X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

I come back


Svar
CanonCanonSkrevet 31/07-03 18:57, rettet 31/07-03 19:02 
Hehe, kan I huske mig?

Jeg ville bare sige at Newgamez er også kommet på Engelsk.

Og Per S, jeg vil gerne snakke med dig(kan ikke få fat i ham på besked)

Newgamez.tk
Bah...
157 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
AssassinAssassinSkrevet 01/08-03 14:09 
Kristensen >
Hvis man ikke har noget pænt at sige bør man lade være! Det er almindelig dannelse.

Er det det? Det mener jeg så ikke det er. Hvis folk spørger mig om min mening, så siger jeg min mening. Så har jeg i det mindste været ærlig. Hvis folk bare tror at den hellige grav er velbevaret, så forbedrer de sig jo aldrig. Og hvis folk ikke kan tåle at høre sandheden, skal de lade være med at stille spørgsmålet.
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 01/08-03 14:23, rettet 01/08-03 14:24 
Hvis en af dine venner viser dig et produkt han/hun har lavet, og du synes det er noget møg, mon du så ikke dropper de sarkastiske sidebemærkninger, når du fortæller "sandheden"? Det tror jeg nok du gør.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/08-03 15:04 
Hardballer >
Nej, man kan sagtens have flere :D granater, kniv, sec. og prim. :D

Nå... nå! :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
CanonCanonSkrevet 01/08-03 16:22 
Ubi soft er en af vores kontakt personer
Bah...
HardballerHardballerSkrevet 01/08-03 16:37 
Jeg synes at siden faktisk er god, dog skal de der stavefejl rettes.. ellers meget fino :D
AssassinAssassinSkrevet 01/08-03 16:42, rettet 01/08-03 16:56 
Kristensen >
Hvis en af dine venner viser dig et produkt han/hun har lavet, og du synes det er noget møg, mon du så ikke dropper de sarkastiske sidebemærkninger, når du fortæller "sandheden"? Det tror jeg nok du gør.

Og det er du lige præcis kvalificeret til at udtale dig om? Du kender mig ikke, så din kommentar bunder i at du ikke selv kan sige sandheden og derfor hellere vil holde kæft, for ikke at såre nogen. Det er også fint nok, det kommer man bare ingen vegne med. Hvis nogen i min familie, eller min kæreste, f.eks laver noget mad jeg ikke bryder mig om, så siger jeg det da. Ellers laver de det jo bare igen en anden gang i den tro at jeg synes det er i orden. Så nej, jeg siger sandheden, og dem der kender mig ved det også godt. Og hvorfor vedholder du din kritik af mig? Jeg er for det første ikke den eneste her der har kritiseret det omtale website, og for det andet, hvis ikke du har noget pænt at sige ville du så ikke holde mund? Du modsiger dig selv.
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
NaieraNaieraSkrevet 01/08-03 16:51 
gamesX >
Ubi soft er en af vores kontakt personer

????

Hvem siger du det til?

Hvorfor lige nu?

Og så er Ubi Soft ikke ligefrem ÉN person...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 01/08-03 16:59 
Et forsøg på at være humoristisk? Et dårligt forsøg, vel at mærke.
(...)
PapandPapandSkrevet 01/08-03 16:59 
Så vidt jeg husker, blev han i et tidligere emne spurgt, hvorledes deres samarbejde med Ubi Soft fungerede. Det fik han jo så formuleret sig ud af, og det er så åbenbart en af deres kontaktpersoner. Lyder altsammen meget interessant...

Måske vi kunne høre lidt mere om, hvad Ubi Soft bidrager med? Eller er det forretningshemmeligheder?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
TurricanTurricanSkrevet 01/08-03 17:15, rettet 01/08-03 17:15 
Nu har jeg siddet og grinet min røv i laser over stavningen på sitet, men ellers synes jeg nu ikke det er så slemt. Designet er da rimelig nemt og overskueligt, friskt at se på osv. Taget i betragtning at det sandsynligt er en flok temmelig unge knøse der har lavet sitet, synes jeg egentlig at det er ok. Det absolut eneste JEG kunne gøre bedre er stavningen, men jeg ved ikke med jer andre? Var det min opgave at "ordne" Marios fingre, vil den ene sikkert ligne en agurk og den anden en p.. men det er så bare mig der er ring. Så i bund og grund er det vel ok. Alle har noget de er ringe til, og i dette tilfælde kunne det redde en helvedes masse ved at have en sprogskarp person der kunne rette alle fjolle fejlene.

Så, keep up the good work kids :)

Men hold da kæft hvor er det bare morsomt....
The Gods pause for a moment...
NaieraNaieraSkrevet 01/08-03 17:21 
Snowman >
Så vidt jeg husker, blev han i et tidligere emne spurgt, hvorledes deres samarbejde med Ubi Soft fungerede.

Det kan jeg så godt huske, men det var så også et godt stykke tid siden!! (og overhovedet ikke i denne tråd)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DommergaardDommergaardSkrevet 01/08-03 17:23 
Synes det hele virker lidt til grin! Der er ENORMT mange stavefejl, dansk og bestemt også engelsk! Det virker lidt "imperfect" men skal da nok blive en god side med tiden!

.. og den overskrift du valgte til emnet "I come back" - skulle måske have heddet: I came back el. I've (i have) come back!

Men fin side :)
CanonCanonSkrevet 01/08-03 17:30 
Vi kender farktis Xbox lederen og Gamecube Lederen.



OG DET ER RIGTIG
Bah...
PapandPapandSkrevet 01/08-03 17:31, rettet 01/08-03 17:31 
Naiera >
Det kan jeg så godt huske, men det var så også et godt stykke tid siden!! (og overhovedet ikke i denne tråd)

Tjaa det kan vel være, han lige skulle høre Ubi Soft ad hvordan og hvorledes han måtte udtale sig. :)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 01/08-03 17:34, rettet 01/08-03 17:35 
gamesX >
Vi kender farktis Xbox lederen og Gamecube Lederen.



OG DET ER RIGTIG

Hvorfor skulle det så ind nu? Det virker lige så malplaceret som den anden post om ubi....
I win, you loose
CanonCanonSkrevet 01/08-03 17:37 
Nej hør her, det hele er rigtig, jeg ved ikke hvordan jeg skal bevise det, men der er rigtig.
Bah...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 01/08-03 17:38, rettet 01/08-03 17:39 
Jeg sagde da ikke at jeg betvivlede din påstand, blot at den virkede malplaceret. Svarede du på et slettet indlæg?
I win, you loose
jaesjaesSkrevet 01/08-03 17:39 
Sonic.dk >
.. og den overskrift du valgte til emnet "I come back" - skulle måske have heddet: I came back el. I've (i have) come back!

Hvis vi endelig skal fluekneppe, så skulle den vist have heddet "I have returned" eller bare "I´m back" ;)
HardballerHardballerSkrevet 01/08-03 17:58 
Skal folk nedgøres fordi at de ikke er så gode som andre til at stave? De er jo nok meget bedre til mange ting, som "vi" sutter til.. Og hvordan skulle han kunne vide at der er stavefejl, hvis han ikke selv kender stavemåden? Han tror måske også at alt hans engelsk er stavet korrekt.. Det er da bedre at øre et forsøg, end at slet ikke gøre noget..

Og nej, ikk noget flueknepperi, ikk her på, prøv noget som xxx.com eller andet :D
jaesjaesSkrevet 01/08-03 18:05 
Hvis den var til mig, så nedgjorde jeg jo ikke nogen. Jeg drillede bare Sonic.dk...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 01/08-03 18:12 
gamesX >
Vi kender farktis Xbox lederen og Gamecube Lederen.

Kan du sætte navn på de to "ledere"?
(...)
SephirothSephirothSkrevet 01/08-03 18:30 
Bill Gates og Shigeru Mayamoto - jeg kender dem osse!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
CanonCanonSkrevet 01/08-03 18:34 
Jeg mener de Danske
Bah...
quadquadSkrevet 01/08-03 18:35 
Hvad hedder de så?
Og hvad får i ud af at kende dem?
CanonCanonSkrevet 01/08-03 18:40 
kender dem ikke personeligt
Bah...
StriferStriferSkrevet 01/08-03 18:42 
Så lad dog vær med at sige det!
XBL Gamertag: ZeNtiX
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 01/08-03 19:14, rettet 01/08-03 19:35 
Assassin >
Og hvorfor vedholder du din kritik af mig? Jeg er for det første ikke den eneste her der har kritiseret det omtale website, og for det andet, hvis ikke du har noget pænt at sige ville du så ikke holde mund? Du modsiger dig selv.

Nej, jeg kender dig ikke og det er heller ikke det, det drejer sig om. Det drejer sig om hvordan man taler med fremmede mennesker. Nu tager vi dit eksempel. Ville du ikke vægte dit ordvalg, hvis du skulle fortælle din kæreste, at du ikke kunne lide hendes mad? Eller ville du eksempelvis sige: " Det smager elendigt, sådan noget møg vil jeg ikke æde"? Jeg tror da alle i et sådan tilfælde ville spare på de negativtladede ord.
Efter min mening har alle folk ret til et pænt svar, om man kender dem burde være underordnet.
Desuden vedholder jeg ingen kritik af dig specielt. Jeg spørger i bund og grund, bare om hvorfor man ikke kan prøve at være lidt konsruktiv over for denne her gut? Specielt når han ikke forstår der bliver gjort nar af ham.
Det er så noget helt andet, at den måde du stempler mig på, bare bekræfter det jeg troede.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
KTCKTCSkrevet 01/08-03 19:25 
Helt ærligt, så synes jeg at denne farce burde stoppe snart, for visse personer drukner jo nærmest sig selv i dumme og usande udtalelser.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DommergaardDommergaardSkrevet 01/08-03 20:14, rettet 01/08-03 20:15 
Jeg er fuldstændig enig!

Hmm.. gamesX kan ikke se hvorfor du behøver at sidde og "forsvare" dig selv med at du har kontakter som lederne af Xbox (Microsoft evt.?) og Gamecube (som nok også er Nintendo)! Hvis folk ikke tror på dig så fuck da det! Du er åbentlyst stolt af din/jeres side, og bliv ved med det! Lad dig ikke slå ud.. :-)

Hvor gammel er du egentlig?
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 01/08-03 20:18, rettet 01/08-03 20:24 
.,.

EDIT: prøv at gå ind under Ansøgning, og så læs reglerne...

Har jeg sådan set linket til en gang...
Sælg mig en Xbox =)
AssassinAssassinSkrevet 01/08-03 20:32 
Kristensen >
Det drejer sig om hvordan man taler med fremmede mennesker. Nu tager vi dit eksempel. Ville du ikke vægte dit ordvalg, hvis du skulle fortælle din kæreste, at du ikke kunne lide hendes mad?

Jo selvfølgelig ville jeg vægte mit ordvalg, men det var heller ikke det du kritiserede mig for. Du sagde at hvis man ikke har noget pænt at sige skal man holde sin kæft. Der er sgu langt fra det og til at vægte sit ordvalg. Men om du synes jeg er usympatisk eller ej, så har det ikke meget med tråden at gøre.
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
crying outcrying outSkrevet 01/08-03 20:54, rettet 01/08-03 20:56 
jaes >

Hvis vi endelig skal fluekneppe, så skulle den vist have heddet "I have returned" eller bare "I´m back" ;)


Nix .. i engelsk skriftsprog, maa man ikke traekke sammen .. altsaa "I am back"
Just to correct .... ;)

edit : ja ja; vi snakker jo flueknepperi...
Jusqu'a ici tout va bien....
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 01/08-03 21:29 
Assassin >
Jo selvfølgelig ville jeg vægte mit ordvalg, men det var heller ikke det du kritiserede mig for. Du sagde at hvis man ikke har noget pænt at sige skal man holde sin kæft.

Det er netop det jeg taler om. Fortjener den fremmede ikke samme behandling som en du kender? Positiv kritik!
Men jeg synes stadig ikke det er pænt at gøre nar.
Jeg har desuden aldrig antydet du er usympatisk, hvis du synes det undskylder jeg.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
jaesjaesSkrevet 02/08-03 00:37 
crying out >
Nix .. i engelsk skriftsprog, maa man ikke traekke sammen .. altsaa "I am back"

Jeg tror du tager fejl.
Det var i hvertfald ikke det, vi lærte af vores udemærkede engelsklærer :)
HardballerHardballerSkrevet 02/08-03 02:16 
Jeg giver Jaes ret, du er sq helt forkert på den, makker :D hehe.. det kan du skam godt, ja, faktisk til utrolig mange ord, hehe..
JAAJAASkrevet 02/08-03 02:31 
crying out >
jaes >

Hvis vi endelig skal fluekneppe, så skulle den vist have heddet "I have returned" eller bare "I´m back" ;)


Nix .. i engelsk skriftsprog, maa man ikke traekke sammen .. altsaa "I am back"
Just to correct .... ;)

edit : ja ja; vi snakker jo flueknepperi...


Ææhhh ...
crying outcrying outSkrevet 02/08-03 05:40 
Fra en udemaerket side

citat:

Rule: Do not use the contracted form of the auxiliary in formal writing

Example: Dear Mr Brown,

I would like to invite you to our company presentation ...

NOT!!: Dear Mr Brown,

I'd like to invite you to our company presentation ...

---

Som sagt er det ganske naturligt i talesprog, at traekke sammen...

engelsk gramma
Jusqu'a ici tout va bien....
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 02/08-03 09:57, rettet 02/08-03 10:09 
Assassin >
Det er som regel folk der har brug for noget opmærksomhed, og puste deres eget ego i vejret, der gør den slags. Et andet godt eksempel på dette fænomen er efter min mening 'hardcore 101'-tråden.

Og det er per definition én dårlig ting? Det kan sgu være sundt med et egobust nu og da :o)

Men det lader til, at GamesX bevidst dyrker det modsatte?

Edit: Et helt andet og meget mere interessant spørgsmål er: KAN man overhovedet få løftet sit ego af noget konsolrelateret? *lol*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
jaesjaesSkrevet 02/08-03 14:38 
crying out >
Fra en udemaerket side

Det er selvfølgelig et "bevis", men jeg har lige kigget i nogle af de engelske undervisningsbøger, som vi brugte på universitet, og der er ikke nogen speciel konsistens i brugen af sammentrækninger.

Mit gæt er, at enten siger reglerne én ting, men at praksis i det fleste tilfælde er noget andet, eller at der skelnes mellem formelt og uformelt skriftsprog.
crying outcrying outSkrevet 02/08-03 15:19 
"Dr english" ;) siger dette :
Contractions are rather casual and colloquial, so they are not generally acceptable in formal or business writing. In friendly letters and conversation or in creative writing, however, they are perfectly fine to use.

hmmm... ja - det er lidt forvirrende. Jeg selv bruger sammentraekninger i mails til mine kollegaer. Gaar det derimod udenfor firmaet, kunne jeg "aldrig" (den er nok svipset en enkel gang) droemme om det.

God weekend !

Dear dr. English
Jusqu'a ici tout va bien....
DommergaardDommergaardSkrevet 03/08-03 01:00 
LOL, alt det flueknepperi der er her!!

:D
HardballerHardballerSkrevet 03/08-03 03:23, rettet 03/08-03 03:23 
Ja, hehe.. flueknepperi :D
Men kort sagt, nogle ord kan trækkes sammen. Jeg går i folkeskole lige, og hører på det bras fra min lære hele tiden.. Selvom det fes ind for mange år siden :D
JAAJAASkrevet 03/08-03 04:26, rettet 03/08-03 04:29 
Crying Out, det er jo en helt anden sag. Du lagde ud med at sige, at det gjorde man ikke i "skriftsprog", hvilket (som du selv så fint har påvist ;)) slet ikke er det samme som formelt eller forretningssprog.

Selv ikke den mest strikse engelskprofessor kunne finde på at afkræve formelt eller forretningssprog på et internetforum for spil, tværtimod.

Bortset fra det er det rart at se, at folk gider interessere sig for korrekt sprogbrug! :)
crying outcrying outSkrevet 03/08-03 09:21 
ja, én var jo nok lidt hurtigt ude .. kunne dog godt brug et par alvordsord med min gamle engelsklaerer ;)

For lige at kommentere topic, saa udover div. stavefejl, som allerede er blevet bemaerket, saa falder det lidt i oejene at de 2 links til Irc skrives som "klik here" og "press here" ?? udover at "klik" er dansk, burde man saa ikke have samme tekst til de 2 (hvilket her ville vaere naturligt, da det drejer sig om 'anonyme links' (laes: links med anonym tekst ala "klik her"))
Jusqu'a ici tout va bien....
HardballerHardballerSkrevet 03/08-03 22:00, rettet 03/08-03 22:15 
Så skete det..
Jeg blev retter på siden, og de vidste godt at der var lidt fejl.. har fået rettet sådan noget som flertallet i News, osv.. jeg mangler dog lige anmeldelserne, men tager hvad jeg kan nå.. kom ind en af dagene, og tjek afstemningen.. så ser vi om det er blevet bedre end før :D
Vi overvejer også at afskaffe den engelske side, da den danske jo er langt fra færdig, samt lave det med at se anmeldelserne mere overskuligt :D Men se da lige de forskellige ting. Det tages gerne i mod ros og ris, og fejlene er jo ikke fundet endnu, så hvis i finder nogle, så sig endelig til :D
Gør og også lige den tjeneste at prøve at bruge fora'erne, da det faktisk ville kunne blive 2 gode fora :D


-Hardballer
KTCKTCSkrevet 03/08-03 22:12 
Hardballer >
da det faktisk ville kunne blive et godt fora :D
Et forum, flere fora :P ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 03/08-03 22:12, rettet 03/08-03 22:12 
Fedt Speciale Hardballer ;)

EDIT: KTC, Grrr...
Sælg mig en Xbox =)
HardballerHardballerSkrevet 03/08-03 22:20, rettet 03/08-03 22:21 
Lol, det var så en temmelig dum fejl.. Det med fora, ja, det mente jeg.. Hehe, der er jo et dansk forum, samt et engelsk, så skrev det bare lige på en forkert måde, og det er nu rettet.. men stem lige på afstemning.. Har lige fået den lagt op..
HardballerHardballerSkrevet 03/08-03 23:11, rettet 03/08-03 23:12 
Sådan, nu er anmeldelserne rettet.. Skal lige siges, at det med afstemningen, det gælder kun den danske del :)

EDIT: Hvis i ser nogen fejl, så skriv det venligst, gerne her :D
CanonCanonSkrevet 07/08-03 11:44, rettet 07/08-03 11:45 
Nu er EA vores nye kontakt person
Bah...
157 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig