X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mario Kart 8


Svar
OlimarOlimarSkrevet 06/03-14 15:23, rettet 06/03-14 15:55 
Mario Kart 8

http://www.youtube.com/watch?v=-79ID32IsTU Trailer

Limited edition preorders er lige dukket op på twitter
Se hele indlægget
386 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
slk486slk486Skrevet 15/05-14 10:16 
Wowsa

http://www.vg247.com/2014/05/15/mario-kart-8-reviews-wii-u/
j/k
DunwichDunwichSkrevet 15/05-14 11:26 
Her er lidt helt nye gameplay film.

http://www.gamersyde.com/news_our_videos_of_mario_kart_8-15299_en.html

Hold op hvor jeg glæder mig.
slk486slk486Skrevet 15/05-14 12:30 
I øvrigt rart at Nintendo tror nok på spillet til at reviews er ude 14 dage før release. Alt for sjældent i dag.
j/k
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/05-14 18:11 
Det er sgu nogle flotte review scores.

Jeg har valgt ikke at give karakter endnu, da jeg simpelthen ikke har kunne finde nogen at spille mod online, og multiplayer er IMO det største trækplaster i Mario Kart.

http://www.eurogamer.dk/articles/2014-05-15-mario-kart-8-anmeldelse

Hvis jeg _skulle_ give en karakter, ville det være 7/10.
Jeg synes slet ikke der er nok nyt i spillet - f.eks er anti-gravity sektionerne mere end gimmick end noget andet.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 15/05-14 23:06 
Ja man skal nok spille online for at vurdere det til fulde, men det er altså ikke 1080p ;)
RaGeRaGeSkrevet 16/05-14 02:33, rettet 16/05-14 02:33 
Mega trist at de har fjernet den klassiske battle mode i arenaer og erstattet den med normale baner fra grand prix, øv!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/05-14 04:08 
Vi skal have gang i noget Play:Right racer aftner når det udkommer! :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/05-14 08:38 
Nintendo har også selv lagt noget video op

http://www.youtube.com/watch?v=oAfNz52cLdo
Nintendo Minute -- Mario Kart MAYhem -- Favorite Mario Kart 8 Courses
BeanoBeanoSkrevet 16/05-14 09:01 
Darkbeat>
Vi skal have gang i noget Play:Right racer aftner når det udkommer! :)

Den er jeg med på :)
SonicSonicSkrevet 16/05-14 09:03 
Ditto.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SeventhSunSeventhSunSkrevet 16/05-14 17:57 
Beano>
Ja man skal nok spille online for at vurdere det til fulde, men det er altså ikke 1080p ;)

Hvad får dig til at sige det?
Jeg har set 1080p nævnt adskillige gange i forbindelse med spillet.

Jeg går ud fra, at du mener det er 720p opskaleret? Det har jeg ikke indsigt til at checke, men jeg har ikke set det nævnt i nogen anmeldelser.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 16/05-14 17:59, rettet 16/05-14 18:11 
Darkbeat>
Vi skal have gang i noget Play:Right racer aftner når det udkommer! :)

Vi kan oprette en P:R turnering, jeg er usikker på hvad det konkret betyder (for jeg har ikke kunne køre i nogen), men man får da et internt miiverse board :-)

Edit: Done!

Turneringen hedder bare Play:Right
Den er ikke public, så man skal bruge koden: 3726-2292-9352
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Per SPer SSkrevet 16/05-14 21:17 
Hvilken controller bruger du?
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
JmogJmogSkrevet 16/05-14 23:09 
SeventhSun>
Beano>
Ja man skal nok spille online for at vurdere det til fulde, men det er altså ikke 1080p ;)

Hvad får dig til at sige det?
Jeg har set 1080p nævnt adskillige gange i forbindelse med spillet.

Jeg går ud fra, at du mener det er 720p opskaleret? Det har jeg ikke indsigt til at checke, men jeg har ikke set det nævnt i nogen anmeldelser.

Det var en misforståelse for nogle måneder siden, som blot er blevet gentaget siden da blandt andet af anmeldere.

Spillet er 720p.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 17/05-14 09:18 
Per S>
Hvilken controller bruger du?

Jeg spiller m GamePad standard non-motion controls.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 17/05-14 09:28 
Jmog>
Spillet er 720p.

Kilde?

Som nævnt er 1080p nævnt mange steder, blandt andet Eurogamer.net, som også huser Digital Foundry.

Destructoid siger 720p.

Så længe det ikke er andet end en "påstand" på et tilfældigt website vil jeg tage begge lige lidt seriøst.
720p er selvfølgelig mest sandsynligt, men 1080p er jo på ingen måde umuligt.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 17/05-14 09:56 
SeventhSun>
Som nævnt er 1080p nævnt mange steder, blandt andet Eurogamer.net, som også huser Digital Foundry.

Tom Phillip er ikke hos DF.


SeventhSun>
Så længe det ikke er andet end en "påstand" på et tilfældigt website vil jeg tage begge lige lidt seriøst.
720p er selvfølgelig mest sandsynligt, men 1080p er jo på ingen måde umuligt.

Når du ikke selv er sikker eller overbevist i sagen, så burde du måske undgå at komme med tekniske detaljer i din anmeldelse. Ingen grund til at gentage tidligere artiklers fejlagtige påstande i din egen, som sikkert også vil blive taget for gode varer. At det kører super-smooth 60fps i HD er også prisværdigt.
JmogJmogSkrevet 17/05-14 09:56, rettet 17/05-14 09:57 
Jeg vil sige det er et meget godt bevis, at alle screenshots og videoer er i 720p. Inklusive de scrrenshots som review sites selv har taget fra deres udgave af spillet.

Men flot ser det jo stadig ud.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 17/05-14 10:14 
Jeg kan ikke se hvorfor den ene påstand er bedre end den anden.

Så længe "de fleste" siger 1080p og ingen modbeviser det, er det godt nok til mig.
Maskinen spytter jo også 1080 ud, så i den forstand er det korrekt uanset - hvis jeg omvendt skriver opskaleret 720p, så er det muligvis forkert.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 17/05-14 10:37 
Så er alle 360, XB1 og Wii U spil i 1080p ... så hvorfor nævne det?

Det er useriøst at skrive hvis du ikke selv er sikker.
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 17/05-14 10:41 
Hvordan kan nogle spille MK Wiiu allerede ? Kommer det ikke først slut maj ?
BeanoBeanoSkrevet 17/05-14 10:42 
Anmeldereksemplarer?
JmogJmogSkrevet 17/05-14 10:54 
SeventhSun>
Jeg kan ikke se hvorfor den ene påstand er bedre end den anden.

Så længe "de fleste" siger 1080p og ingen modbeviser det, er det godt nok til mig.
Maskinen spytter jo også 1080 ud, så i den forstand er det korrekt uanset - hvis jeg omvendt skriver opskaleret 720p, så er det muligvis forkert.

"Påstand"?

Jeg vil rigtig gerne se modargumenterne mod følgende facts:
-Nintendo har aldrig selv sagt spillet kører i 1080p. Kun at det kører i HD. Mange, inklusive spilanmeldere, har tilsyneladende glemt at "HD" bestemt ikke betyder 1080p. Det betyder "mindst 720p".
-Screenshots er i 720p.

Hvornår har et firma nogensinde offentliggjort screenshots i en lavere opløsning end spillet kører i? Det er kun det omvendte der sker.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 17/05-14 13:07 
Et fravær af fakta eller information vil altid kun være det, netop et fravær. At konkludere ét fordi den modstridende information ikke er til stede, er en logisk fejlslutning.

De screenshots jeg umiddelbart har set, har været uden UI og altså sandsynligvis udleveret af Nintendo selv, taget direkte fra nogle renders af en slags.
Det er ikke noget argument for at spillet kører højere opløsning end de screenshots, men det er et argument for, at de ikke er taget fra den endelige version, som vi kan få lov til at spille.
Det er jo før set at udviklerne arbejder på netop opløsning og fps helt frem til spillets udgivelse, og det er jo umuligt at sige hvornår det PR materiale er lavet.

At Nintendo ikke har sagt noget om 1080 er heller ikke noget bevis. Jeg husker ikke at det er noget de specifikt har sagt før, men det siger måske lige så meget om mig, som om dem.

Så derfor har jeg ændret den ene sætning, hvor jeg nævnte 1080 i anmeldelsen. Min mening var at skrive om de 60 fps, fordi det efter min mening er super relevant i et racingspil, og jeg gider egentlig ikke køre med på hypen om 1080p eller ej.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
3of193of19Skrevet 17/05-14 16:55 
Hvad med at en med anmelderkopi bare sender en mail til Nintendo og spørger? :)
BeanoBeanoSkrevet 17/05-14 17:52 
Den slags ved deres PR folk næppe noget om. De vil sige 1080p som er supporteret output.
3of193of19Skrevet 17/05-14 18:06, rettet 17/05-14 18:30 
Jo men det kan man jo sagtens parse ud fra. Siger de at 1080 er understøttet betyder det nok reelt 720 internt.
dRxLdRxLSkrevet 18/05-14 18:43, rettet 18/05-14 20:09 
Jeg er glad for at du besindede dig mht at skrive at spillet skulle være 1080p, og jeg vil også gerne bakke dig op omkring at stabil 60 fps er langt vigtigere end opløsningen.

Din analyse af hvad man kan og ikke kan konkludere omkring den reelle opløsning er dog i mine øjne en anelse problematisk. Fraværet af informationer kan ikke bruges til andet end en konstatering af at man i skrivende stund ikke har set troværdigt underbyggede analyser, ikke til at sandsynliggøre en konklusion fremfor en anden.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 18/05-14 20:28 
Final Fantasy XIV på PS4 kører helt 100% sikkert ægte 1080p og mindst 60fps hele tiden.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/05-14 22:13 
dRxL>
Fraværet af informationer kan ikke bruges til andet end en konstatering af at man i skrivende stund ikke har set troværdigt underbyggede analyser, ikke til at sandsynliggøre en konklusion fremfor en anden.

Nej præcis.

Jeg skrev 1080p fordi det var hvad jeg fandt nævnt mest og af de mest troværdige kilder. Jeg havde ikke grund til at mistro f.eks eurogamer.net.

Nu er der så sået tvivl om det her i tråden. Dog uden at nogen kan/vil fremvise beviser.
Jeg har selv researchet det en del her i weekenden, og det eneste jeg kan finde er neogaf-brugere, der også bare gentager, at 1080 artiklerne er forkerte, uden skyggen af bevis eller argumentation, og så Destructoid.

Så jeg betragter begge påstande som præcis det: påstande. Og har så valgt ikke at bringe nogen af dem, da der om ikke andet er forvirring om spørgsmålet.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
JmogJmogSkrevet 19/05-14 12:24 
Ahhhr, det er ikke en fifty-fifty ting det her. Når alle screenshots er 720p og videostreams også er det, så tegner det et overvældende billede af at det er mest sandsynligt, at spillet er 720p. At udgiveren aldrig selv nævner opløsningen er i disse tider også endnu et tegn på at det er sub-1080p.
3of193of19Skrevet 19/05-14 13:21 
Netop. Hvis det var 1080p60 ville de skråle det ud over det hele.
HeroldHeroldSkrevet 19/05-14 13:40 
Det ligner ikke 1080 på en 55"/60" skærm. :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 19/05-14 13:42 
slk486>
I øvrigt rart at Nintendo tror nok på spillet til at reviews er ude 14 dage før release. Alt for sjældent i dag.

Yeah, det der embargo-koncept burde virkelig forbydes. Det er ren censur :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 19/05-14 13:49 
Det har ikke så meget med censur at gøre, men mere koordinering af PR-kampagner. Der er nogle få titler, der gør det hvis spillet er crap, men de andre 99% af gangene er det udelukkende for at kunne fokusere omtalen samt at give bladene mulighed for at være med.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
slk486slk486Skrevet 19/05-14 13:58, rettet 19/05-14 14:00 
Det giver også reviewers - store som små - lige chance for at nå til biddet, men i disse tider med preorders er det jo ren spekulation, når embargoen ligger på dagen eller lige før.
j/k
SumezSumezSkrevet 19/05-14 14:04 
Herold>
Det har ikke så meget med censur at gøre, men mere koordinering af PR-kampagner. Der er nogle få titler, der gør det hvis spillet er crap, men de andre 99% af gangene er det udelukkende for at kunne fokusere omtalen samt at give bladene mulighed for at være med.

Jeg kan godt forstå at man vil forsøge at skabe noget kordinering af PR, men uanset om spillet er crap eller ej, er det vel bogstaveligt talt censur at man styrer andre folk i at dele deres meninger om spillet.
Hvis det er et PR-spørgsmål er det iøvrigt også ret fjollet at man vælger at udskyde omtalen til spillet ER ude, efter man selv HAR lavet en masse hype.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 19/05-14 14:21 
Herold>
Det har ikke så meget med censur at gøre, men mere koordinering af PR-kampagner. Der er nogle få titler, der gør det hvis spillet er crap, men de andre 99% af gangene er det udelukkende for at kunne fokusere omtalen samt at give bladene mulighed for at være med.

Nu ved jeg ikke lige hvordan man vil forbyde embargoer da de trods alt er frivillige at indgå (og personligt ikke fan af at forbyde det), men embargoer der udløber på release dagen er bare enorm dårligt stil. 5-7 dage inden release burde være rigeligt til at styre en PR kampagne og stadig være fair over for forbrugerne der vil læse nogle anmeldelser inden evt. køb på release dagen.
JmogJmogSkrevet 19/05-14 15:32 
For os forbrugere kan en embargo også være en rigtig god ting. Uden embargo ville vi se anmeldelser af Watch Dogs dagen efter nogle anmeldere har fået spillet fordi de ved de får flere hits ved at være først. Jo længere tid anmelderne har haft med spillet jo bedre.

Så længe embargoen er sat, så det er muligt at nå at afbestille spillet, så tjener de deres formål.
HeroldHeroldSkrevet 19/05-14 20:49 
Sumez>
Jeg kan godt forstå at man vil forsøge at skabe noget kordinering af PR, men uanset om spillet er crap eller ej, er det vel bogstaveligt talt censur at man styrer andre folk i at dele deres meninger om spillet.
Hvis det er et PR-spørgsmål er det iøvrigt også ret fjollet at man vælger at udskyde omtalen til spillet ER ude, efter man selv HAR lavet en masse hype.

Jeg ved ikke om jeg vil kalde det censur som sådan, da anmeldelserne kommer ud som de er i sidste ende, men vi kan godt blive enige om at det er rimeligt uldent at gøre det pga. spillets kvalitet, hvilket er den 1% jeg nævner. Det samme gælder det med at websites skal garantere en minimumskarakter for at få eksklusivitet, noget som ikke praktiseres så meget - heldigvis. Men fesent, det er det. Den slags embargoer lugter langt væk - det eneste sted det har været modsat var med GTA V, fordi Rockstar ikke gad at forskelsbehandle dér. De var pænt ligeglade - ingen, udover de store medier, havde adgang til det før på dagen, og dem der gjorde havde kun været til et preview event for at tease og kunne derfor ikke anmelde spillet.

Koordineringen af PR er så den resterende 99% hvor embargoen er netop af den grund (og fordi der er dele af spillet man ikke må snakke om endnu - meget sjældent ved anmeldelser, rimeligt normalt ved previews)

Beano: Agreed. Jeg ser ikke noget problem i at man skriver under på at man ikke publicerer noget om spillet, før en angivet dato - så længe det ikke er for at skjule lugten af lorten man har lagt. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 24/05-14 11:42 
Digital Foundry kigger på spillet...

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-vs-mario-kart-8
SonicSonicSkrevet 24/05-14 11:53 
Fik en masse mails fra shopto om, at vores spil nu var betalt. Må jo betyde de sender lige omlidt. Lækker uge med Watch_Dogs og Mario Kart 8 :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/05-14 12:03 
Beano>
Digital Foundry kigger på spillet...

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-vs-mario-kart-8

Jeg så videoen før jeg læste teksten, og jeg forstår virkelig ikke hvordan nogen har været i tvivl om at det var 720p :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 24/05-14 12:05 
Ja det var indlysende for de fleste men skuffende med den manglende AA. Så det godt på Gamersyde's videoer men håbede det var videoerne.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 24/05-14 13:13 
Beano>
Digital Foundry kigger på spillet...

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-vs-mario-kart-8

Liiiidt sjovt, at de ikke linker til Eurogamers egen fejlagtige artikel - det er trods alt dén Forbes refererer til.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 24/05-14 13:14 
Ja! :)
Per SPer SSkrevet 24/05-14 13:21 
Godt at se at Eurogamer DK har opdateret og fjernet info om opløsningen i anmeldelsen. Så venter vi bare på multiplayer vurderingen og en samlet karakter.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Bede-xBede-xSkrevet 24/05-14 13:40 
Digital Foundry>
When it comes to performance, Nintendo has always aimed to deliver a rock-solid 60 frames per second with each home console Mario Kart and, aside from Mario Kart 64, it has always managed to achieve just that. There was never any doubt that Mario Kart 8 would fall right in line with the rest of the series but upon seeing it for ourselves we immediately noticed that something was amiss. During gameplay we experienced the regular appearance of duplicate frames manifesting as a constant but subtle stuttering effect. Upon analysis we determined that the game suffers from extended clusters in which a duplicate frame is displayed every 64 frames. What this ultimately means is that, during normal gameplay, Mario Kart 8 continually drops down to 59fps. This may not seem like a big deal - most will probably not notice it at all, and it has zero affect on playability - but it has a noticeable impact on image fluidity that mars what would otherwise be a perfectly consistent frame-rate. And for us at least, once it is seen, it can't really be unseen.

Håber det får en patch.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/05-14 13:42 
Ja den ene frame der mangler burde de vel nok kunne patche sig ud af :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 24/05-14 13:44, rettet 24/05-14 13:44 
Det virker som en engine quirk i forhold til en eller anden form for udligning af frameraten.
j/k
386 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig