X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bloodborne fra From Software (Project Beast)


Svar
SumezSumezSkrevet 03/05-14 12:48 
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
567 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
PapandPapandSkrevet 28/03-15 23:18 
Er det tættere mellem bonfires i Dark Souls? Umiddelbart vil jeg da egentlig mene, at man kan komme grueligt galt afsted i Dark Souls hvis man kommer på afveje. Her var Demon's Souls med sine aflukkede områder og genveje noget mere håndgribeligt de første mange timer.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
OdinOdinSkrevet 29/03-15 00:00, rettet 29/03-15 03:09 
Er det tættere mellem bonfires i Dark Souls?

I og med at der slet ingen var i Demon's Souls, må jeg nok svare ja.

Dertil kommer, at Dark Souls ikke bliver sværere ved hvert dødsfald som det er tilfældet med Demon's Souls (ja-ja - du kan senere anskaffe dig ringen, som forhindrer dit maksimale helbred i at svinde alt for meget ind, men den skal findes først).
Dark Souls tilbyder også fast travel mellem bonfires senere i spillet, hvilket igen gør det mindre frustrerende at komme rundt. Derfor synes jeg personligt, at Dark Souls er et "venligere" spil at gå igang med som førstegangsspiller.

- Og så er den måde verdenen hænger sammen på bare langt bedre realiseret i Dark Souls, hvilket - ihvertfald for mig - gør den betydeligt mere håndgribelig at navigere rundt i. Det føles som et rigtigt sted, hvor Demon's Souls verden i modsætning bestod af en hub og en håndfuld levels uden tilknytning til hinanden. I Dark Souls kan du løbe hele vejen fra den ene ende af verden til den anden uden load. Faktisk er leveldesignet så håndgribeligt for mig, at hvis du gav mig en blyant og bad mig tegne alle spillets lokationer lige nu, kunne jeg garntrisse lave dig et fuldt kort fra hukommelsen uden særligt mange fejl. Det samme kommer jeg aldrig til at kunne med Demon's Souls.
PapandPapandSkrevet 29/03-15 00:28 
Du har sikkert ret. Demon's Souls hænger bagerst i min Soul's hukommelse, så jeg husker det garanteret nemmere end det er. Flamelurker er den eneste vanvittige boss jeg tænker tilbage på. :)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
JmogJmogSkrevet 29/03-15 04:54, rettet 29/03-15 04:55 
Odin>
Manglen på checkpoints dræbte dog al spilglæde for mig.

Hvis det er det, der dræbte det for dig, så er du startet med det forkerte spil. Dark Souls ville have været det rigtige sted at begynde. Man får intet forærende, så man skal selv finde spillets bonfires ("checkpoints") og mange shortcuts, men de er der.

Indtil videre er jeg ret begejstret for Bloodborne. Efter alle beskrivelserne af hvor hurtigt det er i forhold til Souls-spillende var jeg helt bekymret for at det ville være det rene Devil May Cry, men det er slet ikke tilfældet. Efter lidt eksperimenteren er jeg nu i stand til at klare grupper af fjender samtidigt. Kamp er sjovt og udfordrende og det er umanerligt tilfredsstillende at skifte mellem enhånds- og tohåndsvåben. Og jeg har fundet et checkpoint!

Grafikken er nydelig med en fed stil, men det der framepacing-issue håber jeg satme de får fikset i næste patch, for det distraherer. Selve frameraten i offline-mode er rigtig fin, det er blot det microstuttering de skal af med, så vil jeg kalde det rigtig fin performance.

Jeg er spændt på hvor langt jeg skal, før jeg finder checkpoint nummer to, for de presser citronen lidt. Kan andre der spiller det i øvrigt fortælle om der er checkpoints før bosserne? Det vil være altafgørende for mig.
OdinOdinSkrevet 29/03-15 10:02, rettet 29/03-15 11:34 
Hvis det slægter Dark Souls på, burde lanterns (der svarer til bonfires i Dark Souls) som regel være placeret enten ret tæt på bosserne eller tæt på en shortcut, der leder derhen. Når man døde under et bossopgør i Dark Souls, skulle man ihvertfald maksimalt bruge et minut eller to på at komme derhen igen. Jeg kan umiddelbart kun huske undtagelser i to områder: New Londo og Kiln Of The First Flame. Men selv der kan man bare løbe udenom eventuelle fjender på vejen.

Indtil videre er jeg ret begejstret for Bloodborne. Efter alle beskrivelserne af hvor hurtigt det er i forhold til Souls-spillende var jeg helt bekymret for at det ville være det rene Devil May Cry

Jeg er rigtig glad for at høre, at du har fundet dit "groove" allerede. Som jeg også skrev til CSW for nyligt efter han havde fået Souls-serien galt i halsen: Der er forbløffende mange, der simpelthen kommer forkert ind på de spil, fordi de tror der er tale om actionspil á la God Of War - men med sværhedsgraden skruet op til 11. Det er det bare overhovedet ikke. Souls-serien er super taktiske nærkampsspil med RPG-elementer. De kræver ikke vanvittige reflekser. De foregår i et tempo, hvor alle kan være med, og belønner opmærksomhed, omtanke og taktik - ikke brute force. Rusher man, eller prøver at button-mash'e sig igennem det, bliver man derimod smadret sønder og sammen til man begynder at lære af sine fejl. En hel central del af spillene er den tid, man bruger på at nærstudere hver eneste nye fjende og lærer hvordan man fælder dem, når man kender deres telegraferede åbninger og mønstre. Repetition er en helt essentiel del af det gameplay.
JmogJmogSkrevet 29/03-15 16:00 
Jeg er.... tæt på at blive sur på spillet. Jeg bliver ved med at finde genveje. Genveje der går den forkerte vej. Tilbage mod hvor jeg kom fra men de er envejs. Mest frustrerende er at der er en port ved min første (og eneste) fakkel som jeg endnu ikke har fundet tilbage til. Et kort ville have hjulpet gevaldigt.

Jeg bliver bedre og bedre til kamp, men jeg synes stadig det er tvivlsomt spildesign. Det kan potentielt ende med at jeg bliver så træt af de samme områder at jeg aldrig når til et nyt checkpoint eller får låst op for genvejen.

Jeg bliver ved lidt endnu.
PapandPapandSkrevet 29/03-15 16:52 
Jeg truede med at sælge både Bloodborne og min PS4 i går i ren frustration. Kort efter røg de første 2 bosser og mit glædesbarometer fløj i vejret. Det er bare at klø på, glæden når det endelig lykkes er det hele værd. :)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
JmogJmogSkrevet 29/03-15 17:34, rettet 29/03-15 17:38 
Genvej lukket op (yay) og første boss fundet kort fra den (nay).

Den får et par forsøg mere inden jeg giver op.
--Skrevet 29/03-15 19:43, rettet 29/03-15 19:44 
Bare klø på. Papand har ret. Frustrationen bliver vendt til massiv glæde, når det endelig lykkes :)

Gør evt brug af YT til at se andre spillere, indtil du lige kommer godt i gang. Det kan hjælpe med de værste problemer i starten :)
Spiller nu: Animal Soccer World
OdinOdinSkrevet 29/03-15 19:44, rettet 29/03-15 19:47 
Genvej lukket op (yay) og første boss fundet kort fra den (nay).

Den får et par forsøg mere inden jeg giver op.

Seriøst: Brug en wiki.

Der er sikkert nogle Souls-spillere, der korser sig nu, men jeg skammer mig ikke over at have allieret mig med både darksouls.wikia.com og darksouls.wikidot.com i sin tid og gjorde det samme ved Souls 2 (og du kan være vis på, at begge communities helt sikkert også har en Bloodborne-side). Jeg havde ikke fordybet mig kvart så meget, hvis ikke jeg havde gjort det. Al fornøjelsen af at nørde løs omkring builds og udstyr havde jeg aldrig fået lov til hvis ikke jeg havde haft adgang til statstabellerne og frugten af andres møjsommelige arbejde.

Miyazaki har i øvrigt selv offentligt udtalt, at en af grundene til at man ikke får noget forærende og spillene gemmer så meget på både deres systemer og hemmeligheder er, at han prøver at gøre en social oplevelse ud af at folk deler deres viden med hinanden. Det er af samme grund, at beskedsystemet er forblevet en stort set uændret feature i alle fire spil. Ene mand får man aldrig, aldrig nogensinde optrævlet alle de ting, der kunne have gjort ens færden lettere, og jeg synes kun spillene bliver langt federe så snart man begynder at dyrke community'et omkring dem og lærer af andres erfaringer.

Så lad være med at insistere stædigt på at solo'e dig igennem. Hent hjælp.
Som M1chelsen siger, er YouTubes let's play'ere også en god kilde.
JmogJmogSkrevet 29/03-15 21:01 
Jeg har allerede kigget i lidt walkthrough for at finde vej til genvejen fra første lanterne. Det vil jeg ubetinget også gøre mht bosserne.

Normalt ikke noget jeg gør, men når jeg ikke respawner umiddelbart før bosskampen, så er jeg villig til alt. Stik mig en snydekode der dræber ham på stedet og jeg ville uden betænkning bruge den.
3of193of19Skrevet 29/03-15 23:34 
Mangel af checkpoints irriterer mig ikke så meget, men mere at man ikke kan lave et retry ved bosser eller at lamperne ikke er FØR bosserne istedet for efter. Det er drøn irriterende (ikke nødvendigvis svært) at skulle vade hele vejen tilbage til en boss hvis man ikke klarer den første gang.
Og lidt advarsel inden første møde ville også have været fair, så man havde chance at gå tilbage og lige bruge sine echoes inden man hopper i.
PapandPapandSkrevet 29/03-15 23:59 
Jeg har først lige fundet ud af hvor jeg opgraderer mine våben - efter mere end 5 timer. Jeg troede bordet i midten i huset ved Hunters Dream var stedet, men at det bare lod vente på sig før det blev låst op. Lige ved siden af er der et andet bord, hvor man kan opgradere og det har tilsyneladende været låst op længe, jeg havde bare overset det. Pludselig blev min økse MEGET mere dødelig og spillet noget nemmere.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
OdinOdinSkrevet 30/03-15 00:09 
Og lidt advarsel inden første møde ville også have været fair,

Øh, spiller du offline?

Jeg har først lige fundet ud af hvor jeg opgraderer mine våben - efter mere end 5 timer.

Hahahaha. Flot. Er der til gengæld nogen af jer der ved, hvornår dukken bliver aktiv?
PapandPapandSkrevet 30/03-15 00:13 
Det burde den blive så snart du har set første boss. Du skal have minimum 1 insight, som gives når du trigger bossen.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
OdinOdinSkrevet 30/03-15 00:21 
Ah. Perfekt! Takker!
JmogJmogSkrevet 30/03-15 01:01 
Odin>
Og lidt advarsel inden første møde ville også have været fair,

Øh, spiller du offline?

Jeg har først lige fundet ud af hvor jeg opgraderer mine våben - efter mere end 5 timer.

Hahahaha. Flot. Er der til gengæld nogen af jer der ved, hvornår dukken bliver aktiv?

Alle der vil have ordentlig framerate spiller offline. Eller, bedre framerate, lad os hellere kalde det hvad det er.

Tak for tippet med bordet. Jeg anede ikke der var et ved siden af det bord der ÅBENLYST skulle være til opgraderinger. Idiotisk.

Dukken blev aktiv for mig efter jeg fik åbnet for genvejen ved første lanterne mener jeg.

Jeg er snart ved at gå død i det. Kamp mod slmindelige fjender er sjovt. Kamp mod en svær boss, der dræner mig for alle health vials, hvorefter jeg skal starte forfra med først at klare adskillige fjender for at nå frem til ham igen, med langt færre health vials end før. Bedste fremgangsmåde er at klare halvdelen af banen for at kunne thene nok til at restocke, hvorefter jeg dør på bossen igen.

Jeg bruger noget i retning af 20-30 minutter blot på at komme frem til bossen med ordentlig udrustning. Hvis de blood shards jeg har samlet ikke er nok til at gøre mig istand til at dræbe bossen med tre hug, så kaster jeg nok håndklædet i ringen, for selvom jeg klarer ham, så gider jeg ikke hele den mølle ved næste boss igen.

Det ærgrer mig enormt, for havde der være ordentlig checkpointing havde det været et af mine yndlingsspil.
JmogJmogSkrevet 30/03-15 01:24 
Nå, opgradering blev der ikke noget af. For det koster udover shards også Blood Echoes, som man jo mister når man dør, så jeg var nødt til at genspille det samme område IGEN for at skaffe Echoes. Og var så uheldig at dø, så jeg mistede det hele og skal nu genspille det samme område IGEN.

Jeg har spillet i alt 4 timer og 45 minutter. Over halvdelen af tiden har jeg Intet fået ud af.

Må hellere gå i seng og få pulsen ned på et normalt niveau.
3of193of19Skrevet 30/03-15 02:12 
Odin>
Og lidt advarsel inden første møde ville også have været fair,

Øh, spiller du offline?


Ja. Startede på offline pga at spillet ikke var hentet komplet ned endnu.
Så nej, ingen notes fra spillere.
PapandPapandSkrevet 30/03-15 02:16 
Du kan bruge af dine Coldbloods i sådanne situationer. De findes i dit inventory og giver dig en bunke blood echoes.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
3of193of19Skrevet 30/03-15 02:22 
Synes også at den første boss var ekstrem random. Det føltes ofte bedst at være tæt på, da nogle af dens angreb ikke kan ramme der.

jmog, hvis du ikke er Blu for at snyde lidt, kan du samle dig et Arsenal så du er klar til bossen og så gå ud af spillet. Lav en backup af dit save, enten til cloud eller USB. Hvis du så har et dårligt forsøg på bossen der koster for mange Potions til at de kan samles op på vejen, kan du bare hente det save tilbage igen og overskrive det lokale :))

Også en god ide at finde alle genveje inden man for alvor går igang ned en boss. Fra Central Yharman lampen til Cleric Beast f.eks. Er ikke så langt igen. Venstre, ned af trappen ind i huset op til første sal, ud på broen, venstre, så bare den der trold med de tre krager og du er der.

Hvis du vil farme blod, er den rute også meget god i starten. Man kan super nemt glitche de to varulve på broen ved at gå tilbage ind i huset. De er for store til døren :) Så bare charge attack med tohåndsøksen :)
3of193of19Skrevet 30/03-15 02:24 
Synes også potion situationen bliver markant bedre efter den første boss, med flere fjender der ofte dropper potions, som f.eks. De varulve jeg nævnte.
JmogJmogSkrevet 30/03-15 09:18 
Papand>
Du kan bruge af dine Coldbloods i sådanne situationer. De findes i dit inventory og giver dig en bunke blood echoes.

Brugt for længe siden. Financerede mit hunter-tøj.
JmogJmogSkrevet 30/03-15 09:22 
3of19>
Også en god ide at finde alle genveje inden man for alvor går igang ned en boss. Fra Central Yharman lampen til Cleric Beast f.eks. Er ikke så langt igen. Venstre, ned af trappen ind i huset op til første sal, ud på broen, venstre, så bare den der trold med de tre krager og du er der.

Jep, den er der skam låst op for. Uden den var spillet forlængst solgt. Den rute giver mig bare slet ikke nok mht health-dimser og molotovs.
3of193of19Skrevet 30/03-15 10:41, rettet 30/03-15 10:42 
Prøv at farme varulvene. De plejer at gi potions og godt med blod, og med glitchen er de nemme at klare uden molotov.
--Skrevet 30/03-15 11:07 
Kender alt for godt den type frustration. Når du er i gang med en boss, kan du evt. Bare løbe forbi alle fjender og direkte hen til fog gaten. Så slipper du for at det trækker i langdrag. Farm evt echoes først, og stig lidt lvl. Det kan anbefales. Det er noget nemmere med lidt mere hp :)
Spiller nu: Animal Soccer World
--Skrevet 30/03-15 11:09 
Efter første boss, får du mulighed for at hente hjælp fra andre spillere. Dette gør boss kampene latterligt nemme :) se evt den vide jeg har lavet. Bossen hvor vi er 2 er der ikke mange ben i. At solo ham er derimod rimelig udfordrende.
Spiller nu: Animal Soccer World
PapandPapandSkrevet 30/03-15 11:16 
Jeg er konsekvent begyndt at ringe med min klokke så snart jeg føler en boss nærmer sig. Vicar Amelia kunne jeg måske godt have klaret alene, men Blood-Starved Beast derimod... Selv med 2 hjælpere var den kamp sindssyg intens.

Min kamp mod Vicar Amelia (3. boss?)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
--Skrevet 30/03-15 12:19 
Hvis nogle af jer har lyst til noget multiplayer, så er i velkommen til at tilføje mig. Psn: m1chelsen

Jeg er ca. Lvl 70
Spiller nu: Animal Soccer World
OdinOdinSkrevet 30/03-15 12:27 
Jeg er ca. Lvl 70

Hold da fest! Vi er enige om at spillet udkom i *onsdags*, ikke?
Nu havde jeg ganske vist regnet med at halte en smule efter jer andre, da jeg først fik mulighed for at komme igang med det igår, men du er jo ikke rask, menneske. ^_^

Anyway - jeg får lige føjet dig og Papand til vennelisten i aften.
--Skrevet 30/03-15 12:38 
Det går nu ret hurtigt. Cirka midtvejs kan man farme cirka 20k blood echoes på 5 min. Generelt virker det hele vejen igennem spillet til, at man kan farme sig til at stige lvl. På ca. 10 min pr. Lvl. Hvis man gør det målrettet.
Spiller nu: Animal Soccer World
PapandPapandSkrevet 30/03-15 13:03 
Som med Souls spillene, så anbefales det så vidt muligt at opgradere våben først. Jeg kan ikke bekræfte det 100%, men med min opgraderede økse, virker det som om jeg bryder fjendens "poise" langt bedre. I så fald fungerer det på samme måde som i Soul's spillene. I praksis betyder det, at du kan bytte slag med din modstander og stun-locke dem langt hurtigere. Det gør spillet MEGET nemmere.

Det er også værd at bemærke, at din insight level forøger spillets sværhedsgrad. Den præcise cap er ikke fundet endnu, men de fleste rapporterer om udslag ved 15 insight. Det minder meget om systemet fra Demon's Souls. For at holde den under 15, kan du ringe med klokken og eller bruge dem som betaling i Hunter's Dream.

Jmog -> Jeg er enig med 3of19. Brug lidt tid på at farme vareulve. Opgraderingerne af våben koster ikke mange echoes, så der kommer du hurtigt ovenpå. Du vil mærke en betydelig forskel efter 3-4 opgraderinger.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
JmogJmogSkrevet 30/03-15 14:06, rettet 30/03-15 14:07 
3of19>
Prøv at farme varulvene. De plejer at gi potions og godt med blod, og med glitchen er de nemme at klare uden molotov.

Indtil videre nakker de varulve mig hver gang.

Det er altså ekstremt selvmodsigende spildesign det her. Det opfordrer til eksperimenteren mht udforskning og kamp, for at finde den bedste måde at komme gennem spillet. Omvendt så sørger dets straffende natur for at afskrække en fra netop det og så vælge den sikreste vej frem, så man ikke skal døje med loadeskærme, gameplay repetition og tab af echoes.

At man er nødt til at "farme" noget er pissedårligt.
DunwichDunwichSkrevet 30/03-15 14:21 
Jmog, det her er ikke et spil for dig, er det? ;)

Omvendt har jeg overvejet Dark Souls 2 i den remasterede PS 4 udgave, i smooth 60 fps og 1080p. Det udkommer her i ugen.
PapandPapandSkrevet 30/03-15 14:42 
Jmog -> Fang vareulvene i døren som 3of19 beskrev. Det må ikke kunne gå galt. :) Du behøver ikke gøre det mere end 2-3 gange før du har nok echoes til et par opgraderinger.

Dunwich -> Det kan du roligt glæde dig til. Selv har jeg netop kørt et _næsten_ 100% run inklusiv de 3 dlc's på pc. Selvom jeg skal betale ekstra for at købe det igen på pc for at opnå directx11, så gør jeg det med glæde når et spil har så meget at byde på. Så håber jeg bare mit save kan transfers.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
--Skrevet 30/03-15 15:40 
Jmog>
Indtil videre nakker de varulve mig hver gang.

Det er altså ekstremt selvmodsigende spildesign det her. Det opfordrer til eksperimenteren mht udforskning og kamp, for at finde den bedste måde at komme gennem spillet. Omvendt så sørger dets straffende natur for at afskrække en fra netop det og så vælge den sikreste vej frem, så man ikke skal døje med loadeskærme, gameplay repetition og tab af echoes.

At man er nødt til at "farme" noget er pissedårligt.

Det er frustrationer der taler der :D Det svarer lidt til at brokke sig over at Quake er hurtigt og har urealistiske våben :P

Du er ikke "nød til" at farme. I teorien kan spillet gennemføres med basic lvl og startvåben - HVIS man er skilled nok. Spillet giver muligheder - hvis man selv vil vælge den "sikre vej" og farme, er det en mulighed, men selt ikke nødvendigt. Når du vender dig mere til gameplayed, lærer du fjenderne at kende, og så opdager du pludselig at du har 10-20k echoes. Vær tålmodig og hæng i. Når du først får kampsystemet ind på rygraden, så vil du elske det. Så vedr. din kritik af spillet, så vil jeg påstå at fejlen ikke skal findes ved spillet, men hos spilleren :)

Når det så er sagt, så har jeg satme også bannet og svovlet over Souls og BB. Dog indså jeg altid - efter at bossen blev besejret - at det var mig som var galt på den, og ikke spillet :D
Spiller nu: Animal Soccer World
JmogJmogSkrevet 30/03-15 15:55 
Jeg er skam vild med kampsystemet. Det og stemningen er hvad der holder mig fast.

VIL nakke de varulve, så nu har jeg haft et par sessions, hvor jeg er kommet uskadt tilbage til Hunter's Dream med mine Echoes. Min økse og pistol er hver opgraderet en enkelt gang (flere shards havde jeg ikke) og jeg er steget seks levels. Planen er at være latterligt overpowered, før jeg prøver bossen igen.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/03-15 16:03 
Jeg synes det er fedt at du bliver ved, til trods for at du er ved at være knurremis på spillet. Som de andre har sagt, så giver det en virkelig god følelse når man endelig klarer det, og låser op for et nyt område. Held og lykke :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 30/03-15 16:25 
Ulve klaret. Tak for tippet med døren. Var faktisk ikke engang planlagt. Gik lige i flæsket på dem, men da jeg næsten havde dræbt den ene tog jeg grundet manglende HP en taktisk tilbagetrækning. Til døren :-)

For tidligt at tage bossen. Leger lidt i akvæduktområdet og får nogle echoes.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/03-15 16:42 
Er der samme begræsning for hvor mange gange en fjende respawner, som der var i Dark Souls II? Mener det var 10 gange de hver skulle dræbes, og så dukkede de aldrig op igen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
OdinOdinSkrevet 30/03-15 16:44 
Leger lidt i akvæduktområdet og får nogle echoes.

Jeg gør det samme p.t. Det er et skidegodt sted at samle shards også, faktisk. Og hvis du har øjnene med dig - noget nyt gear.
--Skrevet 30/03-15 16:48 
Du kan også finde Saw Spear (eller hedder det spear saw :D?) i det første område. Det har et virkelig lækkert movesæt ift. de mange mobs i starten (lav hp, men mange). Ligeledes kan du finde Hunter sættet. det forbedre ens defensiv med cirka det dobbelte, og selvom jeg kun mangler 3-4 bosser for at være igennem, bruger jeg stadig dette hunter sæt.

Om ikke længe, får du også mulighed for at få at få fat i et lækker 2 hånds greatsword, som laver god skade og poisebreaker godt.

Alt i alt vil jeg mene, at spillet bliver nemmere jo længere du kommer ind i det :) Men fedt at du fortsætter! Du kommer til at blive glad for det, for hold da op hvor er det et lækkert spil.

Kører btw hele tiden online mode, og oplever meget sjældent framerate problemer. Muligheden for at få hjælp fra andre, kan gøre oplevelsen yderst god, specielt ved fx bosser osv.
Spiller nu: Animal Soccer World
OdinOdinSkrevet 30/03-15 16:53, rettet 30/03-15 16:58 
Konsolkongen>
Er der samme begræsning for hvor mange gange en fjende respawner, som der var i Dark Souls II? Mener det var 10 gange de hver skulle dræbes, og så dukkede de aldrig op igen.

Der er ingen respawn limit i Bloodborne. Jeg må indrømme at jeg også havde lidt af et had/kærlighedsforhold til den feature i Dark Souls II. Det var enormt frustrerende ikke at kunne farme f.eks. shards hvis man virkelig havde svære problemer med en boss. På den anden side var der et enkelt område, hvor den eneste grund til at jeg kom igennem det med min forstand nogenlunde intakt, var fordi jeg havde muligheden for at tynde ud i fjenderne til der ikke var flere tilbage (No-man's Wharf).
OdinOdinSkrevet 30/03-15 16:57, rettet 30/03-15 17:49 
Kører btw hele tiden online mode, og oplever meget sjældent framerate problemer. Muligheden for at få hjælp fra andre, kan gøre oplevelsen yderst god, specielt ved fx bosser osv.

Fuldkommen enig. At spille offline tager halvdelen af morskaben ud af spillet. Man misser alle hints og advarsler, alle de fine, subtile måder som andres spil påvirker ens eget på og muligheden for at se folks til tider helt vanvittige sidste sekunder. Jeg undrede mig godt nok meget over de mange blodpletter i Hunter's Dream indtil jeg fandt ud af, hvad pokker det var folk havde gang i.
JmogJmogSkrevet 30/03-15 17:13 
Ok, jeg prøver online mode.

Level 19 nu. Og har konstant omkring 20 healtdimser. Må snart tage modet til mig og prøve bossen igen.
--Skrevet 30/03-15 17:19 
Det kan anbefales at have molotovs med btw. Med 10 af dem, De kan snuppe cirka haldvelen. Kombinerer du dem med olie, sikkert mere.

Vedr. første bossen, kan de passe at man kun kan skyde ham i hovedet 1 gang (altså med effekt)? Sådan oplevede jeg det, men ved ikke om det er random, et bestemt tidsvidnue m.m.?
Spiller nu: Animal Soccer World
OdinOdinSkrevet 30/03-15 17:52 
Jmog>
Ok, jeg prøver online mode.

Level 19 nu. Og har konstant omkring 20 healtdimser. Må snart tage modet til mig og prøve bossen igen.

Hvilket højrehåndsvåben render du egentlig rundt med? Og hvor meget er det opgraderet, p.t.?
JmogJmogSkrevet 30/03-15 17:56 
Øksen. Opgraderet en enkelt gang.

Og jeg har lige klaret bossen. Det holdt hårdt men det lykkedes. Foreviget for tid og evighed via share-featuren:
https://youtu.be/0BXwdP2-XaE
--Skrevet 30/03-15 18:11 
Flot klaret. Hvordan var følelsen da den gik ned :D?
Spiller nu: Animal Soccer World
JmogJmogSkrevet 30/03-15 18:13 
Lettelse.

Endelig en ny lanterne.
567 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig