X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Assassin's Creed Unity


Svar
OlimarOlimarSkrevet 19/03-14 21:36, rettet 19/03-14 21:38 
Nyt Ass Creed er på vej, Kotaku viser billeder.

Assassin's Creed Unity

Se hele indlægget
159 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 12/11-14 07:53 
Nogen der ved om Jim Sterling har forklaret, hvorfor der ikke kom nogen anmeldelse fra ham?

Assassin's Creed Unity
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
3of193of19Skrevet 12/11-14 07:56 
Hmm hvis det er en "skuffende" grund så nok næppe pga at spillet havde en så sen review embargo?
Måske havde han vare ikke tid?
Bede-xBede-xSkrevet 12/11-14 07:59 
Ja, det at embargoen lå efter spillets udgivelse er i sig selv plat :(
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 12/11-14 08:13 
3of19>
Xbox One's CPU er lige en lille tand hurtigere end PS4s så hvis det passer som Ubi sagde at spillet var CPU bottlenecked (hvilket sagtens kan passe med alle de mange NPCer) ville det give mening at frameraten er et hår bedre på One.

Den påstand skulle så også være afvist for længe siden.
3of193of19Skrevet 12/11-14 08:14 
Er det ikke stort set den samme CPU med 1.6GHz på PS4 og 1.75GHz på One?
HankyHankySkrevet 12/11-14 08:19, rettet 12/11-14 08:22 
Jo.

Beano>
Den påstand skulle så også være afvist for længe siden.

Kilde?

Uanset hvad, er det sløset på tværs af platformene. Der kommer så meget andet her i efteråret, at jeg pænt springer over.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SonicSonicSkrevet 12/11-14 08:34 
Det skulle også være helt væltet på PC, og skulle som minimum kræve et GTX 680!

Grunden til at det kører bedre på Xbone er selvfølgeligt pga Microsofts Klauvd :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/11-14 08:34 
Haha det ser totalt knækket ud i de videoer :D
Bede-xBede-xSkrevet 12/11-14 09:05, rettet 12/11-14 09:09 
Sonic>
Det skulle også være helt væltet på PC, og skulle som minimum kræve et GTX 680!

Jeg glæder mig også til at se benchmarks. PC Gamer fik det ikke til at se helt håbløst ud:

I'm averaging 55fps at 1920x1080 with all settings on ultra, Vsync on and 2xMSAA. That's with a GTX 970 (overclocked a little), an i5 4670k and 8GB RAM.

Er det ikke CPU'en der sætter begrænsningen, burde det være muligt for dem at gå ned på high et par enkelte steder (fx skygger/billigere form for AO og erstat 2xMSAA med FXAA) og så nærme sig de attråværdige 60fps. At forvente i omegnen af dobbelt framerate ved lidt højere opløsning og settings i sammenligning med konsolversionerne, er vel ikke helt urealistisk for det system. Det er omtrent det der leverers med samme system ved lignende benchmarks i andre spil. Problemet er bare at de følger deres udtalelse op med:

That's certainly not the case for everyone. The Steam forums are filling up with players reporting poor framerates on mid-range gear.

http://www.pcgamer.com/why-our-assassins-creed-unity-review-is-delayed/

Så det bliver interessant at se benchmarks.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
enfenenfenSkrevet 12/11-14 09:12 
Sonic>
Edit: Sprøjter man penge efter det her, er man dælme en del af skylden i alt det pis der bliver udgivet, just saying :)

Vi mangler en 'like' knap herinde :)
What is the Matrix?
KTCKTCSkrevet 12/11-14 09:31 
At ændre antialiasing settings vil ikke gøre nogen mærkbar forskel, hvis det er CPU, der er flaskehalsen, da dette er næsten ren GPU.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Bede-xBede-xSkrevet 12/11-14 09:33 
Hvilket er præcis hvad jeg skriver:

Er det ikke CPU'en der sætter begrænsningen, burde det være muligt
...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DunwichDunwichSkrevet 12/11-14 09:45 
Bede-x>
Nogen der ved om Jim Sterling har forklaret, hvorfor der ikke kom nogen anmeldelse fra ham?

Assassin's Creed Unity

Han kunne ikke få det til at køre ordentligt på sin PC?
KTCKTCSkrevet 12/11-14 09:51 
Bede-x>
Hvilket er præcis hvad jeg skriver:

Er det ikke CPU'en der sætter begrænsningen, burde det være muligt
...
Sorry, jeg fik byttet om på "Er" og "det" i mit hoved :)
UbiSoft har godt nok lavet meget lort på det seneste, så de er kommet i samme bås som EA og Capcom. Det er synd, når det går sådan :/
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Bede-xBede-xSkrevet 12/11-14 09:53 
Ja, det er trist :(
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
XiwanaXiwanaSkrevet 12/11-14 10:02 
Dunwich>
Han kunne ikke få det til at køre ordentligt på sin PC?

Meget muligt. Han giver os dog en lille rammende opsummering:

Assassin's Creed Unity
[inspirational quote here]
Bede-xBede-xSkrevet 12/11-14 10:06, rettet 12/11-14 10:07 
Men hvorfor skulle han ikke kunne fortælle at spillet er fyldt med bugs? (Hvilket han allerede gør). Eller det er måske så fejlfyldt at det ikke er anmeldelsesværdigt?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/11-14 10:07 
Holy Crackers!
Der er microtransactions i spillet der var "gemt væk" i anmelderversionerne af det.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=931099
Bede-xBede-xSkrevet 12/11-14 10:10, rettet 12/11-14 10:10 
Darkbeat: Jeg skulle lige til at poste det. Minder en lille smule om noget af det vi har set i andre spil fra fx EA, hvor et spil er fint til at starte med, men så senere får patched microtransactions ind. Så undgår man dårlige anmeldelser og forbrugere der har brugt tid på produktet, må bare affinde sig med at det nu ændres.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SonicSonicSkrevet 12/11-14 10:12 
This shit needs to stop!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/11-14 10:16 
Eeeh.... Jeg havde ellers glædet mig til at spille det og Amazon havde en meget lækker collectors edition med et lomme ur (http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00KJGJRCC )

Jeg giver det lige 12 timer og ser om der dukker flere store problemer op. Ellers kan jeg stadig nå at afbestille det :)
WehnerWehnerSkrevet 12/11-14 10:19 
Darkbeat>
Der er microtransactions i spillet der var "gemt væk" i anmelderversionerne af det.

Uhhh, det er så ondt, at jeg næsten kan lide det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SonicSonicSkrevet 12/11-14 11:20 
Assassin's Creed Unity

Møs!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
JmogJmogSkrevet 12/11-14 12:05 
Darkbeat>
Holy Crackers!
Der er microtransactions i spillet der var "gemt væk" i anmelderversionerne af det.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=931099

Ahh, det er jo ikke helt rigtigt. Det der ikke var i anmeldelseseksemplarerne var kontakt til serveren man køber det fra. Man kunne godt se, at der var mirotransactions, man kunne bare ikke købe dem, fordi serverne ikke kunne nås.
JmogJmogSkrevet 12/11-14 12:09 
I øvrigt ikke noget galt med microtransactions så længe det ikke påvirker gameplayet negativt for dem der ikke vil betale. At muligheden for at bruge dem var slået fra/ikke aktiveret gør jo faktisk, at anmelderne KUN har kunnet anmelde udfra "er det sjovt hvis man spiller almindeligt/oldschool/kun har betalt for selve spillet". Og det er jo reelt det eneste vi er interesserede i.
NaieraNaieraSkrevet 12/11-14 13:06 
Uanset hvordan mikrotransaktioner er implementeret, så er det noget djævlen har skabt.

Nærmere betegnet den canadiske djævel, Beelzeboot!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 12/11-14 14:30, rettet 12/11-14 14:30 
Bede-x>
Men hvorfor skulle han ikke kunne fortælle at spillet er fyldt med bugs? (Hvilket han allerede gør). Eller det er måske så fejlfyldt at det ikke er anmeldelsesværdigt?

Jeg synes godt man kan argumentere for at i de fleste tilfælde, er tekniske bugs ikke noget der har relevans for en anmeldelse, ligesom pris osv. heller ikke bør være en faktor. Som anmelder bør du IMO holde dig til at kigge udelukkende på spillets kvalitet som spil, i forhold til gameplay, præsentation osv., og hvis mange bugs gør spillet uspilleligt, giver det mere mening at droppe en anmeldelse end bare at give en dårlig anmeldelse uden mulighed for at kigge på hvad der ligger bagved bugsne. Især nu om dage hvor bugs kan og ofte vil blive udbedret efter release via online patches.

Eller kort opsummeret: "Spillet er fuld af bugs, lad være med at købe det" er en konstatering, ikke en anmeldelse. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 12/11-14 14:41, rettet 12/11-14 14:52 
Du misforstår, Sumez. Sterling siger at af grunde han ikke kan dele endnu, kommer der ikke en AC:U anmeldelse fra ham. Så er det jeg spørger, hvad er det for nogle grunde han ikke kan dele? At spillet er fyldt med fejl fortæller han jo.

Sumez> Især nu om dage hvor bugs kan og ofte vil blive udbedret efter release via online patches.

Ved ikke om jeg er den eneste, men det er ved at være så slemt, at jeg planlægger efter patches i mine indkøb. Er helt tosset at købe dag et i mange tilfælde.

Jmog>
I øvrigt ikke noget galt med microtransactions så længe det ikke påvirker gameplayet negativt for dem der ikke vil betale. At muligheden for at bruge dem var slået fra/ikke aktiveret gør jo faktisk, at anmelderne KUN har kunnet anmelde udfra "er det sjovt hvis man spiller almindeligt/oldschool/kun har betalt for selve spillet".

Det har jeg tidligere argumenteret for ikke i sig selv behøver at gøre nogen forskel, i mit sidste indlæg i denne tråd:

http://www.playright.dk/forum/emne/33971-dlc---hvor-gaar-jeres-graense#651019

Jmog>
Ahh, det er jo ikke helt rigtigt. Det der ikke var i anmeldelseseksemplarerne var kontakt til serveren man køber det fra. Man kunne godt se, at der var mirotransactions, man kunne bare ikke købe dem, fordi serverne ikke kunne nås.

Det var da pudsigt at serverne virkede fint til online coop, der kunne give god omtale, men at det punkt der kunne give dårlig omtale ikke fungerede..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 12/11-14 16:02 
"Det var da pudsigt at serverne virkede fint til online coop, der kunne give god omtale, men at det punkt der kunne give dårlig omtale ikke fungerede."

Timingen ER lusket. Men så igen det kunne sagtens være at de bare ikke var færdige med den del.

Men selv hvis det er helt beregnet, er det så i grunden virkelig så slemt som det gøres til, forudsat at forbrugerne kan spille præcist det samme, på præcist samme måde som anmelderen? For hvis det er tilfældet (hvilket det indtil videre lyder som), så snakker vi om to udgaver af samme spil, hvor forskellen er, at der i den "færdige" version er et menupunkt, som hovedparten af forbrugerne aldrig vil åbne. Og dem der VIL åbne det kan.

I det her spil ser jeg ikke problemet. Eller... indirekte kunne man måske foretille sig at hvis tilpas mange gør brug af deres microtransactions, så kunne en eller anden klam exec lave en business case for at deciderede features bliver låst bag en betalingsmur.

Føj.
Bede-xBede-xSkrevet 12/11-14 16:12, rettet 12/11-14 16:13 
Jmog>Timingen ER lusket. Men så igen det kunne sagtens være at de bare ikke var færdige med den del.

Måske. Vælger dog at beholde sølvhatten på og påstå, at Ubi vidste præcis hvad de lavede..

Jmog>Men selv hvis det er helt beregnet, er det så i grunden virkelig så slemt som det gøres til, forudsat at forbrugerne kan spille præcist det samme, på præcist samme måde som anmelderen?

Det afhænger nok af om anmelderen ser på samme måde på problemstillingen, som nogen af os herinde og det derfor afspejles i anmeldelsen. Det er der heldigvis nogen der gør. Et par eksempler:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=930892

http://atlantafriedcritic.blogspot.dk/2014/11/review-assassins-creed-unity-ps4.html
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/11-14 16:55 
Jeg sad lige og lyttede til Giant Bombcast hvor Jeff Gerstmann snakkede om at de dér microtransactions er sådan noget som "Hack your game experience and get double damage for 3 minutes!" og sådan noget halløj der ikke betyder noget.

Det var formuleret på en måde så de faktisk ikke troede på at det kunne være RIGTIGE microtransactions, men nogen fake nogen som en slags parodi, da podcasten var optaget før spillet gik live.

Jeg var bange for at det ville være sådan noget som "Du kan kun få de her våben hvis du bruger 20 timer på at samle alle de her materialer eller hvis du bruger 32 kr. lige nu!", men sådan lyder det heldigvis ikke til at være.
SonicSonicSkrevet 12/11-14 17:18 
Assassin's Creed Unity

^ Real.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 12/11-14 17:32, rettet 12/11-14 17:32 
What the... hvad er det? En deo? Energidrik? AC-gear-i-en-dåse?
De burde nok have lavet en lidt mere informativ reklame.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 12/11-14 17:33 
Barberskum, så, no ladies, hæh :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 12/11-14 20:56 
Glitch compilation...

https://www.youtube.com/watch?v=-PkzIGSyjLQ

#UBILOL
enfenenfenSkrevet 12/11-14 21:50 
Ubisoft aktien nede med 9%

Av
What is the Matrix?
KTCKTCSkrevet 12/11-14 23:14 
Hvis så bare de lærte noget af det, men det gør de nok ikke, med mindre Assassin's Creed Unity bliver nutidens E.T..
Et eller andet sted trænger mange af de store firmaer godt nok til at blive mindet om, at der er grænser for, hvor meget de kan pisse på deres kunder.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/11-14 23:46 
Hvis det går helt skidt kan de altid "lave en EA", undskylde mange gange og så patche det igennem over de næste mange måneder, men skaden er selvfølgelig sket og ligesom Battlefield navnet klinger hult nu om dage, så kan Unity meget vel gøre det samme for Assassin's Creed.

Mht Ubistock så var nu måske netop et tidspunkt at købe på, da aktien sikkert vil gå op igen når Far Cry 4 udkommer. Hvis det så også er et totalt trainwreck skal man nok skynde sig at sælge igen, men der er da lidt at tjene.
JmogJmogSkrevet 12/11-14 23:50 
Unity er egentlig et perfekt eksempel på hvorfor årlige udgivelser af en spilserie er en dum ide. De har reelt udgivet spillet før de var færdige fordi de var bundet op på et financielt kvartal.
KTCKTCSkrevet 13/11-14 00:04 
Men Ubisoft har jo tidligere vist sig at være arrogante over for kunderne, når de laver lort i den. Se bare hele miseren omkring Watchdogs på PC, og deres generelle handlinger og udtalelser, som på det sidste har haft en meget "sjov" bismag af fæces.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 13/11-14 00:11 
KTC>
Hvis så bare de lærte noget af det, men det gør de nok ikke, med mindre Assassin's Creed Unity bliver nutidens E.T..

Umiddelbart virker det ikke som om branchen har lært noget af E.T.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/11-14 00:15 
Her er en artikel fra Forbes hvor de kalder Ubisoft for EA... Hårde ord alligevel :D

http://www.forbes.com/sites/insertcoin/2014/11/12/congratulations-ubisoft-youre-the-new-ea/
XiwanaXiwanaSkrevet 13/11-14 07:05, rettet 13/11-14 07:07 
TotalBiscuit er ikke synderligt begejstret for pc-versionen af spillet, for at sige det mildt:
https://www.youtube.com/watch?v=SgpzT5V5Mgs

Post-release embargo-fadæsen får også et par hårde ord med på vejen:
https://www.youtube.com/watch?v=gavcvi19q1g
[inspirational quote here]
Bede-xBede-xSkrevet 13/11-14 07:55 
Det er en ringe trøst for dem der har investeret i det på release, men i det mindste er de ved at arbejde på fejlrettelser:

In this blog post, we wanted to touch on the fixes to the game that we’re working on right now.

First, as a quick reminder, a Day 1 update has already been released which fixes a number of issues. Make sure your console or PC is connected to the internet to benefit from the update’s fixes.

We are currently working on our next update that will help address some of the specific issues some players are having, including:

Arno falling through the ground.
Game crashing when joining a co-op session.
Arno getting caught inside of hay carts.
Delay in reaching the main menu screen at game start.
In addition, we are already looking into many of the other issues you’ve told us about and we have more updates planned. This list doesn’t capture everything, but here are the most widely-reported problems we’ve heard about from you:

Frame rate issues.
Graphical and collision issues.
Matchmaking co-op issues.
Helix Credits issues.
We will be providing additional details in the coming days, so check back for updates. In the meantime, please continue to send us your feedback, and leave a comment if you have any questions for us.

-The AC Live Updates Team

http://assassinscreed.ubi.com/en-US/news/news_detail.aspx?c=tcm:152-184353-16&ct=tcm:148-76770-32

Den eneste chance for at jeg kommer til at købe Unity, er hvis det stadig følger med til Nvidias grafikkort til foråret når jeg opgraderer.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SonicSonicSkrevet 13/11-14 07:57 
De har gjort voldsomt i nællerne. Jeg håber de genovervejer deres strategier i fremtiden :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
JmogJmogSkrevet 14/11-14 04:46 
Interessant. Der kommer flere og flere posts på reddit og Neogaf som hævder at frameraten er mærkbart bedre, når konsollen kører offline:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=932470&page=1

Hvis der er noget galt med koden, så den bruger for mange CPU ressourcer på at snakke med Ubisofts servere, så giver det faktisk mening. Endnu mere interessant er det at Digital Foundrys framerate tests (hvor de sablede performance ned) blev lavet offline, så den performance forbrugerne oplever er faktisk værre. Kunne også forklare hvorfor en del anmeldelser ikke nævnte performance, fordi de pågældende servere (og dermed dårlige serverkald) ikke var online endnu.

Digital Foundry er igang med at undersøge det.
BeanoBeanoSkrevet 14/11-14 08:26 
Assassin's Creed Unity
SonicSonicSkrevet 14/11-14 08:42 
Not rushed :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
JmogJmogSkrevet 14/11-14 17:51 
Jmog>
Interessant. Der kommer flere og flere posts på reddit og Neogaf som hævder at frameraten er mærkbart bedre, når konsollen kører offline:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=932470&page=1

Hvis der er noget galt med koden, så den bruger for mange CPU ressourcer på at snakke med Ubisofts servere, så giver det faktisk mening. Endnu mere interessant er det at Digital Foundrys framerate tests (hvor de sablede performance ned) blev lavet offline, så den performance forbrugerne oplever er faktisk værre. Kunne også forklare hvorfor en del anmeldelser ikke nævnte performance, fordi de pågældende servere (og dermed dårlige serverkald) ikke var online endnu.

Digital Foundry er igang med at undersøge det.

Ubisoft anbefaler nu selv at man går offline for at forbedre framerate, men Digital Foundrys tests viser ikke nogen mærkbar forskel:
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-assassins-creed-unity-performance-analysis
Bede-xBede-xSkrevet 17/11-14 16:34, rettet 17/11-14 16:38 
DFs endelige analyse:

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-assassins-creed-unity-face-off

Kører elendigt på konsollerne, er fyldt med bugs - især på PC - og skalerer meget dårligt opad med bedre hardware lidt a la Evil Within. Skuffende.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
159 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig