X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

inFamous: Second Son-tråden


Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/03-14 17:11, rettet 20/03-14 17:15 
Jeg er ikke den store fan af de tidliger inFamous-titler, og den nye hovedperson "Delsin", ligner og lyder som den største douche i nyere tid, men hold op hvor ser spillet flot ud. De første anmeldelser er begyndt at drysse frem, og spillet bliver taget rigtig godt imod indtil videre de fleste steder.

Her er et par screenshots fra brugere:

Se hele indlægget


81 på Metacritic
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
76 emne(r).
1 2 > »

Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/03-14 17:11, rettet 20/03-14 17:15 
Jeg er ikke den store fan af de tidliger inFamous-titler, og den nye hovedperson "Delsin", ligner og lyder som den største douche i nyere tid, men hold op hvor ser spillet flot ud. De første anmeldelser er begyndt at drysse frem, og spillet bliver taget rigtig godt imod indtil videre de fleste steder.

Her er et par screenshots fra brugere:

inFamous: Second Son-tråden

inFamous: Second Son-tråden

inFamous: Second Son-tråden

inFamous: Second Son-tråden

81 på Metacritic
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SonicSonicSkrevet 20/03-14 17:18 
Den største douche i nyere tid alligevel?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
NaieraNaieraSkrevet 20/03-14 17:26 
Er styringen ligeså tumpet som i det første spil? Jeg holdte dårligt en halv time før jeg gav op.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/03-14 17:36, rettet 20/03-14 17:39 
Sonic>
Den største douche i nyere tid alligevel?

Jaaahh? Ja! Hvert flad hvis vi snakker B.CF/A.CF.

inFamous: Second Son-tråden

Beanien er nok det mest ærgerlige karaktertræk...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
3of193of19Skrevet 20/03-14 18:29 
Ja, jeg forstår simpelthen ikke folk der synes det ser godt ud at rende rundt med et uldkondom på hovedet
HankyHankySkrevet 20/03-14 18:41 
Og jeg forstår ikke folk i stramme læder bukser, men hvad har det med spillet at gøre?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SonicSonicSkrevet 20/03-14 18:53 
Jeg er helt væk over alt det hate der er her omkring det her spil :D Hvad dælen sker der?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SonicSonicSkrevet 20/03-14 18:54, rettet 20/03-14 18:55 
Nuclear Detergent>
Jaaahh? Ja! Hvert flad hvis vi snakker B.CF/A.CF.

Hvad betyder det du lige skrev der? Jeg aner det reelt ikke.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/03-14 19:06, rettet 20/03-14 19:19 
Alt den hate? Snakker du her i tråden? Udover at jeg har givet udtryk for ikke at kunne identificere mig med spillets hovedperson, og at 3of19 har meldt det samme ud, står der da kun positive ting. Der er må være gået ret stor inflation i ordet "hate", hvis der ikke skal mere end to negative kommentarer til, inden man mener det er nødvendigt at smide det kort.

Hvis vi ser bort fra stavefejlen i ordet "fald", refererer B.CF til "Before Colin Farrell" og A.CF. "After Colin Farrell".

Er der nogen der har forudbestilt, eller eventuelt allerede har prøvet Second Son, der kan fortælle hvor slemt det står til med hensyn til brugen af track-padden? Jeg har hørt den nævnt som et enligt minus rundt omkring.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SonicSonicSkrevet 20/03-14 20:22 
Indtil videre er der da tre der brokker sig; to brokker sig over en hat, og en brokker sig over styringen :) Jeg mindes ikke styringen er off i nogen af spillene, og hatten generer mig på ingen måde.

B.CF til "Before Colin Farrell" og A.CF. "After Colin Farrell" havde jeg aldrig hørt om før, men handler det om, at du/i bedre kunne lide den gamle karakter? Jeg syntes ham den nye er fin nok, og jeg er ikke så forædt i serien, at det gør mig noget med ham den nye. Spillet handler vel om at lave noget ravage med sine superkræfter, ja eller det modsatte.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SonicSonicSkrevet 20/03-14 21:39 
Day one patch skulle tilføje 19 nye missioner (ca. + 5 timers gameplay!)

Videogamer.com
Parental Advisory: Explicit Lyrics
NaieraNaieraSkrevet 20/03-14 22:11 
Men altså, styringen i forhold til det første spil... Anyone?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/03-14 22:21 
Sonic>
...men handler det om, at du/i bedre kunne lide den gamle karakter? Jeg syntes ham den nye er fin nok, og jeg er ikke så forædt i serien, at det gør mig noget med ham den nye. Spillet handler vel om at lave noget ravage med sine superkræfter, ja eller det modsatte.

Næ, ham den gamle var lidt en træmand, så vidt jeg husker. Jeg plejer at tage alle spillets dele med i mine overvejelser, vurderinger, ikke blot gameplayet. Hvis Delsin vrøvler hvert andet sekund, kan det trække væsentligt fra det spillet -handler- om. Ud fra hvad jeg har set og læst, virker det som om at historien, og hovedpersonen spiller en væsentlig rolle i den tid man bruger sammen med spillet.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 21/03-14 00:26 
Sonic>
Indtil videre er der da tre der brokker sig; to brokker sig over en hat, og en brokker sig over styringen :) Jeg mindes ikke styringen er off i nogen af spillene, og hatten generer mig på ingen måde.

Heller ikke her - syntes det fungerede fortræffeligt i de 2.2 første spil. Muligvis justerede jeg på følsomheden, trods alt 3 år siden så er ikke 100% sikker.

Beanie-had? Så er man vist nået langt ned på listen over ting man vil være generet af :)
NaieraNaieraSkrevet 21/03-14 00:31 
Der var noget fundamentalt "off" ved styringen. Det er for længe siden til at jeg helt kan huske hvad det præcis var.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SonicSonicSkrevet 21/03-14 06:53 
Igen, jeg kan kun huske det som at det styrede godt. Hvis vi skulle snakke dårlig styring, skulle vi ud i AssCreed ;P
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/03-14 07:47 
Beano>
Beanie-had? Så er man vist nået langt ned på listen over ting man vil være generet af :)

Når du nu insisterer på at pirre med den passive-aggresive smiley, bliver jeg vel nødt til at fortsætte off-topic snakken: Jeg bryder mig ikke om at få skudt i skoene at jeg "hader" noget, når det ikke er tilfældet. Had er et meget stærkt ord. Som skrevet længere oppe, er det -også- Delsins personlighed, der er problemet - hatten er selvfølgelig kun et symptom på et større problem :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SonicSonicSkrevet 21/03-14 07:53 
Ok, du kan ikke lide hovedkarakteren, fair nok :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 21/03-14 08:15, rettet 21/03-14 08:26 
@ND: Jeg er enig i det med at en hovedkarakter's personlighed er vigtig, men ikke afgørende for et actionspil som Infamous. Jeg vil bare gerne spille det selv før jeg vurderer det helt, for det er en meget subjektiv sag. Delsin virker umiddelbart (vuderet fra tailers) ret ligegyldig for mig, lidt som Cole gjorde, men det forhindrede mig ikke i at nyde de første spil. Hatten er jeg fuldstændig ligeglad med.
DunwichDunwichSkrevet 21/03-14 10:04 
Har læst og set en håndfuld anmeldelser, og det virker som et jævnt spil i en ikke-særlig-open-world setting, med en træls hipster hovedperson. I de video reviews der er ude - eller dem jeg har set - virker anmelderne ikke ligefrem overstadige af glæde over at spille det og snakke om det; Bortset fra IGN, så vidt jeg lige lagde mærke til.

Det virker lidt som sådan et spil man nærmest køber pr default, fordi der ikke rigtigt er andet nyt og bedre ude i denne uge.
SonicSonicSkrevet 21/03-14 10:15 
Jeg købte oprindeligt PS4 pga. Second Son.
Jeg kommer til at elske at lege med neon-powers. Kom så postmand!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 21/03-14 10:34 
@Dunwich: Gamespot og GT er også meget positive over spillet i deres anmeldelser.
BeanoBeanoSkrevet 21/03-14 19:30 
Der er kommet en update til Headset Companion app's som indeholder lydprofil til SS, både Wireless 2.0 og Pulse modellerne.
DunwichDunwichSkrevet 22/03-14 16:13 
Jeg tog chancen og byttede nogle Xbox spil som stod og optog plads, og efter at have smidt 12 kr i trade, gik jeg hjem med Second Son. Har spillet det hele aftenen og her til formiddag og synes det er fedt. Der er intet nyt i det, men det det gør, gør det ret fantastisk og jeg fandt det ret svært at stoppe med at spille det i går. Meget tilfredsstillende at spille det. Der er lidt Crackdown over det, hvor man føler sig som en bad ass ved at levele op og gi sig til at indtage fjendernes baser osv. Og så er det flot. Rigtig flot. Gid det kørte med 60 fps, men tilgengæld kører det med solid framerate uden tearing og slowdown. Alle vigtige ting er i øvrigt markeret på kortet, så man misser ingenting, så længe man vil bevæge sig derhen hvor en given genstand - feks shard - befinder sig. Det kan jeg personligt godt li, da jeg ikke gider rende rundt obskure steder for at finde opgrades, som jeg sandsynligvis ikke ville finde alligevel, fordi de er gemt væk på bizarre steder (GTA hidden packages). Nu kan jeg jagte dem hvis jeg synes jeg får brug for dem, og igen går der lidt Crackdown i det, fordi man godt liiiige vil ha den næste shard, inden man går videre til en mission eller andet.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/03-14 17:24 
Det er fantastisk at man lige kan optage på de nye konsoller hvis støder på et eller andet mærkeligt.

AI Pathing
BeanoBeanoSkrevet 24/03-14 08:16 
Sødt easter egg:

https://twitter.com/BeanDK/status/447732489801707520/photo/1
SonicSonicSkrevet 24/03-14 08:22, rettet 24/03-14 08:23 
Hehe nice :)
Er der andre der har signed op til det der papertrails noget? Jeg går ud fra, at det unlocker nogle sidemissions i spillet? Jeg har selv meldt mig til med min psn konto, men spillet hentyder ikke til noget nyt. Kan ske det skal opdages tilfældigt i spillet :)

http://infamouspapertrail.com/
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 24/03-14 08:24 
Der er en Papertrail mission start inde i spillet - markeret på kortet. Har ikke meldt mig til online så kunne ikke starte det.
SonicSonicSkrevet 24/03-14 08:28 
Oh, det vil jeg da kigge efter så. Thanks.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 24/03-14 08:30 
Ikonet på kortet ligner et origami-møl eller lign ;)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/03-14 01:57, rettet 26/03-14 01:58 
Steneren... Jeg fik mit første Platinum Trophy nogensinde efter at have spillet Second Son igennem på Evil + Expert og syntes at jeg ville dele det på Twitter, hvorefter jeg fik et tillykke fra David Stanbra der ligger stemme til Hank i spillet :D

Internettet er crazy...

inFamous: Second Son-tråden
slk486slk486Skrevet 26/03-14 02:21, rettet 26/03-14 02:22 
Tillykke!

I øvrigt er den fedeste nye trophy feature rarity faktoren :)
j/k
NaieraNaieraSkrevet 26/03-14 16:12 
Nå, men styringen fejler ikke noget her, selvom det var lidt forvirrende hvordan man skulle komme tæt på Hank, til at starte med.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 01/04-14 21:43 
Kommende features annonceret på PS-bloggen:

"Change Time-of-Day

Once you beat the game, a new entry will appear on the options menu to allow you to select the time of day! A very popular request indeed, and one we’re excited to enable for you all.

HUD On/Off

Especially for those amazingly talented screenshot taking folks, we’re including an option to let you turn the HUD on and off.

Cap at 30FPS

Internally we prefer the unlocked frame rate, but we recognize that some players find it distressing. So we’ll provide a way to ensure the game is not bumping up over 30FPS, if that’s how you prefer to play."
slk486slk486Skrevet 02/04-14 00:39, rettet 02/04-14 00:40 
Unclocked judder var det største kritikpunkt af motoren, svjh, så det er fint at de laver en cap option, som Killzone også fik added.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/04-14 00:47 
Dumt at det ikke var standard... Jeg kan godt se at lidt højere framerate på papiret lyder bedre, men er det slet ikke når man spiller. Men det har vi snakket om for ikke så længe siden :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 02/04-14 00:55, rettet 02/04-14 00:55 
Ja, det er typisk en enkel option at inkludere, så hvorfor ikke bare gøre det som standard? :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/04-14 01:00 
Præcis. Lad os håbe at Killzone og Infamous vil være gode eksempler for udviklerne fremover så det bliver standard i spil der alligevel sigter efter de 30 frames :)

Bare lidt irriterende at det kommer som patch til Infamous, under en uge efter spillet er udkommet. Men det var selvfølgelig naivt ikke at forvente mindst en 4-5 patches til spillet. Vi er jo i fremtiden.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 10/05-14 22:59, rettet 10/05-14 23:00 
Lige en hurtig kommentar til Second Son som jeg desværre er nødt til at spoiler-tagge:

SPOILER-TEKST:
Er jeg den eneste som var ret imponeret over, hvordan de håndterede slutbossen? Det må havde set meget dumdristigt ud i designdokumentet, på grænsen til det naive, at introducere en helt ny kraft og tilhørende skill-træ under det sidste opgør, som ikke kun skal læres, men også potentielt opgraderes under kampen. Det er på mange måder modsat alt hvad jeg forbinder med moderne spil design og af samme årsag modigt, selv om måden man tillæres det på gennem opøvning af de tre foregående kræfter og ligheder med dem, måske er mere konventionel. Stadig en ret god detalje de - bortset fra små hektiske tilvænningsproblemer - slipper fint af sted med.

Naiera>
Der var noget fundamentalt "off" ved styringen. Det er for længe siden til at jeg helt kan huske hvad det præcis var.

Det var primært de mange kontekst sensitive interaktionsflader, der i stil med Assassin's Creed spillene (om end ikke helt så slemt som i dem) gjorde at man nogen gange fumlede rundt, fordi spillet fortolkede anderledes end man selv gjorde, hvilket punkt man forsøgte at få fat i. Det synes jeg de mestendels er kommet uden om i det nye, ved at inkludere kræfter hvor man lettere på egen hånd kan forcere terrænet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SonicSonicSkrevet 10/05-14 23:20 
Jeg bandede enormt over slutkampen, men for dælen hvor føltes det godt da den var vundet :) Meget specielt at gøre det på den måde, men det var godt.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
NaieraNaieraSkrevet 10/05-14 23:25 
Bede-x>
Naiera>
Der var noget fundamentalt "off" ved styringen. Det er for længe siden til at jeg helt kan huske hvad det præcis var.

Det var primært de mange kontekst sensitive interaktionsflader, der i stil med Assassin's Creed spillene (om end ikke helt så slemt som i dem) gjorde at man nogen gange fumlede rundt, fordi spillet fortolkede anderledes end man selv gjorde, hvilket punkt man forsøgte at få fat i. Det synes jeg de mestendels er kommet uden om i det nye, ved at inkludere kræfter hvor man lettere på egen hånd kan forcere terrænet.

Jeg havde ingen videre problemer med kontrollen i Second Son. Spillet havde andre problemer, men stadig en fin oplevelse.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 10/05-14 23:25 
Sonic>
Jeg bandede enormt over slutkampen, men for dælen hvor føltes det godt da den var vundet :) Meget specielt at gøre det på den måde, men det var godt.

Jeg fandt et sted at gemme mig. Derfra var det kun et spørgsmål om tålmodighed.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 10/05-14 23:42 
Sonic>
Jeg bandede enormt over slutkampen, men for dælen hvor føltes det godt da den var vundet :) Meget specielt at gøre det på den måde, men det var godt.

Jeg havde ingen problemer men det hjælper at have masser af shards i baglommen til opgradering. Ved anden genspilning på expert, havde jeg ingen shards så var det lidt vanskeligere ;)
SonicSonicSkrevet 11/05-14 00:15, rettet 11/05-14 00:16 
Shards... hvad? :D

Ninja-edit: Kan man skifte sværhedsgrad på samme save, eller laver man et nyt? Har spillet på samme save efter at have gennemført det, for, det er jo sjovt at finde alle småtingene også :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Bede-xBede-xSkrevet 12/05-14 10:41, rettet 12/05-14 10:42 
Naiera>
Jeg havde ingen videre problemer med kontrollen i Second Son. Spillet havde andre problemer, men stadig en fin oplevelse.

Jeg oplevede også kontrollen som en klar forbedring.

Det er lidt ærgeligt at open-world/sandkasse spil (hvis vi accepterer det som en genrebetegnelse), altid er så forbandet besat af at lave så mange gentagende missionstyper. Second Son ligger i den gode ende på det punkt, Ubisofts spil i den dårlige, men begge modeller ender med perioder af kedsomhed, med kun størrelsen til forskel, hvor man laver den samme sidemission igen og igen. En nedtoning af det ville gøre meget for helhedsoplevelsen.

Heldigvis lykkedes det SS at ramme et godt niveau med den obligatoriske collectathon, hvormed menes at der hverken er for meget og at det der samles op, kan bruges til noget (her kunne Ubi igen lære noget).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
3of193of19Skrevet 12/05-14 11:00 
Jeg var fuldt opgraderet ved sidste boss, så havde ikke mange problemer. Rendte bare rundt og samlede shards/sidequests hver gang jeg kom til et nyt område, da jeg ikke havde lyst at gøre det efter slutningen.

I øvrigt, er jeg den eneste der synes Paper Trail næsten var sjovere end hoved missionen? Syntes det var enormt hyggeligt at sidde og rode med hjemmesiderne og de små puzzles på laptoppen i stuen imellem de korte ting man skulle lave i spillet.
JmogJmogSkrevet 12/05-14 11:31 
Bede-x>
Det er lidt ærgeligt at open-world/sandkasse spil (hvis vi accepterer det som en genrebetegnelse), altid er så forbandet besat af at lave så mange gentagende missionstyper. Second Son ligger i den gode ende på det punkt, Ubisofts spil i den dårlige, men begge modeller ender med perioder af kedsomhed, med kun størrelsen til forskel, hvor man laver den samme sidemission igen og igen. En nedtoning af det ville gøre meget for helhedsoplevelsen.

Helt enig. Jeg var vild med alt det der var omkring Fetch fra man undersøger gerningssteder frem til man har kampen med hende. Derefter taber de dog, hvad der ellers var en dødinteressant karakter, på gulvet og bruger hende stort set ikke mere. Der var nogle få ok missioner, men derefter er hun stort set væk i resten af spillet.
Bede-xBede-xSkrevet 12/05-14 12:50 
De skal dog have ros for sektionen hvor de endelig får hende i spil igen. SPOILER-TEKST:
Sektionen hvor man kæmper sammen med hende og Eugene mens man forsøger at nå toppen af DUP tårnet føltes ret episk.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SonicSonicSkrevet 12/05-14 12:58 
3of19>
I øvrigt, er jeg den eneste der synes Paper Trail næsten var sjovere end hoved missionen? Syntes det var enormt hyggeligt at sidde og rode med hjemmesiderne og de små puzzles på laptoppen i stuen imellem de korte ting man skulle lave i spillet.

Jeg syntes ikke Paper Trails som sådanne er sjovere end hovedmissionen, men det var helt klart genialt, at tilføje den vinkel til spillet også. Og de gjorde det endda helt rigtigt med, at det er komplet valgfrit. Et plus i min bog.

Deres Photomode er altså også ret lækker. Rent blær!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 29/07-14 15:48, rettet 29/07-14 15:49 
First Light mini-spillet udkommer også på retail disk d. 10 september.

inFamous: Second Son-tråden
76 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig