X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wolfenstein: The New Order


Svar
Per SPer SSkrevet 19/02-14 17:12 
Pressetekst:

>>>

We’re pleased to announce Wolfenstein: The New Order, the first-person action-adventure shooter, will be available in Australia on May 22, 2014 and throughout Europe on May 23, 2014. As an added bonus, everyone pre-ordering the gamewill be invited to access the DOOM beta with their copy of Wolfenstein: The New Order. For more information on the ... Se hele indlægget


Wolfenstein: The New Order trailer
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
134 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
KillerBean2KillerBean2Skrevet 16/05-14 23:45 
Det er så underligt at se en CD key stå som "in stock" :D
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 17/05-14 00:40 
I nogle tilfælde er det jo en fysisk Steamworks key
Min Borderlands 2 key var i hvert fald et billede taget fra bagsiden af en fysisk kopi de havde på lager.

Alligevel lidt trist at tænke på, at de nok bare destruerede den fysiske udgivelse bagefter, siden den er ubrugelig uden koden. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
3of193of19Skrevet 17/05-14 00:58 
Jeg var overrasket at høre at spillet er singleplayer only. Fedt at se en shooter der tør koncentrere sig på at levere en god solid singleplayer og ikke bruge resourcer til multiplayer, bare fordi alt skal have multiplayer (God of War, Tomb Raider, Uncharted, ect----)
slk486slk486Skrevet 17/05-14 01:24 
Det' sgu billigt :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 19/05-14 16:35 
Ser ud til at Coolshop er begyndt at shippe deres Wolfenstein ordrer, lidt tidligt ;)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/05-14 17:36 
Hvis de shipper det idag passer det da meget godt med release imorgen? Eller er det dukket op hos dig?
Jeg har forudbestilt det på den Amerikanske PSN.
60$ som for tiden er 326 kr.
BeanoBeanoSkrevet 19/05-14 18:01 
Troede officiel release var fredag.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/05-14 18:05 
Nope. Det er imorgen allerede :)
Borderlands 2 på Vita er på Fredag til gengæld.
BeanoBeanoSkrevet 19/05-14 18:27 
Jeg tror skam på dig, men kun denne gang ;)
GreaseballGreaseballSkrevet 20/05-14 20:34 
Læste lige anmeldelse af spillet idag på ComputerandVideogames.com
Lyder til at være et rigtig godt spil. Fik også 9/10.

Review
DunwichDunwichSkrevet 20/05-14 22:11 
Jeg synes det er godt, og er specielt glad for, at de helt har fjernet reticle bloom i spillet, så uanset om man skyder fra hoften eller down sights, så er træfsikkerhed den samme; Det har jeg savnet meget, og synes klart at FPS'ere fra forrige generation, uden al det reticle bloom, oftest er sjovere at spille. Jeg medgiver, at det virker efter hensigten i spil som CoD, og har ikke noget problem med det i de spil, men jeg ville have været meget skuffet hvis reticle bloom havde fundet vej ind i Wolfenstein, og fået det til at ligne og spille som en CoD klon. I stedet er det som at spille et FPS fra svundne tider, på den gode måde, og af den grund (og flere) synes jeg Wolfenstein The New Order er et godt Wolfenstein. 60 FPS er selvfølgelig heller ikke skidt.
SonicSonicSkrevet 20/05-14 22:19, rettet 20/05-14 22:23 
Jeg syntes personligt, at New Order her læner sig mere op ad, hvad det gamle Wolfenstein var, sammenlignet med Return to Castle Wolfenstein.
Noget der ærger mig lidt ved PC versionen, er de lowres textures der bliver brugt, samt texture pop-up. Der er heller ingen AA i spillet overhovedet, og må påtvinges fra grafikkortets driver. Men ud over de små-tekniske kiksere, er spillet ganske udemærket. Store fede våben, masser af naziscum at pløkke. God underholdning.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/05-14 05:00 
Virkelig gode guns i spillet. De har en fed lyd, fedt design og de er fede at skyde med.
BeanoBeanoSkrevet 21/05-14 06:43, rettet 21/05-14 06:45 
Lyden er mit største issue med spillet (på PS4). Dialog er enorm svær at høre over baggrundseffekterne, og våben lyde flyder også ud i baggrundslarmen. Der er ingen mulighed for at justere på lydniveauet - overhovedet. Frustrerende.
HankyHankySkrevet 21/05-14 06:45 
Har du et stereo setup, eller 5.1/7.1?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SonicSonicSkrevet 21/05-14 07:19 
Lyden er også ekstrem lav på PC (har 2.0 her). Jeg tror det er noget surround-soundtrack, og har ikke fundet nogle steder at ændre det til stereo.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 21/05-14 08:33 
Prøvede igen her til morgen og ser ud til at den store 1.01 patch har forbedret situationen - i hvert fald ikke så slemt mere hos mig.

@Hanky: Jeg spiller det ikke med surround setup men de to headsets jeg bruger plejer normalt at håndtere det ok. Specielt Sony Wireless Pulse headsettet fungerer fint med surround signal direkte fra konsollen.
JmogJmogSkrevet 21/05-14 08:45 
Har du samme lydproblem, hvis du kører lyden ud af tv'ets højtalere?
BeanoBeanoSkrevet 21/05-14 09:00 
Det prøvede jeg ikke - men har normalt ikke problemet.
SonicSonicSkrevet 21/05-14 12:31 
Hvis man spiller på PC, bør man lige følge op på den her. Det har hjulpet gevaldigt med texture-pop-ups her.

Found something that someone posted over on the steam forums that also worked in rage that will significantly reduce texture pop-ins if youre having them:

>>>>>>>>>>>>
The config variable is fs_cachepath. You can call up the console with CTRL ALT ` to check where NWO wants this folder to be created.
It should be under your AppData\Local\MachineGames\Wolfenstein The New Order\

If this directory does not exist, create it. The iDTech5 engine will write a texture cache to hold the recently used/converted texture pages in. This will help some of the stuttering provided your drive is decently quick.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 22/05-14 10:38 
Ser ud til at være en CE i høj kvalitet:

https://www.youtube.com/watch?v=S1rwnLIJUs4
j/k
GreaseballGreaseballSkrevet 22/05-14 18:46 
Sjov lille easter-egg fundet i spillet.
Spil en bane af det org. Wolfenstein 3D. Må indrømme det giver en ret sjov effekt med 3D arme og de nye våben oven på den gamle bane og 2D fjender.

Wolfenstein: The New Order Easter Egg - Secret Wolfenstein 3D Level!
JmogJmogSkrevet 22/05-14 19:35 
Vækker minder om Doom 2. Det var ret sjovt i sin tid at rende rundt og slagte nazister med plasmariffel og BFG.
GreaseballGreaseballSkrevet 22/05-14 21:16 
Den bane i Doom 2 har jeg aldrig fundet. Må prøve at se om den er i nogen af de udgaver af Doom jeg har.
Hmmm... gade vide om den virker med Brutal Doom X)
DunwichDunwichSkrevet 22/05-14 22:42 
Jmog>
Vækker minder om Doom 2. Det var ret sjovt i sin tid at rende rundt og slagte nazister med plasmariffel og BFG.

Fjenderne i Doom 2 er ikke nazister. I hvertfald ikke udover et par hemmelige Wolfenstein baner, der er gemt i spillet, men som jeg ikke har set.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 22/05-14 22:50 
Jeg tror også det er Wolfenstein påskeæggene han hentyder til :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JmogJmogSkrevet 22/05-14 23:17 
Det var det :-)

Jeg tror egentlig ikke der var nogen måde at låse op for dem gennem spilning af de almindelige baner. Man skulle blot bruge snydekoden der warpede en til en valgfri bane. De to numre der kom efter sidste Doom 2 bane var Wolfenstein-banerne. Nummer to var lidt af et remix, da der til sidst var imps og en Cyberdemon som slutboss.

Jeg er ikke helt sikker, men mener også det var i de to baner at man fandt en lemlæstet udgave af Commander Keen.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 22/05-14 23:32 
Jeps! :D
Wolfenstein: The New Order

Og for at vende tilbage til emnet, må jeg nok hellere få købt det skidt engang, baseret på hvad jeg sådan lige har læst om spillet. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
The DaneThe DaneSkrevet 23/05-14 05:15 
Det er gennem et hemmeligt rum i bane 28 eller 29 man kommer til de ekstra "Wolfenstein 3D" baner i Doom 2, så det er fuldt ud muligt at komme dertil uden at snyde :).

Men lidt ærgerligt de ikke har mere end en enkelt bane med i dét her Wolfenstein. På den anden side ville jeg nok selv blive træt af den måde de blander de to spil på. Og så ville det være godt uden regenerende liv (eller mulighed for at slå det fra), men det er vel til at leve med.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 26/05-14 08:53, rettet 26/05-14 08:59 
Sonic>
Jeg syntes personligt, at New Order her læner sig mere op ad, hvad det gamle Wolfenstein var

Uendelige labyrinter fulde af 100% ens korridorer som er umuligt at kende fra hinanden? :)


Jmog>
Jeg tror egentlig ikke der var nogen måde at låse op for dem gennem spilning af de almindelige baner. Man skulle blot bruge snydekoden der warpede en til en valgfri bane. De to numre der kom efter sidste Doom 2 bane var Wolfenstein-banerne. Nummer to var lidt af et remix, da der til sidst var imps og en Cyberdemon som slutboss.

Jeg er 100% på at man kunne komme til dem uden snydekoder. :) Så vidt jeg husker var det en hemmelig udgang på en i forvejen hemmelig bane. Hvis jeg ikke husker helt galt, finder man det på "The Pit"-banen, kendt for nummeret "Into Sandy's City".

edit: Næh, den var på "Industrial Zone" banen. Og Wolfenstein banen er den normale hemmelige bane - det er selvfølgelig den der har en hemmelig udgang til den endnu-mere-hemmelige bane (den med Keen), der selvfølgelig er placeret der hvor den hemmelige udgang også var i den oprindelige Wolf3D bane. Det hele kommer tilbage nu :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 27/05-14 12:54, rettet 27/05-14 12:54 
Gennemførte spillet igår. Super spil i serien, jeg var godt underholdt hele vejen igennem. iD Tech 5 er en gammel engine, og det kan ses visse steder, men det overser man hurtigt i kampens hede! Love it!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
NaieraNaieraSkrevet 02/06-14 13:21 
Wolfenstein: The New Order
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
slk486slk486Skrevet 02/06-14 13:37 
Old school!
j/k
SumezSumezSkrevet 02/06-14 14:07 
Præcis som det skal være.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 24/06-14 15:59, rettet 24/06-14 16:04 
Nu har jeg spillet det et par timer på PS4, og hold kæft hvor er jeg positivt overrasket. Det er old school på den fede måde, og læner sig godt op af RtCW so far, mht stilen, humoren og ikke mindst gameplayed! Jeg havde forventet at det meste var robotter og gøgl, men jeg tog heldigvis fejl! Dejligt at der er en masse nazi´s at skyde på, som råber op på tysk :D - POSITIVT OVERRASKET BIG TIME!
Spiller nu: Animal Soccer World
SonicSonicSkrevet 24/06-14 16:58 
Det er en af de bedre Wolfenstein, yis :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 24/06-14 17:47 
mangler bare mulit player :(
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KillerBean2KillerBean2Skrevet 24/06-14 18:22 
Nej. Undskyld, jeg siger det men... nej! Det er et singleplayer-spil.
AV Intelligent Terminal
slk486slk486Skrevet 24/06-14 18:22 
Ja, nej.
j/k
--Skrevet 24/06-14 18:25 
Set ift at RtCW + ET havde bund solid MP, kan jeg godt følge CS´s ønske om MP. Derudover er der ingen som påstår at TNO er MP :D

Men enig med CS. Det kunne være mega cool med MP, dog ændre det ikke på at TNO umiddelbart virker som et virkelig godt spil, i SP øjemed.
Spiller nu: Animal Soccer World
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 24/06-14 18:48, rettet 24/06-14 18:49 
RTCW er nok i top 5 i mit liv som gamer. !!

Det Var sjovt at spille på et højt plan i computer spil :)
Den følelse , lige før en vigtig kamp ,at se der bliver talt ned fra 10. Og ens højre hånd ryster lidt af den gode nervøsitet. :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SonicSonicSkrevet 24/06-14 18:57 
Really now..? :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/06-14 19:01 
Enemy Territory var helt sikkert med til at definere klassebaseret MP, men hvis de havde lavet lignende MP i det nye Wolfenstein ville det desværre nok bare blive udråbt til at være fattigmands-battlefield.

Jeg nød også at spille det back in the day, men jeg tror bare ikke at det er noget der er plads til nu.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 24/06-14 19:07 
Har du nok ret i.... de skulle så kalde det et remake.... så bliver der nok taget bedre i mod det?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 25/06-14 08:11 
Jeg er SÅ enig. Return to Castle Wolfenstein var fantastisk som multiplayer. Jeg spillede multiplayerdemoen med Omaha Beach til ukendelighed. Noget med som amerikaner at storme op mod en mur, for herefter at sprænge hul, finde en stor land to sea kanon og sprænge den i stumper. Fantastisk spil, og jeg husker det som meget gritty, hvor mange spil i dag virker meget polerede og skindende. Der er ingen tvivl om at RTCW viste vejen for klassebaseret multiplayer back in the days. Et remake ville være perfekt. En pre prequel kunne også være fin. Jeg ville elske et 1.world war spil med bajonetter, gas, heste og skyttegravskrig tilsat okkulte elementer.
--Skrevet 25/06-14 09:33 
Darkbeat>
Enemy Territory var helt sikkert med til at definere klassebaseret MP, men hvis de havde lavet lignende MP i det nye Wolfenstein ville det desværre nok bare blive udråbt til at være fattigmands-battlefield.

Jeg nød også at spille det back in the day, men jeg tror bare ikke at det er noget der er plads til nu.

Jeg tror faktisk at det kunne fungere glimrende. For mig var det fx en negativ drejning, da Unreal Touranment hoppede med på "battlefield bølgen", og skulle have køretøje og skidt og lort med. Det samme med Quake 4. Kigger man Quake, var det næste skud på stammen også Quake Live, hvilket jeg formoder er vældig populært dagen i dag, efterom det er Quake 3 om igen, hvor der er fokus på simpelt - men holdbart - multiplayer, som er skillbaseret 2tm, og afbalanceret perfekt.

Hvis TNO havde inkluderet en håndfuld gennemtænkte MP baner, kunne det være mega cool. Tænker man på ET, så var det ikke fordi der var sygt mange maps. Hvad var der? 5 +-? Til gengæld var de så gennemtænkte og balancerede at de alle var værd at bruge tid på.

Kvalitet over kvantitet! :D
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 25/06-14 09:57, rettet 25/06-14 09:57 
Men har det nye Wolfenstein noget med RtCW eller ET at gøre, udover del af titlen og det faktum at man skyder nazister? Umiddelbart synes jeg det lyder som to forholdsvist forskellige tilgangsvinkler til konceptet, og kan stadig ikke helt se formålet med at shoehorne et multiplayer-spil ind i det. Hvis det i savner er et Enemy Territory 2, så er det vel en helt anden sag.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 25/06-14 10:50 
Det er den samme hovedperson (B.J Blazkowicz) fra Wolfenstein 3D, Wolfenstein og Return to Castle Wolfenstein?
SumezSumezSkrevet 25/06-14 11:06 
Det har ikke så meget med multiplayer-delen at gøre. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 25/06-14 11:16 
Nej det er korrekt ;)

(tager en kop kaffe mere)
134 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig