X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bloodborne fra From Software (Project Beast)


Svar
SumezSumezSkrevet 03/05-14 12:48 
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
567 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 03/05-14 12:48 
Fra Beano's link i PS4-tråden:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=812089

Bloodborne fra From Software (Project Beast)

Bloodborne fra From Software (Project Beast)

Der går meget snak om hvor vidt det er "ægte", men uanset hvad har nogen jo lavet de assets man ser, og der ser megaflot ud.
Jeg ville personligt være meget interesseret i at se From Software bruge deres talent til at lave et nyt spændende spil på linje med souls-spillene, men med et nyt originalt præmis i stedet for bare at lave endnu en efterfølger - jeg tror ikke jeg er den eneste som var en anelse skuffet over DS2. Men okay, et Shadow Tower 3 ville bestemt heller ikke være skidt!

Hvis From virkelig har brugt de sidste par år på at arbejde på et hemmeligt spil, ville det i hvert fald være den forklaring jeg har savnet, på hvor det fantastiske kreative talent der løftede Dark Souls til noget særligt, var blevet af i 2'eren.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 03/05-14 13:07 
Bare det er Miyazaki og ikke first person så kan de tage alt de penge de vil have for den fra min konto.
slk486slk486Skrevet 03/05-14 13:19 
Samme her. Kunne være cool, hvis det er det han har rent og lavet istedet for DS2.
j/k
SumezSumezSkrevet 03/05-14 14:34 
Camous>
Bare det er Miyazaki og ikke first person så kan de tage alt de penge de vil have for den fra min konto.

Det er tydeligvis ikke first person, men jeg synes alligevel deres gamle førstepersonsspil har en stærk charme, og ville gerne spille et moderne spil, med højere produktionskvalitet, bygget over samme filosofi.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 03/05-14 14:55 
Ikke mig, first person combat er godt nok noget lort i de gamle King's Field spil. Miyazaki's third person revolution var det der satte From på kortet for gamer.
slk486slk486Skrevet 03/05-14 15:05 
Jeg kan slet ikke komme i tanke om et first person spil, hvor melee combat rent faktisk fungerer.
j/k
CamousCamousSkrevet 03/05-14 15:24, rettet 03/05-14 15:29 
Lige netop.

But we digress. Jeg håber sgu at vi snart finder ud af at From har brugt Miyazaki's tid og livsenergi fornuftigt.
slk486slk486Skrevet 03/05-14 15:57 
E3 kan ikke komme hurtigt nok.
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/05-14 16:00 
Bæsterens!
Det kunne godt være spændende.
SumezSumezSkrevet 04/05-14 03:54 
slk486>
Jeg kan slet ikke komme i tanke om et first person spil, hvor melee combat rent faktisk fungerer.

Fair nok, det kan jeg ikke være uenig i. Men det ændrer ikke på at Shadow Tower Abyss IMO er fantastisk :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/05-14 09:54 
slk486>
Jeg kan slet ikke komme i tanke om et first person spil, hvor melee combat rent faktisk fungerer.

Condemned har et rigtig godt system, men er umiddelbart det eneste jeg lige kan komme i tanke om.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KTCKTCSkrevet 04/05-14 10:15 
Zeno Clash baserer sig ret meget på melee i første person, og selv om det kræver lidt tilvænning, fungerer det faktisk ret godt.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JmogJmogSkrevet 04/05-14 10:20 
Det fungerer fremragende i Dead Island. For den sags skyld også i Dishonored, selvom melee blot er en af de ting man kan.

Det første eksempel på et spil i første person der fokuserede på det, hvor det virkede godt, er nok Breakdown til den første Xbox. Der var der ikke engang tale om køller og sværd. Knytnæver og fødder var hvad man kunne gøre godt med. Et ekstremt udfordrende spil.

Min Breakdown anmeldelse
slk486slk486Skrevet 04/05-14 11:20, rettet 04/05-14 11:23 
Sumez>
Fair nok, det kan jeg ikke være uenig i. Men det ændrer ikke på at Shadow Tower Abyss IMO er fantastisk :)

Nej, det kan jeg ikke tage fra dig og jeg tror faktisk lige jeg vil kigge lidt efter det :)
KTC: Zeno Clash fungerer ok, ja, men hverken Condemned eller Dead Island har noget specielt involveret system eller timing baserede block/parry. Det er "bare" slå, slå, slå :p Begge spil er dog en fornøjelse alligevel.
j/k
SumezSumezSkrevet 04/05-14 11:56 
Breakdown er generelt bare sin helt egen størrelse...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 04/05-14 13:47 
Der er timing dog ekstremt vigtig. Lærer man ikke at blokere, så dør man ret hurtigt.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/05-14 15:49 
slk486>
KTC: Zeno Clash fungerer ok, ja, men hverken Condemned eller Dead Island har noget specielt involveret system eller timing baserede block/parry. Det er "bare" slå, slå, slå :p Begge spil er dog en fornøjelse alligevel.

I Condrmned er timing og blokering enormt vigtigt for overlevelse!?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/05-14 15:51 
Enig, husker også Condemned som noget af det første combat i first person der virkelig fungerede godt. Det er dog længe siden jeg har spillet dem :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
CamousCamousSkrevet 04/05-14 17:28 
Sumez>
slk486>
Jeg kan slet ikke komme i tanke om et first person spil, hvor melee combat rent faktisk fungerer.

Fair nok, det kan jeg ikke være uenig i. Men det ændrer ikke på at Shadow Tower Abyss IMO er fantastisk :)


Hvad er det som Abyss gøre så godt? Hvad jeg har set af den er den janky som alle andre pre-Miyazaki From Soft RPG'er.
HeroldHeroldSkrevet 04/05-14 21:10 
Dishonored har fantastisk First Person combat, men det er tarveligt og forvirrende i kraft af at det er lidt mere stealth end melee, der er fokus på. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 04/05-14 21:53, rettet 04/05-14 21:54 
Camous>
Hvad er det som Abyss gøre så godt? Hvad jeg har set af den er den janky som alle andre pre-Miyazaki From Soft RPG'er.

Det er helt sikkert en smagssag. Det er ikke et objektivt supergodt spil, og førstepersonskampene føles bestemt virkelig handikappet.
Men det har en virkelig gennemført stemning og mystik omkring sig, og hele oplevelsen af at man ikke ved hvor man er eller hvorfor, og aldrig ved hvad der venter omkring næste hjørne. Man kan tydeligt mærke at det er et af de spil der i allerhøjst grad lægger til grund for hvad der senere blev til Demon's og Dark Souls. Mange koncepter er løftet direkte herfra.

Hvis King's Field spillene heller ikke siger dig noget, er det nok ikke værd at bruge tid på, men det er dog et klart bedre spil end dem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 05/05-14 08:31 
Du beskriver jo mit oplevelse med Demon's Souls lige der.

Stemning, mystik og element of surprise og discovery. Hell, Dark Souls havde meget af det samme.

Med uden den level og game design som Souls spillene havde er det andet ret lige meget synes jeg.

Tror Beast kan skrue op for stemning og mystik hvis det er Miyazaki og et nyt univers.
SumezSumezSkrevet 05/05-14 11:38, rettet 05/05-14 11:39 
Med uden den level og game design som Souls spillene havde er det andet ret lige meget synes jeg.

Præcis derfor jeg gerne ville se et nyt Shadow Tower med den erfaring, budget og produktionskvalitet de arbejder efter i dag!

Kan også rigtig godt lide Shadow Tower Abyss' setting. Den minder godt nok ekstremt meget om 'Souls, men der er lige den ekstra detalje med at det foregår i nutiden. Kan godt lide blandingen af en moderne verden med teknologi, pistoler osv. og så det mystiske, absurde og uhyggelige, som man f.eks. også ser i Shin Megami Tensei spillene.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 05/05-14 13:50 
Well, fra de screenshots som vi har er det ikke det du får. Det ligner en slags sent renaissance era setting med primitive pistoler ved siden af klassiske melee våben.

Setting er jeg ret ligeglad med lige så længe der er masser af atmosfære og dyster stemning plus god gameplay. Håber at Miyazaki smider den traditionelle struktur for Souls spil ud så jeg ikke længer kan regne med mine erfaringer med de andre Souls spil.

Vi finder vel ud af det til E3. Ser ud til at det bliver den første E3 i næsten 10 år hvor der er noget for mig at glæde mig til.

Men i sidste ende er det hele jo bare rygter, det kunne være intet eller noget helt andet i sidste ende. Jeg mener, en ny Souls spil fra Miyazaki vist med gameplay så tæt på release af Dark Souls 2 ligger sig så tæt op af mit dream scenario at det er faktisk lidt uhyggeligt. For godt til at være sandt næsten.

Det er uhøret i disse dage at jeg får præcis det jeg vil have når det kommer til spil, så jeg er lidt bange nu.
SumezSumezSkrevet 05/05-14 14:09, rettet 05/05-14 14:10 
Der er jo heller ikke noget der tyder på det er et Miyazaki spil... udover at han selvfølgelig uden forklaring blev fjernet fra DS2 holdet, og det ville være en kæmpe lettelse for os alle, hvis forklaringen var at han bare var flyttet over på noget større, bedre og sejere :P

Jeg krydser også fingre for det.

Jeg tror dog folk overvejer Miyazakis rolle i Souls spillene. Men der er garanteret andet talent der er fulgt med ham, og som også mangler på DS2. Lidt ligesom med IGA og Castlevania.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 05/05-14 19:11 
Efter at den første Souls spil uden Miyazaki viste sig at mangle en del sjæl tror jeg slet ikke at folk overvurdere hans rolle.

Det er oftest sådan i Japan at manden med talent der leder et dev team er den vigtigste person og uden ham begynder ting ret hurtigt at falde fra hinanden. Jeg tror her at vi snakker mere end IGA's rolle, mere ligesom Shinji Mikami og Resident Evil, Kojima og Metal Gear serien og Fumito Ueda og hans spil.
BeanoBeanoSkrevet 30/05-14 08:19 
Lækket trailer, angiveligt:

http://www.dualshockers.com/2014/05/30/rumored-ps4-exclusive-project-beast-leaked-in-video/
slk486slk486Skrevet 30/05-14 10:09, rettet 30/05-14 10:10 
Ah, gå nu væk med deres leaks. E3 overraskelser tilbage, tak.
De fjolser, der søger opmærksomhed ved at lække den slags, skal ikke have den.
j/k
SumezSumezSkrevet 30/05-14 10:25, rettet 30/05-14 10:28 
Ellers fin PR for spillet
Kan ikke se trailer pga flash :(
Er det den her, eller er der mere end de 20 sekunder?
https://www.youtube.com/watch?v=1CkawbD_7PY
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 30/05-14 10:29 

Herligt med lidt mere, som tyder på at spillet kommer :)
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 30/05-14 10:33 
Sumez>
Ellers fin PR for spillet

Nej, det kompromiserer den hype til spillet, der kunne bygges op omkring E3 - som jo formentlig er planen. Der er ikke knoklet for at få den helt rigtige trailer på benene, for at et skvadderhoved skulle have opmærksomhed.
j/k
SumezSumezSkrevet 30/05-14 10:36, rettet 30/05-14 10:37 
Jeg tror nu bestemt ikke det skader noget når det kommer frem på denne måde. Det er heller ikke usandsynligt at From selv har haft en finger med i spillet. Alle spekulationerne og manglen på information skaber meget mere debat på internettet end en officiel udmelding til E3 ville.

Folk ser jo stadig vildt meget frem til E3 for at få bekræftet at det er et spil der kommer og høre hvad det er for noget. Meget mere end de gjorde før. Den fulde trailer er garanteret længere end de 20 sekunder.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 30/05-14 10:41, rettet 30/05-14 10:45 
Ja, måske. Jeg er bare i fuld rant mode over alle de leaks, der har været generelt. Jeg synes de er tarvelige.
j/k
CamousCamousSkrevet 30/05-14 10:50, rettet 30/05-14 13:28 
I have a leak, in my pants. Men kun hvis Miyazaki er lead, hvilken jeg ikke tror er muligt. Men nu får vi at se. Det er faktisk det eneste grund jeg glæder mig til E3, for at se om Miyazaki har arbejdet på et spil eller ej. Intet andet interesser mig.
SumezSumezSkrevet 30/05-14 10:52 
Det tror jeg der er mange der er spændt på at høre :) Og hold nu bare vejret indtil afsløringen. Det hjælper ikke med noget at komme med for tidlige konklusioner ;) Spillet var højst sandsynligt også kommet ret langt i udviklingen før mandens forfremmelse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 10/06-14 09:28, rettet 10/06-14 09:29 
Camous tog fejl! Camous tog fejl! :D

http://www.polygon.com/2014/6/9/5795278/project-beast--blood-born-ps4]Bloodborne til PS4 fra Hidetaka Miyazaki[/LINK]" target="">Bloodborne til PS4 fra Hidetaka Miyazaki
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 10/06-14 11:13 
Jeg har aldrig før i mit liv haft så meget lyst til og fået så meget glæde ud af tage 100% mega fejl.

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSS!!!!

PS4 køb instantly redeemed baby!

Er også på mange måder glad for at det er et nyt IP, frem for et nyt Souls spil så Miyazaki kan starte med en fresh plate og overraske mig totalt som med Demon's.
SumezSumezSkrevet 10/06-14 11:31 
Ja præcis. En del af Dark Souls' styrke var også at de prøvede på at tage Demon's formlen nye veje og forbedre konceptet. Uanset om man kan lide ændringerne eller ej, gjorde det spillet til sin egen størrelse. DS2 besad slet ikke samme lyst til at skabe noget nyt. Det kan man til gengæld virkelig mærke på Bloodborne at det prøver.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 10/06-14 12:05 
Desværre viste traileren intet gameplay men loge netop med Miyazaki er der faktisk ikke brug for det.

In Miyazaki we trust.

2015, håber bare det ikke er sidst på året.
slk486slk486Skrevet 10/06-14 13:22 
Jeg kan godt lide den her quote, der ikke er helt ved siden af:

Bloodborne is a new game from Hidetaka Miyazaki, whose RPGs are so all-consuming that playing them makes you wonder whether you need other games at all.

Tom Bramwell fra Eurogamer
j/k
CamousCamousSkrevet 10/06-14 14:14 
Jeg har ikke haft brug for andre RPG'er siden jeg spillede Demon's.

Og efter Dark Souls virker alt andet på markedet som om det er baby's first RPG.

Det er ret komisk hvor dårlig Miyazaki fik hele den genre til at se ud. Hvis jeg var RPG dev og havde arbejdet på alt andet end Vagrant Story ville jeg nok brække mig af skam efter at have spillet Dark Souls.
slk486slk486Skrevet 10/06-14 14:28, rettet 10/06-14 14:30 
Hey, selvom vi har Studio Ghibli kan der altså godt være plads til Disney film.
j/k
SumezSumezSkrevet 10/06-14 14:37, rettet 10/06-14 14:38 
Ja, jeg synes heller ikke det på nogen måder gør noget andet overflødigt. Souls-serien har et meget specifik genre-udgangspunkt, der iøvrigt ikke er særlig RPG-agtigt, men minder mig mere om klassisk Castlevania om noget.

Der er dog ét punkt hvor de har ødelagt meget for andre spil. Sværd-og-skjold melee combat. Af en eller anden grund har et ordentligt afbalanceret og involverende kampsystem været skidesvært at udføre for alle andre udviklere.
Elder Scrolls-serien er et perfekt eksempel herpå.
Det er ikke fordi de alle behøver være ligeså on-the-edge udfordrende som Souls-spillene hvor den mindste fejl kan have katastrofale konsekvenser. Men bare balancen mellem at vælge de rigtige angrebs-typer og hastigheder, og holde øje med sit stamina-forbug for at kunne bruge skjoldet til at neutralisere specifikke angreb føles virkelig som et rigtigt spil, modsat den klassiske forkrøblede "løb frem, hak hak, løb væk, hold øje med din HP og drukn din figur i potions, rinse repeat" fremgangsmåde. Det har aldrig været sjovt for nogen. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 10/06-14 15:37, rettet 10/06-14 15:39 
Hey, i en consumer økonomi vil der altid være plads til 99% dog shit tier underholdning for at imødekomme den uambitiøse smag af masserne. Jeg takker bare gaming guderne at denne ynkelige genre langt om længe gav mig de 1% som jeg havde tryglet om i årevis.
slk486slk486Skrevet 10/06-14 15:54 
^ Good for you ;)

Ja, Eldar Scrolls er virkelig gjort til skamme på det plan.
j/k
CamousCamousSkrevet 10/06-14 22:59, rettet 10/06-14 23:32 
Det ser ud som om Bloodborne har været under udvikling siden DLC til original DS udkom. Altså lige så længe som DS2 så den har haft masser af cooking time. Skal nok være en lækker kage som Miyazaki har bagt for os.

Siden vi ikke har set en shield i spillet bliver melee nok en helt andet, dare I say, Beast?

Also, sigter for 1080p@30, hvis du er en af dem der tygger på tal.
slk486slk486Skrevet 11/06-14 08:30 
Eurogamer >
... it's also a departure from the medieval melancholy of King's Field, Demon's Souls and Dark Souls. There's melancholy here, for sure but it's a more toxic, brooding kind - the shadows here are blacker, the blood flowing more freely.
Bloodborne's set in Yharham, an imposing, sprawling city that, with its verticality, has something of a deeply gothic 19th century Edinburgh to it ...

Det lyder for perfekt.
j/k
SumezSumezSkrevet 11/06-14 08:37 
Kan altid håbe på en "Shadow Tower 3" setting næste gang :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 11/06-14 08:37 
Det bedste jeg nogensinde har gjort - i spiløjemed - er at komme i gang med Souls spillene. Det er simpelthen så sygt, hvordan det føles, som om at kampsystemet går op i en _meget_ højere enhed, i forhold til andre spil jeg har spillet.

Bloodborn er uden tvivl det spil jeg ser allermest frem til nu. WOW hvor skal det blive godt, og det bliver mega spændende at der kommer guns med, dog forventer jeg stadig at melee kampsystemet er lige så tight!

Mirror´s Edge 2 har sku sneget sig ned på en andenplads, ift hvad jeg er mest hyped over :)
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 11/06-14 09:35, rettet 11/06-14 09:35 
Lyder som om der er en spilbar demo på E3. Håber den ikke kun er for lukkede døre, og vi får set lidt faktisk gameplay. Både kampsystemet, og samspillet mellem fjendernes AI og spillets setting lyder enormt spændende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
567 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig