X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT11


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 14/02-14 12:48, rettet 05/03-14 23:32 
Efter en længere pause, er det nu endelig tid til igen at stable et træf på benene.

Adresse er som altid:
Parkvej 4 st.
4700 Næstved

Hvornår:
7.marts – 9.marts. Dørene er åbne fra fredag kl.1200 til søndag kl.1600.

Pladser:
30 mennesker med udstyr.

Pris pr. person:
50,-

Tilmelding:
Er bindend... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
501 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/03-14 17:17 
MVS... ja/nej?
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 01/03-14 18:18 
Jeg håber så sandelig. Vil så gerne Turf. Det er jo næsten fast inventar.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/03-14 18:20, rettet 01/03-14 18:20 
Jep den obligatoriske Turf Masters duel mellem os to må ikke undværes :(

Jeg har et 4-slot board, men jeg orker ikke at tage det med da det fylder meget og der hænger ledninger ud fra alle sider på det :)

Amnesia har en ordentlig røvfuld MVS motherboards, men jeg er i tvivl om det kun er 2, 4 og 6-slots han har? I så fald er det jo lige meget :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 01/03-14 19:05 
Hvis jeg er lidt fræk, kan jeg liste ned i arkadeklubben og hive mine spil ud af maskinerne. Så kan jeg tage DonPachi, DoDonPachi og et lille bitte MVS-mobo med :)
AV Intelligent Terminal
JuggernautJuggernautSkrevet 01/03-14 19:22 
De to første vil jeg satme gerne prøve. Har jo kun haft glæden på Saturn.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 01/03-14 19:23 
Og hvis bønnen hiver et motherboard med, har vi jo MVS. Så mangler vi bare spillet.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/03-14 19:55, rettet 01/03-14 19:55 
Jeg har spillet som jeg sagtens kan tage med. Inkl en stak andre selvf.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 01/03-14 20:11 
Kan du bære det?;-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 01/03-14 20:18 
Så skal vi have 3 superguns nu ! :-)
Bashful Neophyte
amnesiaamnesiaSkrevet 01/03-14 20:52 
Konsolkongen>

Amnesia har en ordentlig røvfuld MVS motherboards, men jeg er i tvivl om det kun er 2, 4 og 6-slots han har? I så fald er det jo lige meget :)


Jeg har MVS motherboards, om ikke i alle regnbuens farver, så i alle størrelser - men hvis KB tager med, så vil jeg undlade at bidrage på den front :-)
Græsset ER grønnere på den anden side!
SumezSumezSkrevet 01/03-14 21:10 
Er det nogen har en regionsfri PS1/PS2 eller Jap PS3 med? Har et PS1 spil jeg gerne vil prøve, som vist er bedst i forbindelse med øl, men gider ikke slæbe et system med kun for det :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 01/03-14 21:11 
Bare af nysgerrighed.. Hvilket spil er det?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 01/03-14 21:35 
Det skal vist opleves :P Gemmer det til der en dag er noget at spille det på
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 01/03-14 21:49 
:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/03-14 23:10 
neros>
Så skal vi have 3 superguns nu ! :-)

Jeg sidder og overvejer om jeg skal hive min supergun med så. JAMMA forlængeren (han til hun) er dog ikke for god, så hvis f.eks. Elgen har et andet så ville det super :)

Men er der nogen pointe i det hvis vi ikke har mere end to arcadesticks i det hele?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 02/03-14 00:31 
Jeg har et hav af Neo Geo sticks hvis det er der mangler, ved dog ikke hvor meget jeg har plads til.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 02/03-14 05:29 
Min JAMMA-forlænger er desværre også meget ringe }:-/
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 02/03-14 09:39, rettet 02/03-14 09:45 
Konsolkongen>
Men er der nogen pointe i det hvis vi ikke har mere end to arcadesticks i det hele?

Mener at slk tager sit arkadestick med også. Ellers har jeg jo også et Neo Geo pad inkl mine to rigtige arkadesticks til min supergun med ;-)

Det ville være fedt med et par ekstra Neo Geo sticks nu da vi åbenbart skal spille så mange arkadespil = Heaven :D

Det skal nok gå alt sammen.
Bashful Neophyte
CamousCamousSkrevet 02/03-14 13:46 
Jeg tager et par 16 bit coop spil med, SNES og MD, og vil sikre mig 100% at disse maskiner er at finde. Vi ved allerede at der er en Super Famicom, men er der to controller med? Hvad med MD, er vi 100% der?

Og er der mon en fri CRT for disse to maskiner? Var der noget med deposit for CRT, hvis ja skal det nok ordnes nu.

Og skal jeg tage mit PC Engine Duo med, eller ej? Der er ikke AC adapter til, og det var en 10V 1000mA +tip adapter der skal til ellers er den bare til pynt.
JuggernautJuggernautSkrevet 02/03-14 14:39 
Der er skærme i det omfang som der nu engang er og som tidligere bliver der maks en skærm pr. deltager.
Jeg vil helst ikke begynde på reservationer af disse, da det vil betyde ekstra arbejde hvis nu en deltager ikke dukker op. Så det bliver først til mølle princippet. Skulle man være uheldig at der ikke er flere skærme, står der som regel nogle af de udlånte som ikke bliver brugt. Jeg mindes faktisk ikke at det har været et problem.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 02/03-14 16:16, rettet 02/03-14 16:20 
Hvornår køre vi om fredagen Mr. Darkbeat? Jeg har fri fra arbejde så kan komme afsted hvornår det skal være den dag, og hvad siger de to andre som skulle køre med?
Bashful Neophyte
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 02/03-14 19:25 
Så er det betalt ^_^ Så har vi bare at hygge igennem!
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
slk486slk486Skrevet 02/03-14 21:16 
neros>
Mener at slk tager sit arkadestick med også. Ellers har jeg jo også et Neo Geo pad inkl mine to rigtige arkadesticks til min supergun med ;-)

Ja, jeg tagert et stk. Arcade stick med Neo Geo port og et stk med DC.
j/k
SumezSumezSkrevet 03/03-14 00:13, rettet 03/03-14 00:54 
Camous>
Og skal jeg tage mit PC Engine Duo med, eller ej? Der er ikke AC adapter til, og det var en 10V 1000mA +tip adapter der skal til ellers er den bare til pynt.

Hvis jeg kan få plads til det, tager jeg mit PC Engine + CD-ROM setup med - Elgen har lovet at hjælpe mig med at se på et rep af drevet.

Jeg skal dog, som nævnt, bruge en stepdown converter, da mine ikke har det alt for godt længere.

Jeg regner også med at tage en form for Famicom setup med, og så bare koge Mega Man det meste af weekenden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/03-14 00:23 
Elgen>
Min JAMMA-forlænger er desværre også meget ringe }:-/

Så tager jeg bare mit eget med, hvis vi får plads til det i bilen. Det afhænger nok lidt af hvilken bil vi kører i. Det ved vi forhåbentlig om et par dage :)

Det kræver selvfølgelig også at der er nogen der har mulighed for at medbringe to stk Neo Geo sticks :) Mit eget arcadestick måtte ofre sine Neo Geo kabler til fordel for Neros' arcadestick og jeg har ikke haft tid til at lave nye ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 03/03-14 01:15 
Sumez>
Jeg skal dog, som nævnt, bruge en stepdown converter, da mine ikke har det alt for godt længere.

Jeg tager en med.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 03/03-14 09:39 
Var der nogle der havde styr på det live stream?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 03/03-14 09:41 
Konsolkongen>
Det kræver selvfølgelig også at der er nogen der har mulighed for at medbringe to stk Neo Geo sticks :) Mit eget arcadestick måtte ofre sine Neo Geo kabler til fordel for Neros' arcadestick og jeg har ikke haft tid til at lave nye ;)

Det er for dårligt Martin du må se at komme op på Brøgger-hesten igen.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 03/03-14 09:57, rettet 03/03-14 10:00 
Juggernaut>
Var der nogle der havde styr på det live stream?

Jeg legede lidt med mit capture device forleden dag, og hvis man prøver at streame direkte via OBS, kan den sletslet ikke finde ud af at deinterlace signalet, det ligner crap. Det ville nok være en mere solid løsning at upscale til HDMI og bruge en krabat der kan capture den slags.

Bo, skulle du iøvrigt ikke af med din gamle Avermedia ting? Jeg kunne stadig godt tænke mig den ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 03/03-14 10:18 
Hvad koster sådan en løsning, Sumez?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 03/03-14 10:48, rettet 03/03-14 10:51 
Du tænker på at lave noget fast til SSKT?

Jeg er langt fra eksperten på det område, og har aldrig prøvet at bruge nogen af de dimser jeg snakker om, men jeg forestiller mig at man investerer i en upscaler, der kan tage RGB scart til HDMI (og hvis det kun er til low-res broadcasting, kan man sikkert sagtens bruge en billig til 5-600kr), og så bruger en Elgato, Hauppage HD PVR 2, eller lignende HDMI capture box til at sende signalet til en bærbar med netforbindelse og eksternt webcam (et playstation eye/move kamera kan bruges), som kører OBS (gratis superfedt streaming program, der kan blande flere kilder efter behov.

Så såfremt man ikke allerede har en XRGB eller lignende liggende, men har både computer og webcam, ryger det nok op på godt 1500kr plus det løse?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 03/03-14 11:06, rettet 03/03-14 12:44 
Det ser ud til at nyeste version af Bubble Bobble Lost Caves (1.2) også kan køre på bootlegs };-P
Har først selv lige opdaget det, men hvis jeg får det til at køre på min bootleg, tager jeg naturligvis den med. Tror dog at jeg lader min SuperGun blive hjemme i denne omgang.
Hvis andre har en original eller bootleg liggende, kan de jo også prøve at tage den med... så kan jeg godt tage EPROM-udstyr med og vi kan eksperimentere lidt med REDUX og/eller Lost Caves.
Skriv lige, hvis nogen tager bootlegs med; gider ikke slæbe udstyret med uden grund...

Link...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
slk486slk486Skrevet 03/03-14 12:18 
Hvis nogen skal have noget fra min trade list kan jeg tage det med til SSKT :)

https://docs.google.com/a/gepe.dk/spreadsheet/ccc?key=0AidPUcuqiVqVdDBsNWI1UE40bGVRQ1hfcmtuX1hSTHc&usp=drive_web#gid=0
j/k
CamousCamousSkrevet 03/03-14 12:26 
Sumez>Hvis jeg kan få plads til det, tager jeg mit PC Engine + CD-ROM setup med - Elgen har lovet at hjælpe mig med at se på et rep af drevet.

Jeg skal dog, som nævnt, bruge en stepdown converter, da mine ikke har det alt for godt længere.

Jeg regner også med at tage en form for Famicom setup med, og så bare koge Mega Man det meste af weekenden.

Jeg tager mit Famicom Ever Drive med så kan vi spille alle Famicom spil vi får lyst til.

Hvis jeg husker rigtig så virker adapter for PC Engine CD ikke på Duo, så jeg tager ikke mit Duo med og satser på at du får dit reppet.

Jeg tager dog mit kopi af Magical Chase med.
SumezSumezSkrevet 03/03-14 12:35 
Jeg tager mit Famicom Ever Drive med så kan vi spille alle Famicom spil vi får lyst til.

Har du din egen Famicom med også? Jeg regner med kun at køre legit, personligt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 03/03-14 13:06 
Jeg tager ikke mit Titler med. Den fylder for meget.

Jeg kan tage mit AV med, men troede du sagde du tager dit med, så der er vel ingen grund.

Og legit is fine and all men jeg gider ikke slæbe på en pose fyldt med carts.
SumezSumezSkrevet 03/03-14 13:31 
Kunne ellers være meget socialt at køre lidt sideløbende Akumajou Densetsu :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 03/03-14 13:39 
Uha, Densetsu marathon/face off. To spiller starter på samme tid og skal følge den samme path for at se hvem kan nå enden først. Den der når en forked path først bestemmer hvad for en der skal tages og nummer 2 skal vælge den samme path.

Begge spiller på hard. Hvis jeg tager mit AV Famicom, kopi af Densetsu og Ever Drive med kan det lade sig gøre. Men det ville betyde at to CRT'er bliver brugt til kun det i flere timer.
SumezSumezSkrevet 03/03-14 13:41, rettet 03/03-14 13:42 
Hard? Altså 2nd quest? Det kan jeg ikke. Har prøvet, og går kold allerede når man skal prøve at undgå medusahoveder sammen med one-hit kill tingene.

Men på normal behøver jeg nu ikke mere end en lille time for at komme gennem spillet, under forudsætning at jeg nok dør en del gange. :) Men jeg satser på selv at at hijacke et CRT tv udelukkende til Famicom og PC Engine, så antal timer er underordnet :)
Men hvis du er frisk, tager jeg gerne samme udfordring på Mega Man 2 og Mega Man 3 (og der er MM2 selvfølgelig på hard, da den japanske version kun har det)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 03/03-14 13:59 
2nd quest Akumajo er da nemt, come on man!

Jeg tager gerne udfordringen op. Så tager jeg mit AV Fami med. Og en CRT med perma Fami og PC Emgine lyder godt. Er der visse PC Engine spil jeg skal have med?
SumezSumezSkrevet 03/03-14 14:02 
Du har ikke oprettet din samling, så jeg har ingen anelse om hvad du har. :)
Men hvis du har Renny Blaster eller Mystic Formula vil jeg gerne se dem
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 03/03-14 14:14 
Sumez>
Du tænker på at lave noget fast til SSKT?

Ja, der gør jeg. Det er ligemeget om det er brugt .
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 03/03-14 14:16 
Jeg kunne godt selv tænke mig sådan et setup, brugt eller ej, så køb lige to ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 03/03-14 14:26 
Jeg skal jo lige finde ud af hvad man skal bruge først:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 03/03-14 15:10 
Hvor mange kører sammen fra det jyske? :)
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
CamousCamousSkrevet 03/03-14 15:14, rettet 03/03-14 15:55 
Sumez>
Du har ikke oprettet din samling, så jeg har ingen anelse om hvad du har. :)
Men hvis du har Renny Blaster eller Mystic Formula vil jeg gerne se dem

No dice, never heard of either.

Så, udover magical chase tager jeg PC Genjin med igen så, fordi den er så fucking fantastisk. Hvad med Soldier serien?
HankyHankySkrevet 03/03-14 15:26 
KristensenSoUSA>
Hvor mange kører sammen fra det jyske? :)

Jeg har haft skrevet til dig på Skype, men du svarer ikke rigtig :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 03/03-14 15:43 
@Hanky

Jeg har ingen beskeder modtaget på Skype :s

Kan du ikke prøve igen, ellers må du gerne SMS eller smide dit nummer til mig, så ringer jeg dig lige op når du har tid :)
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
JuggernautJuggernautSkrevet 03/03-14 16:25 
Martin og jeg har været i Jysk i dag. Nu er der ingen af jer der får ømme bagdele :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
amnesiaamnesiaSkrevet 03/03-14 17:35 
Soft Seating Konsoltræf 11
Græsset ER grønnere på den anden side!
501 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig