X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Batman: Arkham Knight


Svar
BeanoBeanoSkrevet 04/03-14 17:29, rettet 04/03-14 17:44 
Det næste Batman spil fra Rocksteady Studios til udgivelse i 2014 på PS4, XBO og PC.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=wsf78BS9VE0

Info hos Eurogamer:
Se hele indlægget
234 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 20/06-15 14:12 
Er det tilfældet da?
SumezSumezSkrevet 20/06-15 14:24, rettet 20/06-15 14:24 
Det var meget tæt på i Arkham City, så ville ikke undre mig hvis Knight går længere i den retning. Ligesom Darkbeat kan jeg meget bedre lide det mere "nærværende" og gennemførte level design fra Asylum, som er lavet til at blive brugt og udforsket, og ikke bare ninjaet henover med grappling hooks, parkour og smarte biler.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 20/06-15 14:28, rettet 20/06-15 14:29 
Syntes ikke det var noget problem i AC - overhovedet - så hvis de bare ikke går amok i AK, er det helt fint for mig. AC var fedt ;)
SumezSumezSkrevet 20/06-15 14:38 
Det var ikke et stort problem i AC, men stadig en smule kedeligere. Jeg kunne godt have brugt mere fokus på spillets "dungeons", og mindre på dets overworld.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PapandPapandSkrevet 23/06-15 12:17, rettet 23/06-15 12:20 
PC brugerne er eksploderet i vrede over endnu en elendig port fra konsollerne. 30FPS, ustabilt og massevis af FPS drops der nærmest gør det uspilleligt.

Nu må det da snart være helt slut med preorders og day 1 salg.

Edit: Brugernes dom på Steam er voldsomme. For øjeblikket er kun 34% reviews positive, det er normalt kun det værste skrald der rammer så lavt. Valve har nok travlt i refund afdelingen. :D

Batman: Arkham Knight's PC port appears to be a disaster
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
XiwanaXiwanaSkrevet 23/06-15 12:39 
Jim Sterling er vist heller ikke imponeret over pcversionen:
https://www.youtube.com/watch?v=Z1ehMb8ItKs
[inspirational quote here]
Bede-xBede-xSkrevet 23/06-15 13:29, rettet 23/06-15 13:39 
Jeg har testet det kort, for at se hvor slemt det er og det har tydelige frame pacing problemer. Er nok låst til lige over eller under 30 fps. Ved siden af det er der stutters af den kraftige slags, når man kører i batmobilen. Absurd nok er det ret let at ramme over 100 fps i spillets eget benchmarking tool og det er også ret nemt at fjerne/hæve fps cappen, men det hjælper ikke meget, når man ikke kan slippe for stutters. Ved siden af det er der grove, typiske UE3, texture loading problemer.

Det bliver vel patchet om en uge eller to med et stort fuck you til dem der betalte de 200kr et AAA spil koster på dag et :(
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PapandPapandSkrevet 23/06-15 13:35 
Her kan det så betale sig at smide det dobbelte og købte direkte på Steam i stedet for billigere alternativer. Så kan man i det mindste returnere skidtet igen.

Jeg bliver mere og mere glad for deres refund politik, som nu i ca. 10 tilfælde har fungeret uden problemer hos mig.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
Bede-xBede-xSkrevet 23/06-15 13:37 
Du har ret. Det er måden at gøre det på. Købe hos Steam, refund under alle omstændigheder og så købe et andet sted, hvis skidtet fungerer.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PapandPapandSkrevet 23/06-15 14:00 
Mjaa, den definerer de nu nok som "abuse", så det bliver ikke ved at gå.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
Bede-xBede-xSkrevet 23/06-15 14:10 
Alternativt må man vente 2-4 uger på de første 3-4 patches..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/06-15 14:57 
Jeg var bange for at det kun var min version der skabte sig.
Anyway, jeg kom uden om noget af det ved at slå Nvida Gamewerks tingene fra.
BeanoBeanoSkrevet 24/06-15 10:29 
"Batman: Arkham Knight on PS4 is a technical tour de force"

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-batman-arkham-knight-on-ps4-is-a-technical-tour-de-force
Bede-xBede-xSkrevet 24/06-15 11:43 
PS4 version hermed bestilt :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 24/06-15 17:08 
Lige fået xboxone versionen hjem. Nom det flot! Glæder mig til rigtig at komme igang.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/06-15 18:08, rettet 24/06-15 18:20 
Jeg slås stadig med PC versionen. Sådan er det altid... Jeg kunne sagtens have købt PS4 versionen istedet, men endte i sidste uge med at indlægge mig til at købe PC versionen "da den sikkert kørte bedst med mit nyt grafikkort". Bare typisk at man ender med at spille på den forkerte hest. En smartere mand havde nok ventet til spillet kom ud med at købe det, men nogen gange er man bare så hype på det at man ikke kan vente.

Anyway, her er en guide til hvordan man kan prøve at vride armen om på spillet for at få det til at kører lidt bedre.

http://steamcommunity.com/app/208650/discussions/0/594821545178755667/

Når det ikke kører som et mareridt, så er det et helt fantastisk spil. Jeg syntes slet ikke at Batmobilen er så træls som nogen anmeldere har nævnt det, selvom jeg godt kunne tænke mig at der har været lidt flere team-up battles for de er fede!
Bede-xBede-xSkrevet 24/06-15 21:53, rettet 25/06-15 02:31 
Papand>
Her kan det så betale sig at smide det dobbelte og købte direkte på Steam i stedet for billigere alternativer. Så kan man i det mindste returnere skidtet igen.

Jeg bliver mere og mere glad for deres refund politik, som nu i ca. 10 tilfælde har fungeret uden problemer hos mig.

Jeg kan se, at der er flere på Gaf som loves refunds fra Greenmangaming, hvis spillet ikke virker efter at være blevet patchet:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1069529

GMG har haft det til £19 flere gange over de forgangne måneder, så der er nok en del der er faldet i fælden hos dem. Er dog i tvivl om de reelt har mulighed for at fjerne ens spil fra biblioteket efter refundering..

EDIT: Officiel udtalelse fra GMG:
Warner Bros. are currently working on a patch which we are hoping will be released soon. We want you to enjoy your game, but if after the fix has been released, you still cannot play your game, we will process refund requests for the game.

http://blog.playfire.com/2015/06/batman-arkham-knight-pc-guidelines.html
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 25/06-15 02:39, rettet 25/06-15 02:51 
Et par eksempler på hvor ringe performance kan være på PC udgaven af AK (skulle være værre med AMD kort og uden SSD, bedre uden Gameworks):

Gå til 6 min: https://www.youtube.com/watch?v=GKy2BEHKeyE

Klip fra starten fra Rockpapershotgun: https://www.youtube.com/watch?v=37KpOYVrLZM

Hvordan kan de udsende sådan noget?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 25/06-15 03:08, rettet 25/06-15 03:13 
Warner Bros har nu stoppet salget af PC versionen:

Dear Batman: Arkham Knight PC owners,

We want to apologize to those of you who are experiencing performance issues with Batman: Arkham Knight on PC. We take these issues very seriously and have therefore decided to suspend future game sales of the PC version while we work to address these issues to satisfy our quality standards. We greatly value our customers and know that while there are a significant amount of players who are enjoying the game on PC, we want to do whatever we can to make the experience better for PC players overall.

Thank you to those players who have already given valuable feedback. We are continuously monitoring all threads posted in the Official Batman: Arkham Knight Community and Steam forums, as well as any issues logged with our Customer Support (support.wbgames.com). If you purchased your copy of the game and are not satisfied with your experience, then we ask for your patience while these issues are resolved. If desired, you can request a refund at help.steampowered.com (Steam refund policies can be found here: http://store.steampowered.com/steam_refunds) or the retail location where you purchased the game.

The Batman: Arkham fans have continually supported the franchise to its current height of success, and we want to thank you for your patience as we work to deliver an updated version of Batman: Arkham Knight on PC so you can all enjoy the final chapter of the Batman: Arkham series as it was meant to be played.

https://community.wbgames.com/t5/Support-for-PC/June-24-Update-on-PC-Version-of-Arkham-Knight/m-p/575332#U575332
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/06-15 03:27 
Uha. Når de slår så hårdt bak i det kunne man være fristet til at tro at de ikke tror på deres evne til at redde PC versionen i den nærmeste fremtid... Eller overhovedet
OdinOdinSkrevet 25/06-15 08:02, rettet 25/06-15 09:10 
Selvfølgelig får de styr på det. Jeg er bare benovet over at se en udgiver opføre sig så respektabelt. Vi er normalt vant til en cyklus der består af lang tids ignorering af problemerne og sletning af kritiske indlæg, efterfulgt af arrogante udalelser fra deres PR-afdeling, meningsløse performanceforbedringstutorials fra deres community managers ("luk alle andre programmer", "stop din antivirussoftware", etc.), totalnægtelse af refundering og til sidst udsendelse af vouchers til et begrænset udvalg af spil i deres portefølje (typisk halvgamle titler som ingen gider have) som et plaster på såret til de berørte, akkompagneret af udgiverens totale uforståenhed over, at denne fine gæstus ikke lukker munden på dissidenterne efter tre måneders tovtrækkeri.

WB Games gør her for en gangs skyld det rigtige. Tak for det.
ProzelProzelSkrevet 25/06-15 08:38 
Jeg tror mest de gør det rigtige som følge af, at man min nu kan anmode om refunds fra Steam, og det har vist sig at have sin effekt hos udgiverne.
BeanoBeanoSkrevet 25/06-15 09:04 
Jeg nåede kun at spille det ca. 1 1/2 time i går, men hold da op det er imponerende lavet og performer fantastisk - og spiller virkeligt godt indtil videre :)

Det skal nævnes jeg først havde problemer pga. spillets egen data installationen gik i ged i første forsøg (pga. for lidt HDD plads tror jeg) hvilket fik spillet til at køre helt af røven til. Så jeg slettede spillet, frigav mere HDD plads og geninstallerede det fra bunden. Så kørte det heldigvis perfekt :)
millenniummillenniumSkrevet 25/06-15 09:07 
Nu varmer jeg vidst op til et PS4 indkøb.... :)
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 25/06-15 10:51 
Beano, er data installation påkrævet eller valgfrit?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 25/06-15 10:52, rettet 25/06-15 10:53 
Alle PS4 og XB1 spil skal installeres... så ikke valgfrit :)
SumezSumezSkrevet 25/06-15 10:55 
Jeg er da rimelig sikker på at jeg bootede alle de PS4 spil jeg har op direkte fra disc (med mulig undtagelse af Shadow of Mordor)
Til gengæld har de fleste haft en ret så voldsom patch, som også er standarden efterhånden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 25/06-15 10:56, rettet 25/06-15 11:00 
Det er fordi en lille del af spillet ofte installeres først og resten i baggrunden mens man spiller. Alle spil installeres helt på HDD i en eller anden form.
BeanoBeanoSkrevet 25/06-15 11:05, rettet 25/06-15 11:10 
Jeg er faktisk ikke sikker på at det er spillet egen implementering af installation - det er en system feature på PS4 og der vises blot en status inde i spillet. Man kan bare ikke få lov at starte med at spille før alle data er færdig-installeret, muligvis fordi det er open-world eller det er pga. HDD performance.
SumezSumezSkrevet 25/06-15 11:52 
Beano>
Det er fordi en lille del af spillet ofte installeres først og resten i baggrunden mens man spiller. Alle spil installeres helt på HDD i en eller anden form.

Nåja, men en installation der kan køre mens man spiller, og ikke forhindrer mig i at starte spillet, betragter jeg ikke som "påkrævet". Godt nok er den selvsagt heller ikke ligefrem valgfri, men alligevel... For mig er det det faktum at spillet kræver at man venter på en masse langsommelige processer inden man får lov til overhovedet at spille, der trækker ned. Derudover er der selvfølgelig også harddiskpladsen, men uanset hvad jeg gør, løber jeg nok tør for den længe inden årets udgang, sådan som PS4-spil ingen kvaler har med at æde løs af den.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 25/06-15 12:08 
Ja, det har du nok ret i mht. påkrævet :) Typisk open-world spil (f.eks. GTA) jeg kan huske længere ventetider og de fleste titler kan man spille 1-2 min. efter disken er sat i maskinen - med mindre man vil/skal vente på download af update :P
SumezSumezSkrevet 25/06-15 21:28 
Batman: Arkham Knight
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/06-15 23:55 
Jeg har spillet det igennem og har brugt 30 timers tid på det med 96% completion.

Catwoman er med
Batman: Arkham Knight

Harley Quinn er også med
Batman: Arkham Knight

Så 9/10 herfra!
WehnerWehnerSkrevet 26/06-15 01:19 
Det ligner et godt spil.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 26/06-15 08:28 
På PS4 kan man ryste controlleren.
enfenenfenSkrevet 26/06-15 18:44 
fedt
What is the Matrix?
BlumarinaBlumarinaSkrevet 26/06-15 19:21 
Fint spil. Kun 300kr i Stereo Studio, men kun fredag og lørdag.

Link...
3of193of19Skrevet 26/06-15 20:41 
Prøver lige at bestille det og to blurays (gode tilbud!) men damn, deres side bliver godt nok nakket pga udsalget, det går virkelig sløvt.
GreaseballGreaseballSkrevet 26/06-15 23:21 
Beano>
På PS4 kan man ryste controlleren.

Heh! Kan man så råbe "TAKE IT OFF!" hvis man har en kinect sat til XboxOne? :p
BeanoBeanoSkrevet 26/06-15 23:49 
Har garanteret samme effekt som på PS4... men man kan jo prøve :D
SumezSumezSkrevet 27/06-15 01:09 
Om ikke andet kan man sidde og være rigtig tilfreds med sig selv efterfølgende :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/06-15 15:33 
Fandt nogen journal entries for Calendar Man i spillet, som er ret sjove/tragiske.

http://imgur.com/a/mmTTH
BeanoBeanoSkrevet 01/07-15 10:37, rettet 01/07-15 11:15 
Så blev det gennemført (mangler dog en del side-stuff). Levede helt op til forventningerne og de første to spil. Batmobilen er en lækker tilføjelse som passer gnidningsløst ind i det øvrige gameplay men der er ALT for mange tank/skyde-sektioner - det bliver virkeligt trals hen imod slutningen. Var den del halveret og evt. erstattet af et par puzzles mere eller patte-fysik, havde jeg givet det 9, men må nøjes med et flot 8-tal :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/07-15 11:56 
Kan man gøre noget ved kontrollen af batmobilen? Jeg havde kun begrænset tid til at spille det i går, så fik ikke undersøgt mulighederne. Men det er alt andet end intuitivt at man kører på R2, men L2 så ikke bremser. Faktisk er det knappen til tank-mode, som gjorde at jeg rundt mange sving kom til at ligne en idiot når jeg fik bilen lavet om til tank.
Jeg har kun spillet et par timer, men umiddelbart er batmobil-delen alt det jeg frygtede. Kontrollen er sluggish, som et i bilspil hvor udviklerne ikke helt ved hvad en bil er.
Jeg håber jeg ændrer mening når jeg har spillet lidt mere, men mit umiddelbare indtryk er ikke godt. Resten af spillet virker dog rigtig godt :)

Jeg håber jeg når at spille i dag, for jeg har sat PS4'eren til at lave backup i går da jeg har fået SSHD-disk til den i dag. Det er dog en process der har taget omkring 9 timer. Jeg håber fandeme ikke at det tager lige så lang tid at smide dataen den anden vej :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 01/07-15 12:04, rettet 01/07-15 12:07 
Jeg havde ingen større issues med styringen - føltes ikke slugggish. At anvende firkant til at bremse tog dog lidt tilvænning for mig.

Mht. backup/restore, som på PS3, sørg for at slette installs først. Det tager unødvendigt tid ellers.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/07-15 12:16 
Ja, men omvendt så vil det tage en hel uge at hente alle de updates til spil fra PSN :D

Underligt at du ikke fandt styringen af bilen dårlig. På trods af at den ikke engang kører ret stærkt, så sejler den rundt over hele vejen. Jeg havde nok bare håbet og forestillet mig noget ala OutRun 2 :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 01/07-15 12:25 
Fordi jeg ikke vurderer det som et racing/bil-spil. Bilen har desuden en boost som bliver nødvendig at bruge.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/07-15 12:28 
Men derfor kan en bil velsagtens styres ordentligt, uden at den skal føles som en sæk kartofler på en skøjtebane? GTA (har ikke spillet femmeren endnu) er vel heller ikke et bilspil, men også her synes jeg at der er al mulig grund til at kritisere kontrollen af bilerne, når de trods alt fylder så meget i spillet?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 01/07-15 12:41 
Det syntes jeg heller ikke det gør - overhovedet - finder styringen ganske velfungerende og passende i spillets kontekst. Bilen er stor og skal derfor føles en smule tung når den ikke er i tank-tilstand og ikke bruges turbo.

Bilen er heller ikke den eneste eller primære måde at komme rundt på i byen - fortrækker at svæve rundt (specielt efter et par opgraderinger) hvor det også er nemmere at spotte side-missioner, Riddler trophies, osv. GTA spillene har et andet fokus.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/07-15 12:49 
Man kan vidst lave det om, men først efter man er nået forbi dér hvor man har besøgt GCPD første gang... Meget underligt. Jeg spillede med default setting og brugte også tank mode til at stoppe flere gange.
234 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig