X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo Direct

Svar
OlimarOlimarSkrevet 13/02-14 10:17 
Nintendo Direct i aften, kl 23? Får jeg det til? 41 minutters varighed.

Nintendo Direct
160 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar
JmogJmogSkrevet 08/03 21:08 
Det var sørens. Du har ret.

Nåja, betyder ikke så meget hvis bare man passer ordentligt på den. De eneste skærme, jeg nogensinde har fået visuelt slid på, er dem der bruger stylus.
JmogJmogSkrevet 08/03 21:14 
Olimar>
Nintendo Direct i aften, kl 23? Får jeg det til? 41 minutters varighed.

Nintendo Direct

Korrekt, klokken 23.

Det er godt nok en lang omgang. De går sikkert amok i indies (glimrende!) for de kan da dårligt fylde tiden ud med first party spil. Det er alt for tidligt til at vise Metroid Prime 4, så her er mine gæt:

Wii U Smash Brothers i Switch remaster.
Diablo 3 Switch
Fire Emblem Dynasty Warriors

Og øhh... har der ikke været et nyt Pikmin på vej i snart tre år? Ikke 2D platformeren men et rigtigt Pikmin, som Miyamoto har sagt er stort set færdigt?

Derudover har jeg faktisk ingen idéer. Et par nye IP’er ville være dejligt.
JmogJmogSkrevet 08/03 21:33 
Ah, Mario Tennis Ages til Switch er nærmest garanteret til i aften:
http://www.eurogamer.net/articles/2018-03-08...tendo-switch-in-june
OlimarOlimarSkrevet 08/03 21:48 
Check lige datoen på den post du bumpede Jmog :p
SumezSumezSkrevet 08/03 22:30 
Jmog>
Derudover har jeg faktisk ingen idéer. Et par nye IP’er ville være dejligt.

Atter engang... DQ11 ville være dejligt ;) Det er snart fem måneder siden Square havde lovet os at vi ville høre noget (fall 2017), så der er rimelig mange der er ængstelige...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Krion Conquest, The, Legend Of Heroes, The: ..., NieR: Automata
SumezSumezSkrevet 08/03 23:07, rettet 08/03 23:26 
Remakes, remakes, remakes, og remakes.

Nintendo prøver virkelig hårdt på at gøre Switch til "det alle de andre har, bare 1-10 år senere" konsollen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Krion Conquest, The, Legend Of Heroes, The: ..., NieR: Automata
JmogJmogSkrevet 09/03 02:41 
Olimar>
Check lige datoen på den post du bumpede Jmog :p

Hovsa! :-D

Det var endda kun en time fra at være korrekt.
JmogJmogSkrevet 09/03 02:48 
Sumez>
Remakes, remakes, remakes, og remakes.

Nintendo prøver virkelig hårdt på at gøre Switch til "det alle de andre har, bare 1-10 år senere" konsollen.

Tjaa, jeg ville absolut foretrække nye spil, men taktikken er forståelig. Det er en strøm af gode spil som forholdsvist få mennesker spillede, fordi Wii U solgte så dårligt.

Nemme penge og også en sikker måde at sikre en lind strøm af first party titler til konsollen, hvilket de ikke ville være i stand til at levere med samme frekvens, hvis det var helt nye spil. En port kan klares på en fjerdedel af den tid en ny titel tager at udvikle.
SumezSumezSkrevet 09/03 08:14 
Ja, men en ting er Wii U-spillene, men så er der Crahs Bandicot, South Park, osv. Jeg kan selvfølgelig godt forstå strategien ud fra et forretningsmæssigt synspunkt, men det var også det hele deres forrige annonering bestod af, og det føles virkelig anstrengt efterhånden, at de konstant kommer flere år for sent til festen, men annoncerer det som om det er dem selv der starter den. Det er ikke sådan man sælger en Switch til mig :)
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/03 08:31, rettet 09/03 13:45 
Jeg syntes det var en fin visning fra nintendo. Meget bedre end noget vi har set i lang tid.
Godt at se andre ip end nintendo kommer til den.
Så fanboys og dem der kun har "råd" til 1 konsol osse kan være med.

Men enig, den er heller ikke noget for mig i nu.
Næste konsol køb bliver en xbox one x. Pga sea of thieves , og state of decay 2.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
160 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig