X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2014


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/04-14 17:08 
Der er godt nok 6 ugers tid til men Nintendo has sat ballet igang ved at annoncere en Smash Bros Turnering og noget Project Treehouse halløj der vidst nok er et eller andet indie dev initiativ.

https://m.youtube.com/watch?v=ghEhI4CJjAM
333 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7

Svar
SumezSumezSkrevet 12/06-14 21:37 
Jeg tror nu at Bloodbound, hvis det er det BB står for, stadig har ret mange rå kanter, der ville være tydeligt ved en offentlig fremvisning. Bare se hvor hurtige folk var herinde til at påpege mangel på lock-on og whatnot. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 12/06-14 21:39 
Nej, jeg taler om Bloodborne. Ved ikke hvad Bloodbound er ;)
slk486slk486Skrevet 12/06-14 21:45, rettet 12/06-14 21:45 
http://www.bloodbound.se/

Masser af rå kanter, som du kan se.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 12/06-14 21:46 
Selvfølgeligt er det svensk :D
CamousCamousSkrevet 12/06-14 21:48, rettet 12/06-14 21:48 
Synes nu selv at Bloodborne så ret polished ud. Mangel på lock-on havde nok mere at gøre med hvem det var der spillede.

Og selvom de fleste spil kommer sammen helt til sidst betyder det ikke at de ikke kan vise en lille slice af den frem.

Konami viser lige nu den samme del som fra traileren der udkom sidste år.

Jeg så en snippet og det så godt ud. Ingen grund til ikke at vise den specielt siden denne E3's Phantom Pain trailer var ikke lige så hype som den fra sidste år.
SumezSumezSkrevet 12/06-14 23:13 
Beano>
Nej, jeg taler om Bloodborne. Ved ikke hvad Bloodbound er ;)

Det er et dumt navn anyway.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 12/06-14 23:14 
Camous>
Synes nu selv at Bloodborne så ret polished ud.

Fordi de bevidst kun har fremvist det de har nået at polere til E3 ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 12/06-14 23:22 
Ja, det mest utrolige er at de faktisk bruger dev tid til at lave et E3 build, og viser det kun til en håndfuld mennesker.

Det er direkte absurd.
jaesjaesSkrevet 13/06-14 01:40, rettet 13/06-14 01:56 
E3 er jo mange ting:

- Presseshows
- Mulighed for udviklere at mødes med udgivere og lave aftaler
- Udviklere der viser deres spil frem på selve messen - altså live gameplay folk kan prøve
- Mulighed for at vise journalister spil mere dybdegående end normalt/interviews - der er jo masser af offentlige præsentationer sideløbende med de lukkede
- En stor event der kan sætte fokus på spilbranchen generelt - vigtigt for at tiltrække opmærksomhed fra den generelle presse (non-gaming)
- Et event der kan samle branchen, sideløbende med de lidt mindre events

Presseshowsne har været mest bullshit al det tid jeg kan huske (dog ganske underholdende bullshit), men vil da ikke insistere på, at det ikke er blevet værre mht. at pakke varen ind i glasur. Og nu er 99% af alle presseshows jo ret meget bullshit, ikke kun til E3. Se bare Samsung eller Apple åbne for den helt store gylletank, når de taler om deres produkter. Og også lige spille med musklerne - indimellem direkte bøje sandheden.

Så alt i alt ser jeg E3 som noget mest positivt. I et hvert medie er der brug for både store og små begivenheder IMO. E3 er både seriøsitet og spilbranchens svar på den brovtende sommer-blockbuster, som jo kan være underholdende og også have sin berettigelse. Det er et "trade show", på godt og ondt.
slk486slk486Skrevet 13/06-14 09:10 
Mest på godt, for det skaber en masse hype, ny energi og interesse.
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/06-14 23:24 
I dag, lige efter E3, er Gametrailers blevet ramt af massefyringer fordi de i Mandags blev opkøbt af et andet firma.

http://www.polygon.com/2014/6/13/5807898/gametrailers-layoffs?

Det er rimeligt strengt, sådan lige efter en uge hvor alle har givet den en skalle.
BeanoBeanoSkrevet 19/06-14 14:37 
Conan tager til E3 og finder hans favorit...

http://teamcoco.com/video/conan-visits-E3-2014
jaesjaesSkrevet 25/06-14 21:27, rettet 25/06-14 21:28 
Homefront: The Revolution blev lidt gemt bag nogle af store navne. Synd for det ser faktisk ikke skidt ud. Lyder også godt at forskellig spillestil både har indflydelse på missioner og selve måden revolutionen, og vel derved historien, i spillet foregår på.

Her er lidt demo-gennemgang fra IGN:
https://www.youtube.com/watch?v=tujh2fnATK4
slk486slk486Skrevet 25/06-14 21:37, rettet 26/06-14 09:32 
Men nu, hvor der går rygter om at Crytek UK er på dødens rand og Crytek selv har penge problemer, ser det lidt sløjt ud med Homefront :/
j/k
enfenenfenSkrevet 26/06-14 09:31 
Crytek har været ude at dementere rygterne. Om det så er hele sandheden, finder vi først ud af senere.
What is the Matrix?
slk486slk486Skrevet 26/06-14 09:37, rettet 26/06-14 09:39 
Naturligvis, men de kan vist ikke helt løbe fra at UK studiet ikke er helt på toppen - ifølge en del kilder. Jeg håber på et nyt Homefront, men helst helt uden Crytek (HQ) indgriben.
j/k
enfenenfenSkrevet 26/06-14 15:07 
Synes det ville være ærgerligt, hvis de gik konkurs. Deres engine fejler i hvert fald ikke noget.
What is the Matrix?
slk486slk486Skrevet 26/06-14 15:08 
Nej, de er bare ikke særlig gode til gameplay.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/06-14 16:46 
Jeg tør godt tage den et skridt længere og sige at Crytek er direkte elendige til gameplay :) Teknikken holder dog 100%.
Spiller nu: Phantasy Star IV
CamousCamousSkrevet 26/06-14 19:37, rettet 27/06-14 21:26 
Bleeding edge teknik + elendig gameplay. Jeg kaldte det PC dev syndromet. Men nu har det også kunne fås på konsoller siden sidste generation.
slk486slk486Skrevet 26/06-14 21:41 
Enig i begge :)
j/k
Per SPer SSkrevet 02/07-14 04:32 
E3 award resultat.

Link til vinderne
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 02/07-14 08:22 
Hold da op de er "glade" for det der Evolve. Jeg synes klart det er et af de allermest kedelige spil der har været fremvist. Det er vel heller ikke tilfældigt at der stort set ingen snak har været om det herinde?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 02/07-14 08:54 
Man er da også pænt glad for No Mans Sky, og det til trods at ingen rigtigt ved hvad det vil blive til. Exploration, action, rpg eller spacesimulator eller et mix ! No one knows.
Så hvordan den kan samle priser op på nuværende stadie, tja...
Jeg ved og kan ihvertfald se og forstå mere om Evolve ud fra de videoer og interviews der er lagt ud.
SonicSonicSkrevet 02/07-14 10:46 
Evolve... tragikomisk.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
PapandPapandSkrevet 02/07-14 11:31 
Sumez>
Hold da op de er "glade" for det der Evolve. Jeg synes klart det er et af de allermest kedelige spil der har været fremvist. Det er vel heller ikke tilfældigt at der stort set ingen snak har været om det herinde?

Arhh, nu er P:R altså ikke ligefrem stedet hvor multiplayer FPS'ere får den helt store opmærksomhed... :P

Jeg synes Evolve ser rigtig sjovt ud og gruppen jeg spiller med, er i hvert fald mere end klar på det. Vi var også godt hooked på Left 4 Dead.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
Bede-xBede-xSkrevet 02/07-14 13:07 
Jeg har ikke set nok af Evolve til at danne mig en mening om det, men ligesom Papand ville jeg også være forsigtig med at bruge P:R omtale som kvalitetsindikator, især når det er så multiplayer fokuseret.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 02/07-14 14:14 
Ja, det naturligvis subjektivt, men personligt får jeg i hvert fald mere ud af at bruge P:R-omtale som "kvalitetsindikator", i forhold til de fleste andre faktorer. Lidt ligesom et nyt Angry Birds eller Candy Crush Saga sikkert er store nyheder i visse omgangskredse, men jeg savner ikke en tråd om det på P:R medmindre de pludselig finder på et nyt tiltag der -løst defineret- "kan interessere mig".

P:R er dog langt fra det eneste sted jeg får spilnyheder, og helt generelt er Evolve ikke noget der har været særligt fokus på nogen af de steder jeg har haft en finger i vandet. Jeg måtte i hvert fald lige en tur forbi Google før jeg var med på hvad der blev snakket om.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PapandPapandSkrevet 02/07-14 20:33 
Nu håber jeg da godt nok ikke, at du sammenligner Evolve med Angry Birds eller Candy Crush Saga... Alene det at udviklerne bag Left 4 Dead kommer med noget nyt er jo super interessant. For mange er Left 4 Dead den ultimative coop oplevelse og det ser Evolve altså ud til at tage skridtet videre.

Tror du ikke bare, at det er et spil du ubevidst har valgt at overse, da genren tilsyneladende er langt fra din interesse?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SonicSonicSkrevet 02/07-14 21:09 
Jeg har personligt intet imod Left 4 Dead, og har spillet begge skamløst meget. Evolve ser ud til at være mere af den slags, hvilket imo ikke er dårligt, men, der var IMO mere interessante ting til E3, end et L4D reskin (og inden nogen elitister råber op om, at det ikke bare er et reskin; nej, men du ved hvad jeg mener ;P).
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkenDarkenSkrevet 02/07-14 22:37 
Nok nærmere Giants Citizen Kabuto, men ja har det på samme måde, lige så med alle de moba's, der ser ud til at være nogle gode tiltag i en del af dem, men personligt er jeg bare mættet af disse typer multiplayer spil som er så populære at lave nu om dage.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
SumezSumezSkrevet 03/07-14 08:16, rettet 03/07-14 08:20 
Papand>
Nu håber jeg da godt nok ikke, at du sammenligner Evolve med Angry Birds eller Candy Crush Saga...

Det er jo et spørgsmål om at konceptet computerspil i dag er så bredt og segmenteret, at disse netop ikke har særlig meget med hinanden at gøre, ligesom Evolve ikke har meget med Bayonetta at gøre, eller Candy Crush ikke har meget med No Man's Sky at gøre.
Men Angry Birds er da et habilt, underholdende og godt designet spil der er superpopulært, så jeg kan ikke se hvorfor det fortjener mindre opmærksomhed end Evolve og L4D, hvis man skal forholde sig objektivt.

edit: MOBA tingen er et andet godt eksempel på den store segmentering af spilkonceptet. Det er sikkert gode spil, og det er et virkelig stort område. Men personligt ved jeg ikke engang hvad det er, så det er ikke engang et spørgsmål om genren "interesserer mig", men om at det ganske enkelt ligger fjernt fra min opmærksomhed, ligesom jeg også tror det gør for de fleste herinde.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 03/07-14 15:44 
Evolve er megafedt. Fact.

Kilde: Jeg har spillet det. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
333 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig