X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tomodachi Life


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/04-14 07:41, rettet 11/04-14 07:44 
Ja!
6. Juni!

All hail the Virtual Boy
126 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
la0sla0sSkrevet 21/05-14 08:21 
Klart, det er også bedre, hvis du kan fortælle dem hvad de skal gøre ;)

Hvis man har set deres videoerne på miiquality.tumblr.com, så har de været ganske rolige og velovervejede... der er intet forkælet over det.
Hvad sker der?
slk486slk486Skrevet 21/05-14 08:25 
Jeg opfatter det som, at det forkælede ligger i at bruge en obskur japansk 3DS titel som mål for PR.
j/k
la0sla0sSkrevet 21/05-14 08:32 
Tror sgu ikke ham der startede miiquality, startede det for PR, men nærmere som fan.

Er det ikke, som med så meget andet, at det tit er de underligste steder at en debat starter, at lunten antændes i forbindelse med ting der proportionelt set virker vildt. Årsagen er vel, at bægeret har været fyldt, og det var så her det løb over?

Synes det er så vildt, at blive fornærmede på Nintendos vegne. Tror generelt ikke, at det er dem der har grund til at have ondt i røven.
Hvad sker der?
slk486slk486Skrevet 21/05-14 08:45, rettet 21/05-14 09:30 
Jeg tror ikke der er nogen her, der bliver fornærmede på Nintys vejne. Hr. xL skriver bare, at man bør vælge sine kampe bedre - som jeg læser det.
j/k
SumezSumezSkrevet 21/05-14 08:47 
Tror sgu ikke ham der startede miiquality, startede det for PR, men nærmere som fan.

Det er rimelig indlysende, at påstå alt andet er vist at jage vindmøller.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 21/05-14 08:50 
Hvad har miiquality i øvrigt med sagen at gøre? Startede Tomodachi tingen der?
j/k
la0sla0sSkrevet 21/05-14 09:20 
slk486>
Jeg tror ikke der er nogen her, der bliver fornmermede på Nintys vejne. Hr. xL skriver bare, at man bør vælge sine kampe bedre - som jeg læser det.

Det var også mere generelt rettet, plus et setup til en dårlig joke.
Hvad sker der?
slk486slk486Skrevet 21/05-14 09:29 
^ Ok - joken fangede jeg slet ikke før nu :)
j/k
dRxLdRxLSkrevet 21/05-14 13:06 
Jeg synes stadig de skaber sig som små forkælede børn der ikke fik alt det legetøj de havde forventet, samtidig med at der er et barn der er ved at gå til af vanrøgt i lejligheden ved siden af.

De tager en offerrolle på sig, men de er slet ikke blevet udsat for nogen som helst form for overgreb, det de føler sig krænkede over er at de ikke i tilstrækkelig høj grad er blevet tilgodeset...

Forklar mig venligst hvorfor det er i orden at opføre sig sådan?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
slk486slk486Skrevet 21/05-14 13:13 
Det er ikke i orden at opføre sig som du beskriver.

Som en helt separat sidenote er der stor forskel på at blive ekskluderet og på ikke at blive inkluderet. Stor forskel på at blive frataget noget, overfor ikke at blive givet noget. Bare fordi man ikke er blevet indtænkt, betyder ikke at man er blevet udtænkt :)
j/k
SonicSonicSkrevet 21/05-14 13:30 
Pas nu på i ikke bliver stemplet :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 21/05-14 13:49, rettet 21/05-14 13:57 
Sonic>
Pas nu på i ikke bliver stemplet :)

Hey, jeg har hele tiden sagt jeg forstod hvad du mente :p

Og lidt apropos:

http://www.vg247.com/2014/05/21/far-cry-4-box-art-racist-not-according-to-its-creative-director/

Ej, kom nu!
j/k
SonicSonicSkrevet 21/05-14 14:08 
Og ikke mindst, Mario Kart 8 er racistisk :D
http://dailycaller.com/2014/05/16/its-a-me-racist-does-super-mario-kart-8-push-white-privilege/
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 21/05-14 14:11 
Der findes ingen facepalm der passer.
j/k
SumezSumezSkrevet 21/05-14 14:12, rettet 21/05-14 14:14 
dRxL>
De tager en offerrolle på sig, men de er slet ikke blevet udsat for nogen som helst form for overgreb, det de føler sig krænkede over er at de ikke i tilstrækkelig høj grad er blevet tilgodeset...

Det er dig der maler fanden på væggen. Der er ingen der føler sig krænkede, eller påstår at de er udsat for nogen overgreb. Eller nogen gør sikkert, men der er jo altid nogle folk...
Det er jo bare et spørgsmål om at udbrede almen accept af noget der faktisk er rigtig meget almindeligt.


Mht. Far Cry 4, vil jeg mene at der slet ikke er tvivl om at det box art spiller på "white privilege", men det gør det på en bevidst og spydig facon, der på ingen måder glorificerer konceptet, men tværtimod understreger en groteskhed. Det skal der sgu være plads til.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 21/05-14 14:14, rettet 21/05-14 14:58 
dRxL>
Jeg synes stadig de skaber sig som små forkælede børn der ikke fik alt det legetøj de havde forventet, samtidig med at der er et barn der er ved at gå til af vanrøgt i lejligheden ved siden af.

Så fordi der er ludfattige mennesker der ejer ingenting i Afrika, er det unødvendigt at gøre noget ved den stigende fattigdom i Danmark og andre vestlige, industrialiserede lande?

Eller mon ikke man kan brokke sig over både Tomodachi Life og homoernes forhold i de østslaviske lande?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 21/05-14 14:15 
Her er en af de gode fra PETA:

http://features.peta.org/CookingMama/
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 21/05-14 14:16, rettet 21/05-14 14:16 
@Sonic: Ja det er tydeligt Nintendo mener Mario KKK-Art 8.
slk486slk486Skrevet 21/05-14 14:16 
Sumez>
Mht. Far Cry 4, vil jeg mene at der slet ikke er tvivl om at det box art spiller på "white privilege", men det gør det på en bevidst og spydig facon, der på ingen måder glorificerer konceptet, men tværtimod understreger en groteskhed. Det skal der sgu være plads til.

Bortset fra at manden på tronen ikke er hvid.
j/k
SumezSumezSkrevet 21/05-14 14:17 
Ok, det kan jeg ikke se. :) Jeg er nok farveblind.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 21/05-14 14:18 
Jeg tænkte straks asiat, med bleget hår - som popfænomen, men det er muligvis ikke tydeligt nok til at det går op for alle :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 21/05-14 14:25 
Ja han ligner en (eller halv) Nepaleser med afbleget hår.
JmogJmogSkrevet 21/05-14 17:08 
Og han er skurken. Så klager over at manden fremstilles som racist er ærligt talt fjollede.
BeanoBeanoSkrevet 21/05-14 17:19 
Han er nok halv tysk eller østriger, for at dække ind :)
slk486slk486Skrevet 21/05-14 21:46 
Lol :D
j/k
Per SPer SSkrevet 22/05-14 10:25 
Pressetekst:

21. maj 2014 – Nintendo afslørede i dag, at med hvert eksemplar af Tomodachi Life, der udkommer 6. juni eksklusivt til Nintendo 3DS og Nintendo 2DS, følger to gratis download-koder* til Tomodachi Life: Welcome Version til Nintendo eShop. Tomodachi Life: Welcome Version giver dig muligheden for at teste en unik del af Tomodachi Life med venner og familie, som har et Nintendo 3DS-system. To heldige personer kan få lov til at skabe Mii-figurer med unikke stemmer og personlighedstræk, og så snart Mii-figurerne er flyttet til øen i spillet, vil de interagere med de andre figurer. Når Tomodachi Life: Welcome Version er gennemført, kan spilleren låse op for en særlig pandadragt, som kan bæres i selve Tomodachi Life-spillet, som fås hos din Nintendo-forhandler eller i Nintendo eShop.

I Tomodachi Life kan du lave din egen Mii-figur og flere andre baseret på alle du kender, såsom dine venner, forældre, lærere og hvem du ellers kan forestille dig; sammen bebor I jeres egne private ø! Mii-figurerne, som du kender fra Wii, Wii U og Nintendo 3DS-familien, udvikler sig i Tomodachi Life med nye evner til at tale, synge og opføre sig efter personlighed. Du oplever Mii-figurer af venner og bekendte komme til live i overraskende situationer i din helt egen sæbeopera. Hør deres tanker, forær dem mad og genstande og prøv at løse deres problemer for at skabe lykke i det lille samfund samt låse op for flere overraskelser. Du kan desuden dele skøre og skønne øjeblikke på sociale medier med brug af Nintendo 3DS Image Share-værktøjet.

To download-koder til Tomodachi Life: Welcome Version følger med hvert eksemplar af Tomodachi Life og giver dig mulighed for at invitere to venner til at downloade dette demospil gratis til deres Nintendo 3DS-systemer i Nintendo eShop. Tomodachi Life: Welcome Version lader dine venner prøve starten af Tomodachi Life, hvor de kan skabe op til tre Mii-figurer med nye stemmer og personlighed i denne testversion. Herefter kan spillets gameplay udforskes til fulde, hvad med fx at prøve en gruppeoptræden?

Kan dine venner lide at spille Tomodachi Life efter at have prøvet Tomodachi Life: Welcome Version, kan de overføre alle beboerne fra øen til den fulde version, som kan købes i butikker eller Nintendo eShop. Herudover kan de spillere, som gennemfører Tomodachi Life: Welcome Version låse op for den sjældne pandadragt i en af otte farver til deres Mii-figur og som også kan bruges i den fulde version af spillet.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
126 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig