X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Alien Isolation


Svar
DunwichDunwichSkrevet 28/04-14 07:43 
How Scary is Alien Isolation?
http://m.ign.com/videos/2014/04/25/how-scary-is-alien-isolation

Jeg har brug for det spil.
58 emne(r).
« < 1 2

Svar
DunwichDunwichSkrevet 16/01-16 11:32 
Alien Isolation er udgået, hører jeg. Typisk Sega, selvfølgelig. Så hvis man ikke allerede har anskaffet sig det, er det på tide.
enfenenfenSkrevet 16/01-16 16:04 
det kan jo købes digitalt, hvis det er.
What is the Matrix?
JmogJmogSkrevet 16/01-16 19:04 
Var faktisk på tilbud til PS4 for 125kr i sidste uge mener jeg.
millenniummillenniumSkrevet 16/01-16 20:54 
Jeg købte det til PS3 (godt tilbud) men kom aldrig rigtig igang med det. Plus jeg blev lidt træt af lagging og screen tearing.
Tror jeg mentalt besluttede mig først at spille det dedikeret på PS4, så jeg skal alligevel finde en PS4 udgave.
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/01-16 20:56 
Jeg kunne ikke forestille mig at det nogensinde bliver svært at finde. Det har været til salg overalt og i rigelige mængder.
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 16/01-16 23:20 
Alligevel, med så meget omtale, hype og eksponering spillet fik, undrer det mig at der kun udkom plastik-æske-i-Bilka edition. Ikke en sejl, ekstra tyk collector's edition for alien fans.
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/01-16 00:02 
Ja det er egentlig underligt nok, men mon ikke de brændte nallerne rigeligt med både Rebellion og Gearbox's fuckups? Jeg tror folk havde mistet al tiltro til at der skulle komme et godt Allan-spil under Sega :/ Jeg blev i hvert fald slemt skuffet de sidste to gange.
At få Rebellion til at lave et nyt AVP virker som en skide godt idé, da de også lavede de gamle spil som folk taler højt om. Gearbox havde også vist at de kunne lave funktionelle spil, ...eller Borderlands i hvert fald. Og at begge udviklere så viser sig at være inkompetente (og at Gearbox svindler med pengene og outsourcer indhold til endnu dårligere studier) er fandeme uheldigt. Jeg forstår godt hvis folk ikke på forhånd har hypet Isolation :p

Jeg har det stående på hylden, men har ikke rigtig spillet det. Af det jeg har prøvet synes jeg at det virker rigtig godt, men dét jeg har hørt om længden er jeg ikke sikker på at det kan bære. Nu må vi se når jeg engang får det spillet igennem :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 17/01-16 23:06, rettet 17/01-16 23:06 
De kan vel nå det endnu. En Alien Isolation game of the decade collector's edition. :)
The medium is the message.
58 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig