X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Batman: Arkham Knight


Svar
BeanoBeanoSkrevet 04/03-14 17:29, rettet 04/03-14 17:44 
Det næste Batman spil fra Rocksteady Studios til udgivelse i 2014 på PS4, XBO og PC.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=wsf78BS9VE0

Info hos Eurogamer:
Se hele indlægget
234 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/07-15 18:36 
Så kom jeg igennem hovedhistorien. Endte med at være meget mere positiv end jeg frygtede. Det var rigtig godt alt i alt, selvom jeg ikke bryder mig om alle deres designvalg. Historien var nok seriens bedste :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/07-15 20:39, rettet 12/07-15 20:44 
Fedt du kunne lide det. Jeg syntes også det var rigtig godt!

The Best Gamers har anmeldt PC versionen: https://youtu.be/wIo3FCu_yQU (Spoilers!)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/07-15 21:17 
Der er nogle ret vilde spoilers i den video til sidst :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 13/07-15 12:18 
Uden at havde læst nogle spoilers på nettet eller gennemført spillet endnu. Så har jeg gættet hvem Arkham Knight er. Tror jeg var lidt over 50% i story missions før jeg gættede det. Hånden på hjertet, uden at sige hvem det er(vil se om jeg har ret) hvor langt var I da i regnede det ud eller blev i overrasket/skuffet da det blev afsløret i historien.

Noget helt andet. Jeg fandt en sjov glitch i Xbox udgaven som gjorde det muligt at flyve rundt under byen, kunne ikke dø ved at falde. Så måtte loade sidste checkpoint for at komme tilbage. Fik det optaget. Så også den eneste glitch jeg er stødt på. Det spil kører sku stabilt.
XiwanaXiwanaSkrevet 13/07-15 13:20 
Det kom i al fald ikke som den store overraskelse for mig. Dertil var listen af hovedmistænkte simpelthen for lille.
Men så igen: det er farligt at tale om den slags i en tråd, hvor flere muligvis ikke har tonset det hele igennem endnu.

I en sidebemærkning: Jeg er nu igennem hovedspillet og mangler få sidemissioner (samt en million riddlertrofæer). Og jeg er faktisk ganske skuffet over spillet. Hovedhistorien er svag (sammenlignet med Asylum og City). Tankmissionerne a-a-a-l-t for mange, lange og intetsigende. Ja vist: Spillet ser da flot ud og det kører hæderligt (PS4). Men gameplayet lader altså en hel del tilbage at ønske. Heldigvis er sidemissionerne varierede, men selv her er for meget Burnout og for lidt Batman.
[inspirational quote here]
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/07-15 14:06, rettet 13/07-15 14:06 
Burnout? :)

Sjovt at vi ser så forskelligt på historien. Jeg synes den er en del bedre end City, og måske endda bedre end Asylum også. Alle episoderne med SPOILER-TEKST:
Jokeren
synes jeg fungerede fantastisk godt. Effekten med at man vender sig om, og så er rummet helt anderledes, var måske brugt lidt rigeligt, men hold kæft hvor var det godt udført. Jeg så aldrig nogen grafikfejl, eller texture pop-ups, og det fungerede så godt at man aldrig så det komme :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
XiwanaXiwanaSkrevet 13/07-15 20:04 
Alle sekvenserne med SPOILER-TEKST:
Jokeren
var skam gode (som altid) og klart et af spillets højdepunkter. Jeg synes bare, at hovedhistorien sådan overordnet set minder for meget om noget, vi allerede har set før.
Hvis blot man ikke tilgår spillet med for store forventninger, bliver man dog næppe skuffet.
[inspirational quote here]
RaGeRaGeSkrevet 14/07-15 19:27 
Nogen der ved hvornår performance-patchen udkommer til PC udgaven?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Bede-xBede-xSkrevet 14/07-15 19:36 
Det har de ikke sagt noget om, men de sagde at vi skulle væbne os med tålmodighed :(
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/07-15 20:05 
Jeg er også nysgerrig. Det eneste seneste jeg kan finde på det er at Warner Bros har påtaget sig det fulde ansvar og siger undskyld, men ingen deadline eller noget.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/07-15 12:34, rettet 15/07-15 12:36 
Uhf hvor er der mange Riddler Atrophements. Heldigvis går det stærkt når man har deres position på kortet. Jeg mangler kun 40 nu.

Sjovt nok så mangler jeg stadig at fuldføre SPOILER-TEKST:
Azareal, Serial Killer og Firefighters-missionerne.
Jeg har næsten ikke stødt på nogen af de encounters under min gennemspilning af hovedhistorien, samt de andre side-missions. Her synes jeg godt at de kunne hjælpe lidt på vej. Når helikopter-piloterne spotter dem, så smid da lige et waypoint min vej. Jeg når helt sikkert at blive færdig med Riddler før jeg gør de andre. I så fald tror jeg at jeg kigger i en guide, for nu har jeg snart brugt tid nok i Gotham :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 15/07-15 13:18, rettet 15/07-15 14:36 
Darkbeat>
Jeg er også nysgerrig. Det eneste seneste jeg kan finde på det er at Warner Bros har påtaget sig det fulde ansvar og siger undskyld, men ingen deadline eller noget.

Jeg gad stadig godt vide i hvilket omfang, hvis overhovedet, Steam refunds har påvirket Warners indgriben i sagen. Kunne være interessant at se, hvis alle platforme havde et automatiseret refunderingssystem, om fremgangsmåden - vise urealistisk koncept demo fulgt op af bugfyldt nedgraderet dag et udgivelse - for preorder hype ville være den samme eller om man endelig kan få skovlen under AAA firmaerne i en sådan grad, at de bliver bekyrmet for pre-order pengene/negativ launch hype, så de ændrer mønster.

Som Jim Sterling sagde om Aliens: Colonial Marines i den seneste Jimquisition: Let's see you pull this again in a post Steam refund world.

http://youtu.be/eG1q3X3HxeA

Konsolkongen>
Der skete det :D

CE-34878-0

I knew it!
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 15/07-15 13:31 
@KK: Efter Pingvinen installerede Linux på politiets computere, kan Batman ikke længere modtage waypoints fra dem :)
SumezSumezSkrevet 15/07-15 14:07, rettet 15/07-15 14:09 
Konsolkongen>
Sjovt nok så mangler jeg stadig at fuldføre SPOILER-TEKST:
Azareal, Serial Killer og Firefighters-missionerne.
Jeg har næsten ikke stødt på nogen af de encounters under min gennemspilning af hovedhistorien, samt de andre side-missions. Her synes jeg godt at de kunne hjælpe lidt på vej. Når helikopter-piloterne spotter dem, så smid da lige et waypoint min vej. Jeg når helt sikkert at blive færdig med Riddler før jeg gør de andre. I så fald tror jeg at jeg kigger i en guide, for nu har jeg snart brugt tid nok i Gotham :)

SPOILER-TEKST:
Firefly er rimelig nem at støde på, synes jeg. Jeg opdagede ham uden at bruge missions-hjulet da man kunne se røgen på lang afstand. :) Har dog ikke spillet halvdelen af hans missioner da de er baseret på bilen og er supernederen.
Men har endnu ikke fundet andre Azrael encounters end den første, og jeg har også spillet gennem hele hovedhistorien, og efterfølgende fløjet hele kortet rundt flere gange efter hans mærke.
Jeg kan rigtig godt lide at man IKKE har waypoints, det kunne flere spil lære noget af, men til gengæld ville det være rart hvis det var mere realistisk at opdage selv. Idéen er jo at han prøve at kontakte Batman via sine brændende logoer, så hvorfor ikke placere dem et sted hvor de f.eks. kan ses fra toppen af Wayne Tower eller lignende. Og evt. en smule større...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 15/07-15 14:16 
Greaseball>
Uden at havde læst nogle spoilers på nettet eller gennemført spillet endnu. Så har jeg gættet hvem Arkham Knight er. Tror jeg var lidt over 50% i story missions før jeg gættede det. Hånden på hjertet, uden at sige hvem det er(vil se om jeg har ret) hvor langt var I da i regnede det ud eller blev i overrasket/skuffet da det blev afsløret i historien.

Ja, det er nemt at regne ud hvem det er, ud fra udelukkelsesmetoden, SPOILER-TEKST:
men jeg må indrømme at jeg var skeptisk, da Arkham Knight's personlighed slet ikke matcher den Jason Todd jeg kender fra tegneserier og -film.

Jeg har ikke supermeget kendskab til Batman, men uden at spoile for meget fra serierne, er min konklusion at selvom Jason er kendt for sit temperament, og for ikke at have skrupler med at dræbe, og er modstander af Batmans politik på netop det område, ligner det ham ikke at blive en så storstilet badguy som han er i det her spil.
Leder af et skrupelløst militær, der ingen problemer har med at angribe uskyldige og politiet? Samarbejde med Scarecrow? Decideret ønske død over Batman? Sorry, men det virker bare slet ikke som Jason Todd. Han er mere en vigilante på den gale sti. Så jeg var ret skuffet da afslørelsen faldt, at hans handlinger på ingen måde føltes retfærdiggjort.

Spillet gør heller ikke noget for at forklare hvorfor han pludselig er i live igen. Men ok, Arkham City har allerede etableret at Lazarus Pit er en ting i spillets kanon, så de går vel ud fra at man lægger to og to sammen?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/07-15 15:29 
Sumez>
SPOILER-TEKST:
Firefly er rimelig nem at støde på, synes jeg. Jeg opdagede ham uden at bruge missions-hjulet da man kunne se røgen på lang afstand. :) Har dog ikke spillet halvdelen af hans missioner da de er baseret på bilen og er supernederen.


SPOILER-TEKST:
Jeg snakkede ikke Firefly, men Firefighters, som i brandmænd ;). Firefly klarede jeg hurtigt.

SPOILER-TEKST:
Spillet gør heller ikke noget for at forklare hvorfor han pludselig er i live igen. Men ok, Arkham City har allerede etableret at Lazarus Pit er en ting i spillets kanon, så de går vel ud fra at man lægger to og to sammen?


SPOILER-TEKST:
Jeg er ikke sikker på jeg forstår? Jokeren har tydeligvis faket hans død, for at vildlede Batman.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 15/07-15 16:59, rettet 15/07-15 17:00 
SPOILER-TEKST:
Nu følger spillet selvfølgelig ikke den "officielle" canon, men ifølge historien finder Batman selv Jason Todds lig. Søg på "a death in the family" for det berømte billede af den livløse Robin i Batmans arme.
Der er så ingen der siger at det forløb på helt samme måde i spillets univers, bl.a. har de i hvert fald ændret det til at det foregik i Arkham Asylum. Men eftersom billedet af Robin i Batmans arme også optræder i spillet, formodede jeg at de havde beholdt den del.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 15/07-15 20:05 
Konsolkongen>
SPOILER-TEKST:
Jeg snakkede ikke Firefly, men Firefighters, som i brandmænd ;). Firefly klarede jeg hurtigt.


Et godt trick er at gå i detective vision, og prøv at spotte steder hvor grupper af fjender står stille samlet. Det er typisk enten et stronghold eller en brandmand. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/07-15 20:51 
Nogen gange dukker de også op helt random efterhånden som historien skrider frem. Enten dét, eller også havde jeg ikke lagt mærke til at jeg var fløjet forbi dem.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/07-15 06:29 
Her er hvordan den Japanske version lyder
https://youtu.be/KbNeWRRMPUg
Bede-xBede-xSkrevet 16/07-15 09:28, rettet 16/07-15 09:47 
RaGe>
Nogen der ved hvornår performance-patchen udkommer til PC udgaven?

Til efteråret tidligst ifølge en email Kotaku Australia har fået fat i:

Batman: Arkham Knight will not release this season, according to an internal email reportedly circulated at Australian retailer EB Games. In the email acquired by Kotaku Australia, it's indicated that the necessary updates aren't expected to roll out until the Australian spring, or fall in the Northern Hemisphere.
“As previously advised, we have stopped sales of Batman: Arkham Knight PC while Warner and Rocksteady work on addressing performance issues with the game," the email reads.
"The latest information from Warner is that the updates won’t be available until Spring. Due to this we have made the difficult decision to recall all PC stock from stores to return to the vendor until an acceptable solution is released.”
That means we're unlikely to play a properly finished Arkham Knight for at least six weeks, assuming the update rolls out as soon as autumn / spring arrives – which it probably won't.

http://www.pcgamer.com/batman-arkham-knight-wont-be-finished-this-season-according-to-source/

Det tangerer decideret svindel på nuværende tidspunkt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RaGeRaGeSkrevet 16/07-15 12:33 
Det er godt nok uacceptabelt. Så gider jeg ikke smide penge efter WB fremover, hvis PC-folket er dem ligegyldig.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
ProzelProzelSkrevet 16/07-15 13:16 
Jeg havde også en stærk formodning fra start af, hvem Arkham Knight, så jeg blev ikke overrasket synderligt. Allerede fra start når man bliver introduceret for hans karakter, kan man ane det.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/07-15 13:22, rettet 16/07-15 13:24 
Tja, måske hvis man er nok inde i universet :)

SPOILER-TEKST:
Jeg kendte f.eks. ikke nok til det, til at vide hvem Jason Todd var. Men det var åbenlyst at det var en der stod Batman nær. Og jeg havde også gættet at han sikkert var rimelig ung, da hans opførsel ved første møde var direkte barnlig :)

Det kom dog heller ikke som nogen overraskelse for mig, da spillet hen mod slutningen pludselig brugte meget tid på at forklare hvem Jason Todd var, uden at man tidligere havde hørt noget til ham.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ProzelProzelSkrevet 16/07-15 13:27 
Du har absolut ret. Jeg er kæmpe fan og har læst on/off tegneserier samt set de fleste, hvis ikke alle, animerede film.

SPOILER-TEKST:
Jeg lærte Jason Todd gennem filmen "Under The Red Rood", og opførslen er, synes jeg, præcis den same som Arkham Knight. Hysterisk sur og indebrændt på Batman, vil have ham for sig selv etc. :-)
SumezSumezSkrevet 16/07-15 13:55 
@Prozel:
Hvad er så din kommentar til det jeg skriver ovenfor?
Selvom Arkham Knight figurens personlighed minder om
SPOILER-TEKST:
Red Hood, synes jeg at det føles forkert at caste ham som en decideret skurk, der rotter sig sammen med en person som Scarecrow, som han selv burde være interesseret i at få ned med nakken.

(ovenstående er en spoiler til Batman generelt (tegnefilm/serier), ikke til spillet - det samme er prozel's post ovenfor iøvrigt)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 16/07-15 14:21, rettet 16/07-15 14:23 
RaGe>
Det er godt nok uacceptabelt. Så gider jeg ikke smide penge efter WB fremover, hvis PC-folket er dem ligegyldig.

Jeg sidder og tænker, at hvis det passer det med at forhandlerne skal sende de fysiske æsker tilbage, om det så udkommer under en ændret titel (fx Game of the Year versionen/lignende)? Så ville de også meget belejligt få slettet tusindvis af dårlige Steam reviews :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ProzelProzelSkrevet 16/07-15 14:59 
Sumez:

SPOILER-TEKST:
Det kan du egentlig have ret i. Jeg ser ham mere som en anti-helt lidt som Magneto i Marvel (ikke at jeg siger de ens) og det er også mærkeligt, nu vi er ved det, at Jason kommer med en hær. Ved godt han får hæren betalt af andre skurke (mener jeg?), men det er heller ikke noget jeg umiddelbart ville associere med Todd.

Jeg bed mærke i den måde han kommunikerede til/om Batman, og der ringede der allerede en klokke. Jeg er dog helt enig i det du nævner.
SumezSumezSkrevet 16/07-15 15:47 
Mit allerførste gæt det sekund han dukkede op var også på netop ham. :) Outfittet er lidt en give-away også, ligesom naturligvis hans attitude og opførsel. Men jeg kom faktisk væk fra idéen igen ret hurtigt pga. de ting jeg skriver.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 17/07-15 07:42 
Uden spoilers (i tilfælde af at der er noget at spoile), bør jeg så vente til jeg har færdiggjort alle side missions før jeg starter Knightfall?
Eller kan jeg bare gøre det nu, og så igen senere efter 100%?

Og når man starter new game+, husker den så hvilke riddler trophies man har samlet op?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ProzelProzelSkrevet 17/07-15 08:49 
Jeg afsluttede Knightfall i går uden at tage Riddler, og den eneste forskel er slutningen, som er lidt længere. Den nappede jeg på YouTube. Er lidt skuffet over slutningen for at være helt ærlig.

New Game+ gemmer den trophies og gadgets.
BeanoBeanoSkrevet 17/07-15 09:00 
@sumez: Game+ kan du roligt starte, du har stadig muligheden for at spille videre i det første. Riddler progress videreføres, dog ikke markeringer på kortet.
SumezSumezSkrevet 17/07-15 09:26, rettet 17/07-15 09:27 
Så man har New Game+ kørende sideløbende med "det gamle"? Betyder det så også at hvis jeg samler et riddler trophy op i det ene spil, forsvinder det også fra det andet? :)

Er New Game+ også sværere end "New Game", eller er det bare en victory lap med lidt nye easter eggs eller whatever?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 17/07-15 10:09 
Sumez>
Så man har New Game+ kørende sideløbende med "det gamle"? Betyder det så også at hvis jeg samler et riddler trophy op i det ene spil, forsvinder det også fra det andet? :)

Det *tror* jeg men ved det ikke. Jeg antager Riddler progress er delt mellem de to spil, trods alt samme save game.


Sumez>
Er New Game+ også sværere end "New Game", eller er det bare en victory lap med lidt nye easter eggs eller whatever?

Har kun spillet meget lidt i Game+ så det kan jeg ikke sige.
SumezSumezSkrevet 17/07-15 20:53 
Christ!! Tænkte jeg ville få 100% før jeg aktiverede Nightfall... men så skal man have ALLE Riddler trophies?
Det er jo helt absurd >_<
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 17/07-15 21:00 
Du behøver ikke 100% for Knightfall, kun hvis du vil have den fulde/rigtigt slutning.
SumezSumezSkrevet 17/07-15 21:05 
Det er jo det jeg havde tænkt mig :) Det får bare samtlige andre sidemissioner til at virke ret ligegyldige -_-
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 17/07-15 21:08 
Ja der har du en pointe :) Jeg har dog ikke selv regnet med at finde dem alle, så sjovt er det trods alt heller ikke imo.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/07-15 21:28 
Jeg tror det tog mig en 4-6 timer at finde dem alle :/

Harley Quinn og Scarecrow DLC'erne er godt nok elendige. Jeg ville i hvert fald vente og se tiden an, før man køber noget af det andet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 17/07-15 22:01 
Jeg har heldigvis holdt snitterne fra det :P
SumezSumezSkrevet 17/07-15 22:48 
Kunne ikke lade være med at gå efter riddler trophies alligevel... nogle af dem er underholdende nok. Men man kan ikke undgå at føle at man spilder tiden :P Er kun nået lidt over en tredjedel af vejen, så det kommer vist også til at tage mindst 6 timer....
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/07-15 23:17, rettet 17/07-15 23:18 
Ja der var lige en 2-3 stykker der var ret sjovt udtænkt :)

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal synes om de der scanne-riddles. På en måde er de blandt de mest spændende da de kræver udforskning af omgivelserne og kendskab til universet. Men omvendt er spillets verden så enorm at det hurtigt bliver trættende og svært at finde. Nogle gange fatter spillet heller ikke at registrere at man scanner den rigtige ting, og så leder man i stedet videre et andet sted, og får spildt en masse tid.

Det fungerede langt bedre i Arkham Asylum, da det var meget mindre omgivelser, og de som regel var ret indlysende.

De unlocker dog nogle korte, ret velskrevne og til tider meget dystre historier i Arkham Knight. Jeg synes i sær dem med
SPOILER-TEKST:
Professor Pyg og Jokeren, der lemlæstede børn
var ret sindssyge :O Et tydeligt tegn på at jeg ikke kender Batman bedre end den klassiske 90'er tegnefilm-serie og de fremragende Tim Burton-film (de nye Nolan-film er ret middelmådige).
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 18/07-15 21:43, rettet 18/07-15 21:44 
Der kommer en "vente/mellem-patch" til PC versionen i august:

Rocksteady will release a patch in August which they say will address many of the issues highlighted in the 27 June update. Included on that list:

Support for frame rates above 30FPS in the graphics settings menu
Fix for low resolution texture bug
Improve overall performance and framerate hitches
Add more options to the graphics settings menu
Improvements to hard drive streaming and hitches
Address full screen rendering bug on gaming laptops
Improvements to system memory and VRAM usage
NVIDIA SLI bug fixes
Enabling AMD Crossfire
NVIDIA and AMD updated drivers
This is described as an “interim patch” and no exact August release date has been mentioned yet but at least there’s finally some more movement on this and we’ll let you know when there’s an actual date.

http://www.pcinvasion.com/batman-arkham-knight-pc-patch-planned-for-august
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
3of193of19Skrevet 19/07-15 21:53 
Hvordan starter jeg den der Scarecrow Nightmare addon? Den står som "installed" ligesom mit Harley Quin pre-quel, men dukker ikke op i Episodes menuen?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/07-15 23:15 
Du skal gøre det fra AR Challenges-menuen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 19/07-15 23:20 
ah ok tak
SumezSumezSkrevet 20/07-15 15:06, rettet 20/07-15 15:07 
Var alligevel afhængig nok af spillet til at jeg gik i sving med alle riddler trophies... Må sige jeg er vildt imponeret hvis nogen har kunnet samle dem på 4-6 timer. For mig har det taget en stor del af min lørdag og søndag. Mangler nu kun ét enkelt breakable object i Arkham Knight HQ, men synes jeg har kigget overalt, og kan heller ikke længere finde nogen riddler informants på Founders Island der kan hjælpe mig med det, Overvejer at "bryde sammen" og konsultere en guide.
Har iøvrigt været ude for flere gange før at "løbe tør" for informants, hvor det hjælper at slutte spillet og starte det på ny.


Prøvede også lidt af New Game + - spillede frem til Miagani Island bliver åbnet, men har ikke rigtig oplevet nogen ændringer i spillet, udover lige introen med jokeren, og så er der lidt ekstra udfordring i håndgemæng-kampene, da man ikke længere får visual cues til counter-attacks og lignende. Ved ikke om der er andre ændringer, men det føles som om fjender også er blevet en anelse bedre til at opdage mig i stealth-scenerne?

Er det værd at spille videre i NG+? Uden at spoile, sker der så noget som helst nyt udover det i introen?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/07-15 15:34 
Det kan også være at jeg totalt fejlbedømmer timerne jeg har brugt på at finde alle trophies, for det var jo så sjovt at tiden bare fløj afsted... :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 21/07-15 08:24 
+1 @konsolkoglen
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 21/07-15 08:49, rettet 21/07-15 08:49 
Jeg følte satme også at jeg spildte min tid i bedste open world stil, men spillet føles alligevel så godt at spille, at jeg aldrig blev irriteret over det. Arkham Knight, og serien som helhed er virkelig et godt eksempel på velpoleret AAA gameplay som det allerhelst bør være. Det har de klassiske elementer af spillet der styrer din figur for at få dig til at se sejere ud end du er, hjælpsomme kameravinkler og konstante tutorials, men alligevel når det aldrig et punkt hvor jeg føler at jeg ikke selv har styringen.
Undtagelsen er lige alle de steder i hovedhistorien hvor spillet for lyst til at demonstrere en eller anden gadget, og tvinger dig til at gøre præcis det de har udtænkt for dig, i bedste "Fi" stil. Det virker lidt som om spillet har givet dig FOR mange gadgets er er nødt til hele tiden at minde dig om at en specifik gadget eksisterer for at sikre at du kommer helskindet gennem historien. Værst er det når man tror man er snedig og har udregnet et puzzle, og spillet ikke giver dig lov til at gøre det på din måde, fordi du skal bruge en anden gadget selvom det logisk ikke giver mening at den anden ikke virker.
Til gengæld føles det supergodt når man får mulighed for selv at lege med de forskellige gadgets som man har lyst, især i freeform kampsystemet der stadig føles ligeså smukt og yndefuldt som altid.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
234 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig