X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wolfenstein: The New Order


Svar
Per SPer SSkrevet 19/02-14 17:12 
Pressetekst:

>>>

We’re pleased to announce Wolfenstein: The New Order, the first-person action-adventure shooter, will be available in Australia on May 22, 2014 and throughout Europe on May 23, 2014. As an added bonus, everyone pre-ordering the gamewill be invited to access the DOOM beta with their copy of Wolfenstein: The New Order. For more information on the ... Se hele indlægget


Wolfenstein: The New Order trailer
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
134 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
Per SPer SSkrevet 19/02-14 17:12 
Pressetekst:

>>>

We’re pleased to announce Wolfenstein: The New Order, the first-person action-adventure shooter, will be available in Australia on May 22, 2014 and throughout Europe on May 23, 2014. As an added bonus, everyone pre-ordering the gamewill be invited to access the DOOM beta with their copy of Wolfenstein: The New Order. For more information on the DOOM beta access pre-order bonus, as well as applicable terms and restrictions, please visit: www.wolfenstein.com/DOOM.

Currently under development at MachineGames, Wolfenstein: The New Order reignites the franchisewidely recognized for pioneering the first-person shooter genre. Set in the 1960s, the monstrous Nazi regime has used mysterious advanced technology to win World War II. They now rule the globe with an iron fist. Wolfenstein: The New Order sends you across Europe on a harrowing mission to bring down the Nazi war machine.

Wolfenstein: The New Orderis slated for release on the Xbox One, PlayStation 4, Xbox 360, PlayStation 3 and PC. For more information on the game visit: www.wolfenstein.com.

Additionally, be sure to check out all of the action in the newly released gameplay trailer.

>>>

Wolfenstein: The New Order trailer
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
slk486slk486Skrevet 19/02-14 17:52 
Er det pinligt at være forsigtigt forhåbningsfuld? o_o
j/k
DunwichDunwichSkrevet 19/02-14 18:29 
Det ser, hånden på hjertet, virkeligt godt og sjovt ud. Jeg er indtil videre helt klar på at nakke nazi scum.
Per SPer SSkrevet 20/03-14 15:34 
Pressetekst fra Bethesda:

>>>

We’ve released twonew videos for Wolfenstein: The New Order. In the latest installment of the Bethesda Underground video series, ‘Know Your Devs’, MachineGames’ narrative designer Tommy Tordsson Björk discusses his proudest moments while working on Wolfenstein: The New Order, including writing the Chapter 3 train sequence – one of the many standout moments in the game. We’ve also released a video of the train scene he created – entitled On a Train to Berlin. Check out B.J. Blazkowicz as he first encounters one of Wolfenstein’s most-sinister villains, Frau Engel, on a train from Poland en route to Eisenwald Prison.

Currently under development at MachineGames, Wolfenstein: The New Order, the first-person action-adventure shooter, reignites the franchisewidely recognized for pioneering the first-person shooter genre. Set in the 1960s, the monstrous Nazi regime has used mysterious advanced technology to win World War II. They now rule the globe with an iron fist. Wolfenstein: The New Order sends you across Europe on a harrowing mission to bring down the Nazi war machine.

Wolfensteinis slated for release in Australia on May 22nd and throughout Europe on May 23rd on the Xbox One, PlayStation 4, Xbox 360, PlayStation 3 and PC. As an added bonus, everyone pre-ordering the game will be invited to access the DOOM beta with their copy of Wolfenstein: The New Order. For more information on the DOOM beta access pre-order bonus, as well as applicable terms and restrictions, please visit:www.wolfenstein.com/doom.

Exploring Wolfenstein: The New Order – On a Train to Berlin:
http://youtu.be/OJcryiu1hCg

Bethesda Underground ‘Know Your Devs’ Profile - MachineGames’ Narrative Designer, Tommy Tordsson Björk:
https://www.youtube.com/watch?v=ueDKdaXgQ1A

<<<
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SonicSonicSkrevet 20/03-14 16:12 
Per, er du pressemand? :D
Jeg ved det reelt ikke :/
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Per SPer SSkrevet 20/03-14 16:21, rettet 01/05-14 22:13 
Nope, jeg får dem bare alligevel pga. alle de spilting jeg går og laver. Og så anser jeg gennemnitsbrugeren på P:R for at være intelligent nok til at kunne se igennem evt. PR gøjl og luftkasteller. Jeg tør også godt skrive det hvis det er. :)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SonicSonicSkrevet 20/03-14 17:20 
Aha, det undrede mig bare, siden du altid poster PR stuff :) Jeg læser det ærligt talt sjældent selv, da det som sagt er salgsgas :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Per SPer SSkrevet 20/03-14 20:07, rettet 01/05-14 22:23 
Jeg må indrømme at jeg er vild med sådan noget 'alternativ historie', og jeg synes at den 'train to Berlin' video er ret underholdene. Jeg kunne jo bare have postet linket til traileren og skrevet: Årrr hvaad, total nazi-gangsta bitch med robotter, amok der. ;)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SonicSonicSkrevet 20/03-14 20:16 
Haha, ja selvfølgeligt da :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Per SPer SSkrevet 26/03-14 13:49 
Pressetekst:

>>>

The New Order will now be launching simultaneously in North America, Europe and Australia on Tuesday, May 20, 2014 on the Xbox One, PlayStation 4, Xbox 360, PlayStation 3 and PC!

Currently under development at MachineGames, Wolfenstein: The New Order, the first-person action-adventure shooter, reignites the franchisewidely recognized for pioneering the first-person shooter genre. Set in the 1960s, the monstrous Nazi regime has used mysterious advanced technology to win World War II. They now rule the globe with an iron fist. Wolfenstein: The New Order sends you across Europe on a harrowing mission to bring down the Nazi war machine.

As an added bonus, everyone pre-ordering the gamewill be invited to access the DOOM beta with their copy of Wolfenstein: The New Order. For more information on the DOOM beta access pre-order bonus, as well as applicable terms and restrictions, please visit: www.wolfenstein.com/doom.

<<<
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
BeanoBeanoSkrevet 26/03-14 18:54, rettet 26/03-14 18:56 
Wolfenstein The New Order Panzerhund Edition... med alt, lige undtaget spillet!

http://www.joystiq.com/2014/03/26/wolfenstein-panzerhund-edition-includes-everything-but-the-game/

Genialt.
SonicSonicSkrevet 26/03-14 19:03 
Ja det så jeg også xD Det giver ingen mening mere!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
NaieraNaieraSkrevet 26/03-14 21:21 
Sjovt, jeg gik faktisk og tænkte på noget lignende i sidste uge. Sandsynligvis i forbindelse med den mega-store Titanfall-ting. Hvad holder udgiverne fra at spare lidt og droppe selve spillet, når det alligevel koster så meget? :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
slk486slk486Skrevet 26/03-14 21:23 
Det er da super smart slet ikke at udvikle noget spil og bare udgive Collector's Editions!
j/k
SonicSonicSkrevet 26/03-14 21:27 
Jeg sidder også og griner lidt over, hvor fantastisk ideløst Panzerhund er xD Det er fantastisk!

Wolfenstein: The New Order
Parental Advisory: Explicit Lyrics
FancyPantsFancyPantsSkrevet 26/03-14 21:43 
Jeg tror vi har fat i et helt nyt meta niveau af hipster her. :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 27/03-14 01:09, rettet 27/03-14 01:25 
Det eneste issue jeg kan se er at de kalder det en "Edition" af spillet :) Om de udgiver en "add on" CE til 100 eller de inkluderer spillet til 160 er vel lige fedt. At man frit kan bestille selve spillet til den konsol man ønsker fra sin favorit forhandler er da kun en fordel, eller hvad hvis man - gud forbyde det - vil have spillet som download? Så er der heller ikke 7 forskellige SKU'er. Max Payne, Dead Space, mv. har gjort det samme, bare med anderledes navngivning.
j/k
Per SPer SSkrevet 08/04-14 16:44 
Pressetekst:

Primært bare omtale af den nye trailer, men den er også ret underholdende.

>>>

The resistance must rise despite being outclassed and outgunned. In the latest trailer, ‘Nowhere to Run’, for Wolfenstein: The New Order, B.J. Blazkowicz and the resistance fight back against General Deathshead, and his legion of Nazi forces despite the overwhelming odds against them.

<<<

Wolfenstein - 'Nowhere to Run' Gameplay Trailer
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
3of193of19Skrevet 08/04-14 17:24 
Panzer hound edition Er da en fin ide for folk der gerne vil have spillet som download.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/04-14 19:45 
Ja, det er egentlig meget smart. Det er alt det cool swag der er i en collectors edition, uden at man behøver at eje spillet hvis det udkommer og viser sig at være dårligt.
Jeg er selv ret glad for den dér figur der er Aliens Colonial Marines Limited Edition, men kunne godt have undværet spillet.
slk486slk486Skrevet 08/04-14 23:30 
Jep. Min pengepung er dog sur :(
j/k
SonicSonicSkrevet 09/04-14 08:55 
Hvis i bare vil have figurer, kan i da købe replicas der er meget federe end dem man får i collectors editions :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 09/04-14 09:04, rettet 09/04-14 09:19 
Ind imellem - kommer an på pågældende franchise. I nogle tilfælde er figurer i CEer af rigtig høj kvalitet - Xillia, AC, War of the North er eksempler - men desværre ikke altid :) Ofte er after party figurer svært dyre.
Til prisen af Panzer Hound Ed. ville jeg dog forvente at spillet var med, eller at nipsene er af høj kvalitet.
j/k
DunwichDunwichSkrevet 22/04-14 00:35 
30 minutters gameplay.

https://www.youtube.com/watch?v=RvIQyP0V-a0
Per SPer SSkrevet 29/04-14 19:08 
Ny trailer. Titlen siger det hele, men jeg vil lige anbefale at lytte ekstra godt til musikken og bemærk afslutningen af traileren. Det er ret godt lavet (og sjovt).

Wolfenstein: stealth vs. mayhem trailer
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/04-14 23:15 
Ja, jeg kan virkelig godt lide den dér robot næve ham den ene kunstner har.
Det ser ud til at de går all in med et "Tyskificeret" soundtrack. Jeg glæder mig til det!
Per SPer SSkrevet 30/04-14 01:19, rettet 30/04-14 01:21 
Neumond Recordings har fået sin egen webside, med (formodentlig) hele soundtracket, det er spitzenklasse!

Bare lyt til The Bunkers og Die Schäferhunde! :)

Neumond Recordings
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/04-14 01:28 
Det virker super gennemført. Jeg kan også godt lide at der er så meget knald på de blå øjne på billederne :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 30/04-14 08:35 
Ja, Ariere og alt det. Super imponeret over den trailer.
j/k
nerosnerosSkrevet 01/05-14 21:42 
Hold da kæft det er fedt :D
Bashful Neophyte
SonicSonicSkrevet 01/05-14 22:00, rettet 13/05-14 18:41 
*
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/05-14 17:57 
Bethesda har opdateret spillet så man kan spille i en dystopisk fremtid hvor dit hjemland vandt 2. verdenskrig

http://youtu.be/PbLV0zK7y28
BeanoBeanoSkrevet 13/05-14 18:07 
Fandemeiorden! ;)
Per SPer SSkrevet 13/05-14 18:21 
Nice. Hvad skulle Danmark så ha' været?
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/05-14 18:26 
International jantelov
Per SPer SSkrevet 13/05-14 18:49 
Uf - og godt fundet på. :)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Per SPer SSkrevet 15/05-14 16:16, rettet 15/05-14 16:17 
Pressetekst (uddrag) til den seneste trailer:

The resistance has gathered, and the time to rise up and strike the Nazi forces has come! In this final trailer for Wolfenstein: The New Order, titled ‘House of the Rising Sun’, B.J. Blazkowicz and his group of resistance fighters unite to take on the powerful Nazi legions, and rewrite history.

Wolfenstein - 'House of the Rising Sun' Launch Trailer
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Per SPer SSkrevet 15/05-14 16:55 
Den nye sang der bliver brugt i traileren, er endnu ikke oprettet på Neumond websiden, hvilket er en skam.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
vyssenvyssenSkrevet 16/05-14 10:10 
7+ gb releasepatch til X1 folkene. Omkr 4 gb til dem med PS4. Seriøst. Super nederen for alle, og en hån mod dem, som er til fysiske kopier af deres spil.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/05-14 11:00 
Enig så må de sgu udskyde release af deres møgspil til de har lavet et ordentligt stykke arbejde :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 16/05-14 11:15 
F hoveder :(
j/k
SonicSonicSkrevet 16/05-14 11:17 
PC version til mig. Engang på tilbud.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 16/05-14 11:20, rettet 16/05-14 11:21 
Ja, de tager jeg også, medmindre de releaser en "GOTY", der indeholder patches - så kunne det godt blive PeeEsFore.
j/k
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 16/05-14 11:23, rettet 16/05-14 11:24 
Det er skisme da en god ide, det med at man kan vælge sit eget land :-)
Men en Patch på 7GB ... Hvordan kan det på NOGEN måde retfærdiggøres ! Det er næsten 20% af disken/koden der så er behæftet med fejl.
BeanoBeanoSkrevet 16/05-14 11:27, rettet 16/05-14 11:27 
Det er muligvis bare en masse assets som rulles ud igen, ikke sikkert det er rettet eller tilføjet meget trods den voldsomme størrelse.
slk486slk486Skrevet 16/05-14 11:29 
Det er da bare for at undgå en DLC on disc fadæse :)
j/k
--Skrevet 16/05-14 12:12 
Vare ret vild med RtCW og stilen i dette. Det Wolfenstein som udkom for et par år siden var også lidt meh, men det her tiltaler mig slet ikke :/ For mig ødelægger det en masse, så snart der går for meget robot halløj i den. Lidt ligesom med Black Ops 2 ift 1eren...
Spiller nu: Animal Soccer World
FancyPantsFancyPantsSkrevet 16/05-14 15:34 
Jeg erindrer ikke rigtig så meget robotfis fra det Würfenstiegel spil jeg tænker på.
Medmindre du tænker på veil powers fra den der medaljon man har, og som tyskerne også har forsket i.

Men ja, det var ikke fordi det var jordens mest spændende FPS uanset. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/05-14 15:55 
Det bliver PS4 for mig uanset patches og andet, hvis jeg altså skal spille det. Gider ikke spille FPS på PC ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SonicSonicSkrevet 16/05-14 22:30 
kr. 210,- hos Simplycdkeys
http://www.simplycdkeys.com/steam/wolfenstein-new-order?ref=simplycdkeys_home_product_panel
Parental Advisory: Explicit Lyrics
134 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig