X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT11


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 14/02-14 12:48, rettet 05/03-14 23:32 
Efter en længere pause, er det nu endelig tid til igen at stable et træf på benene.

Adresse er som altid:
Parkvej 4 st.
4700 Næstved

Hvornår:
7.marts – 9.marts. Dørene er åbne fra fredag kl.1200 til søndag kl.1600.

Pladser:
30 mennesker med udstyr.

Pris pr. person:
50,-

Tilmelding:
Er bindend... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
501 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Svar
CamousCamousSkrevet 07/03-14 00:26 
Større, nej. Flere, ja.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/03-14 01:35 
Sumez>

1stk ven der vandt fighter-turneringen sidste gang (EU)

Mener du en pal i PAL?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/03-14 01:42 
3of19>
Grr! kan ikke finde mit 4x DC memory kort. Samba save med alle unlocks er på den!

Det er intet problem. Jeg tager nogle VMU'er med samt VMU Tool-skiven.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 07/03-14 08:28 
Sumez>
Bare lige for at være up to date, så medbringer jeg:
1stk NES (US, regionsfri) + 1 controller
1stk Genesis (US, regionsfri) + 1 controller
1stk PC Engine (Jap) + 1 controller + multitap + cd-rom² der forhåbentlig bliver fikset i løbet af træf
1stk ven der vandt fighter-turneringen sidste gang (EU)

Så du tager altså ingen Neo Geo sticks med?

Hvem tager den slags med ellers?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 07/03-14 08:36 
Yeah, sorry. De fylder for meget, og jeg er med toget, så har i forvejen enormt meget at slæbe på :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 07/03-14 08:43 
Om en times tid er jeg på adressen for at gøre klar, sparke til lidt stole mm, og I er selvfølgelig velkomne før det officielle tidspunkt. Ellers kan jeg træffes på mobil.

Vi ses senere!:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
slk486slk486Skrevet 07/03-14 08:44 
Jeg dukker nok først op ved 20 tiden. Skal lige hjem fra arb og pakke dytten.

Man skulle ikke reservere CRTer denne gang, vel? neros og jeg skal jo bruge 2 til vores arcade setups :)
j/k
JuggernautJuggernautSkrevet 07/03-14 08:47 
Vi finder ud af det;-) ellers må du flexe ud lidt tidligere...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 07/03-14 08:48 
Det er åbenbart først til mølle princippet! Jeg ankommer nok ved 17 tiden så kan jeg finde to skærme til os..håber jeg.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 07/03-14 08:57 
Juggernaut>
Om en times tid er jeg på adressen for at gøre klar

Husk nu stepdown! ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 07/03-14 09:01 
Er pakket:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 07/03-14 10:59 
Jeg tager også mit originale Asuka&Asuka med. Men nu mest for at flashe det mens jeg med fryd betragter Sumez' og slks misundelige blikke };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
slk486slk486Skrevet 07/03-14 11:02 
Gaaaa! :D
j/k
amnesiaamnesiaSkrevet 07/03-14 11:06 
Ville også ønske at der var plads i bilen til at jeg kunne flashe min PCB-penis til SSKT - men af arkade relateret grej må det blive ved mit ydmyge Money Puzzle Exchanger.

Jeg må se at få mig en større bil :-)
Græsset ER grønnere på den anden side!
nerosnerosSkrevet 07/03-14 11:44 
Jeg har mere end en PCB-penis med denne gang!
Bashful Neophyte
ElgenElgenSkrevet 07/03-14 12:03, rettet 07/03-14 12:04 
ARGH! Kan ikke finde PSUen til min PS2 Slim. Er der nogen der har een de kan tage med... Har bare SÅ meget lyst til at lege med lyspistoler. Det den der leverer 8.5V (og ikke 7.5V; den er nemlig til den lille PSOne, og dem har jeg i min søgen iøvrigt fundet 3 af }:-O).
Plzzzzzzz!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 07/03-14 12:14 
Behøver jeg at nævne, at Martin og jeg allerede nyder kaffen, spiller PGA Tour 14 og nyder den kommende weekend i STOR stil:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/03-14 12:34 
Er PSUen ikke indbygget i PS2 slim? Det er da bare et almindeligt strømkabel der sidder i min.
dRxLdRxLSkrevet 07/03-14 12:37 
Er der én der har mulighed for at tage spil med fra mig i københavn til Hanky og slk486?

Sumez? Elgen? 3of19? Darkbeat?

Spillene er pt. her hos mig i Vanløse, men jeg kører gerne hen til nogen eller til et pick-up-point hvis der kan arrangeres noget.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HankyHankySkrevet 07/03-14 12:37, rettet 07/03-14 12:38 
Darkbeat>
Er PSUen ikke indbygget i PS2 slim? Det er da bare et almindeligt strømkabel der sidder i min.

Der er 2 forskellige modeller. Første model der udkom efter "fat" maskinen, var med ekstern PSU, den sidste der udkom havde indbygget PSU :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/03-14 12:42 
Aah :)

Jeg kommer lige forbi dig så Dræxler.
dRxLdRxLSkrevet 07/03-14 12:52, rettet 07/03-14 12:55 
Cool og mange tak. Hvornår kan jeg regne med at se dig? PM'er dig lige en adresse.

Spillet til Hanky er faktisk WarTech: Senko No Ronde som jeg tror er godt, men som nok også kun er sjovt/godt i selskab andre playright brugere (eller lignende forsamling). Lad det være en opfordring fra min side til at få det smidt på en x360'er under træffet.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/03-14 12:54, rettet 07/03-14 13:03 
Elgen>
ARGH! Kan ikke finde PSUen til min PS2 Slim. Er der nogen der har een de kan tage med... Har bare SÅ meget lyst til at lege med lyspistoler. Det den der leverer 8.5V (og ikke 7.5V; den er nemlig til den lille PSOne, og dem har jeg i min søgen iøvrigt fundet 3 af }:-O).
Plzzzzzzz!


Jeg kigger lige i kælderen. 10 min.

EDIT: Beklager, kan ikke finde den :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/03-14 12:54 
Lige omkring kl 15 vil jeg nok være der.
ElgenElgenSkrevet 07/03-14 13:14, rettet 07/03-14 13:15 
Øv! Nå har pakket både min chippede og min reserve uschippede (med indbygget PSU). Mit håb er, at een af de lokale husker at han har een hjemme i skuffen og smutter hjem efter den....
Skulle nogen andre ha een, så medbring meget gerne };-P

Link...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Per SPer SSkrevet 07/03-14 13:33, rettet 07/03-14 13:33 
Kan have i det hyggeligt. Sidder med planlægningen af J-Popcon 2014 og kan bare ikke afsætte tid til det - og skal desuden hygge mig med at tømme kælderrum i morgen, da vi har problemer med at få den tør fra stormen. Super meget fed lørdagstjans.

- men vi vil sikkert alle sammen gerne se nogle pinlige billeder, når i vågner op med hovedpine og tømmernænd på søndag. Hangover in Naestved.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
slk486slk486Skrevet 07/03-14 13:35 
Ja, der bliver nok ikke en ryg tør.
j/k
ElgenElgenSkrevet 07/03-14 13:39 
^Hehe
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
slk486slk486Skrevet 07/03-14 13:41 
Kommer til at tænke på min Dragons Crown er USAsk, så det kan være min personage derpå slet ikke dur sammen med jer andres :/
j/k
3of193of19Skrevet 07/03-14 13:54 
Så sidder jeg i toget med ankomst i Næstved kl ca 1435. Er der nogen der gider hente mig på stationen? ;)
slk486slk486Skrevet 07/03-14 13:56 
Henter dig gerne, hvis du kan vente til 19:45 ;)
j/k
3of193of19Skrevet 07/03-14 14:07 
:p
SumezSumezSkrevet 07/03-14 14:18 
Hvis der ikke er nogen der har tid til at køre, så kører der busser ca hvert 10. Minut, det er ret ligetil, men man skal lige vide hvor man skal hen efter at være stået af :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 07/03-14 14:19 
Der er faktisk ikke så langt fra stationen: http://goo.gl/5la87E

Du kan evt. køre videre på din DSB billet med de lokale busser (du sagde noget om at du har meget slæbe på):
http://goo.gl/koPBTE
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JuggernautJuggernautSkrevet 07/03-14 14:27 
Tag bussen 601A mod Dyssegårdsvej. Sig du skal af ved Sct Jørgens Park og derefter ligger det næsten lige overfor. Du kan evt skrive/ringe når du er stået af. Så stikker vi lige hovedet ud efter dig.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
3of193of19Skrevet 07/03-14 14:32 
Ah hvert 10. Minut? Set er ikke så slemt så. Jeg slog det op på rejseplanen forleden og det lød som om bissen kun gik hver anden time
SumezSumezSkrevet 07/03-14 14:39 
Elgen>
ARGH! Kan ikke finde PSUen til min PS2 Slim. Er der nogen der har een de kan tage med... Har bare SÅ meget lyst til at lege med lyspistoler. Det den der leverer 8.5V (og ikke 7.5V; den er nemlig til den lille PSOne, og dem har jeg i min søgen iøvrigt fundet 3 af }:-O).
Plzzzzzzz!

Jeg tager en med. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 07/03-14 16:08 
Cool! Venter pt på toget i Valby...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
vyssenvyssenSkrevet 07/03-14 20:48 
Godt træf til jer derovre. Synes det er flot i sådan slår dørene op for hinanden helt generelt. Fedt nogle folk stadig stoler på andre.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 09/03-14 02:21 
Håber kraftedeme at I HYGGER JER!! :-D
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
scavengerscavengerSkrevet 09/03-14 02:40 
Det gør vi, selvom det ikke er det samme uden dig ;-)
Nemo me impune lacessit
slk486slk486Skrevet 09/03-14 12:20 
Tak til alle for en god weekend - især til Jugger for initiativet :) Ser frem til næste gang.
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/03-14 13:10, rettet 09/03-14 13:11 
Ja, tak for et rigtig fedt træf alle sammen. Det var altid godt at se jer igen og møde nye mennesker
Fik slet ikke snakket med Camous som er ny herinde og sådan, men jeg håber at du hyggede dig og er klar på mere træf på et andet tidspunkt :)

Her er et par stemningsvideoer og billede fra mit Instagram

http://instagram.com/p/lQW-45HPJe/
http://instagram.com/p/lQ9WljHPBB/
http://instagram.com/p/lR9gQtnPEW/
http://instagram.com/p/lSAeb3HPHb/
http://instagram.com/p/lTKWexHPIH/
CamousCamousSkrevet 09/03-14 13:16 
Ja tak for alt og det var godt at møde alle selvom vi ikke fik snakket meget, men der er jo altid næste træf.

By the by Sumez, du glemte vist lige dit PC Engine SCART kabel, jeg så den på bordet efter at du var smuttet.
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 09/03-14 14:10 
Tak for en fantasic weekend tip alle!

Det var på alle måder helt og aldeles fremragende. Som altid er det rart at få sat ansigter på folk for der er tit så meget det bliver "lost in translation" på forummet.

Mindeværdige øjeblikke i tilfældig rækkefølge:

The Hanksters - flinkere brødre skal man lede længe efter. (Peter gennemførte Go Go Ackman 2 efter andre havde givet op. :)

Mor i bar overkrop der lukker sin "Fighter within" ud.

Buriki One - bare fordi det gav så meget mening

Emil der formåede at spoile hele "Stick of Truth" og undlod at vise Niels Pind og hans dreng.

Martin og Brian episke dyst i golf.

Neros der gemte brød i emhætten

Amnesias køkkensnak

Darkbeats kamp med og mod Buzz!

Og ikke mindst en kæmpe tak til Slk486 der bare sådan uden videre gav sit Splatterhouse til et godt formål! :p

Det er kun udpluk og der er så meget respekt til Brian som arrangør og alle dem der kommer og gør det til en begivenhed at sætte sine ben i Næstved.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
slk486slk486Skrevet 09/03-14 14:35, rettet 09/03-14 14:36 
Neros der gemte brød i emhætten

Loool, det husker jeg godt :D

Amnesias køkkensnak

"Så er der hjælp!"? :)

Og ikke mindst en kæmpe tak til Slk486 der bare sådan uden videre gav sit Splatterhouse til et godt formål! :p

Tjah - og hvad var prisen? Man gad ikke engang køre igennem hele natten for at prøve at slå min hi-score. Tak for lort, siger jeg bare.
j/k
nerosnerosSkrevet 09/03-14 15:55, rettet 09/03-14 16:19 
KristensenSoUSA>
Neros der gemte brød i emhætten

Ahaha ja...Det er sådan noget der ikke rigtig kan forklares det skete bare :D

Tak for et fantastisk træf allesammen og rart at se nye ansigter. Endnu en gang skal Brian have en kæmpe tak som arrangør og godt initiativ. Jeg glæder mig allerede til næste træf :-)

Det var super godt at se de gode gamle velkendte ansigter.

De mest mindeværdige ting jeg kommer til at huske fra dette træf er nok Splatterhouse og Tatsujin 2 side om side. De to bedste spil i verdenen. Rigtig fedt at spille så meget arkade.

Også godt jeg fik vist Buriki One frem og håber det er noget folk vil være med til at spille næste gang igen. Vi skal bare lige have styr på ham Ivan Sokolov og hans kravle teknik ;-)

Martins hundesnak!

Også rart at gense Bushido Blade.

Weekenden gik alt for hurtigt og jeg føler der lige skulle have været en dag mere.
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/03-14 16:18 
KristensenSoUSA>

Darkbeats kamp med og mod Buzz!


Jeg har aldrig spillet Buzz før, men syntes at det er et fremragende eksempel på janteloven i aktion hvor man rotter sig sammen imod dem der bare har en lille smule success og hvor meget galde og ondskabsfuldheder man skal lægge ryg til fra Martin Larsen :D

Jeg var mega glad for at vi kunne få streetpassed en masse. Det er ikke rigtig så mange andre steder man har chance for dét.
scavengerscavengerSkrevet 09/03-14 18:49 
KristensenSoUSA>

The Hanksters - flinkere brødre skal man lede længe efter.


Fed idé til navngivning, og jeg er helt enig, det var sgu hyggeligt at møde nogle flere fra Hanky-klanen :-D
Tak til alle for nogle hyggelige og morsomme dage, med masser af spirit.
Stort tak til Brian for at låne mig sin controller, ellers var det blevet en lang fredag aften ;-)
Naturligvis også en stor tak fordi du gider være drivkraften bag SSKT.
Nemo me impune lacessit
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/03-14 19:15 
Tak for et mega hyggeligt træf! :)

Spillede ca. 320 Puzzle Bobble -kampe mod KTC i to stræk. Det var godt nok hårdt.

Tre Superguns til ét træf var ren lykke. Jeg skal også ha' bygget mig en, jeg kan tage med næste gang.
AV Intelligent Terminal
501 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig