X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sonic Boom WiiU 3DS


Svar
OlimarOlimarSkrevet 06/02-14 20:43, rettet 06/02-14 20:47 
Sonic Boom lige annonceret til WiiU og 3DS

http://video.lefigaro.fr/figaro/video/la-bande-annonce-de-sonic-boom/3161522154001/

Lid concept art.

Ved ikke hvad je... Se hele indlægget
109 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 07/02-14 23:57, rettet 08/02-14 00:02 
Jmog>
Der er vist pt solgt omkring 2,5 millioner Wii U konsoller. Nintendo forventer at ramme 2,8 millioner inden udgangen af marts.

Ikke opmuntrende tal for en 16 måneder gammel konsol.

Du blander deres modificerede forecast for finansåret (April 1, 2013 - March 31, 2014) sammen med deres totale salg.

Dvs det her: http://www.nintendo.co.jp/ir/pdf/2014/140117e.pdf
Med det her: http://www.nintendo.co.jp/ir/library/historical_data/pdf/consolidated_sales_e1312.pdf (shipped pr 31/12 2013)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OlimarOlimarSkrevet 08/02-14 00:11, rettet 08/02-14 00:13 
Den tracker pt til at blive deres dårligst solgte maskine nogensinde. Skide ærgeligt, er virkelig glad for den og det er klart den maskine, der får mest opmærksomhed fra mig.

Edit ( Salgstallene på virtual boy var værre )
3of193of19Skrevet 08/02-14 00:28 
Ja wiiu står til at sælge lidt under 6mio maskiner t.o.m. Marts.
Ikke imponerende.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 08/02-14 01:25 
Jeg tror igen det lidt er markedsføringen der har slået fejl. I hvert fald her i landet.
Som tidligere nævnt, så er det den færreste gennemsnitsdansker der overhovedet er klar over at maskinen eksisterer - og at den i så fald ikke bare er endnu en Wii model på fod med Wii Mini.

I Bilka lagde jeg endda mærke til et stort skilt de havde været nødt til at sætte op, for at gøre kunder opmærksomme på at de blå æsker var til Wii U, og derfor ikke ville virke på Wii.
- Noget de f.eks. aldrig ville være nødt til med deres PS4 spil i butikken, selvom de også står side om side med PS3 spillene.


Wii U får mig som køber, når retail prisen engang bliver sænket en smule :)
Ikke fordi jeg synes prisen er uretfærdig, men fordi jeg endnu ikke kan komme i tanke om mere end en lille håndfuld spil jeg vil have til den - og efter mere end et år på markedet (med stort set samme pris som omkring launch), er det simpelthen ikke nok til at jeg kan retfærdiggøre et køb over for mig selv. :\
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
3of193of19Skrevet 08/02-14 02:06 
Hmm synes ellers jeg har set maskinen på tilbud adskillige gange de sidste seks måneder.
En officiel prisnedsættelse skal vi nok ikke regne med foreløbig. Som du nævner så er det pt den dårlige markedsføring (maskinen skulle have heddet Wii Too, Super Wii eller noget i den dur) og mangel af spiludvalg der bremser salget. Det var også Nintendos konklusion her forleden.
Maskinen har nogle fine eksklusive titler efterhånden med Pikmin 3, SM3DW, Wonderful 101, NSMBU, ZombiU, og snart DKC:TF og Mario Kart 8 lidt senere.
Og som party maskine er den forrygende. Både Nintendo Land og Wii Party U er vældig fine titler.
Men jo, 7 gode eklslusive spil og et remake er lidt slattent efter 14 måneder.
Bede-xBede-xSkrevet 08/02-14 02:59 
Det karakter design...

Sonic Boom WiiU 3DS
Sonic Boom WiiU 3DS

Det kan de simpelthen ikke mene.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/02-14 15:13 
Jeg håber at lyset på Knuckles skyldes noget charge attack eller lign. Ellers ser det godt nok underligt ud :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 08/02-14 15:14 
Er det ikke bare den klassike "ingame screenshot" effekt på promo-billeder?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/02-14 15:15 
Du mener som med Catwoman? :D Der er ikke noget på Sonic i billedet overfor, så det er ikke sikkert.
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 08/02-14 15:32 
Måske er det en slags genskær fra robottens energisværd?
Er mere irriteret over den chtullu blæksprutte Knuckles har på hovedet.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 08/02-14 15:32 
Har knuckels været i fitness world?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
FancyPantsFancyPantsSkrevet 08/02-14 16:22 
3of19>
Er mere irriteret over den chtullu blæksprutte Knuckles har på hovedet.

Hey! Knuckles fortjener altså også L'oreal!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JmogJmogSkrevet 09/02-14 13:34 
Bede-x>
Jmog>
Der er vist pt solgt omkring 2,5 millioner Wii U konsoller. Nintendo forventer at ramme 2,8 millioner inden udgangen af marts.

Ikke opmuntrende tal for en 16 måneder gammel konsol.

Du blander deres modificerede forecast for finansåret (April 1, 2013 - March 31, 2014) sammen med deres totale salg.

Dvs det her: http://www.nintendo.co.jp/ir/pdf/2014/140117e.pdf
Med det her: http://www.nintendo.co.jp/ir/library/historical_data/pdf/consolidated_sales_e1312.pdf (shipped pr 31/12 2013)

Doh! Tak for rettelsen. 5,8 millioner Wii U-konsoller ser det ud til de har solgt så.
Bede-xBede-xSkrevet 02/06-14 18:38, rettet 02/06-14 18:43 
Ny gameplay film hvor det hele ser så håbløst ud, at man næsten ikke ved, hvad man skal sige:

https://www.youtube.com/watch?v=5YWdDO5jVeA&feature=youtu.be

EDIT: https://www.youtube.com/watch?v=DrOUSgBkVzM&feature=youtu.be (fra 3DS versionen)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
3of193of19Skrevet 02/06-14 20:15 
Ja mere Werehog fra Unleashed agtig. Men speed banerne der fornuftige ud.
Så et skridt tilbage og et skridt frem ift Lost World.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/06-14 20:23, rettet 02/06-14 20:25 
Det er måske lidt hurtigt at bedømme "speed-banerne" til at være bedre end Sonic Lost World. Synes det så ret tørt ud i Sonic Boom og det får mig til at tænke på Heroes, hvilket ikke er en god ting.

Sonic Lost World er stadig det bedste platform-spil på Wii U, med mindre at Super Mario 3D World lige pludselig bliver godt, men det tyder det ikke på :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SonicSonicSkrevet 02/06-14 23:22 
Tro på det KK, tro på det :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/06-14 23:22 
Det gør jeg. Har selv Mario :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
SonicSonicSkrevet 02/06-14 23:26, rettet 02/06-14 23:29 
Har selv lige fået Sonic Lost World igennem den promo, og det når da på ingen som helst måde hverken Mario 3D World eller Donkey Kong til sokkeholderne. Hell, endda Kirby Triple Deluxe på 3DS er sjovere :) Prøv dem :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/06-14 23:31, rettet 02/06-14 23:33 
Jeg har ikke prøvet donkey kong. Det ser godt ud, men serien taget i betragtning er det svært ikke at forholde sig skeptisk. Kirby er jeg ikke i tvivl om er godt, men det har ikke noget med sagen at gøre.
Jeg er nok bare typen der vægter sjove spil over kedelige ;) En kategori Mario desværre ser ud til at falde under :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
SonicSonicSkrevet 02/06-14 23:36, rettet 02/06-14 23:36 
Jeg driller også bare, men syntes stadig de spil jeg nævnte er sjovere end lige netop Lost World :) Hver sin smag for kaffe, ikke sandt :) Rayman er iøvrigt også rigtigt godt. Findes begge ikke til WiiU?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/06-14 23:43 
Jeg driller naturligvis også. Er desværre bare slemt skuffet over Mario. Jeg havde virkelig forventet noget bedre når det nu blev så pænt modtaget.

Rayman Legends findes til Wii U. Har spillet Origins og det er godt, men jeg forstår ikke hvorfor folk går sådan amok over det. Der er et stykke op til de helt gode i genren IMO :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SonicSonicSkrevet 03/06-14 08:14 
Because Rayman :) Nej, jeg er personligt glad for spillets art-direction, og level design syntes også være godt velovervejet. Se f.eks. musikbanerne, de er da morsomme :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 03/06-14 08:42, rettet 03/06-14 08:43 
Konsolkongen>
Jeg er nok bare typen der vægter sjove spil over kedelige ;) En kategori Mario desværre ser ud til at falde under :(

Det er jo Nintendo

Konsolkongen>
Rayman Legends findes til Wii U. Har spillet Origins og det er godt, men jeg forstår ikke hvorfor folk går sådan amok over det. Der er et stykke op til de helt gode i genren IMO :)

Lol :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/06-14 12:25 
Jeg forstod ikke hvad du lollede af. Men så huskede jeg at Assassins Creed II var 9/10. Og ud fra den logik MÅ Rayman Origins være et af de bedste spil nogensinde.

Helt seriøst så er det godt, men ikke mere end det. Der er utallige platformere der er langt bedre. Rayman nyder godt af at det ikke er meget andet i genren nu om dage. Men alligevel er både New Super Mario U, Sonic Lost World og alle de seneste Kirby-spil langt bedre.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 03/06-14 12:34 
New Super Mario U ... langt bedre.

NEJ!
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/06-14 12:35 
NÅ!
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 03/06-14 12:44 
:D
j/k
SumezSumezSkrevet 03/06-14 12:57, rettet 03/06-14 12:58 
Konsolkongen>
Jeg forstod ikke hvad du lollede af. Men så huskede jeg at Assassins Creed II var 9/10. Og ud fra den logik MÅ Rayman Origins være et af de bedste spil nogensinde.

Rayman Origins er et af de absolute bedste platformsspil der er lavet de sidste 15 år.
Men når selv "det er jo Nintendo"-kongen kan lide New Super Mario Bros. U og synes det er decideret bedre end Raymorigin, må jeg se at få prøvet det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 03/06-14 13:12 
Det er det altså ikke :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/06-14 14:38, rettet 03/06-14 14:38 
Sumez>
Men når selv "det er jo Nintendo"-kongen...

For nyligt synes jeg ikke jeg har brugt den sætning, om andet end Nintendo's hjerneblødninger med at deres controllere ikke virker på tværs af platforme, på konsoller der ellers er bagudkompatible? Men klart, hvis Rayman er det bedste platformspil de sidste 15 år, så ville jeg også være klar til at forsvare Nintendos underlige beslutninger :D:D:D

Men giv NSMBU en chance. Det er overraskende godt når man kommer lidt ind i det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 03/06-14 15:38, rettet 03/06-14 15:39 
Jeg skal heller ikke forsvare deres latterlige controller-idéer, jeg plejer bare også at holde mig fra at klandre nogle ting på firmaer som en helhed, og har altid syntes at den slags zeal minder lidt om børn der leger konsolkrig. :)

Jeg var sindssygt glad for NSMBW, og er også rimelig kold overfor slk486's fjollede forhold til den serie :P, så U er også på listen. Men det ligner det samme spil i så stor grad, at jeg tøver lidt med at betale den høje Nintendo-pris i forhold til hvor lidt jeg endnu kan få mange andre gode spil for. Jeg er iøvrigt også enig i at 3D World er rimelig fejlbehæftiget (i forhold til standarden for Mariospil om ikke andet), og er meget lang tid om at komme op i omdrejninger, men decideret skidt bliver det aldrig.
Rayman Origins føles bare virkelig friskt og originalt, og har et ret genialt udgangspunkt der formår at blande "casual" og "hardcore" spillestil uden at gå bekostning med det ene. Inspirationerne fra både Sonic, Mario og andre gode spil i genren er tydelige, uden det nogensinde bliver et "derivat".
Hvis du ikke kunne lide Rayman Origins er Donkey Kong iøvrigt nok heller ikke noget for dig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 03/06-14 15:53, rettet 03/06-14 15:58 
Mario spil er ligesom 3D i biografen - nogen øjne er bare immune og ser lige igennem :p

Bortset fra det tog jeg fat i NSMBWAWEF U igen for nyligt. Ikke dårligt - og væsentligt bedre end den DS udgave, der mildt sagt ikke faldt i min smag. SM3 er stadig bedst - og lag free.

Det må snart være Sonics tid til at skinne.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/06-14 16:08, rettet 03/06-14 16:09 
Sumez>
Hvis du ikke kunne lide Rayman Origins...

...? :)

Har spillet Origins og det er godt, men jeg forstår ikke hvorfor folk går sådan amok over det.

Helt seriøst så er det godt, men ikke mere end det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Per SPer SSkrevet 03/06-14 16:25 
Der kom lidt mere officiel info om Sonic Boom:

Pressetekst:

An all-new Sonic the Hedgehog will be unleashed at this year’s Electronic Entertainment Expo (E3) in Los Angeles with the debut of playable versions of new titles exclusively for Wii U and Nintendo 3DS and 2DS systems. Nintendo of Europe will be responsible for the sales, marketing and distribution of the games throughout European territories and Australia, with SEGA remaining as publisher. The new games Sonic Boom™: Rise of Lyric for Wii U, developed by Los Angeles-based Big Red Button, and Sonic Boom™: Shattered Crystal for Nintendo 3DS, from San Francisco-based Sanzaru Games, will introduce new gameplay and the most vile and formidable villain in Sonic history -- Lyric.

In both games, Sonic and friends - Tails, Knuckles, Amy, and the newest member of the team, Sticks, will work together as they face their most powerful enemy yet. Lyric is a giant and monstrous snake-like creature from an ancient race. An extremely tech-savvy mastermind who uses a sophisticated robotic body of armour to carry out his own nefarious deeds, he is a formidable enemy and a force to be reckoned with. With a strong emphasis on collaboration, the roles of Tails, Knuckles, Amy, and Sticks, will be elevated in gameplay that capitalises on each character’s unique talents and abilities. The goal is to prevent Lyric from powering his army of robots and carrying out his plan to destroy the world. The stakes have never been higher, and the only chance to overcome Lyric is to band together and work as a team.

Both Sonic Boom: Rise of Lyric and Sonic Boom: Shattered Crystal are crafted to take full advantage of the unique gameplay mechanics of their respective consoles. Each version is a new chapter in the Sonic Boom universe and will each have their own unique immersive storylines. Sonic Boom: Rise of Lyric will also feature CRYENGINE®, the cutting-edge 3D game technology from Crytek, one of the leading innovators in the industry. As the very first Wii U game to incorporate this technology, the lush environments and landscapes within the game will be visually enhanced like never before.

Sonic Boom: Rise of Lyric

Sonic Boom: Rise of Lyric on Wii U will deliver a different experience than past titles. The detailed levels and emphasis on each character’s unique abilities will showcase the distinctive feel of an action-adventure game, giving players more choice in exploration as they work as a team to stop the deadly snake-like ancient villain, Lyric, before he can power up his army. The gameplay will challenge players with over-the-top speed runs, but the heart of the game will focus on intense combat and brand-new abilities including the Enerbeam. This new feature in the game gives players an energy-charged cord that can be used by characters to navigate the world like never before. Players will be able to swing or zip-line across gaps, explore alternate paths, grab and throw enemies and take away their shields in combat.

Sonic Boom: Shattered Crystal

Sonic Boom: Shattered Crystal on Nintendo 3DS and 2DS is a standalone adventure that shares key characters, events and lore of the Sonic Boom universe with exclusive environments and characters. For the first time ever, gamers will be able to take on the role of Sticks, the newest member of the team who will play an integral role in the story after her best friend Amy gets kidnapped by the ancient villain Lyric. While the Wii U game is focused on action-adventure and exploration, Sonic Boom: Shattered Crystal will place a bigger emphasis on platforming and puzzles. Additionally, unique collectibles featured in the Nintendo 3DS version will unlock special content on the Wii U via local communication.

SEGA announced Sonic Boom earlier this year, which is a new branch of the Sonic Universe that, in addition to gaming, will include a first-ever CG-animated TV series on Cartoon Network in the U.S. and Canal J and Gulli in Francewith a global rollout to follow,as well as a robust merchandising program anchored by master toy partner TOMY. Unlike previous Sonic adventures, the Sonic Boom video games will operate in harmony with the TV series, with many feature storylines and characters appearing in both formats.

Sonic the Hedgehog first appeared as a videogame character in June 1991 and instantly became an icon for a generation of gamers. Defined by his super-fast speed and cool attitude, in the years since he first raced on to videogame consoles Sonic has become a true global phenomenon with over 140 million videogames sold or downloaded worldwide across consoles, PCs, mobile phones and tablets. SEGA’s iconic blue blur has also gone on to enjoy incredible success in many licensed areas, such as toys, apparel, comics and animation.

The Sonic Boom TV series is a co-production between SEGA of America, Inc. and OuiDO! Productions. Executive producers on the Sonic Boom TV series are Evan Baily, Donna Friedman Meir and Jane McGregor on behalf of SEGA, and Sandrine Nguyen and Boris Hertzog from OuiDO!. Bill Freiberger is Co-Executive Producer. Other partners involved in the TV series include Lagardère Entertainment Rights for distribution and Lagardère Active TV Licensing & New Business for licensing and merchandise in France.

Sonic Boom™: Rise of Lyric for Wii U and Sonic Boom™: Shattered Crystal for Nintendo 3DS and 2DS will release in November 2014 for Europe.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 03/06-14 16:55 
slk486>
Bortset fra det tog jeg fat i NSMBWAWEF U igen for nyligt. Ikke dårligt - og væsentligt bedre end den DS udgave, der mildt sagt ikke faldt i min smag. SM3 er stadig bedst - og lag free.

DS-udgaven er direkte pinlig :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Per SPer SSkrevet 16/08-14 19:04 
Pressetekst:

Sonic Boom: Rise of Lyric til Wii U og Sonic Boom: Shattered Crystal til Nintendo 3DS bliver udgivet den 21. november i Europa.

I både Sonic Boom: Rise of Lyric og Sonic Boom: Shattered Crystal består hovedrollerne af velkendte Sonic, Tails, Knuckles, Amy samt den nytilkomne figur Sticks. Disse to nye Sonic-spil byder på en anderledes oplevelse i forhold til tidligere spil.

Sonic Boom: Rise of Lyric er udviklet af Sanzaru Games i San Francisco, mens Sonic Boom: Shattered Crystal er udviklet af Big Red Button i Los Angeles.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SonicSonicSkrevet 10/11-14 08:09 
Nogen har fået fingrene i det. Det er ikke kønt, som forventet.

https://www.youtube.com/watch?v=vSaxZHPZo38
Parental Advisory: Explicit Lyrics
HankyHankySkrevet 10/11-14 08:39, rettet 10/11-14 08:42 
Der ligger også en demo af 3DS-versionen tilgængelig på eShoppen, og jeg var heller ikke imponeret :(

EDIT: Shit, Wii U spillet ser dårligt ud. Det får 3DS udgaven til at fremstå, som et mesterværk :O
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SonicSonicSkrevet 10/11-14 08:59 
Holy shit det er broken :D
https://www.youtube.com/watch?v=hDCzoqhjP7M
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 10/11-14 09:06 
"I am beginning to think that the staff of Big Red Button are EX Naughty Dog developers for good reason..."

:D
SonicSonicSkrevet 10/11-14 09:14, rettet 10/11-14 19:28 
Men det kunne have været endnu værre :D

"We experimented with different colors and surface features on the characters, such as fur or scales, and quickly Sonic Team came back with their discomfort of that. They were great guardrails for us to understand when we were deviating too far from the character. Without their input, the character would have been a lot more alien and different from what Sonic is known for." Discomfort may be putting things mildly, particularly in the case of Takashi Iizuka, the current head of Sega's Sonic Team in Japan. As Rafei recalled, "Early on, when we had our first review of all the crazy things we wanted to try, Iizuka-san came down to Los Angeles and looked through all the different concepts."

"I felt sorry for the guy because sometimes he couldn't actually look at the screen--it was too traumatic seeing all the crazy stuff we wanted to do. Over the course of that meeting, when we were coming up with new ideas, we had a very sincere--just two adults talking--conversation about why a character should or should not wear pants, and that was a very surreal moment in my life and my career," Rafei continued. "But it helped us understand the rules of clothing in this universe. Any small adjustment went a very long way, so we had to be very careful."

http://www.gamespot.com/articles/sega-explains-sonic-and-knuckles-new-look/1100-6418328/
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SonicSonicSkrevet 10/11-14 19:28 
Det bliver næsten et must have spil, alene pga. alle bugs!

https://www.youtube.com/watch?v=iSxzOxGb_bE&feature=youtu.be
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Bede-xBede-xSkrevet 12/11-14 06:21, rettet 12/11-14 06:22 
Bugs af den slags er helt normale for 3D Sonic spil. Mindre normalt er det at de nægter at sende anmeldelseskopier ud, så man skal nok ikke forvente for meget fra spillet:

http://ca.ign.com/articles/2014/11/11/where-are-igns-sonic-boom-rise-of-lyric-and-shattered-crystal-reviews
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SonicSonicSkrevet 12/11-14 11:25, rettet 12/11-14 11:44 
If you don't mind going slightly insane;
https://www.youtube.com/watch?v=ZPwXKHqdXDw
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 12/11-14 11:30 
Hold da op, det er Contra Force og Mega Man 2 om igen!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 12/11-14 17:31 
LOL hold nu op da :)
https://www.youtube.com/watch?v=lwi46F5B_t4
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 12/11-14 17:34 
Det ser rimelig skidt ud for Big Red Buttons jobsikkerhed.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 12/11-14 17:40 
Hmm så det blev bare endnu en fyld titel for at opfylde Sega' tre-spil deal med Nintendo (Lost World, Sochi, Boom).
Forhåbenlig betyder det at Sonic Generations 2 eller lignende er i støbeskeen til One/Ps4.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/11-14 17:43 
I det mindste er det velskrevet og overhovedet ikke totalt corny eller noget :D

http://youtu.be/z03F3dKmnzo?t=33s
109 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig