X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mario Kart 8


Svar
OlimarOlimarSkrevet 06/03-14 15:23, rettet 06/03-14 15:55 
Mario Kart 8

http://www.youtube.com/watch?v=-79ID32IsTU Trailer

Limited edition preorders er lige dukket op på twitter
Se hele indlægget
386 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
DunwichDunwichSkrevet 24/05-14 19:26 
Jeg skal bare lige høre om jeg har forstået jer korrekt: I debatterer, at Mario Kart 8, somme tider mister en frame under gameplay, i spektrummet fra 59 fps - 60 fps, og at det ikke har indflydelse på gameplay og styring?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/05-14 21:19 
Der er så vidt jeg kan se ingen debat igang. Vi snakker bare om at frameraten dykker til 59. Selvfølgelig har det ingen indflydelse på gameplay eller styring, men det kan være irriterende at se på hvis man er typen der fokuserer på den slags. Microstuttering er normalt forbeholdt til PC folket der kører med to eller flere GPU'er ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 24/05-14 21:42 
Dunwich>
Jeg skal bare lige høre om jeg har forstået jer korrekt: I debatterer, at Mario Kart 8, somme tider mister en frame under gameplay, i spektrummet fra 59 fps - 60 fps, og at det ikke har indflydelse på gameplay og styring?

Ikke somme tider. Konstant. Det er langt værre end lejlighedsvis fluktuering mellem 40-60fps.

Hvis man hører til dem der bemærker det altså. Nogen vil, andre vil ikke. Det har ikke noget at gøre med om man er superkræsen. Det kommer an på den enkelte persons hjerne. Jeg begriber for eksempel ikke at nogen kan holde ud at se HBO Nordic via en browser, da de har en manglende (eller duplikeret) frame i sekundet, men jeg kender flere der ikke kan se det.

Det er i øvrigt kun browser-versionen, der er defekt.
slk486slk486Skrevet 24/05-14 22:09 
Microstuttering er normalt for PC folket, ja, men det er både SLI OG DirectXs skyld. DirectX kan finde på at relokere ting i rammen.
j/k
DunwichDunwichSkrevet 25/05-14 09:07 
Jmog>
Ikke somme tider. Konstant. Det er langt værre end lejlighedsvis fluktuering mellem 40-60fps.

No offence, men du troede også fuldt og fast på Crackdown kørte med 60 fps, så jeg har besvær med at tro på den udmelding.
BeanoBeanoSkrevet 25/05-14 09:49 
Det er DF's påstand/måling og ikke Jmog's.
JmogJmogSkrevet 25/05-14 12:12 
Ahr, come on. Jeg huskede forkert baseret på nogle timers spil fra 7 år siden. Ikke ligefrem sammenligneligt.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 25/05-14 13:25 
Jmog>
Det er i øvrigt kun browser-versionen, der er defekt.

Sidebemærkning:

Hvordan ser du HBO Nordic?
Jeg har mere eller mindre opgivet fordi det kører så dårligt i f.eks en browser, og jeg har ikke fundet nogle gode alternativer.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HeroldHeroldSkrevet 25/05-14 15:54 
Der er Xbox 360 og iPad so far. Jeg har ikke selv haft nogen problemer med browser.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
NaieraNaieraSkrevet 25/05-14 17:42 
El-Mutantos skal have 349,- for spillet, med mulighed for gratis forsendelse til nærmeste posthus.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 26/05-14 01:13 
SeventhSun>
Jmog>
Det er i øvrigt kun browser-versionen, der er defekt.

Sidebemærkning:

Hvordan ser du HBO Nordic?
Jeg har mere eller mindre opgivet fordi det kører så dårligt i f.eks en browser, og jeg har ikke fundet nogle gode alternativer.

Xbox 360. Den har jo desværre fejlbehæftet RGB-range og grundet at MS ikke tillader video apps (udover deres egen) at afspille 1080p, så er det kun 720p. Det kører dog perfekt flydende. Koblet med Xbox 360 fjernbetjeningen er det ganske fint.

Den eneste perfekte måde at køre HBO Nordic på er pt desværre kun via den App som findes til nyere Samsung TV. Xbox 360 har (for mig) andenpladsen og iPad tredjepladsen. Havde iPad været HD, så var den andenplads, men HBO tror stadig flertallet render rundt med iPad 1'ere og streamer derfor kun SD til det device, der har den største opløsning. Ubegribeligt.

Ser frem til den dag de lancerer appen på PS3 eller PS4, da de har korrekt RGB-range og ingen fjollede, politiske begrænsninger på opløsninger.
JmogJmogSkrevet 26/05-14 01:16 
Herold>
Der er Xbox 360 og iPad so far. Jeg har ikke selv haft nogen problemer med browser.

Jeg kunne fortælle dig, hvordan du bemærker det, men så snart du gør det, sidder det fast og vil potentielt drive dig til vanvid, og så vil det være ødelagt for dig.

Så jeg tror bare jeg lader være :-)
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 26/05-14 07:21 
Hbo Nordic har jeg det RIGTIG svært med. Jeg er sikker på, at jeg i aften når jeg skal se Game of Thrones bliver mødt med utallige buffings, og det allerede under introsekvensen.
Hvad f.... Skal man så med en videoapp. når den ikke vil fungere.
Det er lige før Hbo driver mig ud i pirateri :-/
HeroldHeroldSkrevet 26/05-14 07:49 
Tak, Jmog :D Ignorance is bliss.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
slk486slk486Skrevet 26/05-14 08:16 
SuperMikkel>
Hbo Nordic har jeg det RIGTIG svært med. Jeg er sikker på, at jeg i aften når jeg skal se Game of Thrones bliver mødt med utallige buffings, og det allerede under introsekvensen.
Hvad f.... Skal man så med en videoapp. når den ikke vil fungere.
Det er lige før Hbo driver mig ud i pirateri :-/

Samme med ViaPlay. For saddan da.
j/k
SonicSonicSkrevet 26/05-14 08:49 
I er gode til det der offtopic noget ;)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 26/05-14 09:06 
Tak :)
j/k
spectrespectreSkrevet 26/05-14 10:26 
Naiera>
El-Mutantos skal have 349,- for spillet, med mulighed for gratis forsendelse til nærmeste posthus.

købt. Det kunne være jeg skulle få købt den konsol også. Har 3 spil nu, og ingen konsol.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
JmogJmogSkrevet 26/05-14 10:29 
SuperMikkel>
Hbo Nordic har jeg det RIGTIG svært med. Jeg er sikker på, at jeg i aften når jeg skal se Game of Thrones bliver mødt med utallige buffings, og det allerede under introsekvensen.
Hvad f.... Skal man så med en videoapp. når den ikke vil fungere.
Det er lige før Hbo driver mig ud i pirateri :-/

Hvor/hvordan afspiller du? Jeg har aldrig oplevet en stream gå i stå én eneste gang på Xboxen, siden jeg tegnede abonnement. Det skete dog flere gange i browserversionen.

På Xboxen ser det også ud til at wifi og den adaptive streaming - dvs. opløsning skifter on-the-fly alt efter tilgængelig båndbredde - HBO bruger ikke spiller. Der røg jeg ofte ned på SD-opløsning og HD var meget længere om at komme på, fra jeg startede en stream. Så skiftede jeg til LAN og nu er det i HD fra første sekund og falder aldrig til SD. Som i aldrig nogensinde.

Billedkvaliteten er ikke optimal af de grunde jeg listede tidligere (RGB og 720p), men derudover kører det perfekt på Xbox, så længe det er via kabel.
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 26/05-14 14:40, rettet 26/05-14 15:17 
Jeg bruger netop Xboxen som afspiller !
Den kører over Wifi og via Stofa.
Jeg tvivler på det er forbindelsen, da der aldrig er problemer med Netflix eller Viaplay.

Det kunne være jeg skulle skifte til Lan i stedet.
JmogJmogSkrevet 26/05-14 16:08 
Prøv det. Selvom du har rigelig båndbredde og signalstyrke, så kan det sagtens være gurnden. Jeg tror HBO's adaptive streaming er ekstremt kræsen. Wifi er reelt aldrig konstant - signalet svinger helt ekstremt uanset hvor tæt du er på routeren. Det mærker du intet til i stort set alle andre situationer/devices, men adaptive streaming tror konstant du svinger mellem 0 og max båndbredde, hvilket den så tilpasser opløsning og stream stabilitet til. Reelt uden grund, da forbindelsen er retableret med det samme, men der er det for sent. Den er allerede gået ned til SD.
BeanoBeanoSkrevet 26/05-14 17:10 
Naiera>
El-Mutantos skal have 349,- for spillet, med mulighed for gratis forsendelse til nærmeste posthus.

Samme pris hos coolshop nu, som brevforsendelse.
NaieraNaieraSkrevet 26/05-14 17:47 
Argh! :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
QQSkrevet 26/05-14 23:45 
Naiera>
El-Mutantos skal have 349,- for spillet, med mulighed for gratis forsendelse til nærmeste posthus.

Hvordan er det med dem, plejer man at kunne få samme pris i den fysiske butik?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
XiwanaXiwanaSkrevet 26/05-14 23:48 
Det har jeg såmænd ofte haft held med - især hvis man spørger meget pænt og henviser til hjemmesiden.
[inspirational quote here]
BlumarinaBlumarinaSkrevet 27/05-14 12:46 
Elgiganten er begyndt at shippe spillet afsted.
spectrespectreSkrevet 27/05-14 13:06 
jep, fik en besked om at min kom afsted idag.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
spectrespectreSkrevet 29/05-14 14:04 
Jeg har ikke spillet nogen nye Mario Kart siden Double Dash og DS, men jeg synes at dette her er virkeligt godt. Det er også min første oplevelse med online, og det spiller bare. Har spillet i et par timer med en hel flok fra Japan, uden lag eller nogen form for problemer. Jeg er virkeligt imponeret.

Der er 8 cups hvor 4 af dem er med baner fra tidligere Mario Kart spil. Det er ret awesome. Ved ikke helt med det hovercraft halløj? Det gør jo ingen forskel i løbene, det er mere for synets skyld, hvor man lige pludselig bliver overhalt af en modstander der kører på loftet eller væggen.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
spectrespectreSkrevet 29/05-14 15:33 
Synes ikke jeg kan finde nogen voucher i mit spil? Nogen der kan fortælle mig hvordan den ser ud? har kun den der røde pinkode registration
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
HankyHankySkrevet 29/05-14 15:37, rettet 29/05-14 15:44 
Hover gør den forskel, at når man bouncer ind i hinanden, tager man en 360 graders vending og får et boost - det giver et markant andet udfald, hvis man kører i en gruppe af 12 samlet med hover aktiveret, end hvis det blot er på almindelig vej :-)

Btw. Hvorfor har jeg dig ikke på min friendsliste? Har sat og spillet mod tilfældige hele dagen :(


1up>
Synes ikke jeg kan finde nogen voucher i mit spil? Nogen der kan fortælle mig hvordan den ser ud? har kun den der røde pinkode registration

Og jeg er ret sikker på at det er Club Nintendo koden der skal registreres. Men vent med at registrere den til dét tidspunkt der står på Nintendo.dk (fra d.30/5 kl.10.00) - ellers er jeg ikke sikker på du får noget gratis spil. Der er en lang tråd om det på Wii U subreddit.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
spectrespectreSkrevet 29/05-14 16:28 
hvordan kommer det egentligt til at fungere det med at registrere spillet? Der er jo ikke en club nintendo i danmark?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
HankyHankySkrevet 29/05-14 16:31 
http://www.nintendo.dk/archive/promotions/mk8p
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/05-14 17:23 
Gad vide om det virker hvis jeg har købt mit spil fra Amazon af også... Det må jeg lige finde ud af når det dukker op.
3of193of19Skrevet 29/05-14 18:55 
club Nintendo pin koderne plejer at virke til hele regionen. Har en del EU spil fra UK der uden problemer gik ind på min tyske Club Nintendo konto.
BeanoBeanoSkrevet 29/05-14 23:50, rettet 30/05-14 00:42 
Det påstås at man ikke kan spille single player med pro controlleren. Passer det virkeligt?

Edit: Vist en and, man skal bare starte spillet med pro controlleren og lade gamepad være i cradle/opladeren. Pyha.
badedyrbadedyrSkrevet 30/05-14 11:37 
Forsøgte lige at reg. den PIN der kommer når man køber MK8 via eShop på min UK Club Nintendo konto. Den tager imod den PIN som alm. Clug Nintendo PIN og giver mig muligheden for at vælge et spil, hvor efter jeg får DL koden med det samme.
Har også reg. via den Danske promo i håb om at de ikke checker om koden er brugt :)
HankyHankySkrevet 30/05-14 12:05 
Jeg har også bare registreret koden hos Club Nintendo UK, for at få koden med det samme.

Registrerer man via Bergsala, vil man først modtage koden engang i august måned.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
3of193of19Skrevet 30/05-14 12:35 
Den gik også lige ind på den tyske side. Må bare se om man så får en tysk udgave af Windwaker :)
spectrespectreSkrevet 30/05-14 12:48 
Er der forskel på characters i spillet eller er det rent kosmetisk. Det eneste jeg lige kan se skulle være forskellen er den fysiske størrelse. Altså at baby characters karts er mindre en f.eks. Donkey kong, Bowser osv.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
3of193of19Skrevet 30/05-14 13:11, rettet 30/05-14 15:35 
Karakteren har indflydelse på stats.
Prøv f.eks. at sætte Baby Peach ind i samme kart opsætning som Bowser:
Baby Peach, standard kart, normal wheels, superglider:
Speed: 2,25, Acceleration: 3,25, Weight: 2.25, Handling: 4,75 Grip: 4,5
Bowser, samme opsætning:
Speed 4,75 Acceleration 2, weight, 4,75 handling 2,25 Grip 3,25
spectrespectreSkrevet 30/05-14 13:25 
Hmm så giver det bedre mening at jeg lige pludselig ikke kunne nå de samme jumps og begyndte at tabe helt vildt online da jeg begyndte at køre samme setup med baby luigi
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
3of193of19Skrevet 30/05-14 13:36 
Det er faktisk ret irriterende at man ikke kan se de "rå" stats for figurene, men skal gå ind i kart opsætning før man kan se forskellen.
SumezSumezSkrevet 30/05-14 13:54 
Synes de "rå" stats er besværlige at forholde sig til alligevel. The lowdown er vel bare at jo lettere din figur er, jo hurtigere accellererer og drejer de, mens de tungere lægger sig mere fast på vejbanen og har højere topfart.
I Mario Kart Wii kunne jeg godt lide kombinationen af den (næst?)tungeste bowser/funky kong klasse og mobiliteten fra de hurtigste motorcykler.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 30/05-14 14:04 
Jo, rigtig nok, men hvis man nu gerne vil vide om det nu er Bowser eller Donkey Kong der er hurtigere skal man bladre frem og tilbage
QQSkrevet 30/05-14 14:24 
Hanky>
Registrerer man via Bergsala, vil man først modtage koden engang i august måned.

Shiiit, hvor latterligt. Godt du skrev det, var lige ved at bruge den danske side.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SumezSumezSkrevet 30/05-14 14:26, rettet 30/05-14 14:27 
3of19>
Jo, rigtig nok, men hvis man nu gerne vil vide om det nu er Bowser eller Donkey Kong der er hurtigere skal man bladre frem og tilbage

Den tungere af dem har vel altid største max hastighed? Og figurer i samme vægtklasse præcis samme stats. Det troede jeg i hvert fald.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
spectrespectreSkrevet 30/05-14 15:10 
jeg oprettede en konto på club nintendo uk og indtastede min code. Har fået koden til mit gratis spil nu og den er ved at downloade. :D
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
BeanoBeanoSkrevet 30/05-14 15:24 
Flot, Nintendo nægter at lade mig logge på deres Club Nintendo lort, selv efter to password resets. Også en måde at slippe for at kunderne redeemer deres koder. Amatører.
3of193of19Skrevet 30/05-14 15:30, rettet 30/05-14 15:43 
Sumez>
3of19>
Jo, rigtig nok, men hvis man nu gerne vil vide om det nu er Bowser eller Donkey Kong der er hurtigere skal man bladre frem og tilbage

Den tungere af dem har vel altid største max hastighed? Og figurer i samme vægtklasse præcis samme stats. Det troede jeg i hvert fald.

Nope:
DK, i samme eksempel som tidligere har
Speed: 4,25 Acceleration 2,25 Weight 4,25 Handling 2,75 Grip 3,5

Men til gengæld har alle babyer de samme stats.

De tungeste ser ud til at være Bowser, Wario, Metal Mario og Pink Gold Peach.
SumezSumezSkrevet 30/05-14 16:04 
Det passer da meget godt, hvis Bowser er en tungere vægtklasse end Donkey Kong? Er det 8'eren du snakker om? Normalt er figurerne sorteret på figurvalgsskærmen så man kan se hvor tunge de er i forhold til hinanden. Ved ikke om det også gælder det nye, men det ville da være fornugtigt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
386 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig