X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Evil Within


Svar
Per SPer SSkrevet 14/02-14 16:36, rettet 14/02-14 16:38 
Pressetekst fra Bethesda:

>>>

We’re pleased to announce The Evil Within, the new survival horror game from legendary director, Shinji Mikami, will be available in North America on August 26, 2014 and throughout Europe on August 29, 2014. The Evil Within is in development for the Xbox One, Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft, PlayStation®... Se hele indlægget


The Evil Within extended gameplay
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
106 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 01/10-14 09:49 
Horror puzzles har vist altid været en form for placeholder gameplay. Hvis spillet i sig selv har fornuftigt gameplay, hvilket det lyder til, synes jeg ikke det virker som et krav at det skal være der.

Jeg får også et ret stærkt Deadly Premonition vibe fra spillet, hvilket er super positivt. Jeg ser frem til at prøve det. Nogen der ved om spillet altid har været udviklet til next-gen, eller om PS4 og One udgaverne "bare" er ports?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 01/10-14 12:04, rettet 01/10-14 12:09 
Skal ikke gøre mig ekspert på spillet, men ligner umiddelbart ikke noget der udnytter de nye maskiner til mere end måske bedre textures, opløsning og framerate.

Cut'n'paste fra wikipedia:

The Evil Within began development in late 2010 under the codename "Project Zwei".[7] Resident Evil creator Shinji Mikami served as the game's director, with development taking place at his studio Tango Gameworks.[2][8][9] The studio was bought by the game's publisher Bethesda Softworks in 2010, shortly after development began.[9] Mikami said that he wanted to make a survival horror game as he believed that contemporary horror games relied more on action than survival.[10] The game was announced in April 2013.[11] Believing that the tropes of the survival horror had become predictable over time, the design deliberately attempts to make the player feel powerless by taking place in confined spaces, limiting ammunition, and presenting near-invincible enemies that promotes running and hiding over engaging in combat.[12] Art Director Naoki Katakai said that the design concept of enemies, such as types wrapped in barbed-wire or filled with glass-shards, is that they are victims suffering under a greater evil. The asylum itself was inspired by the Winchester Mystery House, a Californian mansion famous for its architectural curiosities.[4]

The Evil Within is built on the id Tech 5 modified by Tango Gameworks.[2][13] On April 15, 2013, and over the next few days, Bethesda Softworks revealed a series of short cryptic videos teasing the new game,[14] officially announcing it on April 19, 2013, revealing the title, the platforms it will be released on, and a live action teaser trailer.[13] Bethesda Softworks announced that the game had gone gold on September 25, 2014 [15]

Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Evil_Within
SumezSumezSkrevet 01/10-14 12:09 
Id Tech 5 kører jo også fremragende på X360, så det er rart at få lidt mere end Rage at holde det op imod.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Per SPer SSkrevet 01/10-14 17:21 
Tre nye:

“Inspirations: Origins of Evil”
https://www.youtube.com/watch?v=guPcP41kDbA

“Audio Design: The Sounds of Evil”
https://www.youtube.com/watch?v=XCd-YPXxAGg

“Visual Design: The Aesthetics of Evil”
https://www.youtube.com/watch?v=TjJfYaVhtHU
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Per SPer SSkrevet 06/10-14 16:23 
Igen en ny trailer:

The Evil Within - Fight for Life
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SonicSonicSkrevet 06/10-14 16:25 
Er gået i medie blackout nu :D Samme med Alien.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Per SPer SSkrevet 10/10-14 15:19, rettet 10/10-14 15:20 
Formodentlig en af de sidste trailere:

The Evil Within - The World Within
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
HankyHankySkrevet 10/10-14 16:39 
Bare kom med det :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SonicSonicSkrevet 10/10-14 16:40 
Tror Game har sendt min LE :) Og hold da op hvor de sprøjter mange trailers ud.
Der er nogle fra gaf der har gennemført det (sikkert anmeldere?), og påstår, at det er bedre end RE4. Can't wait!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
spectrespectreSkrevet 10/10-14 18:55 
Damn, det var alligevel store ord
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
PapandPapandSkrevet 10/10-14 19:13 
Det der tør jeg sgu ikke spille. :D

Men for dælen det ser godt ud.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
RaGaRaGaSkrevet 11/10-14 17:50 
Hold kæft jeg krydser fingre for at det bliver i stil med de gode gamle survival horrorspil. RE1 og SH1. Masser af puzzles tak!! Ikke så meget action!
SonicSonicSkrevet 11/10-14 18:36, rettet 11/10-14 18:36 
Der skulle efter sigende være en valgbar sværhedsgrad i spillet, hvor man bliver one-shot hvis man bliver ramt af fjenden :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
millenniummillenniumSkrevet 12/10-14 20:17 
Første review (før embargo):

Link...
The medium is the message.
jaesjaesSkrevet 12/10-14 20:51 
Hvis man kan fransk eller vil prøve lykken med Google Translate:
http://www.gameblog.fr/tests/2075-the-evil-within-ps4

De giver spillet 4/5. De er på Metacritic.com, så forhåbentlig en troværdig kilde.
HankyHankySkrevet 12/10-14 23:03, rettet 13/10-14 00:23 
Jeg kom til at se gameplayet de første 10 minutter øverst i artiklen - det ser alt for vildt ud. Er bange for jeg bliver nødt til at købe det på tirsdag :P

EDIT: Forudbestilt!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/10-14 07:22 
Giant Bomb har også noget Quicklook oppe. Det er positivt at se at der er så meget gameplay over det, selvom det ikke kører særligt godt. :)
Bede-xBede-xSkrevet 14/10-14 08:16 
Anmeldelser:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=911219
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SonicSonicSkrevet 14/10-14 09:04 
One of the the most interesting things about famed Resident Evil creator Shinji Mikimi's latest is how much it feels like Silent Hill. While the influence of past Capcom classics is obvious - it plays like a cross between Resi remake's slow-burn horror and resource management while effortlessly slipping gears into the slasher-terror of Resi 4's action - The Evil Within's paranormal setting gives the director free reign to play with notions of reality in a way that resembles Team Silent's best.

Oh man, kom så postmand, please :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/10-14 14:16, rettet 14/10-14 14:17 
Darkbeat>
Giant Bomb har også noget Quicklook oppe. Det er positivt at se at der er så meget gameplay over det, selvom det ikke kører særligt godt. :)

Kører det ikke godt? Jeg vil nødig ha det spoilet, så vil helst ikke se mere. Men spillet er da ikke specielt flot, og det bruget endda de forfærdelige sorte borders som The Order. Hvordan kan det køre dårligt På PS4? :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/10-14 14:50 
Ja desværre. Det er det dynamiske lys der giver spillet nogen framerate problemer.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/10-14 15:01 
Så håber jeg de patcher det, så man kan slå alt lys fra :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
Per SPer SSkrevet 14/10-14 16:40 
Selvfølgelig kom der en launch trailer:

The Evil Within - Launch Trailer
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
KTCKTCSkrevet 15/10-14 13:06, rettet 15/10-14 14:47 
Her er lige en kort spoiler-fri beskrivelse af min oplevelse af spillet efter en god håndfuld timers erfaring.

The Evil Within har meget potentiale og nogle gode idéer, men på alle områder virker det upoleret.

Grafikken er visse steder yderst stemningsfuld og velskabt, men det har et lidt cartoony look og ansigtsudtryk, kamera og detaljer, kunne godt bruge noget finpudsning.

Lydsiden er også for det meste ret godt skruet sammen, men her er også visse lydeffekter, dialogsekvenser og så videre, der bare ikke holder kvaliteten.

Gameplay-mæssigt kombinerer spillet flere genrer, og hvor jeg først var lidt forvirret, om spillet gerne vil være en tredjeperson shooter ala Resident Evil 4 og 5, eller stealth ala Splinter Cell, konkluderede jeg efterhånden, at det mange steder er op til spilleren selv, hvordan man klarer et område, hvilket jeg faktisk godt kan lide. Det er, som lovet, dog ret sparsomt med ammo, så man bør nok snige sig rundt en del, da det kan godt være lidt svært at nævesmadre fjenderne.
Der er random loot i spillet, hvilket faktisk fungerer meget godt, da man er mindre tilbøjelig til at stockpile sine resurser, når man ikke kan være sikker på at få samme udbytte, hvis man loader et tidligere save.

Styringen fungerer for det meste fint, men kan godt virke lidt kluntet og tung, og jeg oplevede flere gange underlige glitches hist og her, og så er der absolut ingen fall damage i spillet - så vær ikke bange for at springe af stiger, selv om der er langt ned...

Summa summarum, så synes jeg ikke spillet bør sammenlignes med Resident Evil 4, for hvor Resident Evil 4 er yderst velpoleret og overskudsagtigt, virker The Evil Within lettere rushed og forsøger på en lettere kluntet måde at holde forskellige elementer sammen med gaffatape.
Når dette er sagt, synes jeg stadig spillet er underholdende, og jeg kan sagtens tilgive den lettere kluntede præsentation, fordi man kan mærke at der er hjerte bag spillet.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SonicSonicSkrevet 15/10-14 15:21 
Jeg har set nogen sammenligne det mere med REmake og Silent Hill. Er det mere i den retning?
Har stadig ikke modtaget min kopi fra game.co.uk, så typisk med deres leveringer :/
Parental Advisory: Explicit Lyrics
HankyHankySkrevet 15/10-14 16:47 
Jeg synes spillet er rigtig godt indtil videre og samtidig pænere, end jeg havde forventet, med undtagelse af cutscenes. Men forhelvede, hvor jeg dog hader de sorte bjælker i top og bund - jeg har så svært ved at abstrahere fra det :(
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Bede-xBede-xSkrevet 15/10-14 17:34, rettet 15/10-14 18:05 
Hvis det er PC versionen der spilles og man ikke har noget imod at pille ved udviklernes vision, kan de slåes fra:

To access the debug console, do the following:
In Steam, right click on The Evil Within and select “properties” then under the General tab, hit “set launch options.”
Put this in to unlock the console: +com_allowconsole 1
Once the game has launched, hit the Insert key to bring down the developer console.

These are the commands you can use and some notes about each:

R_swapinterval <NUMBER>
Sets the FPS lock. Note that the numbers below are negative.
-2: This is the default, set to 30 FPS. This is the officially supported frame rate
-1: This sets the FPS limit to 60. Fully playable, although there may be quirks (we’re going to fix these).
0: This fully unlocks the FPS. We do not recommend playing above 60. We will not fix any issues above 60.

God
God mode. You are effectively invincible, and certain enemy kill moves will not be used against you (Laura, for example, will not jump on you)

Noclip
Allows you to walk through walls

G_infiniteammo
Unlimited ammo (provided you have at least 1 bullet when you enable this)

G_stoptime
1 Stops time. Note there is a bug right now where using this command causes a UI element to appear on screen. We’re looking to fix that in the near future.
Re enable time with g_stoptime 0

Toggledebugcamera
Separates the camera from Sebastian so you can freely move around the

R_forceaspectratio <NUMBER>
Sets the aspect ratio. Default is 2.5, which is our official aspect ratio.
0 is full screen, but not ideal. 1.8 or 2 is probably most comfortable for those who don’t want bars.

Com_showFPS
Turns on id’s native FPS counter

Startslowmotion2
Slows down time

Stopslowmotion
Disables slow motion

http://forums.bethsoft.com/topic/1508646-debug-console-commands/

EDIT: Kan se på DFs netop postede artikel at det vist ikke falder for heldigt ud at gå fullscreen:

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-the-evil-within-performance-analysis

EDIT 2: Måske det her er bedre:

I just tested this out and it works.

C/Users/account/saved games/tango/evil within/base/config

g_fov "100"
R_swapinterval "-1"
R_forceaspectratio "2"

Forces 60 FPS and a bearable Aspect Ratio without destroying the FOV, no need for the console command. The g_fov setting does nothing currently.

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=134318864&postcount=951
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 15/10-14 18:25, rettet 15/10-14 18:44 
Olimar>
De pc anbefalinger som bethesda har smidt ud, er de højeste jeg har set pt. Når man tænker på hvordan spillet ser ud, tyder det på dårlig programmering.

Ifølge Digital Foundry, linket ovenover, er det vist kun stabilt 60fps der kræver noget:

If you're alarmed about buying the PC game based on Bethesda's alarmingly high recommended specs, at least we have some good news there. A 4GB graphics card doesn't seem to be required at all for 1080p gameplay, and we've run the game just fine on the mid-range GTX 760, while even the entry-level enthusiast GTX 750 Ti offers console-style frame-rates at 1080p on max settings. As for hitting a consistent 60fps - well, it's here that the unoptimised nature of the PC port becomes apparent: we'll have more on that in a later update.

Lyder til at køre virkelig ringe på konsollerne:

Based on what's rendered inside the letterbox, however, we're left with a 1920x768 resolution on PlayStation 4 and a meagre 1600x640 on Xbox One. In effect, it's the now-familiar 1080p vs 900p set-up here, but the intrusive borders serve to cut-down actual rendering resolution significantly. Only 71 per cent of the screen's real estate is actually used for gameplay - and the aspect ratio utilised is actually a higher 2.5:1 rather than the 'cinematic' 2.35:1.
(..)

However, the main concern here is frame-rate - and first impressions are not great. The very first scene in which the player is given control is an appropriately foreboding moment, not just in terms of horror but also performance. Neither version manages to run consistently and the narrow field of view combined with jittery camera motion only serve to exacerbate the issue. The closest analogue would have to be the original console release of Resident Evil 6, where the camera feels much too close to the player while the frame-rate regularly dips below 30fps.

How far does it go? Unfortunately nearly every major sequence, particularly outdoors, is fraught with dips that interrupt the action, resulting in a jarring, jerky experience. Scenes not unlike Resident Evil 4's seminal village sequence see dips into the low 20s. The tight camera work and unsteady frame-rate lead to some incredibly off-putting moments. Thankfully, when the game does return to more enclosed tunnels the frame-rate tends to jump back to a more steady 30fps but, more often than not, the experience feels choppy and inconsistent.
(..)

Anyone sensitive to frame-rate issues is going to have an issue playing this game and should probably go for the PC version provided one has the specs to handle it.

Linneman advarer i øvrigt mod One versionen på Gaf, ligesom han gør i artiklen:

Be sure to check out the two clip downloads that I included. It highlights a severe issue with the way the game runs on Xbox One. It's very similar to the bug that plagued several Bethesda "Gamebryo" titles where the simulation runs at a different frame-rate than the renderer causing non-stop skipping. Looks absolutely dreadful while playing and makes the XO version feel as if it is always choppy. Only goes away during cutscenes, really.

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=134444198&postcount=3
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KTCKTCSkrevet 15/10-14 18:31 
Sonic>
Jeg har set nogen sammenligne det mere med REmake og Silent Hill. Er det mere i den retning?
Har stadig ikke modtaget min kopi fra game.co.uk, så typisk med deres leveringer :/
Det minder mig lidt om Silent Hill: Downpour, Alone in the Dark (2008), Alan Wake og Resident Evil 5. Dog noget bedre end i hvert fald de to første.
Men som sagt er det sådan lidt en sjov blanding af action og stealth, og man f.eks. crafte ammo til bestemte våben.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/10-14 18:46 
Gode gamle cheat codes! Det var ellers lidt noget der forsvandt samtidig med Achievements kom frem, men nu om dage da de er ligegyldige på PC, så er det jo godt at se de er tilbage :)
HankyHankySkrevet 15/10-14 18:58, rettet 15/10-14 19:27 
Jeg spiller det på One, og det kan sagtens spilles. Jeg har ikke oplevet noget "non-stop skipping".
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Bede-xBede-xSkrevet 15/10-14 19:58 
Det er ellers meget tydeligt i klippet i artiklen. Hvis det ikke er til for meget besvær må du meget gerne lave nogen klip hvor du roterer på samme måde som i DFs film. Kunne være sjovt at sammenligne.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HankyHankySkrevet 15/10-14 22:13 
Gerne, men jeg orker virkelig ikke en længere dybdegående snak om det tekniske. Det er bare ikke noget jeg har lagt mærke til, og hvis jeg opsøger det, er jeg bange for det er noget jeg ikke kan se bort fra bagefter. Spillet er købt pga. gameplay, artdirection, fortælling, stemning og lydbillede. Hvis jeg gik voldsomt meget op i det andet, spillede jeg noget mere på min PC.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/10-14 00:51 
The Onion mener ikke at spillet er *rigtigt* frygtindgydende i forhold til hvad det kunne have været

http://youtu.be/4kHMmsyMBcc
DunwichDunwichSkrevet 17/10-14 08:35 
Jeg er lige startet på CH 7 på PS 4 udgaven og har egentligt ikke de store problemer med frameraten. Den hopper ikke nævneværdigt rundt til at den er irriterende - 30 fps med små hak af og til, mest lige når der er loadet et save, hvor nogle textures samtidigt lige bliver loadet ind, et split sekund langsommere end noget af resten af grafikken. Men virkeligt ikke noget der er til stor gene for mig personligt. Det der omvendt kan være lidt træls, er det nogle gange lidt wobbly kamera og styring; Man bevæger sig tit lidt for hurtigt, når man feks vil samle ting op, og kameraet skal ofte styres lidt for meget af mig som spiller, i stedet for selv at finde en optimal plads. Men jeg er ved at lære ikke at bevæge sticket for meget når jeg looter, så jeg går og ikke små løber.

Men det vigtige er spillet, og det er godt. Ofte rigtig godt. Ofte næsten Resident Evil 4 godt. Lige så ofte er grafikken fremragende og viser decideret next gen muskler, og så er der gange hvor der mangler lidt detaljer i miljøerne. Men spillets art er kontinuerligt godt og gennemført, og fjenderne er meget tilfredsstillende at skyde på, da de reagerer - og ser ud - som man forventer i et next gen spil; Som i Resident Evil 4, er der intet andet spil, hvori det er lige så tilfredsstillende at lave et head shot med sniper riflen, men som matches i The Evil Within. Samme gode fornemmelse i begge spil. Den crunchy lyd lige når skuddet rammer og efterfølgende gory effekt, har kun RE 4 og dette spil haft og det er cool.
Bede-xBede-xSkrevet 30/10-14 18:30, rettet 30/10-14 18:30 
Der er kommet en demo med de første tre kapitler og folk der køber spillet/har købt det på PC, får Call of Cthulhu gratis:

In time for Halloween, you can scream on Steam – free (!!) – through three chapters of The Evil Within!

Starting October 30th, you’ll be able to enjoy the first three chapters for free. If you choose to purchase the game after the first three chapters, you’ll be able to continue your save progress, and as an added bonus, we’ll throw more evil your way with a free copy of Call of Cthulhu. Finally, and for a limited time only, we offering 50% off The Evil Within’s Season Pass!

Already purchased The Evil Within and its Season Pass? Fear not. Those that already have the main game will have Cthulhu added to your library, and purchasers of the Season Pass will receive special offers on other Bethesda titles.

http://www.bethblog.com/2014/10/30/this-week-on-steam-halloween-demo-for-the-evil-within/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/06-15 20:31 
Konsol-versionerne kan nu spilles uden de forfærdelige borders. Spillets største minus er hermed væk! :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 24/06-15 21:10 
Lækkert! Har ikke selv prøvet spillet endnu. Har det påvirket performance? Der er jo pludselig flere pixels der skal renderes.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/06-15 21:29 
Jeg har kun lige startet første DLC op med det, men det lå pænt på 30frames.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 25/11-16 20:38, rettet 25/11-16 20:43 
Hvordan hule hede helvede klare man bossen i CH 3 - Mister Chainsaw?! Sad i dag et par timer og prøvede forskellige teknikker af men INTET hjalp! Jeg har crossbow'en med flash pile, harpun og granat pile, og shotgun plus det løse. Jeg har set på yt at han bare skal have tre skud med granet pile men det er jo hulens svært at skyde ham så mange gange fordi han er skide hurtig. Inden jeg har set mig om bliver jeg savet midt over :O

Måske er jeg bare ringe til det?

Ellers er det virkelig et fedt spil lige i min ånd, men til tider så nervepirrende at jeg må holde pauser. Synes det køre godt og er enig i det meste hvad Dunwich skriver.
Bashful Neophyte
HankyHankySkrevet 25/11-16 20:49, rettet 25/11-16 20:50 
Har du fået ham lokket ud af laden?
Jeg ved ikke om det er et must, men da jeg spillede det, prøvede jeg at dræbe ham indendøre uden resultat.

Når du har ham ude oppe ved gaten, synes jeg ikke det er så svært at undgå hans voldsomme bevægelser. Bare bliv ved, så dør han :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/11-16 22:17, rettet 25/11-16 22:18 
Jeg døde også en del gange til ham. Det er sådan en boss der er specielt svær fordi man endnu ikke er blevet 100% fortrolig med styringen.

Fantastisk spil. Skal virkelig igennem det igen snart, inkl al DLC som tilsynelandende spiller ret forskelligt fra hovedspillet.

Søren, har du slået letterbox fra i settings? Så slipper du for de forfærdelige sorte bjælker på skærmen :)
Det kom først i en patch efter jeg allerede havde gennemført. Men det var mit største kritikpunkt der blev fikset :)

Edit: Husk at opgradere din stamina når du har muligheden!
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 26/11-16 15:45, rettet 26/11-16 20:22 
Ja jeg slog de bjælker fra med det samme. Kom sådan til at finde ud af det ved en fejltagelse, og fedt det kunne gøres ;-)

Jeg må forsøge at få ham chainsaw gutten ned med nakken i aften selvom det virker demoraliserende at jeg er død så mange gange over ham. Tak for input :-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 28/11-16 07:42 
Fik ham i lørdags ;-)

Nu videre til CH 4 damn det er et godt spil.
Bashful Neophyte
HankyHankySkrevet 28/11-16 11:15 
Jeg får helt lyst til at spille det gennem igen :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KTCKTCSkrevet 28/11-16 12:41 
Vildt man kan have så forskellige opfattelser af spil.
I har spillet Resident Evil serien, ikke?

The Evil Within mindede mig meget om det forfærdelige Silent Hill: Downpour, da det også blev meget repetitivt og kedeligt i længden.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 28/11-16 14:10 
Evil within minder utrolig meget om RE4 hvilket er et af de bedste spil nogensinde :-) Jeg har aldrig spillet Silent Hill.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 28/11-16 14:21 
Daymn neros. Tag og få spillet 1'eren! Du har en vild oplevelse til gode.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 28/11-16 14:32 
RE 1 remastered var da gratis på PS+ for et par måneder siden.
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 28/11-16 15:57 
Sumez>
Daymn neros. Tag og få spillet 1'eren! Du har en vild oplevelse til gode.

I know ;-) Det er også for dårligt jeg ved det godt.
Bashful Neophyte
106 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig