det ikke ret meget Ike Barinholtz, ham der spiller Ivan i Eastbound and Down?

?
Hvad sker der?
FancyPantsFancyPantsSkrevet 15/05-14 21:44 
Breivik fik vist også en plastikkirug til at mejsle sig lidt i fjæset, så han kunne se mere "arisk" ud. :P

Glæder mig også til at se hvordan det endelige spil bliver, sammenlignet med 3'eren.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
enfenenfenSkrevet 16/05-14 06:36, rettet 16/05-14 06:36 
De skal i hvert fald - som noget af det første - sørge for, at frameraten er højere end de 20, den kører med i 3'eren på konsol.
What is the Matrix?
Bede-xBede-xSkrevet 16/05-14 11:45, rettet 16/05-14 11:49 
Jeg overvejede seriøst, om jeg skulle trække en karakter for det tekniske fra konsolversionen af FC3, da det skulle vurderes og jeg ville ikke forvente, at fireren kommer til at køre bedre på last gen konsollerne. Skulle man gætte:

Sub-720/15-30fps på last gen konsollerne.
720p-1080p/20-30fps i next gen versionerne.
1080p-2160p/60-120fps på en gamer PC.

Men jeg håber da, at jeg tager fejl og de leverer en 60fps PS4/One udgave, for bortset fra det typiske Ubi bloat var FC3 fedt og jeg er bestemt klar på mere.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 16/05-14 11:53 
Har der nogensinde været et openworld FPS på konsol som kørte 60fps? Det tror jeg ikke.

Når det ikke er multiplayer, vil world density/detail/effekter/opløsning altid blive prioriteret højere end fps.

30fps er stort set garanteret.
Bede-xBede-xSkrevet 16/05-14 12:14 
Jmog>
Har der nogensinde været et openworld FPS på konsol som kørte 60fps?

Hvor ambitiøst skal det være og må der være loading mellem sektioner? Hvor store områder? Minecraft, Burnout Paradise, Crazy Taxi, Rage er da lidt derhenne af (var Driver:SF ikke 60fps? - har ikke spillet det). Jak & Daxter husker jeg som 60fps. Omvendt er det længe siden jeg har spillet andet end HD udgaven..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 16/05-14 13:28 
Rigtig openworld definerer jeg som at du konstant bevæger dig uden loadingskærm eller midlertidig fade to black. Det diskvalificerer Rage som reelt var en stor hub-sektion, hvor man kom ind i mindre levels/områder.

Bortset fra Minecraft og Rage, så er der vel ingen af de spil som er First Person Shooters. Minecraft.... Mnja, det overholder vel definitionen, selvom det ikke kan bruges som argument for større sandsynlighed for at Far Cry 4 vil være/kunne være 60fps. Det er simpelthen for grafisk simpelt.
Bede-xBede-xSkrevet 16/05-14 13:29 
Ingen af dem var ment som argumenter for at FC4 kommer til at køre 60fps på konsol. Den slags forventer jeg efterhånden kun på PC.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/05-14 14:12 
Jeg tror nu nok vi skal nå 60 på konsollerne en dag. Vi er stadig kun i begyndelsen af denne konsol generation, men framerate debatten kommer op ved hvert nyt spil, hvilket får mig til at tro at udviklerne vil arbejde sig derop af.
enfenenfenSkrevet 16/05-14 14:27 
Omvendt gik snakken meget på 720p i forrige generation. Og der gik udviklerne egentligt væk målet. Mange spil udkom i lavere opløsning end hvad eks. Microsoft sigtede efter.
What is the Matrix?
slk486slk486Skrevet 16/05-14 14:42 
60FPS pfft. 120 eller gtfo.
j/k
JmogJmogSkrevet 04/12-14 00:05, rettet 04/12-14 00:06 
Spillet er i øvrigt dødskægt. Meget ligesom treeren. Identisk gameplay og endnu en fantastisk stjernepsykopat som skurk. Himalaya er en fremragende ny lokation og spillet kører konstant stabilt og ligner en million.

Her til aften var jeg på vej til en outpost for at erobre den. Skulle lige til at angribe, da jeg stødte på et par elefanter. Det måtte udnyttes:
http://youtu.be/1VvuHDZYvdk

Gameplay fanget på PS4 og uploadet til Youtube fra konsollen. Den funktion virker bare genialt simpelt.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 04/12-14 01:13 
Hvis man ikke gider grinde arena levels for at unlocke Bushman riflen, så kan app'en Arena Master anbefales til at avancere hurtigere.
Samtidig kan man også lave arena challenges for andre spillere til hovedspillet.
Den er linket til dit spil, så jo flere outposts man har befriet, jo flere steder er der at jage dyr eller rekruttere soldater til sin arena.

Der er også endnu en officiel app der kan hjælpe med indtægter via noget pokerlignende minigame, men jeg har endnu ikke prøvet den.

Begge burde gerne kunne findes til både æbler og androider, hvis man bare søger på "Far Cry 4"
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JmogJmogSkrevet 04/12-14 02:26 
Lidt mere gameplay. Møder en bjørn. Resultatet er eksplosivt:
http://youtu.be/Ubmm2JxAbbg
FancyPantsFancyPantsSkrevet 04/12-14 04:02 
Jeg håber ikke du skulle bruge skindet :P

M-79 + en buzzer er i øvrigt en fantastisk combo til at rydde outposts! (Når der ikke lige er en elefant i nærheden) :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JmogJmogSkrevet 04/12-14 11:43 
Er endnu ikke stødt på noget der skulle craftes via bjørne-skind, men har et par stykker i bagagen som er taget på mindre eksplosiv maner, så jeg er dækket ind til senere.
WehnerWehnerSkrevet 04/12-14 11:49 
Jmog>
Her til aften var jeg på vej til en outpost for at erobre den. Skulle lige til at angribe, da jeg stødte på et par elefanter. Det måtte udnyttes:
http://youtu.be/1VvuHDZYvdk

Der fik jeg lige lyst til at købe spillet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
AmbyAmbySkrevet 04/12-14 12:33 
Hvor finder man ild/eksplosive pile? Skal de købes?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
FancyPantsFancyPantsSkrevet 04/12-14 13:14 
De kan købes hos alle vendors, lige så snart man får det skill der hedder Trade Agreement. :)
Kan ikke huske om det er 2 eller 3 point man skal bruge i alt, for at nå den - men det tager heller ikke vanvittig længe at få.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
AmbyAmbySkrevet 04/12-14 13:22 
Takker Tror jeg har taget nogle andre skills. Warrior er forøvrigt tiden værd. Man behøver næsten ikke andet.

Jeg morer mig fantastisk med spillet. Eneste anke er at co-op belltowers og hangouts ikke bliver gemt. det er fjollet.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
FancyPantsFancyPantsSkrevet 04/12-14 17:35 
Jmog>
Er endnu ikke stødt på noget der skulle craftes via bjørne-skind, men har et par stykker i bagagen som er taget på mindre eksplosiv maner, så jeg er dækket ind til senere.

Spillet sørger forresten selv for at "gemme" de skind du skal bruge senere. Hvis en bestemt type ikke længere skal bruges, så ryger de automatisk med når man bruger auto-sell funktion.
Det er egentlig rart nok, så man ikke ender med at fylde sin backpack med ting der måske slet ikke skal bruges til andet end indtægt. :)

@Amby
Helt enig. Co-op kommer let til at virke som en omgang fjol, i forhold til andre spil (om end det stadig er 100x bedre end i 3'eren).
Jeg ved selvfølgelig godt, at deres intention bare har været, at man kan få hjælp af en ven (eller komplet fremmed) frem for at bruge de der tokens til at hidkalde en NPC - Men det havde nu alligevel været rart hvis belltower og outpost progress blev gemt hos begge... Det går sgu hen og føles lidt som noget fra Mols. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 05/12-14 10:16 
Det er egentlig rart nok, så man ikke ender med at fylde sin backpack med ting der måske slet ikke skal bruges til andet end indtægt. :)

Det er der alligevel mange spil der kunne lære noget af *host*Xenoblade
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 05/12-14 17:06 
Nyt gameplay fanget på PS4. Var på jagt og faldt pludselig over en konvoj:
http://www.youtube.com/attribution_link?a=a8csWbecf4Q&u=/watch%3Fv%3Dpmf2l7IexP4%26feature%3Dem-upload_owner

De er godt nok pæne de eksplosioner.
JmogJmogSkrevet 06/12-14 19:12 
Intet openworld spil uden fjender der stivner midt i en dødsanimation:
http://youtu.be/3OGJPUFEwio

Kæft, hvor er det dejligt at Sony lavede fuld share-integration med Youtube.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 06/12-14 19:31 
^ trods alt rart at vide, at det ikke er noget PC specifikt :P

Ved mig plejer de dog at dø i klassisk T-posering, og oftest når jeg pløjer dem ned med et køretøj.
... Når man så looter ham bagefter, vælger Ajay (eller Hurk i co-op) at stå helt oppe på mandens skuldre imens :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JmogJmogSkrevet 06/12-14 20:52 
Selvom det er bugs, ville jeg næsten savne det, hvis den slags aldrig skete :-)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/12-14 21:13 
Så er det godt at Ubisoft findes :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 10/12-14 15:04 
Endnu et eksempel på hvor godt/galt det kan gå når man vil overtage en outpost. Den har det hele. Stealth, uventede trusler i form af dyr, eksplosioner, Rambo-action, flere eksplosioner og et oversavet haglgevær der vækker minder om Doom 2. Far Cry 4 er nok det eneste openworld-spil jeg har prøvet med en actiondel der kan måle sig med et godt non-openworld FPS.

https://www.youtube.com/watch?v=thwHxln-OEY
BeanoBeanoSkrevet 10/12-14 15:15 
Du afslutter med at stikke en kniv i gennem en fjendes brystkasse for at befri en Open Hearts Clinic. Passende :)
JmogJmogSkrevet 10/12-14 15:54 
Voldelig poesi :-D
JmogJmogSkrevet 10/12-14 21:07 
Elsker når der sker ting man slet ikke venter. Det kan være at man vader ind midt i en patrulje fjender, som er ved at blive massakreret af et næsehorn. At dyrene også kan finde på at angribe hinanden sker også. Her faldt jeg over en leopard der angriber og dræber en yakokse:
http://youtu.be/EuNqiwhBRDU

Rigtig fin detalje at leopardens angrebsanimation tager højde for yakoksens størrelse, så det rent faktisk ser realistisk ud.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 10/12-14 21:53 
Jeps. Det er alt for fedt!

Jeg ville ønske at jeg havde sat noget capture fis i gang, da jeg spillede i går aftes. (Spiller PC versionen)
Passerede to Golden Path medlemmer der stod ved en død bil. Den ene spurgte om jeg havde et øjeblik.
I det jeg går hen og snakker med ham, tager han 2-3 skridt baglæns - og i samme sekund kommer en minibus fræsende med to gamle mennesker i...... Og så var manden ellers død.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JmogJmogSkrevet 11/12-14 00:39, rettet 11/12-14 00:39 
Herligt :-)

Ild-techen i spillet er i øvrigt meget overbevisende. Min indre pyroman gik lidt amok her:
http://youtu.be/19Xwwga3uRc
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig