X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bullet Girls


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/05-14 16:46, rettet 23/05-14 17:07 
SÅ er der sautmer et MEGA Jap spil på vej igen. :D

Bullet Girls til PS Vita er et militært skydespil, hvori et Ranger Corps bestående af skolepiger skal udføre forskellige missioner. Ifølge artiklen om spillet fra Famitsu handler spillet om "venskab og tårer på slagmarken".

Bullet GirlsBullet Girls

Der vil også være missioner hvor pigerne skal slås mod hinanden og fordi spillet er realistisk, bliver deres tøj ødelagt efterhånden som de tager skade. Endnu vigtigere end lige at forklare hvordan man spiller spillet, pointere Famitsu artiklen at der er 39 forskellige sekvenser hvor man kan se pigernes tøj gå i stykker, alt efter hvor de bliver ramt.

Bullet GirlsBullet Girls

Artiklen fortæller også om hvordan der speciel militær træning i spillet hvor man skal træne pigerne i at modstå forhør ved at rage på dem, igen fordi realisme er i højsædet i spillet :D

Bullet GirlsBullet Girls

Spillet udkommer til Vita den 28. August

Jeg er helt færdig over hvor sekundært spillets gameplay er for udvikleren :D

Kilde
SonicSonicSkrevet 08/05-14 17:40 
Oh you, Japan.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 08/05-14 18:11 
Hende der Sarkesian eller hvad hun hedder vil da være helt vild med det her.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 08/05-14 18:19 
Jeg ser allerede Kotaku artiklerne hobe sig :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
CamousCamousSkrevet 08/05-14 18:48, rettet 08/05-14 18:50 
Fra den første del af beskrivelsen troede jeg det måske var baseret på Matsumoto Jiro's J.K.PN 0013, men så loadede billederne og jeg var dissapoint.

Men det er stadig til dato den mest robuste argument for military shooters som jeg har set.
ElgenElgenSkrevet 08/05-14 19:16, rettet 08/05-14 19:16 
Endnu et argument for at anskaffe sig en Vita... nu MÅ jeg se at gøre noget ved det...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/05-14 17:04, rettet 23/05-14 17:08 
Noget mere Bullet Girls info er landet og det er rent faktisk noget der forklare en lille smule om det egentlige spil.

Sådan som de beskriver det, lyder det til at pigerne i spillet træner mod hinanden og man ikke går på egentlige missioner? Man vælger sit eget tag team bestående af en "Attacker" som man selv styrer og en "Supporter" der giver strategiske tips.

Bullet Girls Bullet Girls Bullet Girls Bullet Girls Bullet Girls Bullet Girls

Selvfølgelig er alt det gameplay lige meget og udvikleren har ment at det er vigtigere for os at vide at der er 1600 forskellige undertøjs kombinationer i spillet, for sådan er de :D

Bullet Girls Bullet Girls Bullet Girls

Der er mere info og flere screenshots hér:
http://www.siliconera.com/2014/05/20/bullet-girls-shows-guns-panties-bouncy-battlefield-action/
slk486slk486Skrevet 23/05-14 17:10 
Jeg kan godt forstå de ikke har så meget tøj på - det sviner så forfærdeligt, når man bliver ramt.
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/06-14 17:26 
Der er dukket en trailer op på spillets hjemmeside som rent faktisk viser noget gameplay!
Den ligger dog ud med at vise piger i deres undertøj der spiser bananer og pandekager, så du skal nok ikke se den på arbejdet :D

http://www.d3p.co.jp/bulletgirls/#top
slk486slk486Skrevet 06/06-14 17:39 
Uh, jeg får lyst til pandekager!
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/06-14 19:45 
Pandekager med is og hele balladen ville faktisk slet ikke være så tosset på sådan en dag
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig