X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bloodborne fra From Software (Project Beast)


Svar
SumezSumezSkrevet 03/05-14 12:48 
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
567 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
slk486slk486Skrevet 13/06-14 15:08, rettet 13/06-14 15:20 
Jeg vil ikke vove at påstå jeg er ekspert, men afventende aggresiv er jeg nok :)
j/k
CamousCamousSkrevet 13/06-14 20:26 
De har også droppet rolls frem for en lang backstep som fra den leaked trailer ser ud til at være mulig at lave midt-attack.

Fra hvad jeg har set har jeg på fornemmelsen at gameplay i Bloodborne kommer til at føles dramatisk anderledes fra Souls spillene.

Men der er vel ikke andet for end at vente og se.
Bede-xBede-xSkrevet 13/08-14 14:38 
Ultra kort off-screen gameplay klip:

http://youtu.be/Gbz18RvVsdQ
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 14/08-14 12:08, rettet 14/08-14 12:09 
Lidt combat detaljer:

http://blog.us.playstation.com/2014/08/13/bloodborne-on-ps4-new-combat-details/#sf4130110

Jeg er SÅ klar!
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 19/08-14 18:51 
Gamescom demo:

http://youtu.be/oWId6_Pemck
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/08-14 19:21 
De er spooky de der hunde.
PapandPapandSkrevet 19/08-14 22:23 
Der er flere spil jeg glæder mig til, men DET her... WOW! Det ser helt fantastisk ud!
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
BeanoBeanoSkrevet 01/09-14 11:27 
Udkommer d. 5 februar 2015 i Japan.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/09-14 03:04 
Der er begyndt at blive sendt invites ud til at deltage en i Alpha (eller beta?)
Hvis man ikke har fået den på mail er det muligt at registrere sin interesse for at deltage

http://www.joystiq.com/2014/09/16/bloodborne-testers-in-europe-getting-alpha-email/?ncid=rss_truncated
BeanoBeanoSkrevet 17/09-14 06:43 
Fik selv mailen i går, dog ingen garanti for at komme ned i alphaen...
slk486slk486Skrevet 17/09-14 08:03 
Fik også mail. Tarveligt der står man er blevet udvalgt til Alpha Testen, men når man har bekræftet sin interesse, står der "You will be contacted shortly if you have been successful with additional information" :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 17/09-14 08:12 
Ja det er lidt underligt. Jeg er med i Sony's beta program og normalt kommer der bare en mail om en nye beta og man er med så snart man har accepteret vilkårene. Virker som om de vil bruge alphaen som markedsføring, a.la. Destiny og så mange andre de senere år.
slk486slk486Skrevet 17/09-14 08:16 
Ja, der findes heller ikke bedre Alpha og Beta tests, end at smide scraps til folket :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 17/09-14 08:22 
Præcist :D
SumezSumezSkrevet 17/09-14 09:01 
Mon ikke det er mere sandsynligt at de gør som Dark Souls 2, og bare udvælger enkelte folk tilfældigt.
Ærgerligt min PSN konto er registreret på en e-mail adresse jeg aldrig tjekker :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 18/09-14 10:10 
Ny trailer fra TGS...

http://youtu.be/-rU8HfemdFc
slk486slk486Skrevet 18/09-14 10:14 
Og bekræftet til d.6/2
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 18/09-14 20:59 
Jeg har ikke set det, så ved ikke om det spoiler noget, men her er 30 min gameplay:

https://www.youtube.com/watch?v=RvFGQ-tie-o
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 30/09-14 16:57 
Fik lige min alpha kode, så hold øje med mailboxen hvis I har ansøgt :)
Per SPer SSkrevet 18/03-15 13:05 
Pressetekst:

Bloodborne lanceres med blodigt event på ITU i København

PlayStation Danmark og GivBlod har indgået et bloddryppende samarbejde i forbindelse med lanceringen af Bloodborne til PS4, hvor mænd kan donere blod og modtage et spil som belønning. Det blodige event afholdes på mandag den 23. marts på IT-universitetet i København og alle er velkomne.

Der er stor mangel på mandlige bloddonorer, og derfor har organisationen GivBlod nu indgået et lidt alternativt samarbejde med PlayStation Danmark i anledning af lanceringen af Bloodborne. Samarbejdet skal være med til at få flere mænd til at melde sig som bloddonorer og støtte den gode sag.

Alle modige mænd der møder op på IT-universitetet på mandag og giver blod eller melder sig som bloddonorer får et spil (Bloodborne er i puljen!) og chancen for at vinde en unik Bloodborne-PS4.

- Giv dit blod på Instagram og vind en unik Bloodborne-PS4

De færreste ved, at der er mangel på mandlige bloddonorer. Arrangementet på ITU er en del af PlayStation Danmark og GivBlods fælles fokus på emnet, men for at inkludere resten af landet har PlayStation Danmark indledt en kampagne på Instagram, hvor brugerne skal dele et billede, hvor de fortolker budskabet om at give blod og redde liv. Alle der uploader et billede og hashtagger #GivBlodforBloodborne og tagger @GivBlod er med i konkurrencen om en eksklusiv Bloodborne-PlayStation 4.

- Om arrangementet på ITU:

Dato: Mandag den 23. marts
Tidspunkt: 12.00-17.00
Sted: ITU i København, Rued Langgaards Vej 7, 2300 København S
Lokale: Atrium (indgangshallen)

Alle raske mænd mellem 17 og 66 år kan give blod, men man kan højst være 60 år for at tilmelde sig som ny bloddonor. Kvinder er også velkomne. Man behøver ikke melde sig til på forhånd.

- Om Bloodborne

Det nye bloddryppende PS4-spil Bloodborne er ikke for sarte sjæle. Spillet foregår i den forhistoriske by Yharnam, og i åbningsscenen får hovedpersonen foretaget en mystisk blodtransfusion, som skal kurere ham for nogle grufulde mareridt. Bloodborne er produceret af den berømte japanske spilskaber Hidetaka Miyazaki og spilstudiet From Software, der også står bag spilsucceserne Dark Souls og Demon’s Souls. Bloodborne udkommer til PlayStation 4 den 25. marts 2015.

- Konkurrencebetingelser

- Event på ITU:

Vinderen af konkurrencen vil blive fundet ved lodtrækning blandt alle, som enten donerer blod eller tilmelder sig som bloddonor hos GivBlod. Man kan deltage én gang. Email og navn vil alene blive brugt af Nordisk Film A/S til at kontakte vinderen af konkurrencen. Vinderen får direkte besked den 24. marts 2015. Præmien kan ikke ombyttes til kontanter.

- Instagram:

Vinderen af Instagram-konkurrencen vil blive fundet ved en jury bestående af repræsentanter fra PlayStation Danmark og GivBlod. Det vindende bidrag er hvad juryen mener er den bedste fortolkning af at sprede budskabet om at give blod og redde liv. Man kan bidrage ligeså mange gange man vil. Instagram-brugernavn vil alene blive brugt af Nordisk Film A/S til at kontakte vinderen af konkurrencen. Vinderen får direkte besked den 7. april 2015 på Instagram. Præmien kan ikke ombyttes til kontanter.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
ElgenElgenSkrevet 18/03-15 13:50 
Hmmm, terningeslag... ville være fedt at vide hvad de andre spil er og hvor stor chancen er for at få Bloodborne eller noget skovlvare...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 18/03-15 13:53 
Fantastisk idé!
Jeg har selv længe gået med tanken om at give blod, så det er jo en super oplagt undskyldning.
Jeg kan ikke finde ud af om man skal have papir på at ma ikke har nogen sygdomme, eller om man bare kan dukke op uden noget videre, og de så selv er i stand til at tjekke det?

@Elgen: ALLE får Bloodborne! Det man kan vinde er en PS4 med Bloodborne tema, som jeg læser det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Soren47Soren47Skrevet 18/03-15 13:55 
Ja, tror mere at man skal tænke at der er måske er mulighed for at få noget andet end Bloodborne, hvis man ikke vil have det :)

Hvis jeg ikke havde det pissedårligt med blod, ville jeg gerne tilmelde mig. (Så ville jeg dog nok allerede være donor.)
SumezSumezSkrevet 18/03-15 14:03, rettet 18/03-15 14:15 
Ok, det er åbenbart mig der har misforstået det. Fra deres Facebook:

"Hej Anders. Til arrangementet kan allerede tilmeldte bloddonorer give blod. Alle, som enten donerer blod eller tilmelder sig som bloddonor hos GivBlod, får enten det nye PS4-spil Bloodborne eller et andet PlayStation-spil med hjem. Et slag med en terning afgør præmien. Samtidig er alle, der giver blod eller tilmelder sig og får testet blodtype ved arrangementet, med i konkurrencen om at vinde en unik Bloodborne-PlayStation 4."

Der er stort set ikke andet jeg er interesseret i på PS4 lige nu, udover Bloodborne og Type-0. Så selvom man selvfølgelig ikke bør give blod af selviske årsager, er Bloodborne rimelig meget den eneste "præmie" der giver mening for mig. :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 18/03-15 14:40 
Jeg er doner, og mener man kan tilmelde sig og donere samme dag. Det følger nok samme proces; man skal underskrive at man er ok som doner (karantæne hvis piercinger, tattoos, rejser udenfor EU, har leversygdom eller delt kanyle med din bedste ven, etc). Man kan tale med læge i enerum, hvis man har noget at bekende. Blodet bliver alligevel sendt til kontrol og tjekket for blodpct efter tapning.
The medium is the message.
The DaneThe DaneSkrevet 18/03-15 20:53 
Interessant de kun gør det i København, for det er rigeligt langt at tage dertil - om det så er for et godt formål eller ej.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/03-15 21:20 
1-5: Angry Birds Star Wars
6: Fifa 2014
7: Bloodborne
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/03-15 21:27 
:D
Spiller nu: Phantasy Star IV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 19/03-15 21:52 
Og Danmarks Radios dygtige journalist, har fået vrede kvinder op af stolen på Facebook.
- Det er måske heller ikke videre intelligent at skrive, at konkurrencen er eksklusiv for mænd... Især ikke når GivBlod selv påpeger, at det gælder for alle. :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/03-15 22:29 
millennium>
Blodet bliver alligevel sendt til kontrol og tjekket for blodpct efter tapning.

Er "blodpct" det samme som blodprocent? Jeg vil da håbe at den altid er 100% og de undlader at suge kød og knoglemarv ud. Det er præcis derfor jeg er så skide bange for nåle :(

Worst case scenario ville dog være hvis de knak lortet af og den forsvandt op i armen. Hvorefter man så får at vide at de først kan fjerne den ugen efter.

Jeg synes det er et spøjst initiativ. Jeg kan godt lide ideen om at donere blod, jeg er bare så fandens dårlig til det :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 20/03-15 05:55, rettet 20/03-15 08:44 
Geez læs brochuren. :D Blodprocenten er bare mængden af blodlegemer i dit blod. Nogle mennesker har bare en lavere blodprocent, enten naturligt eller pga dårlig kost, og er derfor ikke egnede som donorer.
Man kan også bruge det som en undskyldning for at leve sundere, spise masser af spinat og müsli. Og efter man er tappet skal man være god ved sig selv for at holde blodsukkeret oppe, eksempelvis kage, cola og rødvin. Med god samvittighed.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 20/03-15 07:05, rettet 20/03-15 07:05 
Blodpct. på 100%? Så lever man ikke i mange sekunder :D
millenniummillenniumSkrevet 20/03-15 08:45 
Det svarer til blodlegemer der sidder fast i en trafikkø.
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/03-15 13:08 
millennium>
Geez læs brochuren. :D Blodprocenten er bare mængden af blodlegemer i dit blod. Nogle mennesker har bare en lavere blodprocent, enten naturligt eller pga dårlig kost, og er derfor ikke egnede som donorer.
Man kan også bruge det som en undskyldning for at leve sundere, spise masser af spinat og müsli. Og efter man er tappet skal man være god ved sig selv for at holde blodsukkeret oppe, eksempelvis kage, cola og rødvin. Med god samvittighed.

Haha okay så. Jeg aner ikke så meget om det ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Captain NCaptain NSkrevet 21/03-15 20:06 
Jeg har lige været inde på hjemmesiden og ihvertfalde tilmelde mig den gode sag. Men jeg er stadig usikker på hvordan det foregår derude.
Kan man bare møde op og donere og få Bloodborne eller skal man ha' været tilmeldt noget tid før. Skal man have nogle former for papir med eller er alle bare velkomne?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
millenniummillenniumSkrevet 21/03-15 20:28 
Læs mit svar længere oppe.... :)
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 21/03-15 20:59 
Hvor er det du går ind for at tilmelde dig, Captain N? Eller snakker du bare som bloddonor generelt, uden relation til "konkurrencen"?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 21/03-15 21:22 
Dit adgangsbevis er dit sygesikringskort. That's it. Resten af formaliteterne klarer man ved selve tapningen.
The medium is the message.
Captain NCaptain NSkrevet 21/03-15 22:14 
Jamen, i såfald vil jeg da prøve lykken tror jeg :)
Ville da i den grad også være en sjov historie at kunne fortælle om spillet ^^

Og til Sumez
Taler mest bare generelt. Men der står også at man automatisk deltager hvis man melder dig til som alm donor.. Man skulle bare skrive "PS4" efter sit fornavn.. Det er i altfald sådan jeg har forstået det. Ret mig endelig hvis jeg tager fejl.

Link...
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
BeanoBeanoSkrevet 23/03-15 09:52 
Nogen her der ved hvornår embargoen udløber?
SumezSumezSkrevet 23/03-15 12:01 
Nogen der har været inde endnu? Kommer først til at være derinde kort før 17, så håber der er spil tilbage. Men mon ikke man bare får en download key? Er også interesseret i at vide hvor stor sandsynligheden er for at det er Bloodborne man får.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 23/03-15 12:12 
Da det afgøres ved terningekast, går jeg ud fra at den er mindst 1/6 };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 23/03-15 12:16, rettet 23/03-15 12:29 
Der er vel ikke noget der udelukker at flere end ét resultat kan give pote? Jeg eftersøgte noget lidt mere konkret. :)

edit: Sindssygt lang kø. Ligner det er det rene helvede derinde, overvejer at springe over. :( Det er nok bedre bare at melde sig som donor en anden dag og selv købe spillet ved siden af.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 23/03-15 12:55 
Jeg er der også først v/ 16.30 tiden 'ish.

Havde ikke tænkt på, at de bare uddeler wouchers. (Eller.. havde visualiseret fysiske kopier). Oh well, Blodbanken ringede alligevel i dag og spurgte om jeg kunne komme forbi, så det var alligevel tappe-tid. :)
The medium is the message.
AmbyAmbySkrevet 23/03-15 15:21 
Køen er lukket jvt deres Facebook side.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
millenniummillenniumSkrevet 23/03-15 15:30 
Tak for advarslen. Så slipper jeg for en extra køretur.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 23/03-15 15:45, rettet 23/03-15 15:52 
Tusind tak. Skidt administreret, men positivt at interessen er så stor.
Blev iøvrigt også meldt ud fra deltagere at det kun er promo-disce man fik. Det er egentlig ikke overraskende :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Captain NCaptain NSkrevet 23/03-15 18:47 
Nå, det var desværre rimelig spild af tid. Det blev kun til en kop til både mig og kæresten. Ham foran fik dog et Bloodborne. Heldige asen.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/03-15 20:09 
En kop? :( I følge Sumez' citat så skulle man da være sikret et eller andet spil for at donere. Måske de løb tør undervejs?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 23/03-15 21:04 
En kop blod?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
567 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig