X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Shovel Knight


Svar Sortering
SumezSumezSkrevet 27/02-14 12:11 
Med kun en god måned til release, fortjener spillet sin egen tråd. :)

Jeg synes den nyeste trailer får spillet til at se mange gange mere fantastisk ud end det hyggelige Ducktales knockoff der blev præsenteret dengang de kickstartede deres Kickstarter:

Se hele indlægget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
115 emne(r).
« < 1 2 3

Svar Sortering
BeanoBeanoSkrevet 04/12-15 14:11 
Det eneste Nintendo pt. har opnået for mit vedkommende mht. de figurer. at at jeg helt har holdt mig fra spillene. Jeg har absolut intet imod figurer - har selv en del i gemmerne - eller spil som er bygget op omkring det (Skylanders, Disney Infinity, etc) men at konsekvent låse indhold og spilbare figurer af i alle deres hovedspil er bare fy-fy for mig, og nu en hel co-op del?
Men jeg bliver jo nok nødt til at sluge det alligevel når der kommer et nyt Zelda eller Mario hovedspil... vræl :P
SumezSumezSkrevet 04/12-15 14:27 
Jeg er simpelthen nødt til at finde ud af hvad det er I mener der ellers er blevet "låst af" for Jer inden dette med co-op i Shovel knight.
Det virker ikke som om nogen har tænkt sig at tage højde for det faktum at co-op aldrig før har været en del af Shovel Knight, og derfor ikke er blevet "låst af", så lad os prøve at ignorere Shovel Knight et øjeblik og stille spørgsmålet: Hvad er det præcis for nogle spil du/I har holdt Jer fra, fordi Nintendo er nogle onde bisser der låser halvdelen af spillet væk bag grimme figurer?
Er det outfits til Jeres Mii i Mario Kart I savner, eller en AI-figur i Smash Bros. der kan spille spillet så I selv slipper for det?

De eneste figurer jeg selv har investeret i er Mega Man og Samus, fordi jeg er stor fan af deres spil. Jeg har ikke følt noget behov for at købe dem eller nogen andre figurer, udover for selve figuren, og har aldrig følt at jeg er blevet berøvet noget. Iøvrigt er der absolut intet der forhindrer Jer i at låne en figur af en ven og bruge den til at låse op for den der Little Mac Yoshi i savner i Woolly World. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 04/12-15 14:34, rettet 04/12-15 14:40 
Sumez>
Hvad er det præcis for nogle spil du/I har holdt Jer fra, fordi Nintendo er nogle onde bisser der låser halvdelen af spillet væk bag grimme figurer?

For mit vedkommende har det ikke afholdt mig fra nogen spil. Jeg ved bare at den her slags skal kritiseres med det samme, så vi kan nå at ændre forholdene før de tager overhånd. De vil blive ved med at låse præcis så meget bag ved Amiibos, som de kan slippe afsted med, på samme måde som microtransactions vil ramme så mange aspekter af et spils design, som vi forbrugere tillader.

Det er firmaer der er ude på at tjene penge. Stopknappen sidder hos os.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 04/12-15 15:07 
Jeg forstår slet ikke hvordan det her er VÆRRE end nogen andre former for DLC??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 04/12-15 15:09 
Pris og tilgængelighed.
Bede-xBede-xSkrevet 04/12-15 15:29 
Og plads.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 04/12-15 15:31 
Og samlermani O:-)
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 04/12-15 15:40 
Vil ikke tage samlermanien fra nogen og det er fint at man kan låne/sælge figuren til andre senere, bare det ikke er den eneste måde at tilgå indhold på.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 04/12-15 16:05 
Og hvad får dig til at tro at det er det?? Det ville jo være decideret dumt af dem.

Jeg tror coop delen var en undskylning for overhovedet at få lov til at lave Amiibo'en. Der er rigtig mange tredjeparts udviklere der gerne vil med på den vogn.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/12-15 16:08 
Hvorfor skulle du kunne tilgå det på andre måder? Det er der mig bekendt ikke noget Amiibo-kompatibelt spil der tillader.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 04/12-15 16:14, rettet 04/12-15 16:14 
Sumez>
Og hvad får dig til at tro at det er det??

Hvis det ikke er det, er det en anden sag. Indtil videre er det annonceret som låst bag figuren, men som tidligere nævnt kan det være brokkeriet får dem til at ændre mening..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 04/12-15 16:30 
Konsolkongen>
Hvorfor skulle du kunne tilgå det på andre måder? Det er der mig bekendt ikke noget Amiibo-kompatibelt spil der tillader.

For at kunne sælge produktet i et større omfang?
En ny interessant mode i spillet er trods alt lidt mere relevant og salgbar end et overfladisk kostume som er det Amiibos ellers typisk byder på.

Og det er da ikke unormalt at der er andre måder at låse op for Amiibopræmier, typisk er det bare indbygget i spillet
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 10/01-17 14:29 
slk486>
Jeg er uenig. Designet med at man kan vælge point eller save ved checkpoints er virkelig godt.

Bortset fra at du ikke får særlig mange ekstra penge ud af det (og det er nærmest umuligt at spille gennem spillet uden at maxe hvad du kan købe længe før slutbossen uanset om du tager dem eller ej). Du får langt mere ud af at tage de "hemmelige" rum.
Hvis der havde været et reelt score-system bag det er jeg enig i at det ville være interessant med en ekstra risk-vs-reward værdi, men pengene i Shovel Knight er bare en simplificeret exp/grinding mekanisme udviklerne var kloge nok til at vide spillet skal have for at kunne sælge det til nutidens børn. :)

Jeg indrømmer gerne at jeg synes det var sjovt at gå på opdagelse og finde skjulte skatte i første gennemspilning, men det giver ikke meget når først det ér fundet, og at det IKKE længere spiller en rolle i NG+ er en af de primære ting der gør den mode bedre ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 13/03-17 23:07 
Først nu opdager jeg, at manualen i den fysiske udgave faktisk er ret cool og retro'ish. Der er skrevet en del om spillets univers med en humoristisk tone og masser af illustrationer. Meget som at åbne en gammel NES/SNES manual. Ret gennemført. :)
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 14/03-17 08:45 
Noget de har taget med sig fra Wayforward :) Manualen til Contra 4 er også fantastisk.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
115 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig