X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DriveClub


Svar
BeanoBeanoSkrevet 12/05-14 10:03, rettet 12/05-14 10:04 
Vist på tide med en dedikeret tråd til Evolution Studios' PS4 racer. DriveClub står pt. til udgivelse i oktober.

Et par videoer...

"Release Date Trailer"
https://www.youtube.com/watch?v=ny3JYGXCmFg

"Blu-ray vs PlayStat... Se hele indlægget
139 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
JmogJmogSkrevet 18/01-15 22:12 
Hvis nogen er fristet af at kaste sig ud i det før PS Plus-versionen, så vil jeg sige at det er en af de bedste track-racere vi har haft i årevis. Gameplayet er solidt og det ligner en drøm.
BeanoBeanoSkrevet 19/01-15 11:46 
Så er v1.10 updaten (med bl.a. de 5 nye tracks) ude, 3.33GB :D

Mere info og patch notes:
http://www.dualshockers.com/2015/01/19/driveclub-update-now-available-includes-japanese-tracks-full-patch-notes-inside/
BeanoBeanoSkrevet 17/02-15 10:17 
1.11 update oppe...

- Adds a new Multiplayer game mode: Team Time Trial (available Feb 18th).
- Adds a new track offering 2 variants: Kobago in Japan.
- All add-on Tours have new progress requirements: You need 8 Stars (previously 12) to progress to the second stage and 22 Stars (previously 27) to open up the final Championship.
- Adds the ability to choose from a collection of factory Paint Jobs during vehicle selection prior to an Event.
- Adds the option to enable the Rev Counter in cockpit view.
- Decreases the threshold on the manumatic downshift limiter to allow players to downshift earlier.
- Reduces the drying time for rain splatter on the screen when in Chase Cam.
- Implements ghosting under certain conditions in Multiplayer races to prevent track blocking.
- Allows the ‘Contender’ and ‘Unbeatable’ Trophies to be unlocked even if the challenges expire when you are not online.
- Includes a number of minor bug fixes, performance improvements and usability tweaks.

Update 1.11 Add-ons (coming to PlayStation®Store):

- Adds support for the VUHL 05, coming to PlayStation®Store as a free download.
- Adds support for the DOWNFORCE Expansion Pack, coming to PlayStation®Store as a premium/Season Pass add-on.
- The Downforce Car Pack includes: Ferrari F50, Chevrolet Corvette Z06 Centennial Edition, SRT Viper GTS, Koenigsegg One:1 and Jaguar F-Type R Coupé.
- The Downforce Tour Pack includes 11 new Events and 5 new Trophies.
- Adds support for the Midnight Tour Pack, coming to PlayStation®Store as a premium/Season Pass add-on.
- The Midnight Tour Pack includes 11 new Events and 5 new Trophies.
- Adds support for 2 new livery packs, coming to PlayStation®Store as a premium/Season Pass add-on. Each Livery Pack contains 5 new livery patterns to customise your cars with.

After 1.11, what else is coming to Driveclub?

- Server upgrades: to improve stability and performance for all current players and to enable the release of the PS+ Edition and Driveclub companion app.
- Private lobbies: Development of Private Lobbies for Multiplayer is ongoing alongside development of server upgrades.
- Replays: are in the final stages of development and testing. It’s likely that offline replays will come ahead of Multiplayer replays.
- Changes to drift scoring: to ensure that you are rewarded for momentum, control and staying on the track in drift zones.
- Lots more cars: We can’t say what’s coming just yet, but many of your most commonly requested cars and manufacturers are coming to Driveclub, along with a few surprises.
- New ranks: because many of you are at Level 50 already.
- Lots more! Please keep sharing your feedback about Driveclub with us to help the game continue to evolve around you.

http://www.dualshockers.com/2015/02/16/driveclub-game-update-1-11-weighs-in-a-light-690mb-patch-notes-detailed-inside/
Bede-xBede-xSkrevet 20/03-15 00:31, rettet 20/03-15 00:32 
Driveclub developer Evolution has suffered a number of layoffs, Sony has confirmed to Eurogamer.

Sony has restructured Evolution to focus on updating its PlayStation 4-exclusive racing game as a service, as well as the launch of the long-delayed PS Plus Edition.
(..)

Here's Sony's statement:

Evolution Studios will now focus on DriveClub as a service going forward, in particular, the important launch of the PS Plus Edition. We will be restructuring Evolution Studios to ensure that SCE WWS and in particular, Evolution Studios are in the best position to achieve these goals.
Our first party development studios are key to our creative strategy and we are very excited about the future projects being worked on and the role Evolution Studios will play.

http://www.eurogamer.net/articles/2015-03-19-layoffs-at-driveclub-developer-evolution

Spil som service :(
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/03-15 00:58 
Ja det er ikke så heldigt. Et eller andet sted er det super at Sony blander sig, da de ikke har formået at holde hvad de lovede med PS plus versionen. Men at løsningen skulle blive en service synes jeg ikke lyder som en god erstatning.

Jeg synes spillet så meget kedeligt ud, så jeg så frem til at spille PS plus demoen, for at se om den kunne ændre min mening. Nu er jeg ikke længere sikker på at jeg kan bruge det vi får til at vurdere det oprindelige spil :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 20/03-15 07:03 
Der er allerede sket enormt meget med spillet siden lancering, så det behøver du heller ikke. Nyd det i den fantastiske version det er blevet.
Håber det de mener med service er at de blot fortsat vil forbedre det med nyt features og indhold efter juli. Ikke at det f.eks. bliver F2P. Men mit håb for en Motorstorm Apocalypse opfølger, er smadret nu :P
JmogJmogSkrevet 20/03-15 16:58 
Helt enig. Spillet er pt den bedste racer i den nuværende generation.

(Bemærk at jeg skelner mellem bilspil og racere. For track-racing, timetrials OCD og lignende (=racer) er det klart nummer 1. Forza Horizon er for eksempel ikke en racer)
NaieraNaieraSkrevet 20/03-15 17:05 
Godt, for ellers havde du fået bank.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/03-15 17:47 
"bilspil og racere" lyder for mig som to begreber der begge kan passe på de fleste racerspil. Var det ikke nemmere at dele det op i arcade og realisme?
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 20/03-15 22:48 
Ikke rigtigt, for der er jo en del simcade-spil. Driveclub er midt imellem sim og arcade. Det samme vil jeg sige om PGR-serien. Begge er simcade. Forza og Gran Turismo er klart i sim-enden mens burnout og Horizon-spillene er i arcade-enden.

Sådan som trenden indenfor biilspil går, er det lige før vi kan opdele alle nye bilspil i "trackracere" og "openworld". De er i hvert fald ikke til at tage fejl af.
JmogJmogSkrevet 20/03-15 22:51 
Naiera>
Godt, for ellers havde du fået bank.

Bare så der ikke er nogen tvivl, så synes jeg absolut Driveclub er sjovere end Forza Horizon 2, men det er jo bare min personlige smag. Jeg vil altid foretrække noget poleret men mere indskrænket gameplay fremfor openworld. Jeg kan dog sagtens forstå folk der har det omvendt og bare vil køre derudad for evigt. Jeg er mere highscore orienteret og kan bruge timer på at barbere en laptime ned.
NaieraNaieraSkrevet 20/03-15 22:56 
Nå, men så ska' du ha' bank.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
enfenenfenSkrevet 24/03-15 13:50 
Er der nogen, der har klubber åbne?
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 24/03-15 14:04 
Jeg har nok snart en plads ledig i min klub... ;)
enfenenfenSkrevet 24/03-15 14:12 
Sådan :)
Jeg er stadig ny i spillet.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 24/03-15 14:13 
Np :)

Hvad er dit PSN ID?

Så laver jeg en invitation senere i dag.
enfenenfenSkrevet 24/03-15 14:15 
PSN=enfen
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 24/03-15 14:19, rettet 24/03-15 14:21 
Fino :)

Har sendt PSN friend request, DC invite kommer senere.
BeanoBeanoSkrevet 24/03-15 16:33, rettet 24/03-15 16:34 
Nu er du også inviteret til klubben.

Pt. level 22 så vi har brug for dine fame points ;)
enfenenfenSkrevet 24/03-15 22:09 
Takker. Jeg skal gøre mit bedste :)

Indstil nu virker det som det bedste bilspil, jeg har spillet siden PGR 2 - og det var super godt.
What is the Matrix?
fumfumSkrevet 25/03-15 10:06 
Ja for søren hvor var det godt. Og onlinekampene var geniale. Må hellere se at komme lidt ind i driveclub igen.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
BeanoBeanoSkrevet 25/03-15 10:18 
Jeg spillede et par timer online time-trial i går - en relativ ny mode som jeg ikke havde prøvet før. Virkeligt sjovt hvis man vil køre imod andre spillere men ikke orker crashes og udelukkende fokusere på vejen og tider.
Nu mangler vi bare custom/private playlists og at deres servers kan tage imod presset fra PS+ versionen :)
BeanoBeanoSkrevet 27/03-15 21:45, rettet 27/03-15 21:47 
DriveClub

http://www.vg247.com/2015/03/27/driveclub-buggy-motorstorm-ps4/

:D
PapandPapandSkrevet 31/03-15 15:27 
Jeg kunne godt finde på at købe Driveclub som mit andet spil til PS4. Er der fortsat meget aktivitet?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
BeanoBeanoSkrevet 02/04-15 12:04, rettet 02/04-15 13:00 
Buggien kom i går. Gratis, og nej, det var ikke en aprilsnar :)

http://www.dualshockers.com/2015/04/01/driveclubs-motorstorm-free-buggies-hide-a-very-cool-little-secret-on-ps4/

Replay: https://www.youtube.com/watch?v=95qKSpWQ6SA
BeanoBeanoSkrevet 24/06-15 17:44 
PS+ versionen rulles ud fra i morgen...

http://blog.eu.playstation.com/2015/06/24/driveclub-playstation-plus-edition-launches-tomorrow/
BeanoBeanoSkrevet 20/07-15 12:31 
Update 1.20 rulles ud nu...

- ELITE Driver Levels are now available above Level 60. You’ll have to prove your skills on the track as well as reach the required number of Tour Stars and Fame Points to earn these ELITE Levels! Every new Driver Level has a reward too.

- New ‘Random Event’ in DRIVE lets you quickly get behind the wheel and try something different. It’s perfect for creating new Challenges!

- Club Challenges now show all Club Members participating and individual leaderboard positions to make it more rewarding and competitive for everyone taking part.

- New Club Leaderboards for every Tour event: go and get your Club ranked in your favourite events as soon as you update the game!

- Improved camera shake and new Gameplay Settings option to adjust the camera shake intensity – or turn it down completely for a silky smooth drive.

- New Gameplay Settings option to turn Face-offs on or off, for those of you who prefer the pure thrill of the race without any distractions or extra opportunities for earning Fame.

- New Garage options to filter the vehicles so that you can more easily find the car you’re looking for.

- Adds new filters and frames to Photo Mode.

- Adds the ability to toggle ghosts on and off in Time Trial and Drift mode, by using left on the D-Pad.

- Stunning new ‪#‎PS4share‬ photo added to the loading screen (Credit:http://bit.ly/1I4UI8V).

- Updated Credits with personal messages, special thanks and new members of the team!

- Includes general improvements for game performance, stability and usability.

http://www.dualshockers.com/2015/07/20/driveclub-update-1-20-now-available-brings-elite-levels-camera-shake-options-and-more/
BeanoBeanoSkrevet 27/10-15 08:57 
Bikes? :D

http://gematsu.com/2015/10/driveclub-bikes-rated-ps4-europe
BeanoBeanoSkrevet 27/10-15 21:24, rettet 27/10-15 21:26 
Driveclub Bikes er oppe :D

Kr 109,- som udvidelse, kr 149,- som stand-alone spil.

Virkelig god styring - arcade-agtigt men nyanceret. Fun!
Campaign til bikes har en fin størrelse, 42 events.

Mit første race:
http://youtu.be/AB2F3czfkQY
BeanoBeanoSkrevet 28/10-15 17:43, rettet 28/10-15 17:46 
Jeg har oprettet et PSN community til DriveClub spillere herinde, men ikke eksklusivt ;) I mangel af bedre har jeg kaldt det "Play:Right DriveClub" og kan findes via mit PSN ID "BeanDK". Jeg har inviteret dem som var i min DC klub.
NaieraNaieraSkrevet 28/10-15 17:45 
DriveClub Klub? :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 28/10-15 17:46 
Wuuuhu! ;)
BeanoBeanoSkrevet 22/12-15 09:26 
Smugkig på nogle af de nye baner som kommer næste år...

DriveClub DriveClub
DriveClub DriveClub

Ligner guf for PGR fans.
BeanoBeanoSkrevet 11/02-16 08:28, rettet 11/02-16 08:30 
Stor opdatering lander i dag. Indeholder bl.a. et nyt gratis track (i 6 varianter), hardcore handling, højere level-caps, etc.

This update brings 6 new "Scotland - Old Town" tracks to the game for free, along with Hardcore handling, new Elite, Driver & Club Levels & many more improvements based on your feedback.

The update also prepares the game for the addition of the "No Limits" and "Suzuki" Expansions, coming to PlayStation Store on Feb 23rd.

FULL DETAILS OF THIS MONTH’S GAME UPDATE (1.26):

» The newest track “Scotland – Old Town” is here, offering 6 track variants to play across all DRIVECLUB & DRIVECLUB BIKES game modes.
» A new “Hardcore Handling” option is now available, turning off traction control, stability control & other assists. Enable this in Gameplay Settings for a more realistic driving experience.
» Multiplayer Private lobbies have a new 'Photo mode' setting to help you choreograph photos and videos with friends. This disables ghosting, wrong way timers and automated reset to track scenarios.
» Photo mode screen filters can now be enabled outside of photo mode, while you race.
» Photo mode now offers extended Zoom and Exposure settings, plus all settings persist between photo captures during an event.
» Replays have a new option to toggle player tags on and off at any time during the replay when you use the L1 Button. » The Dynamic Precipitation option has been improved to reduce the likelihood of persistent rain.
» 10 new Elite Levels have been added (new cap is 35).
» 10 new Driver Levels have been added (new cap is 95) with new livery rewards to unlock along the way.
» 25 new Club Levels have been added (new cap is 85) with new livery rewards to unlock along the way.
» The loading screen for DRIVECLUB and DRIVECLUB BIKES now show off 2 awesome new #PS4share community photos.
» Fixed the 'Weekend Warrior' Trophy for DRIVECLUB BIKES. Ranking up the KTM 1290 Super Duke R to Bike Level 15 is now no longer a requirement.
» Includes general improvements for game performance, stability and usability.

FEBRUARY STORE UPDATE (ADD-ONS COMING TO PLAYSTATION®STORE ON FEBRUARY 23RD WORLDWIDE):

» “No Limits” Expansion Pack featuring 6 events, 5 Trophies and 2 new cars: Nissan Skyline GT-R R34 V-Spec II & Honda Civic Type-R. » “Suzuki” Expansion Pack featuring 6 events, 5 Trophies and 2 new Bikes: Suzuki GSX-R1000 & Suzuki GSX-S1000 ABS.

DOWNLOAD & INSTALLATION:

The update will be available from Feb 11th. Update size is 0.9GB bringing the total size of all updates combined so far to 13GB.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.950391995045161.1073741878.423631211054578
BeanoBeanoSkrevet 22/03-16 16:53 
ES lukker... *snøft* :( :(

http://www.dualshockers.com/2016/03/22/sony-closes-driveclub-developer-evolution-studios/
JmogJmogSkrevet 22/03-16 17:08 
Pis!

Og artiklen bringer en god pointe: Hvad betyder det for Driveclub VR? Det er en af de mest populære kommende VR titler.
BeanoBeanoSkrevet 22/03-16 17:26 
Det nåede vist aldrig at blive bekræftet som VR titel, kun tech-demo. Rushy virkede afvigende når han blev spurgt om det. Det har nok krævet for stor en investering for Sony. Trist og kortsigtet beslutning.
JmogJmogSkrevet 22/03-16 17:43 
Det sidste han sagde om det var "more news at E3".

Men hvis de lukker dem nu så... ja, eneste håb er vel at et af de andre studier overtager. Måske at de DCVR-specifikke udviklere hos Evolution bliver inkorporeret i et andet studie som deres "VR team".
BeanoBeanoSkrevet 11/04-16 11:33 
Codemasters overtager ES - hvilket forhåbentligt betyder de fortsat får lov at lave gode bilspil :)

http://www.eurogamer.net/articles/2016-04-11-codemasters-picks-up-driveclub-dev-evo
139 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig