X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

I come back


Svar
CanonCanonSkrevet 31/07-03 18:57, rettet 31/07-03 19:02 
Hehe, kan I huske mig?

Jeg ville bare sige at Newgamez er også kommet på Engelsk.

Og Per S, jeg vil gerne snakke med dig(kan ikke få fat i ham på besked)

Newgamez.tk
Bah...
157 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
CronossCronossSkrevet 07/08-03 14:28, rettet 07/08-03 14:29 
Hvad mener du med kontaktperson????

EDIT: Dette er bare SÅ dumt, men nu vil jeg altså til bunds i denne affære.
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 07/08-03 15:01 
gamesX >
Nu er EA vores nye kontakt person

Og???
Sælg mig en Xbox =)
CanonCanonSkrevet 07/08-03 15:04 
Det er jo kun godt, for får vi endnu bedre nyheder
Bah...
KTCKTCSkrevet 07/08-03 15:09 
Får får får, nej for får får ikke får for får får lam ;)

Ej, seriøst, kan du så ikke give et klart svar så vi forstår hvad det er jeres forskellige ledere af Xbox og Gamecube og sponsorer gør for jer?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
CanonCanonSkrevet 07/08-03 15:45 
Jamen om en måend har en af vores skribent aftal med NGC leder(fra DANMARK) at lave en interview.
Bah...
MajorPMajorPSkrevet 07/08-03 15:53 
Lyder fantastisk eksklusivt og stort, hva'? ;p
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 07/08-03 15:57 
gamesX >
Nu er EA vores nye kontakt person

Erik Andreassen?
Einar Antonsen?
Eva Andersen?
Elmer Amundsen?
Eik Alberto?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 07/08-03 16:04 
Dette emne er ved at løbe løbsk..... nåhh nej, det gjorde det jo efter de første 2 posts :)

Lad os så høre, hvad vi kan vente os af det kommende interview med lederen af Nintendo i DK.
I win, you loose
CanonCanonSkrevet 07/08-03 16:14 
Vi mener jo Electronic Arts.

I kan forvente en masse spørgsmål om det nye Mario spil, og Metroid Prime 2, osv....
Bah...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 07/08-03 16:18 
Du mener Electronic Arts??? Ej nu tager du gas på os? Det havde jeg sq aldrig gættet.... :)
I win, you loose
CanonCanonSkrevet 07/08-03 16:26 
Det var til SeventhSun
Bah...
CronossCronossSkrevet 07/08-03 16:45 
Electronic Arts er jo ikke en person, men et firma. Hvem er PERSONEN som i har tænkt jer at snakke med?
CanonCanonSkrevet 07/08-03 16:56 
Nej men det er en der arbejder der
Bah...
quadquadSkrevet 07/08-03 17:00 
HVEM?! #€€%&%&//("!#€&/(
CronossCronossSkrevet 07/08-03 17:10 
Seriøst, jeg VIL have et navn. Electronic Arts er ikke et navn på en person.

Hvad...hedder...den...kontaktperson....I...har....fra....EA...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 07/08-03 19:26 
gamesX >
Nej men det er en der arbejder der

Ej nu stopper du. Det tror jeg sq ikke på... ;)

BTW. Med hensyn til siden, så har jeg et lille forslag. Fra tid til anden uddeler i interne øretæver - eller bedskeder - på forsiden af jeres news sektion. Hvorfor? På hvilken måde vedkommer jeres interne affærer læserne?
I win, you loose
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 08/08-03 00:56 
Cronoss >
Hvad...hedder...den...kontaktperson....I...har....fra....EA...

Mr. Gonzales Parachute-man.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/08-03 01:34, rettet 08/08-03 01:35 
Se her :P ikke nogen fejl, men spass nok alligevel!
Gå ind under ansøgning.

"*=Skal med!"

(Der står * ved alt, så kunne de jo lige så godt ha skrevet "alt skal udfyldes")
Spiller nu: Phantasy Star IV
CanonCanonSkrevet 08/08-03 13:15 
Han hedder sørme:

Morten Nielsen

og han er Marketing Manager, også er der nogen andre skrive(fra EA)
Bah...
quadquadSkrevet 08/08-03 13:35 
Du var 15-16 år?
Af alt respekt for ordblinde, så fatter jeg ik' en meter af hvad du skriver efter kommaet.
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 08/08-03 13:51 
endnu engang kig på mine indlæg...
Sælg mig en Xbox =)
quadquadSkrevet 08/08-03 13:54 
Ja?
Efter min hukommelsesevne anede jeg at have set han var en 15-16 år..! Dette var desuden set på det link du gav. Gad bare ik se den præcise alder.
SquareSquareSkrevet 08/08-03 15:14, rettet 08/08-03 15:14 
På newgamez.tk står der han er 18 år. Gå ind under kontakt og så Mads Nørregaard Andersen.
It's only a state of mind.
quadquadSkrevet 08/08-03 15:27 
Der kan man bare se, jeg havde ingen hukommelse :D

Så er det da et ualmindeligt ringe dansk sprog.?! No offence..
ValkyrieValkyrieSkrevet 08/08-03 18:13 
Ohhh gud....... Det var sgu morsomt....

Satans.....

Jeg tror ikke jeg har set noget så morsomt siden dengang, en eller anden bruger på et andet forum spurgte om CS havde multiplayer......

....... Vent det var jo mig*Får tåre i øjene*:(

Seriøst Xgames så er det fint at du går det her....

Hvad med et lille Halo review du kan få gratis for at lindre smerten, fra alle disse menneskers hårde ord?:)

Her kommer det så......:

H"alo er sgu alt for fedt, så vær sød at køb det. Aldrig har jeg set noget ligende! Det feel som det har, for mig til at grine på lille undermnåler Gordan Freemans små briller og Joanna Dark! Bedste Sci-Fi spil nogensinde! Men det er ikke kun for sjovhedens skyld at det er en god ide at købe Halo, men også moralsk. Gør din patriotiske pligt, min kære gamer. Den mørke fyste Shigsy styrre landet mod nord, i Japan... Hvor han har lavet alliance sammen med Ken Katurgy.... Hvad har japan givet os? Sushi, Kamikaze selvmords piloter og Samuraier.... Må jeg være fri. Halo har alle de ting, som man har brug for. Jeg føler mig personligt knyttet til Halos, effekter. Halo enginen er ikke ligefrem noget Pokemon køre med?... Playstation.... Yeahh right... Memory card? Må jeg have lov til at grine! Jeg tror bare du skal gå hjem og tørre øjene og købe Halo med det samme for det bliver ikke bedre, som Helen Hunt og ham der Jack nichalson/nikolai(??)! Hvis man kigger på Halos art design, så er det ikke særlig fedt til at starte, med, men det ændre sig hen ad vejen..... Ideen med en stor ring er rigtig god, og personerne er slet ikke så generic som i et spil som Unreal 2.... Lyt ikke til hvad folk går og fortælle dig om at Halo og Xbox skulle være det mørke i denne verden. Det er hamrende let og stå og se på at jeg skal kaldes en retard, fordi Kabuki Warriors er kommet, til min konsol. Men so what? Jeg spiller der bare dem, der er fede, også kan de da rende og hoppe ikke? Eller skulle man være barnlig og sige det samme om Tomb Raider..... Til en PS2 ejer? "Ej altså... Jeg skal nok til øjenlægen for de jaggies som TR til PS2 har, har altså smadret min propiler.... Og jeg har fået en håndskade, takket være den æld gamle designede controller som de brugte tilbage i 94, før Internettet blev populært.... I et helt andet århundrede." Uanset hvordan du står, her skal du ikke lade dig nare. Halo har mere dybde, end jeg har set.... Grafik og lyd er også i top, stadig efter alt den tid. Og at folk siger der ikke er bots og online, er vel så deres eget valg at sige, men dog skal jeg vove at sige noget der mangler i deres spi. "LOL.... FF7 har ingen Hi-res poly models..... Owned Square.... ROFL....":/ Det er hele den CS charme, der skrider sig i sådanne konsolkrige. Hvis du er gammel vetaran som mig, så bare kig på dem og sig ikke noget.. Fordi de kan ikke forstå det. Alt det fis med at respektere alt og alle flyver ud af vinduet på kampens hede.
Karakteren i lyd, grafik, gameplay, kontrol, art design, multiplayer, replay value, box art design etc, bliver derfor et 11/10."

Håber du kan bruge det Xgames.... Ellers så bare glem at jeg har skrevet det! Det er også bare noget jeg lige har skrevet på et par minutter... Den er også lavet med et lille glimt i øjet.... Har prøvet at få den til at ligne dit Generels review, bare mere seriøst!

-Val, the Halo patriot
Well crucify the insincere tonight...
KTCKTCSkrevet 08/08-03 18:25 
Denne tråd er godt nok ved at udvikle sig til det mere sjove efterhånden. Lad min bare sige at det review passer fint til den stil, som jeg indtil videre har indtrykket af at siden fører.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
CanonCanonSkrevet 17/08-03 10:37 
Bah...
StriferStriferSkrevet 17/08-03 11:04 
Lad nu vær med at "bumpe" denne tråd! Du ved jo hvad der sker!
XBL Gamertag: ZeNtiX
CanonCanonSkrevet 21/08-03 14:29 
Weee, Ubi Soft har sagt ja til at sende os spil!

Og vi mangler nogen gode anmeldelder som kan anmelde de spil man får.

Svar her hvis I vil prøve det
Bah...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 21/08-03 15:20 
Hurra...

Hvor tit får I så nye spil? Et stk. hveranden måned?
CanonCanonSkrevet 21/08-03 15:25 
De spil der kommer på market
Bah...
quadquadSkrevet 21/08-03 15:36 
Efter GameWires lukning er jeg da klar på et nyt job som skribent. "Det er skribenterne der laver siden" Så måske kan i få noget succesfyldt ud af det med de rette skribenter ;)
CanonCanonSkrevet 21/08-03 15:38 
Vil du være skribent for Newgamez?
Bah...
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 21/08-03 15:43 
Jeg er da også klar, til at hjælpe...;)
Sælg mig en Xbox =)
CanonCanonSkrevet 21/08-03 15:46 
Bare fordi I får spil, kan I ikke bare melde jer, I skal være altså være gode til at skrive anmeldelserne og nyheder, og der bliver ikke spil til alle, men Vi skiftes.

Hvis Vil arbejde på Newgamez, så vil jeg have en bevis om I er noget.
Bah...
MajorPMajorPSkrevet 21/08-03 15:48 
eeeerm... Hvem fra Ubi Soft har sagt de vil sende spil til jer?
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
CanonCanonSkrevet 21/08-03 15:49 
Jep
Bah...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 21/08-03 15:51, rettet 21/08-03 15:51 
hvad hedder han/hun mere end Jep?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
MajorPMajorPSkrevet 21/08-03 15:53, rettet 21/08-03 15:55 
ok, denne gang skærer jeg det ud i pap:
H-v-e-m...f-r-a...U-b-i...S-o-f-t,...h-a-r...s-a-g-t...j-a...t-i-l...a-t...s-e-n-d-e...j-e-r...s-p-i-l?
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
CanonCanonSkrevet 21/08-03 15:55 
Deres Manager Martin Hultberg
Bah...
CanonCanonSkrevet 25/08-03 13:29 
Og sådan! Nu kommer siden til hedde .DK
Bah...
tue hazukitue hazukiSkrevet 25/08-03 14:27 
jamen dog! tilløk
»You'll never walk alone«
jaesjaesSkrevet 25/08-03 14:48 
gamesX >
Og sådan! Nu kommer siden til hedde .DK

Jeg synes du er ude i noget seriøst spam :-(

Der sker vel ikke noget ved, at man "reklamerer" for en ukommerciel hjemmeside side en enkelt gang i off topic, men du bliver jo ved med at fortælle os om nye tiltag på siden.

Brug dog jeres egen nyhedsside til formålet...
CanonCanonSkrevet 25/08-03 14:58 
Sorry kan godt se at jeg skriver lidt dumt men ellers
Bah...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/08-03 15:00 
ellers hvad?
Spiller nu: Phantasy Star IV
CanonCanonSkrevet 25/08-03 16:09 
Er det jo godt at Newgamez for spil
Bah...
JAAJAASkrevet 25/08-03 16:49, rettet 25/08-03 16:49 
YOU COME BACK
AmbyAmbySkrevet 25/08-03 16:57 
JAA >
YOU COME BACK

to us now in the turn of the tide...
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
quadquadSkrevet 25/08-03 17:07 
All your base are belong to us.
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 25/08-03 19:13 
!!!
Sælg mig en Xbox =)
157 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig