X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Batman: Arkham Knight


Svar
BeanoBeanoSkrevet 04/03-14 17:29, rettet 04/03-14 17:44 
Det næste Batman spil fra Rocksteady Studios til udgivelse i 2014 på PS4, XBO og PC.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=wsf78BS9VE0

Info hos Eurogamer:
Se hele indlægget
234 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/07-15 12:52 
Jeg har som sagt også kun prøvet det meget kort, men har været hos GCPD. Jeg vil bestemt ikke udelukke at jeg bliver glad for bilen senere hen. Det håber jeg i hvert fald :)

4 timer for at restore min backup. Det var trods alt en glædelig overraskelse :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
LarsGLLarsGLSkrevet 01/07-15 13:04 
I den seneste Giant Bombcast anbefaler de, at man som det første går ind og ændrer styringen af bilen. Så det kan lade sig gøre.

Jeg får det i løbet af ugen og glæder mig!
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/07-15 13:14 
Fedt hvis det kan lade sig gøre :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/07-15 13:44 
Jeg fik det ind af døren til PS4 igår. Ville også gerne lige spille den bedste version af spillet og nu var det jo på tilbud hos Stereo Studio, så...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/07-15 16:45 
Rigtige, faktuelle fejl i PC versionen

http://www.somethingawful.com/video-game-article/batman-knight-port/
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/07-15 16:55 
Man skal slå Battle Mode Toggle til hvis man ønsker andre (bedre) controls på batmobilen. Godt nok heller ikke særlig intuitivt... :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
ProzelProzelSkrevet 02/07-15 07:26 
Nej prøvede også at rode med det I går, før jeg opdagede at det skulle "slås" til I options. Det er sku lidt mærkeligt :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/07-15 08:45 
Men det hjælper sindssygt meget. Det er stadig floaty, men jeg har ikke de store problemer med bil-delen længere :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ProzelProzelSkrevet 02/07-15 09:43 
Jeg synes batmobilen er fantastisk sjov at køre i, og tilføjer god pacing og variation som serien har manglet. Jeg er i hvert fald rigtig godt underholdt!
SumezSumezSkrevet 06/07-15 12:54 
Én ting er at bilen er irriterende - jeg synes ikke styringen er forfærdelig, det hjælper at sætte bremsen på L2 som KK foreslår, og jeg har intet problem med at den bevæger sig ekstremt urealistisk - men den er virkelig et pragteksemplar på elendigt implementeret opbrud af gameplay som vehicle-segmenter i spil næsten altid ender med at være... men er jeg den eneste som øjeblikkeligt blev frastødt af den måde man styrer Batman når han bevæger sig rundt i byen, indendørs eller udendørs?
Han føles slet ikke som en mobil spilfigur, men som en gigantisk tank der bogstaveligt talt fylder halvdelen af skærmen! Det er virkelig svært at danne sig et indtryk af omgivelserne når man ikke er i slåskamp, og han føles virkelig tung og besværlig når han skal navigeres nogen steder hen.

Så slemt mindes jeg da slet ikke det var i de to forrige spil? Forstår ikke at de er gået i den retning.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/07-15 13:00 
Jeg har ikke rigtig bemærket nogen forskel i styringen i forhold til de tidligere spil :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 06/07-15 13:35, rettet 06/07-15 13:40 
Sumez>
men den er virkelig et pragteksemplar på elendigt implementeret opbrud af gameplay som vehicle-segmenter i spil næsten altid ender med at være...

Ja, det store problem er ikke styringen (selv om den er floaty), så meget som hvor meget den fylder og passer ind i spillet. Ved siden af opbrudsfølelsen giver det dem et yderligere incitament til at gå i open world-design retningen, med masser af fyld opgaver af den slags der findes i næsten alle spil i genren. Dermed tages der desværre endnu et skridt væk fra Asylums fint kontrollerede struktur.

Sumez>men er jeg den eneste som øjeblikkeligt blev frastødt af den måde man styrer Batman når han bevæger sig rundt i byen, indendørs eller udendørs? Han føles slet ikke som en mobil spilfigur, men som en gigantisk tank der bogstaveligt talt fylder halvdelen af skærmen!

Han føles faktisk tungere i de gamle spil eller i hvert fald City, som jeg lige prøvede kort mens jeg ventede på Knight. Kameraet har også altid været tæt på figuren, så længe man opretholder gå hastighed, hvilket forstærker "tank" følelsen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 06/07-15 17:13, rettet 06/07-15 18:24 
Kameraet er også kun så tæt på når man står stille - kravler eller løber man feks. er kameraet mere på afstand. Camera-assist kan desuden slå fra hvis man vil ønsker mere kontrol selv, ændrer dog ikke på afstanden.
Bede-xBede-xSkrevet 08/07-15 15:18 
Batgirl trailer: https://www.youtube.com/watch?v=YStfyOSn1bE
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/07-15 16:01 
Håber det er lidt længere end de ting de har ude indtil videre. Selvfølgelig skal man ikke forvente sig meget af pre-order DLC, men det dér Red Hood DLC og det dér Harley Quinn DLC varer kun 10 minutter stykket.

Her er et fuldt playthrough af Red Hood tingen. Det ser ok ud! Han har pistoler og halløj!
https://www.youtube.com/watch?v=pxNKe6h85vY

Jeg ville ønske at der var en 1 vs 100 arena ligesom i Origins, så man kunne combo'e helt ud med de forskellige characters i spillet.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/07-15 18:24 
Hvor er det bare nederen med seks måneders tilbageholdt content :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/07-15 17:35, rettet 09/07-15 17:37 
ORE GA!
BATMAN DA!


https://www.youtube.com/watch?v=4SzdsSWeFW0
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/07-15 00:08, rettet 10/07-15 00:09 
Med fare for at lyde alt for negativ: Er der seriøst ikke andet end openworld i det her spil? Jeg er 38% igennem story delen nu, og der har ikke været skyggen af det leveldesign jeg holdt af fra Arkham Asylum, og som så var brudt op i mindre dele, i bygninger rundt i byen i City og Origins.
Indtil videre har det føltes mere som et Assassins Creed, sat i Batman Universet. Det kan da vel ikke være rigtigt?
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/07-15 01:41 
Der kommer et par indendørs områder, men det er slet ikke så strømlinet som Asylum desværre.
nerosnerosSkrevet 10/07-15 07:45 
Konsolkongen>
Indtil videre har det føltes mere som et Assassins Creed, sat i Batman Universet. Det kan da vel ikke være rigtigt?

Det lyder ikke helt for godt..Der må da være noget leveldesign i det spil.
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 10/07-15 09:15, rettet 10/07-15 09:25 
Konsolkongen>
Med fare for at lyde alt for negativ: Er der seriøst ikke andet end openworld i det her spil? Jeg er 38% igennem story delen nu, og der har ikke været skyggen af det leveldesign jeg holdt af fra Arkham Asylum, og som så var brudt op i mindre dele, i bygninger rundt i byen i City og Origins.
Indtil videre har det føltes mere som et Assassins Creed, sat i Batman Universet. Det kan da vel ikke være rigtigt?

Jeg er ikke så langt i det endnu, men som jeg skriver et par indlæg højere oppe, har jeg fuldstændig samme indtryk. Det er selvfølgelig bedre end Assassin's Creed pga. overlegen mekanik og ikke mindst, fordi der ikke kommer 2-4 udgivelser i Batman serien om året. Det sagt er det ærgeligt at se serien forsætte i retningen af mere generisk open world design, som i forvejen påvirkede City negativt, og man kan kun krydse fingre for at det er Rocksteadys sidste Batman spil. Heldigvis virker det ikke institutionaliseret på samme måde som Ubisoft Game, så forhåbentlig kan Warner se sig tilfredse med at overlade serien til deres Montreal studie, hvis/når de er færdige med deres rygtede Superman/Suicide Squad spil, så Rocksteady kan komme videre.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 10/07-15 09:25, rettet 10/07-15 09:26 
neros>
Det lyder ikke helt for godt..Der må da være noget leveldesign i det spil.

Det er der naturligvis også - blot spredt ud anderledes (bilen spiller en stor rolle f.eks.) og ikke aflukkede indendørs områder som i AA.
SumezSumezSkrevet 10/07-15 09:58 
Jeg synes KK rammer hovedet på sømmet. Det er nok et af de spil hvor jeg burde have læst anmeldelserne før jeg købte det. Arkham City var på grænsen, men havde i det mindste level design.
Knight har indtil videre absolut intet level design af hvad jeg har set, det har bare set design og en masse ikoner der popper op over det hele hele tiden. :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 10/07-15 10:03 
Hvor langt er du?
SumezSumezSkrevet 10/07-15 10:20 
Ikke særlig langt, det var et førstehåndsindtryk. Jeg hæftede mig bare ved at KK bekræfter det indtryk for mig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 10/07-15 10:23 
Bare vi har det på plads.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/07-15 10:26, rettet 10/07-15 10:26 
Sumez>
Jeg synes KK rammer hovedet på sømmet. Det er nok et af de spil hvor jeg burde have læst anmeldelserne før jeg købte det. Arkham City var på grænsen, men havde i det mindste level design.
Knight har indtil videre absolut intet level design af hvad jeg har set, det har bare set design og en masse ikoner der popper op over det hele hele tiden. :\

Ja, og det er sgu ærgerligt for der er stadig virkelig mange kvaliteter ved spillet. Jeg synes historien holder et rimelig højt niveau, som serien plejer, og jeg synes det er spændene at spekulere i hvem Arkham Knight er. Selvom det måske ender med at blive en af de mere obskure Batman-figurer, som jeg sikkert aldrig har hørt om alligevel :)

Jeg synes det virker som om de er gået all in på at stoppe så meget ligegyldigt fyld ind på et enormt openworld map, for det er dét de unge vil have. Openworld-delen i City var et step nedad i forhold til Asylum. Men i det mindste havde de forstået at bibeholde nogle mindre "baner" i mange af byens bygninger.

Det tyder meget på at de er gået helt væk fra det gode solide design, og det er fandeme ærgerligt! :(

Spoler fra 38% inde i hovedhistorien:
SPOILER-TEKST:
Man skal lige heromkring skygge en bil der kører til Pingvinens skjulested. Herefter skal man kæmpe mod en stak fjender før man kan få adgang (stadig openworld). Når man er kommet ind i bygningen tager man en ventilator-skakt, der fører ned bag pingvinen. Man hopper op og griber fat i ham, alt imens der er lidt quicktime events der udelukkende består i at trykke trekant. Pingvinen går sin vej, der kommer mange fjender, Nightwing kommer forbi. Slut og man er ude i openworld igen.
Jeg ved godt at der sikkert er mere med Pingvinen, men hvor var alt det fede Metroidvania, hvor man skulle udnytte sine gadgets til at komme igennem et område, før man kom til bossen?

Jeg synes stadig at spillet er sjovt at spille, men der skal dælme også ske nogle vilde ting for at det ikke skal ende med at rangere som seriens dårligste :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 10/07-15 10:26 
Jeg har absolut ingen grund til at være negativ overfor spillet :) Men pt. har jeg svært ved at tage mig sammen til at spille videre, da intet i det virker særlig dragende. Forhåbentlig er de fleste bilsektioner fremover valgfri.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 10/07-15 10:39 
@KK: Enig i at det metroidvainia-agtige generelt er ude af spillet - desværre. Man har flere af de oprindelige gadgets fra starten. Det er stadig en smule af det men primært til Riddler-puzzles.

Der er mindre "levels" i byen ifm. nogle Most Wanted missioner, men syntes sværhedsgraden er for lav til man egentligt bliver motiveret til at bruge list og bare kan brute-force sig igennem. Det er ærgerligt.

@Sumez: Vil ikke helt smadre din gejst, men påtvungne tank-battles bliver kun værre senere... :O
Bede-xBede-xSkrevet 10/07-15 13:00, rettet 10/07-15 13:00 
Sumez>
Men pt. har jeg svært ved at tage mig sammen til at spille videre, da intet i det virker særlig dragende.

Selv om jeg absolut vedkender at det virker som et godt spil, har jeg også svært ved at forsætte. At høre at det længere inde i spillet velbliver med at følge skematisk open world design, får bestemt ikke lysten til at stige.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
3of193of19Skrevet 10/07-15 13:02 
Historien synes jeg er ganske god (er ca 85% igennem main story, regner med at gøre det færdigt når jeg kommer hjem fra arbejde).
Men jo, spillet var bedre i Asylum med den mere koncentrerede metroidvania spillestil.

Game Maker's Toolkit: AK and the Courge of Scale
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/07-15 13:07 
Jeg gennemfører det helt sikkert også. Men jeg har min tvivl ved om jeg gider finde alle Riddler Trophies. Noget jeg ellers synes var ganske sjovt i de andre spil. Men her er bare så f..king mange af dem, og man skal ovenikøbet også lede efter hans håndlangere, for at få information om de områder man mangler. Det skulle man selvfølgelig også i Origins, men der var byen heller ikke så stor.

Jeg forstår i øvrigt slet ikke det hate der var på Origins. Det var ret godt synes jeg, og næppe mere buggy end Arkham Knight :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/07-15 13:10 
Der er retarderet mange Riddler trophies. Efter jeg havde gennemført spillet og taget de andre Most Wanted ting, tog det mig 10 timer ekstra at finde de sidste.

Batmobilen er ikke det store problem ved det spil... Det er de fucking Riddler trophies.

Batmobilen syntes jeg faktisk er fin nok, den er bare ikke så god som resten af spillet. På mange måder er Batmobilen Arkham Knight's "Arkham Origins", hvis det giver mening.
BeanoBeanoSkrevet 10/07-15 13:16 
Konsolkongen>
Jeg forstår i øvrigt slet ikke det hate der var på Origins. Det var ret godt synes jeg, og næppe mere buggy end Arkham Knight :)

Huh? Jeg er ikke rendt i en eneste fejl i AK under min gennemførelse (ca 20-25 timer). Har muligvis været meget heldig, men har ikke hørt om at det er fejlbehæftet fra andre.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/07-15 13:38 
Haha hvor vildt. Jeg har oplevet de mest balrede fejl i det spil. Ikke noget gamebreaking, primært visuelle. Jeg kan lige se senere om jeg stadig har optagelse fra den ene firefighter-mission hvor jeg blev fanget i luften ved kanten af et hustag og alt var vanskeligt for Batman :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 10/07-15 13:59 
Jeg var ca. 20-30 minutter inde i spillet før mit kamera fik parkinsons :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 10/07-15 14:16 
Det er bare jeres negative aura der påvirker elektronikken... :D
3of193of19Skrevet 10/07-15 18:33 
Mit spil crashede så gevaldigt at jeg måtte trække stillet ud på min PS4. Derefter havde jeg så enorme loading problemer, som om spillet loadede fra disc og ikke fra HDD (cutscenes blev hængende og røg ud af sync). Slettede installationen og genindlæste, så virkede det igen
Bede-xBede-xSkrevet 10/07-15 18:59 
Jeg har også haft et crash på PS4, men det sker i alle spil (den sædvanlige error code) og sammenlignet med PC versionen, føles PS4 udgaven fejlfri :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/07-15 19:18 
Det er godt nok længe siden jeg har oplevet de crashes på min PS4. Det skete en del i starten, men der har ikke været noget siden :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 10/07-15 19:27, rettet 10/07-15 19:29 
Kan jeg overtale dig til kigge i system/fejlhistorik, hvornår du sidst havde dem? Alle jeg snakker med på PSN (ikke så mange :)) har dem endnu.

EDIT: Evt svar i en anden tråd :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/07-15 21:34 
Den liste er vidst blevet slettet i sidste uge da jeg udskiftere harddisken. Beklager :(

Men det er nok mindst 3-4 måneder siden jeg sidst oplevede den.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 10/07-15 21:49 
Jeg checkede min log og der var ingen systemfejl siden nov. sidste år (ifm. en buggy FW). En masse ukritiske notificeringer vedr. netværk, sign-in, etc.
Hvis man får de uforklarlige systemfejl, vil jeg anbefale en DB rebuild via safe-mode, evt. geninstallation af FW.
Bede-xBede-xSkrevet 10/07-15 22:33 
Det vil jeg prøve, så må vi se om det hjælper. Tak begge to.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/07-15 22:43 
Jeg skal også nok huske på det og lade dig vide når og hvis jeg oplever fejlen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/07-15 23:07, rettet 10/07-15 23:07 
Der skete det :D

CE-34878-0
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 10/07-15 23:21, rettet 10/07-15 23:23 
Damn, jeg fik satme lidt af et chok da jeg lige pludselig rendte på SPOILER-TEKST:
Man-bat
. Hatten af for den mission. :)

Og rart at der alligevel er flere missioner der ikke bare handler om at finde mission marker, trykke på en knap, og se noget historie, men som kræver at man selv tænker bare lidt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/07-15 23:38 
Haha samme her. Sad bare og hyggede det ene øjeblik og havde nær ødelagt mine bukser det næste :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/07-15 00:05 
Yes, samme hér! :D
Noget jeg ikke havde lagt mærke til i min gennemspilning af PC versionen (nok pga dårlig spil streaming og sådan) var hvordan SPOILER-TEKST:
Batman gradvist begynder at se flere og flere syner i baggrunden efterhånden som effekterne bliver kraftigere http://imgur.com/a/a7Zsg
<---Mini spoiler billeder

Fed effekt! Minder mig meget om Spec-Ops: The Line
BeanoBeanoSkrevet 11/07-15 00:13 
Har du prøvet at starte et NG+ efter gennemførelse?

Der er også en overraskelse :)
234 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig