X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Veronica Mars-filmen


Svar
3of193of19Skrevet 14/03-14 11:17 
Ved ikke helt om der er andre Marshmallows herinde på Playright, men VM filmen har premiere idag. Troede i lang tid at jeg måtte vente på at kunne se den i et stykke tid endnu da deres Kickstarter download salg ikke inkluderede lille Danmark. Men fik en lille facebook reklame ind her tidligere denne uge og Film2Home har den til udlejnings stream for sølle 9 kroner.

Veronica Mars på Film2Home
NaieraNaieraSkrevet 14/03-14 13:06 
Jeg har været meget spændt på filmen, men jeg tror godt jeg kan vente på Blu-ray'en.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 14/03-14 13:13 
Rulleteksterne kører pt på mit tv.
Kanon god VM historie. Man kan selvfølgelig mærke at budgettet var lille og at den er lavet til fans. Den føles som et ekstra langt afsnit af serien med en stor afsluttet historie.
Der er et godt recap af serien i starten, der fortæller hvad der er sket, men heldigvis uden at afsløre skurkene fra tv serien.

Bluray udgaven nupper jeg på et senere tidspunkt.
Per SPer SSkrevet 14/03-14 21:07 
De 9 kr. var givet godt ud, måske lige 15 minutter længere end plottet ku' bære, men jeg var underholdt. Den tørre humor fungerede og mysteriet var spændende. Har kun set spredte afsnit af TV-serien, så med alt taget i betragtning synes jeg at filmen er væsentligt bedre end forventet.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig