X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Skywind


Svar
WehnerWehnerSkrevet 01/05-14 23:39 
Er der nogen herinde, der følger med i Skywind mod'en? Eller måske endda bidrager til projektet? Der ser vildt ambitiøst ud. Det er et forsøg på at genskabe hele Morrowind i Skyrim-stil.

http://www.pcgamer.com/2014/04/19/skyrim-mod-skywind-recreates-morrowind-will-include-revamped-crafting-and-voice-acting/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/05-14 00:04 
Det har jeg aldrig set før. Men det er også et stykke tid siden jeg spillede Skyrim og legede med mods på min PC. Helt sikkert noget jeg skal prøve når det er færdigt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 02/05-14 00:29 
Følger ikke med, men er stødt på det før. Fans...
j/k
WehnerWehnerSkrevet 02/05-14 00:29 
Fans med fritid.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 02/05-14 00:30 
Også det :D
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 02/05-14 01:03 
Jeg har fulgt lidt med og synes det ser spændende og ambitiøst ud. Må dog indrømme at lysten til at spille det ikke er specielt stor, da jeg har gennemført Morrowind flere/nok gange og samtidigt er det næste års tid fyldt med mange potentielt vigtige rollespilsudgivelser, som kommer i første række. Men jeg skal da nok lige prøve det på et tidspunkt :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig