X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bloodborne fra From Software (Project Beast)


Svar
SumezSumezSkrevet 03/05-14 12:48 
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
567 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 15/09-15 13:47 
Har også hørt at de skulle være ret gode, og har også tænkt mig at vende tilbage til det en dag. Men lige nu har jeg bare ikke engang haft tålmodighed til at færdiggøre DS2, så expansions er ikke lige noget der står forrest i køen hos mig her. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 15/09-15 14:53 
Odin>
var vidst en fin længde så vidt jeg husker fra diverse artikler, men folk der har spillet dem må lige rette mig, hvis jeg tager fejl.

"Vist" for satan. "VIST"!

Jeg har aldrig spillet Vist, men noget Uno er jeg totalt med på!
BeanoBeanoSkrevet 17/09-15 12:42, rettet 17/09-15 12:44 
Udkommer den fysiske Bloodborne The Old Hunters udgave mon i vesten også?

Har ikke set den nævnt nogen steder endnu, kun udvidelsen :P
BeanoBeanoSkrevet 13/10-15 13:15, rettet 14/10-15 12:38 
...så kom den :)

Game Of The Year udgave udkommer d. 25. november, inkluderer The Old Hunters udvidelsen.

http://blog.eu.playstation.com/2015/10/13/bloodborne-game-of-the-year-edition-launches-on-25th-november/

Bloodborne fra From Software (Project Beast)
slk486slk486Skrevet 13/10-15 13:28 
Skyndte mig også at videresælge min originale Bloodborne, da jeg hørte det :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 13/10-15 13:30 
Håber at Old Hunters udvidelsen er på disken og ikke bare en DLC kode... :P
slk486slk486Skrevet 13/10-15 13:31 
Hah! Det ville være ironisk :D
j/k
BeanoBeanoSkrevet 13/10-15 13:33 
Vil være lidt øv i hvert fald :)
BeanoBeanoSkrevet 13/10-15 13:41, rettet 13/10-15 13:42 
Men ærgerligt vi - igen - snydes. Den Japanske Old Hunters udgave er mere spændende, lille art book og andet lir.

Bloodborne fra From Software (Project Beast)
BeanoBeanoSkrevet 14/10-15 12:42 
SCEE PS+ community manager @TheFrannifer har tweetet at Old Hunters udvidelsen er på disken:

https://twitter.com/oldmario/status/653888821222895616
SumezSumezSkrevet 14/10-15 12:56 
Good guys From
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/10-15 13:03 
Ja det er lækkert. Det vil nødvendigvis også sige at alle patches hidtil er inkluderet. Så den er must have for mig :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 14/10-15 13:19 
Ditto. Det er et spil der er værd at dobbelt-dippe.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 14/10-15 16:29 
Konsolkongen>
Ja det er lækkert. Det vil nødvendigvis også sige at alle patches hidtil er inkluderet. Så den er must have for mig :)

Også mig. I den forstånd eeelsker jeg også GOTY udgivelser, om de er det eller ej... GOTY altså :)
j/k
OdinOdinSkrevet 14/10-15 18:52, rettet 14/10-15 18:53 
Samme her. Jeg har også generhvervet mig rigtig mange af forrige generations titler i Goatee-udgaver. Det er nu engang rart at have de patchede versioner til den dag serverne slukkes.
At det på den anden side er enormt crappy at så mange spil bliver udgivet i en så elendig forfatning, at det nærmest er en nødvendighed at skulle genkøbe dem senere, er en diskussion til en anden dag. Eventuelt med Sumez som gæstetaler. Givet at situationen er som den er, er jeg dog glad for i det mindste at have muligheden for at erhverve mig dem fysisk.
BeanoBeanoSkrevet 02/12-15 09:53 
Nu hvor GOTY udgaven er ude, er det blevet bekræftet at Old Hunters udvidelsen er på disken?
JmogJmogSkrevet 02/12-15 12:25 
From har i hvert fald selv sagt det tidligere.
Bede-xBede-xSkrevet 02/12-15 12:31 
Ja, jævnfør Beanos indlæg oven over :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 02/12-15 12:35 
Jeg vil bare gerne have det bekræftet :)
slk486slk486Skrevet 04/12-15 14:08 
Noget, der har set det bekræftet?
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 04/12-15 14:12 
Ifølge det jeg har set på Gaf er det på disken:

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=187597953&postcount=62
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 04/12-15 14:13 
Cool - tak :D
slk486slk486Skrevet 04/12-15 14:29 
Nice, tak!
j/k
DunwichDunwichSkrevet 06/04-16 14:30, rettet 06/04-16 14:30 
Jeg har besluttet mig for at blive moderat god til Bloodborne. Indtil videre går det vist okay, og har spillet et par timer, hvor jeg har låst op for den første genvej i byen, opgraderet alt mit tøj, til det andet der var i butikken, samt opgraderet min økse til +1. Jeg tager det stille og roligt, og det ser ud til at være til min fordel. Så møder jeg den første boss, Cleric Beast, og kan mærke kampen dikterer, at jeg ikke længere kan tage det lidt i mit eget tempo, men er nødt til at øge kadancen, som man siger. Jeg kan ikke gennemføre boss kampen.

Jeg har set youtube videoer, som får det til at se, som sådan ikke legende let ud, men alligevel som om spillerne ved hvad de skal gøre, og tager det nogenlunde stille og roligt i kampen, uden at ta for mange chancer, og vente på man kan gi skade. Så en video, hvor en som havde valgt pistolen som våben, skød Cleric Beast i ansigtet, og det får den til at knæle, så man kan gi masser skade bagefter. Jeg har valgt Blunderbuss geværet, og uden at vide det, vil jeg tro, at våbenets rækkevidde, ikke er nok til at ramme ham i hovedet, så han knæler på jorden. Jeg finder selvfølgelig ud af det, når jeg starter spillet igen, men tips ville alligevel være velkomne.

Synes faktisk spillet er ret fremragende, og oser af tyk gotisk horror stemning, men jeg frygter hele tiden boss kampene i From Softwares spil. Tænker, at de måske slet ikke er så slemme – at deres bark i virkeligheden er langt værre end deres bite, hvis man bare tillader sig at slappe af i kampene, og ikke freaker ud, når de sker.

Et tillægs spørgsmål: Bliver Bloodborne open world, efter Yharnam? Jeg er nemlig ikke rigtigt til open world spil, og kan godt li det som det er, når jeg udforsker Yharnam. Orker ikke der går Fallout osv i det senere.
SumezSumezSkrevet 06/04-16 16:50, rettet 06/04-16 16:54 
Det kommer an på hvordan du definerer "Open World". Der er temmelig mange veje man kan gå, og sjældent én "rigtig" vej, men det er aldrig "åbent". Spillet bliver ved med at være tæt og klaustrofobisk designet præcis som Yharnam.

Mht. bosserne, så er Cleric Beast faktisk en af de nemme, jeg klarede den selv i første forsøg, men måtte til gengæld bruge tættere på 50 ved den næste boss. Men det er helt klart bosserne der tvinger dig til at lære spillets præmisser, og spillet var, for mig, også klart sværere i de første områder, da jeg derefter selv blev bedre. Den boss jeg havde absolut sværest ved, er stadig den førnævnte tidlige boss, men det er ikke nødvendigvis fordi den ER den sværeste i spillet.

En god tommelfingerregel, der hjælper dig igennem nærmest hver eneste bosskamp er den meget vigtige detalje at du er -komplet- usårlig MENS du ruller. Altså ikke hele animationen, men et pænt stykke tid, især i forhold til de få frames man havde i Souls-spillene. Derfor er det altid, især i bosskampene, ekstremt vigtigt at lade være med at panikke, og time sine undvigelses-rul helt perfekt. Ofte er det faktisk en god idé at dodge ved at rulle tættere på modstanderen (allerhelst om bag hans ryg!), i stedet for væk fra den. Det virker ikke intuitivt, men hvis du timer det så du undgår at tage skade, kan du meget nemmere følge op med nogle angreb efterfølgende.

Mht. at bruge pistolen til at stunne fjenderne, så er det pistolens vigtigeste, om ikke ENESTE, formål, og så længe du kan targette fjenden, kan du ramme den, der er ikke noget der hedder begrænset rækkevidde. Men for at det virker, skal man time det helt perfekt. Det er praktisk talt et standard parry-move, på afstand. Prøv evt. at træne på nogle af de mindre standard-fjender. Vil tro at størstedelen af fjenderne i spillet kan parreres, men nogle er væsentlig sværere end andre. Blunderbuss er iøvrigt den bedste pistol til det, så vidt jeg husker.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 06/04-16 16:58 
Det er sjovt så forskellige oplevelser folk har med bosserne. For mig var Cleric Beast den sværeste og krævede 10-20 forsøg mens jeg klarede den næste i første forsøg.

Har sikkert noget at sige hvilke våben man bruger. Jeg brugte økse som i sin lange form er lidt langsom men kan vælte alt under 3 meter i højden omkuld. Har man styr på sin timing er det et kongevåben og perfekt til crowdcontrol.
DunwichDunwichSkrevet 12/04-16 16:48, rettet 12/04-16 16:50 
Jeg startede forfra med ny karakter, og denne gang bruger jeg saw cleaver og pistol. Synes øksen var lidt træls og langsom. Så nu render jeg rundt med min opgraderede saw cleaver + 2 og ditto pistol + 1 og det går meget bedre.

Tog Clearic Beast i går, og det kan anbefales at unlocke kameraet, i kampen mod ham, da det gør det noget mere overskueligt at kæmpe mod ham, når man er tæt på ham. Når kameraet er låst fast på ham, kan man næsten ikke se en skid, når man forsøger at hakke ham i knæet.

Opdagede nærmest ved et tilfælde at man har en storage container, i Hunters Dream, og det er egentligt meget smart, at samler man feks blood vials op i felten, at så overføres de automatisk til storage, hvis man bærer på for mange.
SumezSumezSkrevet 12/04-16 17:05 
Og envidere, hver gang du forlader hunter's dream bliver dit inventory fyldt op fra dit stock.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 15/04-16 16:38 
Efter al det her snak om Bloodborne og diverse gameplayvideoer fea Dark Souls 3 tror jeg det er på tide at vende tilbage til Bloodborne. Nåede vist noget i retning af halvvejs tror jeg, men så holdt jeg en pause fra det grundet to frustrerende bosser og så tog Phantom Pain pludselig min opmærksomhed i flere måneder.

Men nu kan jeg mærke blodlysten vende tilbage. Glæder mig til at gå i krig med det igen i weekenden. Spændt på hvor svært det bliver at komme ind i rytmen igen.
SumezSumezSkrevet 15/04-16 17:04 
Hvad er de frustrerende bosser du hænger ved?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 15/04-16 18:17 
Ham fyren i Cainhurst oppe på taget (jeg ved godt den er optional) og så ham det store behårede svin med electrical damage i... i... Ok, jeg kan ikke huske hvad stedene hedder. Nede til højre for trappen op til Amelia mener jeg er vejen derhen.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/04-16 18:47, rettet 15/04-16 19:22 
Gå efter bagbenene på Darkbeast Paarl. Hvis du giver dem nok skade sender du den i jorden. Jeg er ikke sikker på om jeg blev ramt under hele kampen.

Jeg tror dog jeg fandt den senere end hvad der normalt var tiltænkt, så jeg følte mig temmelig overpowered imod bossen :)

Jeg spiller super aggressivt imod bosserne i BB, jeg skal bare i dem. Ind og slå 4-5 gange med Saw Spear, så dodge en eller to gange, og gentag. Når og hvis jeg bliver ramt og der ikke er en åbenlys åbning til at gøre skade med det samme, og derved gendanne health, så er jeg super gavmild med Blood Vials for at få max health igen hurtigst muligt.
Man har ganske vidst kun 20 Blood Vials, men man kunne næsten ligeså godt have adgang til hele ens stock, for jeg har endnu ikke prøvet at bruge mere end 12 hvor det gik hedt for sig. Det kan sagtens svare sig at ødsle dem bort, for så at komme igennem området, frem for at være nærig med dem, og så skulle spille de samme områder om alt for mange gange. I sidste ende tror jeg at man sparer ved at gøre det første, for jeg har aldrig haft under 20 Blood Vials, og har igennem størstedelen af spillet haft omkring 50-70 i reserve.
Jeg har heller aldrig haft behov for at farme echos for at få råd til Blood Vials, men jeg har engang imellem brugt de resterende echos, efter level up til at købe nogle.

Hvad ham på Cainhurst-taget angår (klarede ham selv i går eller forgårs, jeg har også holdt pause), så måtte jeg lige dø et par gange selv før den flaskede sig. Igen, bare i ham, så tæt som du overhovedet kan komme, så du hurtigere kan dodge rundt til hans ryg når han angriber.
Hold øje med hvornår han planter hans sværd i taget, for det bliver ved med at fremkalde sværd i luften, som hurtigt får dig dræbt. Her skal man bare angribe sværdet 1-2 gange for at stoppe angrebet, og det kan gøres før det når at gøre nogen skade på dig, men det gælder så om at holde bossen på afstand imens :)

Alt det her giver sikkert ingen mening hvis vi ikke har bygget vores characters nogenlunde ens. Jeg har primært smidt point i Skill (for hurtige våben, som Saw Spear), og Endurance for at kunne få flere angreb ind, men samtidig have stamina til at kunne dodge væk igen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 15/04-16 20:34 
Tak for tips! Husker ikke lige hvordan mit build er (bruger økse). Vender tilbage om det.
OdinOdinSkrevet 15/04-16 20:43, rettet 15/04-16 20:49 
Martyr Logarius (som bossen hedder på toppen af Cainhurst) er generelt klassificeret som en af de sværeste i hele spillet, og jeg kunne heller ikke selv lægge ham ned, selv om jeg var level >70 og tog ham som den næstsidste før jeg gennemførte spillet. De der forpulede svævekranieangreb smadrede min energi næsten i bund på et sekund og han er i stand til at producere dem hurtigere end jeg kan komme til hægterne igen. Derudover drev hans teleporteringspis mig til vanvid. Jeg døde igen og igen og igen og igen og igen og igen... Og til sidst tilkaldte jeg altså hjælp fra anden spiller. Selv dér tog det imidlertid et par forsøg. Som tidligere nævnt i tråden var han den ene af i alt to bosser jeg måtte nedlægge med hjælp udefra.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/04-16 21:02 
Det kan være jeg har været heldig så, for jeg husker ikke at han teleporterede overhovedet under min kamp med ham. Han fløj flere gange op i luften så jeg skulle rende et stykke, men det er nok ikke dét du snakker om :)

Jeg føler mig generelt ret overpowered i de her spil hen mod slutningen. Ikke fordi jeg nogensinde har farmet souls/echoes, men fordi jeg spiller super forsigtigt igennem spillet og derved næsten aldrig dør og mister xp. Jeg går også efter at finde så mange secrets som muligt, hvilket selvfølgelig også resulterer i ekstra levels (souls/blood pickups).
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 15/04-16 22:07 
Jeg tog ham også i første forsøg uden nogen besvær overhovedet. Det gælder også Darkbeat Paarl. Begge er fuldstændig valgfri bosser, du får ikke det store ud af at kæmpe imod dem, og jeg tog dem begge som noget af det sidste i spillet, så ligesom KK var jeg ekstremt overpowered:
https://www.youtube.com/watch?v=d3DPoXIc2T0
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/04-16 22:21 
Hmm hvis den er optional, så kan jeg næsten regne ud at det tårn der dukker op når man tager kronen på, er en blindgyde. I så fald burde jeg ordne det område før det jeg er igang med nu, som så må lede mod slutningen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
PapandPapandSkrevet 15/04-16 22:32 
Nu er det længe siden jeg har spillet, men mener da man får noget ret fedt i rummet efter Martyr Logarius?

Han var i øvrigt også en af dem jeg bøvlede mest med. Efterfølgende har jeg set at han kan besejres legende let med counters, men det fik jeg aldrig rigtig helt styr på. Den suverænt sværeste boss er Ebrietas, som heldigvis også er frivillig. Klarede den efter 100 forsøg i hovedspillet. Da jeg så mødte den igen i Chalize dungeons blev spillet stoppet og så har jeg ikke rørt det siden, selvom jeg har købt udvidelsen.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/04-16 22:40 
Er der et Chalice Dungeon alternativ i Dark Souls III? Det er klart Bloodbornes svageste del. Ærgerligt at eksperimentere med random generated (= dårligt) leveldesign, når resten af spillet gør det så godt på det punkt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
PapandPapandSkrevet 15/04-16 22:44 
Jeg er enig, det virker dovent og var langt under niveauet fra hovedspillet. Har købt og installeret Dark Souls 3 på pc, men venter med at starte til de værste bugs er luget ud. Har ikke læst noget som helst om spillet, så jeg håber da ikke de har taget et Chalice Dungeon alternativ med.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
OdinOdinSkrevet 15/04-16 23:07, rettet 16/04-16 09:34 
Sumez>
Jeg tog ham også i første forsøg uden nogen besvær overhovedet. Det gælder også Darkbeat Paarl. Begge er fuldstændig valgfri bosser, du får ikke det store ud af at kæmpe imod dem,

Darkbeast Paarl får man ikke rigtig noget ud af, nej - men Logarius åbner for en del af historien som man ellers ikke får adgang til og giver videre mulighed for at lukke en specifik NPC-questline.
OdinOdinSkrevet 15/04-16 23:16, rettet 15/04-16 23:19 
Papand>
Nu er det længe siden jeg har spillet, men mener da man får noget ret fedt i rummet efter Martyr Logarius?

Han var i øvrigt også en af dem jeg bøvlede mest med. Efterfølgende har jeg set at han kan besejres legende let med counters, men det fik jeg aldrig rigtig helt styr på. Den suverænt sværeste boss er Ebrietas, som heldigvis også er frivillig. Klarede den efter 100 forsøg i hovedspillet. Da jeg så mødte den igen i Chalize dungeons blev spillet stoppet og så har jeg ikke rørt det siden, selvom jeg har købt udvidelsen.

Det er stadig sjovt at forskellige builds og taktikker er så afgørende for ens oplevelse af de enkelte bosser. Ebrietas klarede jeg i første forsøg. Jeg rendte bare så tæt ind på kroppen af hende som jeg kunne og holdt mig fri af tentaklerne. Total pushover.

Men jeg har dog set andre beskrive hende som rigtig svær, så du er bestemt ikke alene. Min oplevelse var bare anderledes. Et tilbagevendende mønster for mig i alle Souls-spil er at jeg enten klarer bosserne i første hug, eller også kommer jeg til at bokse med dem i timevis. Der er sjældent nogen mellemting. Det er det ene ekstreme eller det andet, og jeg tror det har alt at gøre med nervøsitet. Så snart jeg er blevet fældet én gang, er jeg meget mere nervøs når jeg møder bossen igen og så begynder jeg at betvivle mine egne taktikker og kikse på timingen.
JmogJmogSkrevet 16/04-16 00:05 
Jmog>
Tak for tips! Husker ikke lige hvordan mit build er (bruger økse). Vender tilbage om det.

Mit build er (level 68):
Vitality: 24
Endurance: 25
Strength: 30
Skill: 22
Bloodtinge: 9
Arcane: 8

Insight er på 12.

Begge er oprional? Fuck, gad vide hvor jeg har misset at jeg kan komme videre. Jeg må på opdagelse.
OdinOdinSkrevet 16/04-16 00:28 
Har du været omme på henholdsvis højre og venstre side af Vicar Amelias katedral?
JmogJmogSkrevet 16/04-16 01:14 
Jada. Højre side er Dark Beast Paarl og venstre er skoven, ikke?

Tror jeg har fundet det jeg missede tidligere. En hule i skoven med et stort hul med tåge. Det må være en boss. Er dog pænt langt fra nærmeste lanterne. Der må være en vej jeg har misset. Skal lige tilbage og indkassere mine souls inden jeg tager chancen.
SumezSumezSkrevet 16/04-16 01:16 
Odin>
men Longarius åbner for en del af historien som man ellers ikke får adgang til og giver videre mulighed for at lukke en specifik NPC-questline.

Jeg tænkte mere i retning af at det ikke er en kamp der blokerer for udforskning af resten af spillet. Alene det at stedet er så obskurt at finde, medførte at det var det næstsidste område jeg fandt, derfor var jeg voldsomt overpowered imod bossen. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 16/04-16 01:45 
Nå for fanden, det der hul med tåge var i virkeligheden giftigt vand med tåge. Har været der før, kunne bare ikke huske det. Det er der hvor der er giftigt vand, slanger og tre kæmper.

Nu kan jeg huske hvad det var jeg gik i stå på sidst. Bossen i skoven hvor man kæmper mod tre på en gang. Kan bare ikke erindre hvor jeg fandt dem. Må på opdagelse.
SumezSumezSkrevet 16/04-16 18:48 
De er heldigvis ret nemme at løbe til fra checkpointet, selvom det er en halvlang snørklet vej. Kampen kan være ret svær, men er overkommelig hvis bare man holder tungen lige i munden. Der er mange gode idéer strategier til kampen på nettet, synes ikke det er snyd at læse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/04-16 04:47, rettet 17/04-16 05:17 
Så kom jeg endelig igennem Bloodborne. Synes det var fremragende og den bedste oplevelse jeg har haft med "serien".
Jeg savnede i lang tid den mere omfattende customization og mængden af våben/armor fra Souls-spillene, men efterhånden som jeg begyndte at acceptere spillet som værende sit eget havde jeg ikke længere problemer med det.

Mit største problem er nok opstarten som er ret sløv, men skyldtes nok en kombination af super forsigtighed og tilvænning af kampsystem, så jeg gik _meget_ langsomt frem.

I øvrigt ikke en super god idé at holde længere pauser fra et spil som dette. Der var tidligere aflåste områder som jeg havde glemt alt om mod slutningen, og som jeg kun fandt igen ved ren tilfældighed. Områder jeg burde have taget længe før og derfor var super overpowered :)

Edit:
Ang det med sværhedsgrad, så ser den sådan ud for mig:

(Lettest > sværest)
Bloodborne
Dark Souls II: SotFS
Dark Souls II ((PS3)sværere end SotFS pga den dårlige framerate.)
Dark Souls
Demon's Souls

Dermed ikke forstået at jeg synes Bloodborne var let :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
--Skrevet 17/04-16 07:58 
Hvor er det egentlig spændende, hvordan vi oplever spillene vidt forskelligt ift sværhedsgraden. Personligt oplevede jeg BB meget sværere end Souls spillene :D men mener også vi havde en snak på et tidspunkt, hvor du (KK) nævner at du havde bøvl med Demon og Song bossen fra DS2, hvilken jeg fandt ganske let, hvorimod jeg havde latterligt meget bøvl med Sentinels (jeg har ikke formår at solo dem endnu :D), som jeg mener du klarede uden besvær?

Smukt med et spil, hvor spillerens spillestil og build gør så meget forskel i hvor man oplever de største udfordringer :)
Spiller nu: Animal Soccer World
567 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig