X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Søger: Modning af Mega Drive, SMS og SNES - KBH/SJ


Svar
Soren47Soren47Skrevet 07/02-14 12:12 
Jeg er snart ved at være træt af at mine konsoller kun kan spille i 50 hz.

Derfor leder jeg efter nogen der ville have lyst til at modde min Sega Mega Drive II (PAL), Sega Master System I (PAL) og min SNES (PAL). Ikke at jeg regner med at det hele kan overståes på én gang. :)
Så vidt jeg kan læse mig frem til kan Mega Drive'n og Master System moddes forholdsvist nemt og kan derefter spille de fleste spil fra alle regioner i 60 hz.
Men SNES'en er der vidst flere problemer med, hvor en PAL-konsol kræver en SuperCIC mod for at kunne afspille fx Super Mario RPG?
Jeg er ikke rigtigt interesseret i bare at få en amerikansk SNES, da den er grim! :D

Det ville nok være nemmest med en person i Københavnsområdet/på Sjælland, da jeg så bare kunne komme med det i en kasse i stedet for at det skulle sendes frem og tilbage.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/02-14 19:20, rettet 07/02-14 19:20 
Jeg kan sagtens klare det hele. Jeg bor dog på fyn, så det skal sendes.
Skal alligevel bestille SuperCIC mod til Per S' SNES, så jeg kunne tage med til dig samtidig, hvis det var :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 07/02-14 19:47 
God stil:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/02-14 19:59 
Fyn er generelt bare god stil ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
CamousCamousSkrevet 07/02-14 20:16, rettet 07/02-14 21:29 
Nu skal i ikke komme for godt i gang derover.
JuggernautJuggernautSkrevet 07/02-14 20:33 
Konsolkongen>
Fyn er generelt bare god stil ;)

Ikke til Turf Masters...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 07/02-14 20:48 
KK er bare god stil };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Soren47Soren47Skrevet 07/02-14 20:54 
Fedt! :D
Det er en aftale. Du må sige til mht. hvornår jeg skal sende det, hvad du skal have for det, osv. :)
Jeg bliver også gladere og gladere for Fyn! :)
JuggernautJuggernautSkrevet 07/02-14 21:03 
Der er altså ikke meget at komme efter på Fyn. Kun lidt hyggelige kystbyer og hunde med strålebæ.
Den var lidt insider, men jeg håber du får fikset noget hardware.
Det bliver godt, kan jeg godt love dig
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/02-14 21:19 
Soren47>
Fedt! :D
Det er en aftale. Du må sige til mht. hvornår jeg skal sende det, hvad du skal have for det, osv. :)
Jeg bliver også gladere og gladere for Fyn! :)

Jeg sender dig en PM Søren, så tager vi den derfra :)

Juggernaut>
Løl :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 07/02-14 22:12 
Geezer:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
slk486slk486Skrevet 08/02-14 10:28 
Elgen>
KK er bare god stil };-P

Hørt!
j/k
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig