X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sunset Overdrive


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 09/05-14 21:23 
Har lige set det første kig på gameplay fra dette spil.
Der bare noget dejligt ved at se en shooter i dag som bruger stærke farver og med over-the-top våben.

Der endelig et spil der kan få mig til ville havde en next-gen maskine. Så håber vi bare det bliver godt i den sidste ende.

Sunset Overdrive First Look
spectrespectreSkrevet 10/05-14 00:01 
Det ser godt nok fedt ud: Jeg er vild med farve paletten. Det minder mig om både Dead Rising og Jet Set Radio, hvilket er helt ok i min bog. Er det X1 exclusive?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
slk486slk486Skrevet 10/05-14 00:02 
^ Yes. Indtil videre ihvertfald.
j/k
nerosnerosSkrevet 10/05-14 07:35 
Flot stil men gameplay mæssigt kan det sku ikke få mig op af stolen, men det er der ikke ret meget der kan nu til dags ;-) Tror bare jeg er lidt træt af den der jeg-kan-alt-superhelte-flyve-klovns spil. Sorry er negativ igen :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 10/05-14 08:17 
Jeg syntes det ser festligt ud... Infamous+R&C+JSR. Med Insomniac bag går det næppe helt galt :)
SonicSonicSkrevet 10/05-14 10:15 
Oh look, InFamous on Xbone :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KilroyKilroySkrevet 10/05-14 19:28 
Beano>
Jeg syntes det ser festligt ud... Infamous+R&C+JSR. Med Insomniac bag går det næppe helt galt :)

Har du set Fuse?

Have you even *seen* Fuse?
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 10/05-14 21:07 
Reglen der bespotter undtagelsen!
slk486slk486Skrevet 10/05-14 23:47 
80'erne er tilbage og det er lige før jeg ville købe det, baseret på box art alene :)

http://www.insomniacgames.com/sunset-overdrive-box-art-by-ilovedust/
j/k
nerosnerosSkrevet 11/05-14 09:54 
Det ser flabet ud!
Bashful Neophyte
FancyPantsFancyPantsSkrevet 11/05-14 22:35 
Jeg håber det bliver lige så sjovt som traileren ser ud!

Also:

Microsoft udviser ren ondskab *igen*!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 12/05-14 13:56 
Damn ja, det spil drypper da bare Jet Set Radio. Kan kun håbe på at det holder.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 03/11-14 02:26 
Har spillet Sunset Overdrive i en lille uge nu imellem Bayonetta 2 og føler mig meget underholdt.
Det er med lang afstand det sjoveste open-world gejl jeg har hygget mig med, det er en fryd bare at skøjte hoppe wallrunne airdashe rundt i byen. Visuelt kan det føles noget overkill til tider, det er vildt imponerende st se når der er mange MANGE ODs på skærmen og de bliver sprængt i småstykker af fyrværkeri raketter :)
Tonen er lidt smagssag. Jeg synes det er godt spas, men kan forestille mig at nogle fornemme det som for meget.
Styringen tager lige lidt tilvænning og man skal lige lære sig til at genkende hvad man kan grinde/bounce/svinge på, men når det er på plads suser man bare rundt omkring.
9/10 indtil videre.
HankyHankySkrevet 07/11-14 21:20 
Nogen der er klar på noget multiplayer, på et tidspunkt?

Har kun spillet singleplayer indtil videre, men kan se at både Darkbeat og TLO også har det :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/11-14 23:39 
Ja, jeg vil mægtig gerne. Jeg har kun spillet det en lille smule indtil videre, men syntes det er sjovt :)
Bede-xBede-xSkrevet 05/06-16 15:33, rettet 05/06-16 15:34 
I rygteafdelingen for nu, men påståes ihærdigt af en Gaffer at være på vej til PC:

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=205637307&postcount=122
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 27/03-17 14:15, rettet 28/03-17 11:42 
Jeg opgav at vente på en PC version, der ikke ser ud til at komme og gik i stedet i gang med XO udgaven for nylig. Det er nærmest en blanding af Crackdown og Jet Set Radio, tilsat alle de erfaringer Insomniac har gjort sig med at udvikle skøre og underlige våben til Ratchet & Clank spillene. Og det virker fortrinligt, hvis man som jeg kan nøjes med at sætte pris på, hvor sjovt det er at bevæge sig rundt i, for der er ikke voldsomt meget at lave og aktiviteterne er ikke specielt varierede.

Hvad der gør det sjovt, er at man nærmest ikke befinder sig i en by, men snarere en stor legeplads, hvor alt er indrettet til at tilgodese hovedkarakterens bevægelsesmuligheder. Det burde egentlig ikke virke, for så mange kontekst sensitive overflader som det gør brug af, leder normalt til tab af kontrol, hvor karakteren i kritiske øjeblikke følger andre punkter end dem man havde til hensigt, men det sker næsten ikke, pga objekternes smarte placering og i mindre grad, fordi ens bevægelser der aktiverer punkterne er tildelt et par knapper (i nogle tilfælde kombinationer), frem for bare at have én som aktiverer alle punkter. Det gør så også at der er en mindre indlæringskurve, før det klikker og det endda selv om de holder en del bevægelser tilbage til senere, så man lige kan nå at tilvænnes de andre.

Øjeblikket hvor det klikker bliver det til gengæld fantastisk fedt at bevæge sig rundt i miljøerne. Man sidder hele tiden og tænker i to spor: det ene hvor man grubler over hvilken rute man skal bevæge sig i, det andet med fokus på bekæmpelse af fjenderne. Det er som en af de der underlige multitasking øvelser, hvor man bevæger sin højre fod i en cirkel med uret, mens man forsøger at bevæge højre hånd i en cirkel mod uret. Hjernen kommer virkelig på overarbejde :)

Mekanikken spoleres lidt til sidst, når man får nok styr på det..

En anden ting der er lidt generende er, at ens progression er delt mellem single- og multiplayer med det resultat, at det er næsten umuligt at komme i nærheden af at unlocke alting på en normal gennemførsel. De vil gerne sælge det Live abonnement.

Hvis ikke den belastende stil skræmmer jer helt væk, så giv Sunset Overdrive en chance. Det er pisse fedt og jeg håber vi engang ser en forsættelse med campaign coop. Ellers kan det være Insomniacs Spiderman kan virke som en slags forsættelse.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 15/11-18 23:21 
Det tog sin tid, men kommer i den her uge på PC:

https://youtu.be/xDNW-u5-kCo
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig