X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

The Evil Within


Reply
Per SPer SSkrevet 14/02-14 16:36, rettet 14/02-14 16:38 
Pressetekst fra Bethesda:

>>>

We’re pleased to announce The Evil Within, the new survival horror game from legendary director, Shinji Mikami, will be available in North America on August 26, 2014 and throughout Europe on August 29, 2014. The Evil Within is in development for the Xbox One, Xbox 360® video game and entertainment system from Micr... Se hele indlægget


The Evil Within extended gameplay
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
106 topic(s).
« < 1 2 3

Reply
KTCKTCSkrevet 28/11-16 17:42 
neros>
Evil within minder utrolig meget om RE4 hvilket er et af de bedste spil nogensinde :-) Jeg har aldrig spillet Silent Hill.
Vi er helt enige om at RE4 er fantastisk. Jeg må hellere prøve The Evil Within igen engang, for at se om det er bedre, når man ikke har høje forventninger
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/11-16 17:59 
KTC jeg troede du var kewl :O

Evil Within er på niveau med RE4 i min bog. Det er kun frameraten der halter, men den er heldigvis aldrig gamebreaking når den er værst :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 28/11-16 18:25, rettet 28/11-16 18:26 
KTC>
Vildt man kan have så forskellige opfattelser af spil.
I har spillet Resident Evil serien, ikke?

The Evil Within mindede mig meget om det forfærdelige Silent Hill: Downpour, da det også blev meget repetitivt og kedeligt i længden.

Ja, det er lidt vildt.

Jeg synes det er en crazy sammenligning (med Downpour). Evil Within blev aldrig kedeligt for mig, og det var dén "ægte" efterfølger til RE4 vi aldrig fik, IMO :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KTCKTCSkrevet 28/11-16 22:12 
Hellere real end kewl :)
Jeg spillede det sammen med en kammerat, og vi var begge tæt på at stoppe. Den evige returnering til rummet med de knuste spejle, cheap deaths og ujævnt flow er det, jeg husker mest, når jeg tænker tilbage på det.
Vi synes begge, at spillet startede godt med scenen, hvor man skulle snige sig forbi ham psykoen, men så blev det hurtigt ringere.
Vi er enige om, at der ikke er noget fall-damage, ikke?

Men...Som sagt, jeg prøver at give det en chance igen ved lejlighed, for I er alligevel ret enige om at det er bedre end jeg husker.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/11-16 22:35 
Fall damage? Jeg husker ikke noget platform hopperi i spillet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SofticeAllanSofticeAllanSkrevet 01/12-16 09:45 
Hanky>
KTC>
Vildt man kan have så forskellige opfattelser af spil.
I har spillet Resident Evil serien, ikke?

The Evil Within mindede mig meget om det forfærdelige Silent Hill: Downpour, da det også blev meget repetitivt og kedeligt i længden.

Ja, det er lidt vildt.

Jeg synes det er en crazy sammenligning (med Downpour). Evil Within blev aldrig kedeligt for mig, og det var dén "ægte" efterfølger til RE4 vi aldrig fik, IMO :)

Helt enig ! Synes Evil Within var super fedt, med spændene boss fights, som man også havde fra RE 4. Det eneste der ødelagde det lidt for mig, var da spillet buggede for mig på Xbox one. Der skulle komme en cutscene et sted, hvor man var i et rum, men det gjordet der ikke, så er var stucked og blev nødtil at gå tilbage til checkpoint der var 25 min. gammelt :/

Dette gentagede sig igen et sted, hvor man skulle svømme fra platform til platform over noget vand, og aflede nogle monstre i vandet. Der skulle også komme en cutscene når man gik ind i et hus derefter, hvilket der aldrig gjorde. Jeg blev igen nødtil at gå tilbage til checkpointet forinden. Det var jeg mega træt af, da jeg i forvejen havde brugt alt for lang tid på at komme dertil :(
Spiller nu: Mario & Luigi: Dream Te...
106 topic(s).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Username
Password
Remember me