X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2014


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/04-14 17:08 
Der er godt nok 6 ugers tid til men Nintendo has sat ballet igang ved at annoncere en Smash Bros Turnering og noget Project Treehouse halløj der vidst nok er et eller andet indie dev initiativ.

https://m.youtube.com/watch?v=ghEhI4CJjAM
333 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/06-14 15:45 
Final Fantasy Type-0 kommer til Xbone og PS4, også hér i vesten!

http://www.eurogamer.net/articles/2014-06-11-final-fantasy-type-0-coming-to-ps4-and-xbox-one?
SumezSumezSkrevet 11/06-14 16:33 
Wow endelig! Jeg havde faktisk helt afskrevet det, og en uofficiel oversættelse er ellers sat til august.

Men PS4 og XBone? Hvafanden? Det er et PSP spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 11/06-14 17:14, rettet 11/06-14 17:15 
Ja, tænkte det samme. De bliver jo nød til at lave den helt om for at det er acceptable for PS4. Må næsten have været nemmere bare at lave et nyt spil fra bund.

Idet PSP var lang død og Vita en flop i vesten havde de jo nærmest intet nemt valg. Altså udover 3DS som ville have givet mest mening.
jaesjaesSkrevet 11/06-14 20:45, rettet 11/06-14 22:07 
Lords of the Fallen ser ret lækkert ud IMO. Udviklerne, Deck13/CI, beskriver det som en blanding af Darksiders, Zelda og Dark Souls (relativt svære kampe og lidt puzzles som krydderi til gameplayet). Kommer til PS4, XBO og pc til efteråret. Udviklerne kunne måske være en hindring for et godt spil, omvendt har de Bandai Namco i ryggen og tydeligvis et stort budget...

Demo/interview fra E3:
http://www.gametrailers.com/videos/njjibm/lords-of-the-fallen-e3-2014--all-access-live-demo

Gameplay-gennemgang fra februar:
http://www.gametrailers.com/videos/z0rzwm/lords-of-the-fallen-gameplay-reveal-walkthrough

EDIT: Læste lige at Tomasz Gop er producer (producer på Witcher 2) - naturligvis et plus.
JmogJmogSkrevet 11/06-14 22:05 
Sumez>
Bloodborne
Zelda U
Scalebound
No Man's Sky

Har jeg misset noget? Altså af spil der overhovedet har fået vist nok til at man kan danne sig et indtryk af om de er værd at spille.

Så hører Zelda da ikke hjemme på den liste. Det var jo en in-engine cutscene. Vi har intet gameplay set.
SumezSumezSkrevet 11/06-14 22:08, rettet 11/06-14 22:09 
Det har man da heller ikke fra de tre andre på listen?

Jeg så en flot verden. Gameplayet har jeg en svag anelse om hvordan er :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 11/06-14 22:10 
Nu har jeg ikke fulgt med i de to andre, men fra No Man's Sky har vi da stort set intet set der ikke var gameplay.
SumezSumezSkrevet 11/06-14 22:59 
Link meget gerne til en gameplay video?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 11/06-14 23:52 
Kommer her:
http://youtu.be/GH3fJO-kjIQ
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/06-14 00:15 
Hunt: Horrors of the Gilded age ser badass ud. Det er et Crytek Coop spil der føles som om det tager inspiration fra Left 4 Dead og Resident Evil: The Mercenaries

http://www.youtube.com/watch?v=BRbVNIwP6RU
Hunt: horrors of the gilded age - First GAMEPLAY E3 2014
SumezSumezSkrevet 12/06-14 00:37 
Jmog>
Kommer her:
http://youtu.be/GH3fJO-kjIQ

Går gameplayet da udelukkende ud på at man flyver rundt og kigger på ting? Selv i så fald, viser den da ikke mere gameplay end Zelda-videoen. Den viser dog noget mere af selve konceptet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 12/06-14 08:13, rettet 12/06-14 08:21 
@Darkbeat: Ja, det ser cool ud. En slags Co-op åndelig Darksiders. Da det slet ikke er lavet af Crytek, men af Crytek USA = Virgil Games er der endda også håb for et godt gameplay! :)

Havde dog gerne set en single player fokuseret del.
j/k
JmogJmogSkrevet 12/06-14 10:47 
Sumez>
Jmog>
Kommer her:
http://youtu.be/GH3fJO-kjIQ

Går gameplayet da udelukkende ud på at man flyver rundt og kigger på ting? Selv i så fald, viser den da ikke mere gameplay end Zelda-videoen. Den viser dog noget mere af selve konceptet.

Gameplay er da hvad som helst hvor spilleren styrer. Så der var 100% gameplay med den blanding af udforskning og dogfighting, som man ser i videoen. Zelda så nydeligt ud men giver os faktisk intet andet end grafisk stil. Vi ved ikke, hvordan det overhovedet ser ud, når man spiller.
SumezSumezSkrevet 12/06-14 10:51, rettet 12/06-14 10:54 
Hvis du har spillet Zelda før, og har set den grafiske stil, har du vel også en klar idé om hvordan det ser ud når du spiller.
Jeg glæder mig da til at se mere fra begge spil, men No Man's Sky har et HUD med noget liv og ammunation og andre ting der er lidt uklart, men intet af det bruges i videoen der kun er en demonstration af udforskning af spillets verden. Jeg ville lyve hvis jeg påstod at jeg har en bedre idé om hvordan det ser ud når man spiller, end ditto ved Zelda.

Derudover er der meget meget få informationer om hvordan gameplay overhovedet kommer til at fungere i No Man's Sky (og hvad det helt nøjagtigt involverer. Er der et survival-aspekt, hvor meget betyder kamp? Er det kun en sandbox, eller hvordan?). Mht. Zelda ved vi at det bliver et Zelda-spil, og at spillets verden bliver mere åben med mulighed for at bevæge sig helt hen til og besøge alle de områder der kan ses i horisonten på videoen (udviklers egen påstand).

Helt generelt er mangel på faktisk gameplay et kæmpe issue på E3, og der er andre spil det står meget værre ved hos. Jeg har ingen anelse om hvad Scalebound er, men det ser tåbeligt ud og det er Platinum, det er "nok" for mig indtil videre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 12/06-14 11:06, rettet 12/06-14 11:06 
2015 begynder at se rigtigt godt ud, men hvad med i år? Hvad kommer der af eksklusive spil til de nye maskiner i år? Hvis man ser bort fra diverse danse/synge spil og genudgivelser, er det her så nogenlunde korrekt?

PS4: Driveclub, Infamous dlc
One: Sunset Overdrive, Killer Instinct dlc
Wii U: Bayonetta 2, Hyrule Warriors, Sonic Boom
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 12/06-14 11:09, rettet 12/06-14 11:11 
Plus...

PS3: LBP3, Planetside 2, Infamous First Light (ikke DLC til SS)
One: Horizon 2
Bede-xBede-xSkrevet 12/06-14 11:11, rettet 12/06-14 11:12 
Horizon 2 og LBP3 kommer også til de gamle maskiner, mens Planetside 2 er et gammelt PC spil. Og det var FL jeg tænkte på med Infamous dlc og ved godt det er selvstændigt :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 12/06-14 11:12 
LBP3 kommer ikke til PS3. Hvor har du det fra?
Bede-xBede-xSkrevet 12/06-14 11:13 
http://www.gamereactor.dk/nyheder/218354/Little+Big+Planet+3+kommer+ogs%E5+til+PlayStation+3/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 12/06-14 11:16, rettet 12/06-14 11:17 
Hmmm... det lyder ikke godt da det enten vil give et split på community baner (lavet i 3'eren med de nye muligheder) eller gimpe mulighederne (størrelse af kreationer osv) i PS4 versionen :(
SumezSumezSkrevet 12/06-14 11:31 
Jeg synes det er fint nok at der ikke kommer nogen interessante spil til PS4 eller XBone før næste år, så kan man godt tillade sig at vente med at købe. :)
Det eneste der trækker lige nu er performance-mæssige opgraderinger af både Pinball Arcade og FF14.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OlimarOlimarSkrevet 12/06-14 14:22 
Jmog>
Sumez>
Jmog>
Kommer her:
http://youtu.be/GH3fJO-kjIQ

Går gameplayet da udelukkende ud på at man flyver rundt og kigger på ting? Selv i så fald, viser den da ikke mere gameplay end Zelda-videoen. Den viser dog noget mere af selve konceptet.

Gameplay er da hvad som helst hvor spilleren styrer. Så der var 100% gameplay med den blanding af udforskning og dogfighting, som man ser i videoen. Zelda så nydeligt ud men giver os faktisk intet andet end grafisk stil. Vi ved ikke, hvordan det overhovedet ser ud, når man spiller.

Det var så actual gameplay. Fra Gaf tråden : Zelda Wii U Trailer Wasn’t Just In-Engine, It was Actually Gameplay
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=836183
slk486slk486Skrevet 12/06-14 14:32, rettet 12/06-14 14:35 
Mon ikke han mener in-engine cutscene? Der var jo ikke noget gameplay overhovedet, medmindre det var QTE's. Ellers må han refererer til starten, hvor Link bare sidder på hesten, som gameplay.
j/k
OlimarOlimarSkrevet 12/06-14 14:35 
Aonuma siger det er recorded fra gameplay, han burde vide det. Hvorom alting er så ser det lækkert ud, klart en af de flotteste titler på e3 i år.
SumezSumezSkrevet 12/06-14 14:39, rettet 12/06-14 14:43 
Olimar>
Det var så actual gameplay. Fra Gaf tråden : Zelda Wii U Trailer Wasn’t Just In-Engine, It was Actually Gameplay
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=836183

Definitionen af betegnelsen "gameplay" bliver virkelig -virkelig- strukket hver gang E3 løber af stablen. Husker især den der "gameplay-trailer" fra det der Star Wars spil for et eller to år siden.
Uanset hvordan Aonuma vælger at betegne det der sker i den video, er der tydeligvis intet ved det der har noget at gøre med aktivt at spille et spil. :)

edit: Jeg vil skyde at det han snakker om er at alt hvad der sker kører i forhold til spillets faktiske kode, og dele af det er muligvis baseret på optaget bruger-input, selvom kameravinklen er scriptet. Dvs. i bund og grund "in-engine" i lidt mere konkret forstand (spil-engine), end det typiske brug, hvor "in-engine" blot betyder en real-time renderet cutscene der køres af spillets rendering engine. Om ikke andet er det vel et tegn på at det reelle spil sagtens kan komme til at være ligeså flot som det vi har set.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 12/06-14 14:42 
.. og er derfor ikke gameplay :) Der er muligvis også en forståelses barriere - manden er jo Japaner.
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 12/06-14 15:17 
Olimar>
Aonuma siger det er recorded fra gameplay, han burde vide det. Hvorom alting er så ser det lækkert ud, klart en af de flotteste titler på e3 i år.

flotteste som i grafik?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
OlimarOlimarSkrevet 12/06-14 15:27 
Den stil de har valgt.
SumezSumezSkrevet 12/06-14 15:28 
Jeg synes det meget direkte er den flotteste titel jeg har set på E3 i år. Som i grafik. Der er lidt hård konkurrence med Witcher 3, men det stiliserede look går bare lige i hjertet på mig. Det er vildt nok gået af Wii U at de på den måde kan konkurrere med den højere tekniske performance fra konkurrenterne.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 12/06-14 15:37 
jeg skal selv ha' zelda! Men er ikke vild med stilen... Er heller ikke fan af windwaker!
Vil meget helle ha stilen som i twiligth princess! Sytens ikke cel shading passer til zelda!
tom clancy the division var super flot.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 12/06-14 15:49 
Shadingen er ret skarp, men det er da en noget anden stil end Wind Waker. Det minder mig meget mere om Skyward Sword.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 12/06-14 16:00 
ChronoSousa>
Er heller ikke fan af windwaker!

U wot m8?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
jaesjaesSkrevet 12/06-14 16:33 
Sumez>
Derudover er der meget meget få informationer om hvordan gameplay overhovedet kommer til at fungere i No Man's Sky (og hvad det helt nøjagtigt involverer. Er der et survival-aspekt, hvor meget betyder kamp? Er det kun en sandbox, eller hvordan?).

De har faktisk nævnt en del, dog uden at gå meget i dybden. Se evt. Gamespots Stage-ting.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/06-14 18:29, rettet 12/06-14 18:31 
E3 2014
EltanEltanSkrevet 12/06-14 19:56 
Sumez>
Jeg synes det meget direkte er den flotteste titel jeg har set på E3 i år. Som i grafik. Der er lidt hård konkurrence med Witcher 3, men det stiliserede look går bare lige i hjertet på mig. Det er vildt nok gået af Wii U at de på den måde kan konkurrere med den højere tekniske performance fra konkurrenterne.


Sikker på vi har set samme show?

Af titler der var pænere kunne jeg nævne Uncharted, AC Unity, the Order. Alle titler som distancer sig fra alt andet der blev vist.
CamousCamousSkrevet 12/06-14 20:05 
For what it is worth er mig og Sumez ret enige i den henseende hvilken ikke kommer som en overraskelse idet han er den på siden hvis smag ligger sig tættest op af mit eget.

Nintendo var endnu igen den eneste med en underholdende show.
SonicSonicSkrevet 12/06-14 20:07 
Er stort set enig.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 12/06-14 20:13 
Show? Det var en forudoptaget video og en utrolig kedelig måde at "deltage" på. At sammenligne det med rigtige E3 press events er ikke relevant.
CamousCamousSkrevet 12/06-14 20:16, rettet 13/06-14 00:37 
Så ikke noget live, så det var lige fedt for mig.

Heller en pre-recorded segment af Reggie og Iwata i kamp end 2 timer med de nyeste grå FPS'er og en sleezy businessman der prøver på at sælge mig på deres vision for The Playstation family.

Thank god jeg kunne skippe igennem den video, jeg ville blive skaldet hvis jeg var tvunget til se det hele live.
BeanoBeanoSkrevet 12/06-14 20:19, rettet 12/06-14 20:21 
Det er sagen irellevant, "showet" går fløjten ved at forudproducere alt.

Edit: Og lidt ærgeligt for i år havde de faktisk indholdet til at bære et rigtigt show som de andre.
BeanoBeanoSkrevet 12/06-14 20:23 
Camous>
Thank god jeg kunne skippe igennem den video, jeg ville blive skaldet hvis jeg var tvunget til se det hele live.

Ok så du så slet ikke showet. Noted.
CamousCamousSkrevet 12/06-14 20:28 
Nej, der var et par fluer der havde fundet vej ind i mit værelse og jeg synes at se dem kneppe var mere underholdene og hedre brug af mit tid end at sidde igennem hele Destiny traileren f.eks.
BeanoBeanoSkrevet 12/06-14 20:29, rettet 12/06-14 20:30 
Kan godt høre du ikke vil forstå pointen omkring hvad et E3 show er.
CamousCamousSkrevet 12/06-14 20:33 
Som publikum troede jeg det var at blive underholdt, det er mit tilgang i hvertfald.
OlimarOlimarSkrevet 12/06-14 20:45 
Sonic>
Er stort set enig.

Samme her.
CamousCamousSkrevet 12/06-14 20:48 
Men nu hvor hvor vi snakker om meningen bag E3. Hvorfor er det nu en tradition at introducere folk til nye spil via en række bullshit CG trailer?

Trailer der ikke giver den mindste indtryk af hvad spillet går ud på. Og derefter kun at vise faktisk gameplay bag lukkede døre så man er nød til at prøve på at dekode game mechanics igennem tørre tekst skrivet af en journalist der ikke har styre på en skid. Ja, hvis man er heldig kan man se en side shot video af gameplay via en tosse der har smuglet en mobil med ind i en privat demo.

Fatter det ikke.
BeanoBeanoSkrevet 12/06-14 20:58 
Er det noget nyt?

Syntes jeg har været tilfældet i mange år, også at der fremvises tidlige udgaver af spillene bag lukkede døre... vel i frygt for at det brede publikum opfatter det som værende tæt på final udgaven.
CamousCamousSkrevet 12/06-14 21:12, rettet 12/06-14 21:13 
CG trailer for press conference er ikke noget nyt. Men man fik som regel lidt gameplay footage at se når showet startede. De sidste par år har de begyndt på at holde mere og mere til private shows for journalister. Selv hvis spillet er langt fremme i udvikling.

Jeg kan forstå hvis deres spil er pre-alpha og de er bange for at folk får en dårlig indtryk, men med spil der har været under udvikling i mange år og tæt på at være færdige fatter jeg ikke hvad de er bange for.

Er meget sikker på at Kojima og Miyazaki ville have fået mere hype ud af lade folk se lidt gameplay frem for lade alt hype komme fra kedelig tekst.

Hvor mange gange skal jeg læse journalister skrive om at hesten i Phantom Pain skider?
SumezSumezSkrevet 12/06-14 21:30 
Camous>
Trailer der ikke giver den mindste indtryk af hvad spillet går ud på. Og derefter kun at vise faktisk gameplay bag lukkede døre så man er nød til at prøve på at dekode game mechanics igennem tørre tekst skrivet af en journalist der ikke har styre på en skid.

Jeg kan såmænd godt forstå at udviklere ikke er meget for at vise mere frem end de ved spillet lige akkurat kan holde til. Det er jo ikke fordi spil bygges modulært op i sektioner, hvor man designer f.eks. én komplet fungerende dungeon eller bossfight ad gangen. Et spil består at mange små delelementer der alle skal spille sammen, og som ved al anden udvikling vil disse ikke fungere 100% før det sidste stykke tid inden udgivelsen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 12/06-14 21:34, rettet 12/06-14 21:36 
@Camous: Enig, det burde være muligt at vise mere gameplay af f.eks. PP og BB. Tror også meget af luften gik ud af fremvisningen på eventen fordi at trailers og billeder var blevet lækket på forhånd.

Mht. BB, så syntes jeg dog det nye lækkede gameplay så meget ufærdigt ud. En forsinkelse vil ikke overraske mig i hvert fald.
333 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig