X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2014


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/04-14 17:08 
Der er godt nok 6 ugers tid til men Nintendo has sat ballet igang ved at annoncere en Smash Bros Turnering og noget Project Treehouse halløj der vidst nok er et eller andet indie dev initiativ.

https://m.youtube.com/watch?v=ghEhI4CJjAM
333 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
JmogJmogSkrevet 18/05-14 15:54 
Er de ikke igang med Left For Dead 3?

Men nåja, den har de vist et andet studie til at lave. Jeg ville elske et Portal 3, men udover at jeg ikke tror de har lysten til at kaste sig ud i det, så tror jeg de (med rette) mener historien er afsluttet.
--Skrevet 18/05-14 17:08 
Der er altid mulighed for at få stenen til at rulle igen. Men Portal spillene er langt oppe på min favoritlisye, så håber virkelig der kommer en 3´er!

Er mere skeptisk vedr, Condemned. Jeg husker det som om 2eren udkom forholdsvist kort efter 1eren, og siden har der intet nyt været :/ 2eren er vel fra 2008ish?
Spiller nu: Animal Soccer World
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/05-14 20:28 
Nye leakzzzz!!! 100% legit!

E3 2014
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/05-14 07:53 
Så er der nogen der har nogen generelle E3 forventninger?

Jeg tror vi vil se en masse spil der først udkommer i 2015, men det behøver selvfølgelig ikke nødvendigvis at betyde at vi behøver vente 1½ år på at de udkommer. November plejede at være den store måned for nye spil, men nu føles det mere som måneden der er reserveret til fortsættelse, så som ny Call of Duty og Assassin's Creed spil. Der er også en masse tunge AAA spil der kommer i Oktober, men jeg tror at vi i stigende grad vil se spil spredt ud over mere af året, så en masse nye spil kunne sagtens ende med at hedde Q1 eller Q2 i 2015.

Far Cry 4, The Order 1886 og Batman Arkham Knight udkommer nok hen mod Oktober, men jeg har ikke forventninger til at der bliver annonceret noget helt nyt og mindblowing der udkommer allerede om et par måneder.
BeanoBeanoSkrevet 23/05-14 07:58 
Tror også vi vil se flere store titler der hopper ind i 2015, inkl. The Order 1886.
spectrespectreSkrevet 23/05-14 12:19 
Jeg forventer noget:
Fallout 4 info
Zelda U info

og så håber jeg på at der bliver announced nogle spil der giver mig lyst til at købe en next gen konsol....

....inden 2015
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 23/05-14 13:31, rettet 23/05-14 13:32 
Jeg håber ikke jeg behøver røre next-gen konsollerne før 2015 :)
Men har en fornemmelse af at det pludselig kan blive svært at holde ud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
amnesiaamnesiaSkrevet 23/05-14 13:32 
Min stack of shame er så stor at man ikke burde, men fristelsen kan på et tidspunkt blive for stor, hvis det rigtige tilbud byder sig ;-)
Græsset ER grønnere på den anden side!
CamousCamousSkrevet 23/05-14 13:35 
Nu hvor Miyazaki ikke kan være lead på Project Beast kan jeg vel gå tilbage til at ignorer E3 igen. God damn you internet, you gave me false hope.
spectrespectreSkrevet 23/05-14 13:44 
Er også spændt på at se hvilket nyt fighting game Capcom teaser med for tiden
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
BeanoBeanoSkrevet 23/05-14 13:54, rettet 23/05-14 13:54 
Har kun interesse hvis det er Power Stone 3 :D
JmogJmogSkrevet 23/05-14 14:59 
1up>
Jeg forventer noget:
Fallout 4 info
Zelda U info

Zelda virker sandsynligt. Fallout... Underligt nok ikke. Zenimax har udtalt at der vil gå lang tid før de snakker om deres næste spil.

Med andre ord, så er content updates til Elder Scrolls online det eneste vi kan forvente. Hvis vi er "heldige" en PS4/X1 remaster af Skyrim.
slk486slk486Skrevet 23/05-14 15:12 
Men ESO bliver jo udviklet outhouse, så Bethesda selv må have arbejdet på noget andet længe.
j/k
WehnerWehnerSkrevet 23/05-14 15:23 
E3 er jo den uge, hvor Xbox One for Gamers™ udkommer, så jeg håber, at med det fokus, Microsoft forhåbentlig lægger på spil, de lokker mig til fluks at bestille en konsol.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 23/05-14 15:25 
Jmog>
Med andre ord, så er content updates til Elder Scrolls online det eneste vi kan forvente. Hvis vi er "heldige" en PS4/X1 remaster af Skyrim.

Du får mig til at savle bare ved at skrive sådan noget. Jeg håber meget på en HD-version af Morrowind i løbet af generationen, men det bliver næppe nu.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 23/05-14 15:28, rettet 23/05-14 15:29 
Håber de udvikler et ordentligt spil til de nye platforme først og så bruger den engine - inkl. updates til kamp og gameplay - til remasters af både Morrowind, Oblivious og Skyrim.
j/k
WehnerWehnerSkrevet 23/05-14 15:29 
Det ville helt klart være det optimale, og jeg ville købe det hele til fuld pris på launchen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 23/05-14 15:59 
Det ville ellers være smart at starte med en remaster. Det er ikke kun for at tjene penge at A4 laver Metro Redux og Naughty Dog laver Last of Us til PS4. Det er i høj grad også for at blive fotrolige med kodning til de nye platforme, hvilket deres næste nye spil så nyder godt af.

Remasters -> bedre nye spil.

Og jeg ville nok ikke kunne holde fingrene fra Skyrim Remastered Edition :-)
slk486slk486Skrevet 23/05-14 16:01 
Ja, det er hurtigere, men spillene er for klumsede til at fungerer godt - imho.
j/k
JmogJmogSkrevet 23/05-14 16:02 
slk486>
Men ESO bliver jo udviklet outhouse, så Bethesda selv må have arbejdet på noget andet længe.

Ja, logik siger at de MÅ have været igang med Fallout 4 i nogle år. Skulle være underligt, hvis de ikke havde nok at vise til en reveal. Medmindre vi er ude i en produktion, der er kuldsejlet og rebootet. Det har vi jo desværre set før.
slk486slk486Skrevet 31/05-14 13:36 
Ha! Awesome :)

http://www.vg247.com/2014/05/30/jack-tretton-will-make-a-comeback-at-e3-and-its-not-what-you-think/
j/k
BeanoBeanoSkrevet 31/05-14 16:15 
http://youtu.be/wPIDz920G4c
WehnerWehnerSkrevet 02/06-14 23:31 
Har Microsoft holdt alt det, de lovede os i 2013 (om spil, ikke om tv, tv, tv)? http://kotaku.com/one-year-later-did-microsoft-keep-their-e3-2013-promis-1583738595

Jeg begynder at se frem til næste uge...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SonicSonicSkrevet 04/06-14 17:39, rettet 04/06-14 17:40 
Shit just got real!
http://www.computerandvideogames.com/465985/the-last-guardian-ps3-listed-on-amazon/

http://www.amazon.com/The-Last-Guardian-Playstation-3/dp/B002BSA18K/

Lad os nu se :) Og ikke mindst håbe :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 04/06-14 17:57 
Tror jeg ikke på - det er en PS4 titel nu og tvivler på de også har en PS3 version.
SonicSonicSkrevet 04/06-14 18:04 
Sandt, tænkte jeg også, men jeg tænkte også, at Sony måske fortæller noget mere til E3.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 04/06-14 18:09 
Ja, forhåbentligt viser de den kun hvis de har et konkret udgivelsestidspunkt på den.
slk486slk486Skrevet 04/06-14 18:20, rettet 04/06-14 18:20 
Det samme skete sidste år - pludselig kunne det forudbestilles.
j/k
SonicSonicSkrevet 04/06-14 19:19 
Well, hype deflated then.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Per SPer SSkrevet 05/06-14 22:14, rettet 05/06-14 22:15 
Pressetekst fra Capcom vedr. udgivelser og E3:

Capcom, a leading worldwide developer and publisher of video games, today announced new titles for its upcoming line-up and confirmed its roster of playable titles to be shown at the 2014 E3 Expo® in Los Angeles. Newly announced titles include Dead Rising® 3 for PC, Phoenix Wright™: Ace Attorney™ Trilogy for Nintendo eShop on Nintendo 3DS™. And Monster Hunter Freedom Unite™ on the App Store℠. These along with Ultra Street Fighter™ IV for PlayStation®3 computer entertainment system, Xbox 360 games and entertainment system from Microsoft and PC and the debut of Monster Hunter™ 4 Ultimate for Nintendo 3DS will be playable at Capcom’s booth at the LA Convention Center next week. E3 will also serve as a ranking event in the Capcom Pro Tour, the previously announced Street Fighter® focused fighting game league.

Capcom’s full roster of titles on display at its booth #2001 in the South Hall of the LA Convention Center includes:

Dead Rising 3(PC):

The critically acclaimed Dead Rising 3, an exclusive launch title for Xbox One, the all-in-one games and entertainment system from Microsoft, will be available for PC digital download on Steam globally and a retail version for Windows PC in Europe in summer 2014. PC gamers will be able to experience the hordes of horror at high PC resolutions with fully optimized visuals for the wide screen, upgraded textures on characters, backgrounds and in-game objects. Dead Rising 3for PC will include Steam platform support with Steam Achievements, Steam Cloud, Steam Trading Cards, global leaderboards and full game controller support. Also compatible with the keyboard and mouse, players will be able to toggle back and forth between the two in real time.

Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy (Nintendo 3DS):

Defend the innocent and save the day! Courtroom hero Phoenix Wright lays down the law this winter in the digital release of Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy. Experience the original trilogy like never before in clear, high-resolution re-drawn graphics and immersive 3D visuals optimized for the Nintendo 3DS system. Join rookie lawyer Phoenix Wright through the early years of his career in his quest to find the truth behind all of the classic cases! Prepare for intense courtroom showdowns by investigating crime scenes, collecting evidence, and questioning witnesses. Use evidence and the testimonies of witnesses to your advantage as you battle for the innocence of your client. Nothing less of a full acquittal will do in this court of law. Find the contradictions in witnesses' testimonies to expose the truth!

Monster Hunter 4 Ultimate(Nintendo 3DS):

Launching on Nintendo 3DS in the west in early 2015, Monster Hunter 4 Ultimate will be the newest instalment in the popular Monster Hunter™ series. Players will take on the role of a hunter on a grand adventure with a traveling caravan visiting several new locales with hundreds of quests to be cleared on the way. For the first time ever for the Monster Hunter series on a handheld system, players will be able to join up with friends over the internet via the Nintendo Network™, as well as the previously available local wireless option. The game will introduce an expanded action set including more vertical and lateral movement, fluid climbing motions, and ability to ride atop monsters. Monster Hunter 4 Ultimate also debuts two weapon classes, features new and returning monsters, and spans more locales for the most robust hunting experience than ever before.

Monster Hunter Freedom Unite(iPhone®, iPod touch®, iPad®, iPad mini™, and iPad Air™):

One of the most popular PSP® (PlayStation®Portable) system titles arrives on the App Store. Monster Hunter Freedom Unite™ was based on Japan’s Monster Hunter Portable™ 2nd G and originally released in 2009 in the west. The PSP® (PlayStation®Portable) system title was a global success with sales of more than four million units worldwide, contributing to the series’ total of more than 28 million units to date. From devising the strategy to executing the attack, players will need to work together in order to hunt down ferocious beasts and progress through the wide range of quests on offer. Players will be rewarded for their use of deep fighting combat systems, encouraging them to seek out the more experienced hunters and team up in order to learn from their expertise. Several features have been added for the new version including: higher HD resolution graphics, touch screen optimized controls, target camera options, support for MFi controllers and seamless co-op multiplayer quests via Wi-Fi connection for up to four hunters.

Ultra Street Fighter IV(PlayStation®3, Xbox 360 and PC):

In Ultra Street Fighter IV, Poison, Hugo, Elena, Rolento and Decapre join the fight, complete with new animations and their own unique play styles, bringing the final roster count to a massive 44 characters. Six new battle environments (including Pitstop 109, Cosmic Elevator, Half Pipe and more) provide a thrilling and colourful backdrop to the action. Direct fan feedback was gathered on all of the original 39 characters from Super Street Fighter® IV: Arcade Edition and its core system mechanics in order to achieve the most balanced Street Fighter ever. In addition to the action-packed new content and the finely-tuned rebalanced gameplay, the new version features a host of new features and modes that are sure to test even the most well-travelled world warrior.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
slk486slk486Skrevet 06/06-14 20:59, rettet 06/06-14 21:00 
Så er der taget halvt fri tirsdag, så Sony's event også kan opleves live :)

Vi kan lave et P:R gruppekald ved hver event, hvis nogen er friske.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 06/06-14 21:19 
Skulle være kommet en E3 app til PS4 på US Store...

http://blog.us.playstation.com/2014/06/06/e3-2014-app-live-on-ps4-download-now/
AmbyAmbySkrevet 06/06-14 21:20 
slk486>
Så er der taget halvt fri tirsdag, så Sony's event også kan opleves live :)

Vi kan lave et P:R gruppekald ved hver event, hvis nogen er friske.

Hvornår er det?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
slk486slk486Skrevet 06/06-14 21:22 
http://www.eurogamer.net/articles/2014-06-04-e3-2014-guide
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/06-14 11:39 
Her er også en countdown til hvornår de forskellige ting starter

http://www.e3countdown.com/
Soren47Soren47Skrevet 08/06-14 11:43 
Hm.
Sidde og se E3 mandag og tirsdag - Eller i stedet bruge tiden på at læse op til eksamen onsdag.
Åh, disse svære valg!
BlumarinaBlumarinaSkrevet 08/06-14 11:46 
Dobbelt tørn i dag, Soren47. Problem solved. Eller noget :-)
Bede-xBede-xSkrevet 09/06-14 13:59 
Gaf har en fremragende tråd med tidspunkter, links og info til dem der skal se konferencerne i aften:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=832522

Bare sørg for at få det åbnet før det starter, da Gaf har en tendens til at være nede, når det går løs.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 09/06-14 20:39 
Så er det snart tid til EA, kl 21...

Jeg ser det via gametrailers stream:

www.gametrailers.com/e3
BeanoBeanoSkrevet 09/06-14 20:48 
Kom med noget Star Wars Battlefront...
Bede-xBede-xSkrevet 09/06-14 20:49 
Hellere Mirror's Edge 2 :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 09/06-14 20:49 
Jeg raiser og tager begge :) Jeg vil også gerne se mere Dragon Age: Inquisition.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 09/06-14 20:50 
Masse Effekter 4
BlumarinaBlumarinaSkrevet 09/06-14 20:51 
Kom med noget FIFA. Nu bliver jeg sikkert upopulær herinde :D
BeanoBeanoSkrevet 09/06-14 20:53 
Hvem er du og hvem har lukket dig herind? ;)
BeanoBeanoSkrevet 09/06-14 21:02 
Åbner med Battlefront ;)
slk486slk486Skrevet 09/06-14 21:07, rettet 09/06-14 21:08 
Fantastisk musik og nice touch med live chello:) (DA3)
j/k
BlumarinaBlumarinaSkrevet 09/06-14 21:11 
Beano>
Hvem er du og hvem har lukket dig herind? ;)

Rigtige mænd er sq til fodbold - og her gør FIFA det rigtig fint på den elektroniske måde :)
BeanoBeanoSkrevet 09/06-14 21:12 
Sikkert men jeg venter på en reboot med skydevåben ;)
BeanoBeanoSkrevet 09/06-14 21:13, rettet 09/06-14 21:14 
Mass Effect?

Må være 2015 tidligst når de ikke viser noget.
333 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig