X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Puyo Puyo vs. Tetris


Svar
SumezSumezSkrevet 06/02-14 12:15 
Capcom vs. SNK, Street Fighter x Tekken og Smash Bros. kan godt gå hjem og vugge, nu kommer det ultimative mashup-spil nogensinde!

http://www.youtube.com/watch?v=bBAQC1cMajo
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 06/02-14 13:14 
Kun ét at sige:
Puyo Puyo vs. Tetris
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Per SPer SSkrevet 06/02-14 13:37 
Wiiihh. Me liiiiiike like!!!! omg, omg, omg..
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
slk486slk486Skrevet 06/02-14 14:01 
Nu er jeg sulten.
j/k
JmogJmogSkrevet 01/05-17 07:55 
Puyo Tetris er i øvrigt ganske fremragende. Stort set to spil for ets pris (200kr på US E-shop). Prisen værd alene for at kunne spille online multiplayer Tetris. Ekstremt farverigt og selv den sukrede stil i kampagnen viser sig at have en ret charmerende humor. Perfekt spil at have på en håndholdt i øvrigt.

Anbefales.
SumezSumezSkrevet 01/05-17 08:15 
Jeg kunne godt overveje at købe det igen bare for at kunne forstå menuerne. Det er et ret sjovt "party-spil". Super ubalanceret, men rigtig sjovt pga. de mange underlige modes.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 01/05-17 08:35 
Indeholder spillet også en ren Tetris mode uden dikkedarer og gimmicks?
SumezSumezSkrevet 01/05-17 08:42, rettet 01/05-17 08:45 
Ja, både Tetris og Puyo kan spillets helt selvstændigt, men Tetris har selvfølgelig alt det andet guideline-tis fra de mange andre nylige udgaver af spillet (som f.eks. hold-knappen) der gør det rimelig ubrugeligt til Single player, og Puyo Puyo er præcis det samme spil som det har været i årtier, så der er ikke noget nyt under solen her. Køb det for online multiplayer og/eller dikkedarer og gimmicks.

Min favorit er den mode hvor man spiller to helt separate Puyo og Tetris spil, og i faste intervaller skifter man så playfield til det andet spil (begge spillere skifter samtidig), mens man mister kontrol over den brik man har på skærmen som bare falder nedad i det inaktive spil. Det skaber et meget sjovt ekstra aspekt til spillene, og beholder stadig det originale gameplay fra begge spil, og resulterer i en mode hvor man skal være god til begge dele for at vinde.
(det er dog ikke helt afbalanceret, du har en kraftig fordel i at være den bedre tetrisspiller, da Puyo traditionelt altid er lidt mere tilfældigt og ikke har problemer med at belønne vild eksperimentation - derfor bedst som "party-spil")
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 01/05-17 23:22 
Hold og ghost block kan i øvrigt slås fra for purister.

Ghost block gør spillet nemmere på papiret men jeg må indrømme jeg er nødt til at slå det fra da det slet og ret distraherer mig.
SumezSumezSkrevet 01/05-17 23:29, rettet 01/05-17 23:29 
Ghost piece og Hold er to helt forskellige koncepter. Hold ændrer decideret gameplayet ved at fjerne konsekvensen af at man får en brik der ikke er taget højde for i den måde man bygger på, det gør selvsagt puzzle-elementet meget mildere.

Ghost piece er bare en hjælper der gør spillet nemmere at kontrollere, så man kan netop kan fokusere på puzzle-elementet. Mange af de allersværeste udgaver af Tetris har stadig ghost piece. Ved at gøre spillet nemmere at styre, åbner det nemlig op for at spillet kan tillade sig at være endnu hurtigere og mere krævende på de områder hvor det betyder noget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 29/06-17 22:56 
Hmmm, jeg har lige lånt det på bibl, kradset lidt i overfladen, og er sgu' ret imponeret. Har også en fest med den (ufrivilligt?) komiske storymode. Tager det pis på sig selv?
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/06-17 22:58 
Det er et pisse godt spil :)

De kunne ha' nøjedes med alm Puyo vs Tetris og kaldt det for færdigt, men jeg er vildt imponeret over at de har inkluderet alle de andre game modes også. Swap er især rigtig godt synes jeg :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 26/08-20 17:00 
En 2'er på vej...
https://youtu.be/nce-_X7uKFM
millenniummillenniumSkrevet 27/08-20 10:09 
Kan godt mærke Puyo Puyo hjernehalvdel mangler træning. Jeg har virkelig ikke fået øvet de taktikker der kan starte en combo-serie, så når jeg skifter fra Tetris til Puyo Puyo er det som at skifte krop med en 10årig noob. :D
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig