X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

I come back


Svar
CanonCanonSkrevet 31/07-03 18:57, rettet 31/07-03 19:02 
Hehe, kan I huske mig?

Jeg ville bare sige at Newgamez er også kommet på Engelsk.

Og Per S, jeg vil gerne snakke med dig(kan ikke få fat i ham på besked)

Newgamez.tk
Bah...
157 emne(r).
1 2 3 4 > »

Svar
CanonCanonSkrevet 31/07-03 18:57, rettet 31/07-03 19:02 
Hehe, kan I huske mig?

Jeg ville bare sige at Newgamez er også kommet på Engelsk.

Og Per S, jeg vil gerne snakke med dig(kan ikke få fat i ham på besked)

Newgamez.tk
Bah...
StriferStriferSkrevet 31/07-03 19:00 
Linket dur ikk!

Hehe du har glemt .etellerandet
XBL Gamertag: ZeNtiX
CanonCanonSkrevet 31/07-03 19:02 
Det går den nu
Bah...
quadquadSkrevet 31/07-03 19:03 
Ikke for at kritisere, men den her er værd at gemme på "and then write an comentar" Neeeeeeej, se det er bedre humor end man kan beskrive :)
StriferStriferSkrevet 31/07-03 19:06 
Whoa der er mange stavefejl i den engelske vers.!
XBL Gamertag: ZeNtiX
CanonCanonSkrevet 31/07-03 19:08 
Hvor henne
Bah...
StriferStriferSkrevet 31/07-03 19:10 
Lige når man kommer ind på siden, så læs det under "Welcome"!
XBL Gamertag: ZeNtiX
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 31/07-03 19:15 
Jeg skal da nok fortælle mine venner om det ;)
Sælg mig en Xbox =)
CanonCanonSkrevet 31/07-03 19:18 
Om hvad?
Bah...
NaieraNaieraSkrevet 31/07-03 19:38 
At både den danske og den engelske version er fyldt med stavefejl, og at man måske skulle tage og få styr på den dansksprogede udgave, før man laver siden på et sprog man ikke har styr på...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AssassinAssassinSkrevet 31/07-03 19:43 
..so that you can diskurs the home page ???
..GAME-CUBE ???
..tell you freinds ???

Jeg ved sgu ikke om jeg skal le eller græde...især fordi det værste næsten er, at det danske sprogbrug er ligeså elendigt. Jeg kan næsten ikke vente til de "engelske" anmeldelser kommer op....
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
SephirothSephirothSkrevet 31/07-03 19:44 
*Krydser fingre for, at den polske version snart launcher*
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
MadsMadsSkrevet 31/07-03 19:47, rettet 31/07-03 19:48 
Når der nu ikke i forvejen er nogen danskere der besøger jeres side (udover jer selv) - hvorfor så lave en engelsk version?

Og så tror jeg at de fleste engelsksprogede der besøger siden, vil tro det er en joke. Det er næsten pinligt hvis der skulle komme nogen forbi, og de så ville tro det var Danmarks engelsk gennemsnit :P
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
quadquadSkrevet 31/07-03 19:50 
Synes stadig den fedeste fejl er den som jeg har taget til Quote line nu ;)

Meeeen "diskurs" er også god :)
CanonCanonSkrevet 31/07-03 19:52 
Hmmm, det kan jeg godt se, men vi mangler også nogle engelske skribent, hvis der er nogen af jer der vil skrive nogen nyheder så er I velkommen.
Bah...
AssassinAssassinSkrevet 31/07-03 19:57, rettet 31/07-03 19:58 
Jeg synes personligt at anmeldelsen af Command & Conquer : Generals er noget af det mest groteske jeg nogensinde har læst. Og hvorfor er det lige at alle anmeldelser ligger på samme side, så man skal bladre ned på siden for at se hvilke anmeldelser der egentlig er?? Brilliant design.....
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
CanonCanonSkrevet 31/07-03 19:59 
Brilliant design? hvad betyder det?
Bah...
AssassinAssassinSkrevet 31/07-03 20:01 
gamesX >
Hmmm, det kan jeg godt se, men vi mangler også nogle engelske skribent, hvis der er nogen af jer der vil skrive nogen nyheder så er I velkommen.

Jeg ville også mene i mangler nogle Danske skribenter....just an idea ;-)
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
CanonCanonSkrevet 31/07-03 20:03, rettet 31/07-03 20:04 
??

Link...
Bah...
StriferStriferSkrevet 31/07-03 20:07 
Øhhhh er det Webmasteren der har skrevet "Welcome" i den engelske vers.?
XBL Gamertag: ZeNtiX
MadsMadsSkrevet 31/07-03 20:10 
gamesX >
??

Det nytter ikke I bare er danske, hvis I vil køre et website, som andre skulle have interesse i at læse, så er det vigtigt I også kan stave og formulere jer på dansk.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 31/07-03 20:11, rettet 31/07-03 20:11 
...

tsk tsk
Sælg mig en Xbox =)
AssassinAssassinSkrevet 31/07-03 20:20 
gamesX >
Brilliant design? hvad betyder det?

Hvad det betyder? det burde da være rimelig åbenlyst...
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
StriferStriferSkrevet 31/07-03 20:28 
hi dosent unterstant a shid
XBL Gamertag: ZeNtiX
la0sla0sSkrevet 31/07-03 21:02, rettet 31/07-03 21:03 
Jeres logo i toppen.. -eller hvad det er- med alle figurerne har en fejl. Marios finger der er tættest på hans hoved er altså alt for "Paint"-agtigt reddet til at det er tilgiveligt. Den anden finger kunne også godt reddes!

På engelsk forstår jeg ikke hvorfor alle menu punkterne er i flertal på nær Review sektionen.. skulle den ikke i kontinuitetens navn hedde "Reviews"?

Jeres design trænger til hjælp. Især det at man skal scrolle ned igennem anmeldelserne for at finde en specifik virker ikke.

Slåfejl kan forekomme så når i, i en nyheder kalder KOTOR for "Knight Of The Ols Repulic", så kigger jeg ned på mit keyboard og ser at d og s er lige ved siden af hinanden og tilgiver jer. Når jeg så læser jeres C&C:generals review, så bliver jeg i tvivl om i mener det seriøst eller det bare er en parodi på et gamersite. De fejl den er fyldt med, jamen for dæææælen da gutter. Hvordan kan i gøre det.
Ikke for at være grov, man skal starte et sted, og jeres sted er da fint.. men når i ikke kan stave til "hente" er den gal. Jeg eksemplificerer eller Æksæmplificærær: "Man skal ikke høste for at få penge nej man skal hænte pakker og erobror oiler tårne"

hvem jeres erobror er.. det ved jeg ikke og hvad olier tårne bruges til.. tjaaah jeg kan kun gætte.
Hvad sker der?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/07-03 21:13 
Jeres karakter system virker da heller ikke... i kan da ikke starte med at give lyd, grafik osv. ?/10, og så den endelige karakter ??/100.
Ang logo, så skulle i måske også lige holde igen med "blur tool" eller hvad det hedder i Photo Shop.
Spiller nu: Phantasy Star IV
MadsMadsSkrevet 31/07-03 21:14 
Hvorfor er der i en anmeldelse karakterer af følgende elementer: gameplay, grafik og en overall.
Mens i en anden anmeldelse ser det således ud: grafik, lyd, styring, multiplayer, gameplay, holdbarhed, overall?

Måske skulle I også lige snakke internt om hvordan en anmeldelse skal opbygges? =)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
KTCKTCSkrevet 31/07-03 21:18 
I starten havde jeg et åbent sind og fokuserede på de positive ting, så begyndte jeg at more mig over visse ting, og nu får jeg kvalme og synes det er ret sørgeligt. Kan vi ikke snart slippe?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/07-03 21:20, rettet 31/07-03 21:23 
Desuden snyder i, i CS. Kan man ikke kun ha 2 våben som i halo?
Skal så lige siges at jeg ikke er 100 % sikker, da jeg ikke gider dette slam spil.

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
StriferStriferSkrevet 31/07-03 21:23 
Av mit hoved.......


Nu begynder fejlene at hagle ned!
XBL Gamertag: ZeNtiX
psychomantispsychomantisSkrevet 31/07-03 21:47 
Graffik: Graffik som jeg har sagt tidligere er ikke specielt overvædende at se på. Giver den 7/10

Ja, ja, det er nemt at grine og gøre nar.
Men her er da et originalt og forfriskende bud på hvorledes man vurderer "mundvandsfaktoren" ...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/07-03 22:05, rettet 31/07-03 22:06 
Ja, ja... jeg sad også og snakkede med Knight Keen over messenger. Om at, i var lidt hårde ved den stakkels mand...
Så, så jeg hjemmesiden... hvad skal jeg sige.
Spiller nu: Phantasy Star IV
CanonCanonSkrevet 31/07-03 22:08 
jaja
Bah...
la0sla0sSkrevet 31/07-03 22:26 
well det er da et rimeligt første forsøg..
Hvad sker der?
AmbyAmbySkrevet 31/07-03 22:29 
Er det bare mig eller har vi været igennem alt dette før ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 31/07-03 22:39 
Så lad dog den stakkels mand være...

God side eller ej. Over halvdelen af det jeg har læst her vil han ikke kunne bruge til det mindste, andet end at miste lysten til at forsætte med sit site :)
RJKRJKSkrevet 31/07-03 22:41, rettet 31/07-03 22:41 
Hvem er det nu, der tager emnet op igen og igen...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 31/07-03 22:52 
he he
Sælg mig en Xbox =)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 31/07-03 23:05 
Håber da ikke det er mig du mener? :) Det er første gang jeg ser det her topic... Jeg er jo ny :D
RJKRJKSkrevet 31/07-03 23:11 
Jeg mener selvfølgelig gamesx himself, der benytter enhver lejlighed til at reklamere for sin side og så hver gang får hug...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
la0sla0sSkrevet 01/08-03 00:23 
jeg troede "brændt barn skyer napalm"?
Hvad sker der?
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 01/08-03 00:32 
Ah... Jamen, i så fald trækker jeg min kommentar tilbage... Uden at slette den :)
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 01/08-03 13:06, rettet 01/08-03 13:08 
RJK >
Jeg mener selvfølgelig gamesx himself, der benytter enhver lejlighed til at reklamere for sin side og så hver gang får hug...

Det er ikke for at puste til ilden, men er grunden til, at gamesx kommer tilbage ikke, at han ikke forstår han får hug. Der bliver gjort tykt nar af ham, og det er da især forkert, når han slet ikke fatter det. Burde man ikke stoppe ham, måske for hans egen skyld?
Hvad angår stavning, er der flere der har skrevet i denne tråd, der burde gå stille med dørene!
Indstillingen må vel være, at hvis man udstiller sig selv, må man være beredt på at tage de hug der kommer, eller hvad? Det gælder vel så også alle kritikerne?
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
AssassinAssassinSkrevet 01/08-03 13:22 
Kristensen >
Indstillingen må vel være, at hvis man udstiller sig selv, må man være beredt på at tage de hug der kommer, eller hvad? Det gælder vel så også alle kritikerne?

Jeg synes i hvert fald, at hvis man reklamerer for sig selv og sit website på den måde, så må man også være forberedt på lidt kritik, hvilket i dette tilfælde absolut også er på sin plads. De folk der er gode/dygtige til noget, er sjældent dem der fremhæver sig selv. Det er som regel folk der har brug for noget opmærksomhed, og puste deres eget ego i vejret, der gør den slags. Et andet godt eksempel på dette fænomen er efter min mening 'hardcore 101'-tråden.
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 01/08-03 13:36 
Assassin >
Jeg ved sgu ikke om jeg skal le eller græde...især fordi det værste næsten er, at det danske sprogbrug er ligeså elendigt. Jeg kan næsten ikke vente til de "engelske" anmeldelser kommer op....

Jeg synes nu, at den sidste sætning i ovenstående afsnit ikke har noget med kritik at gøre. Det er kun for at gøre nar.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
RJKRJKSkrevet 01/08-03 13:39 
Kristensen >
Burde man ikke stoppe ham, måske for hans egen skyld?

Måske. Men vi kan jo også godt lide ytringsfriheden...

Der er ikke nogen perfekt løsning.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AssassinAssassinSkrevet 01/08-03 13:44 
Jo, det er netop lige præcis kritik. Jeg hentyder, som mange andre, til at det kunne være en overordentlig god idé at få styr på deres dansk, før de giver sig i kast med engelsk. Men selvom det skulle være for at gøre nar, kan jeg heller ikke se noget stort problem i det, da de selv opsøger det. Jeg er jo ikke ved et tilfælde faldet over deres side, og så skyndt mig herind for at fortælle alle andre om hvor elendigt det er. Der er trods alt en hvis forskel.
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 01/08-03 13:52, rettet 01/08-03 14:01 
Undskyld, men burde i ikke først koncentrere jer om at få den dansksprogede version til at spille, før i kaster jer ud i at lave to versioner?

EDIT: Lidt sen kommentar, topic taget i betragtning, men på sin plads.
I win, you loose
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 01/08-03 13:58 
Jeg synes stadig den sætning kun er der for at gøre nar. Det skyldes nok, at der kun findes konstruktiv kritik i min verden.
Hvis man ikke har noget pænt at sige bør man lade være! Det er almindelig dannelse.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
HardballerHardballerSkrevet 01/08-03 14:01 
Nej, man kan sagtens have flere :D granater, kniv, sec. og prim. :D
157 emne(r).
1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig