X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bloodborne fra From Software (Project Beast)


Svar
SumezSumezSkrevet 03/05-14 12:48 
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
567 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Svar
slk486slk486Skrevet 17/04-16 13:05, rettet 17/04-16 13:05 
Har heller ikke klaret Sentinels solo endnu. Husker faktisk slet ikke jeg har klaret dem :)
j/k
slk486slk486Skrevet 17/04-16 13:07 
Konsolkongen>
Dermed ikke forstået at jeg synes Bloodborne var let :)

Nej, de spil har deres helt egen fingraduering - de er stadig alle samme sværhedsgrad i forhold til andre spil :D
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/04-16 13:21 
m1chelsen>
Hvor er det egentlig spændende, hvordan vi oplever spillene vidt forskelligt ift sværhedsgraden. Personligt oplevede jeg BB meget sværere end Souls spillene :D men mener også vi havde en snak på et tidspunkt, hvor du (KK) nævner at du havde bøvl med Demon og Song bossen fra DS2, hvilken jeg fandt ganske let, hvorimod jeg havde latterligt meget bøvl med Sentinels (jeg har ikke formår at solo dem endnu :D), som jeg mener du klarede uden besvær?

Smukt med et spil, hvor spillerens spillestil og build gør så meget forskel i hvor man oplever de største udfordringer :)

Ja, Demon of Song psykede mig fuldstændig da den var sygt kvammel i forhold til mange af spillets andre bosser, som generelt var kedeligere designet end de andre Souls spil :)

Og så hjalp det nok heller ikke at den boss kommer lige ovenpå det mest belastende område i hele spillet, hvor jeg konstant sad på kanten af sofaen.

Da jeg tog den i SotFS igen var den ganske rigtig ikke det store problem.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 18/04-16 00:38 
Så klarede jeg trillingerne. Måtte tilkalde en hjælper, men så gik det som smurt. Fik helt dårligt samvittighed over at jeg ikke kunne vinke, bukke etc. før og efter for jeg kunne ikke huske hvordan man gør det.

Nu er jeg i Burgenwyrth (så vidt jeg husker) og hvor er det dog dejligt at møde nye fjender og se nye områder. Fandt Rom, som er ualmindeligt ubehagelig med tanke på, at jeg har arachnafobi. Konstant gåsehud under kampen. Tabte, men fik ham da ned på 50% health i første forsøg, så jeg er fortrøstningsfuld mht at han kan slås. Og lanternen er meget tæt på til en forandring. Dejligt.
OdinOdinSkrevet 18/04-16 07:59 
Ahhh. Byrgenwerth.
Så vil du langt om længe kunne sætte pris på denne:
https://www.youtube.com/watch?v=9cLYH9bqNQM
JmogJmogSkrevet 18/04-16 20:04 
Det er god humor :-)
BeanoBeanoSkrevet 30/05-17 17:08 
Rygter om 2eren har længe floreret, nu ser det ud til at blive annonceret ifm. E3...

https://www.psu.com/news/33070/bloodborne-2-leak-e3-2017-announcement-rumor
JmogJmogSkrevet 30/05-17 19:59 
Det er dælme en saftig eksklusiv titel at kunne annoncere. Det bliver enten deres intro eller "and one more thing" på deres E3 konference.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/05-17 22:39 
Barskt!
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 30/05-17 23:57 
På den ene side håber jeg det bliver From's "B team", eller måske endnu lavere, der står for jobbet, og deres stærkeste hoveder pt. arbejder på en ny, original IP der kan komme noget nyt og spændende ud af i stedet for et spil nummer 6 i streg baseret på den samme opskrift.
På den anden side har jeg ikke lyst til at se et halvhjertet overflødigt Bloodborne 2 i stil med Dark Souls 2.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/05-17 01:29 
Jeg håber på ny engine. Noget med performance.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 31/05-17 08:04 
Jeg håber noget med spil
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 31/05-17 08:14 
Sumez>
På den anden side har jeg ikke lyst til at se et halvhjertet overflødigt Bloodborne 2 i stil med Dark Souls 2.

Dark Souls 2 er awesome - nok min favorit, så hvis det er det du kalder halvhjertet og overflødigt, så hellere end gerne.
j/k
SumezSumezSkrevet 31/05-17 08:55 
Ok, så ignorer Dark Souls 2. :P
Hvis From fokuserer deres stærkeste hovedet på et andet spil, og Bloodborne 2 kun kommer fordi Sony betaler dem for at få en endnu eksklusiv titel i ærmet, så tænker jeg at det er selvsagt at det ikke bliver det man kunne håbe på i en efterfølger.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 31/05-17 09:28 
Ser man bort fra det overordnede Leveldesign (det lokale var glimrende IMO), så mener jeg at DSII er mega godt - på flere områder bedre end de foregående Souls spil.

Selvom jeg er mest til Souls spillene og universet, nød jeg alligevel BB, dog mest pga den lignende spillestil. Jeg kommer helt sikkert til at anskaffe BB2, men om det bliver på release er jeg ikke sikker på :)
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 31/05-17 10:03, rettet 31/05-17 10:31 
Jeg er enig ift leveldesign - og jeg synes også det har et godt flow, men vi skal også huske at selv et "dårligt" Soulsborne spil stadig er mega godt. Dark Souls 2 var det første jeg brugte virkelig meget tid på, så min omvendte preference kan have noget med rækkefølgen at gøre :)

Bloodborne er etableret og det kræver ikke så meget at iterere som at designe et helt nyt spil, så derfor håber jeg egentlig at FROM Softwares A Team arbejder på noget helt nyt, mens B teamet laver Dark Souls 2 til deres Bloodborne 1.
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 05/06-20 09:47 
Ved ikke hvor pålidelige kilderne er, men der er begyndt at være snak om, at Bloodborne er på vej til PC og flere mods i denne tråd påstår at det er tilfældet:

https://www.resetera.com/threads/wario64-more-teasing-bloodborne-on-pc.219816/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
567 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig