X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dark Souls II


Svar
CamousCamousSkrevet 05/02-14 15:41, rettet 05/02-14 15:42 
Can you feel it brothers? The darkness is soon upon us at last!

Jeg har ikke været så spændt på et ny spil siden den originale Dark Souls, hvilken måske ikke siger ikke meget. Men jeg har faktisk overhovedet ikke været spændt på noget nyt siden Dark Souls.

Hell, den sidste spil der var i mit PS3 var Dark Souls. Gud, jeg troede at jeg helt havde glemt følelsen af at glæd... Se hele indlægget
480 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 11/03-14 21:06 
Må du godt bande så meget på et offentligt stream? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/03-14 22:37 
Glad for jeg kiggede forbi :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 11/03-14 22:38 
Forståeligt :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
slk486slk486Skrevet 11/03-14 23:00 
Jep :)
j/k
CronossCronossSkrevet 11/03-14 23:50 
Sumez>
Må du godt bande så meget på et offentligt stream? :P

Det kender jeg ikke noget til!
Tak fordi I var med - det var hyggeligt. Og tillykke med præmierne :-)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/03-14 23:56 
Ja det var mega hyggeligt. Ærgerligt at jeg synes at 19:30 betød kl 21, ville gerne ha' set med fra starten :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
CronossCronossSkrevet 12/03-14 00:03, rettet 12/03-14 00:04 
Der døde jeg heller ikke helt så meget, omend du gik glip af det mest episke øjeblik. Tjek den linkede video fra 49:45 og indtil jeg dør min mest smertefulde død.

Grise-muldvarper i Dark Souls II
SeventhSunSeventhSunSkrevet 12/03-14 09:06 
Haha fantastisk skægt.
Jeg bliver virkelig nødt til at spille de(t) her spil nu.

Og tillykke til Konsolkongen!
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SonicSonicSkrevet 12/03-14 09:12 
Hvornår udkommer det egentligt til pc? Er det længe efter PS3/X360?
Fordi... Dat downgrading - https://www.youtube.com/watch?v=jhckus8ktgE
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 12/03-14 09:26 
Det er jo helt absurd. Spillet har slet intet af stemningen fra de tidligere videoer og betaen, og ser tilmed væsentlig værre ud. Er Namco Bandai kommet med nogen officiel udmelding omkring det? Må da håbe at det "bare" er en "fejl", som skal patches væk :S
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 12/03-14 09:36 
Spøjst nok har de jo så haft en playable udgave, der så sådan ud. NG?

PC er bare en port, så der vil formentlig ikke være en forskel på andet end opløsning og framerate - mulighvis textures.
j/k
SumezSumezSkrevet 12/03-14 09:45 
Next-gen og PC snakken er noget sludder. Dark Souls 1 så sådan ud, så hvorfor skulle 2'eren ikke kunne det. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 12/03-14 09:49, rettet 12/03-14 09:54 
Du kan selv være noget sludder.

De har jo åbenbart valgt en anden approach grundet ms budgettet.
j/k
SumezSumezSkrevet 12/03-14 09:52 
Iøvrigt skulle lyset også have været fint i beta-udgaven til PS3, så hvorfor har de fjernet det? Jeg kan kun forestille mig at det skyldes performanceproblemer, men det virker bare som den værste ting man overhovedet kunne fjerne. Jeg tror i hvert fald jeg kommer til at skrue en del ned for lyset på mit fjernsyn.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 12/03-14 09:53, rettet 12/03-14 09:53 
Et andet eksempel fra betaen med fin dynamisk lighting: https://www.youtube.com/watch?v=ZlYU88zQyDw
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 12/03-14 09:55, rettet 12/03-14 10:05 
Sumez>
Det er jo helt absurd. Spillet har slet intet af stemningen fra de tidligere videoer og betaen, og ser tilmed væsentlig værre ud. Er Namco Bandai kommet med nogen officiel udmelding omkring det?

Er det ikke standard for store produktioner? Enten fremviser man noget, som slet ikke bliver udgivet og kun er produceret til at skabe hype eller også snyder man og demonstrerer PC versionen med hardwaren gemt væk og en controller i hånden. Bare tænk på titler som Assassin's Creed, Far Cry 3, Bioshock Infinite, Halo 2, Killzone 2 osv. Altsammen falske demo videoer. Senest er det så Dark Souls 2 og Watch_Dogs, som tilsyneladende er blevet nedgraderet i de færdige versioner.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 12/03-14 09:56, rettet 12/03-14 10:01 
Enig i at det må være grundet performance, hvor der ville være højere budget i en udgave på den nye generation. Derfor kunne en potentiel udgave på den nye generation reintroducere mere dynamisk lys.

Under alle omstændigheder er det ærgeligt, da det bidrager enormt meget til stemningen, men hvis du ikke havde set den sammenligning, havde du så bemærket det i den grad?
j/k
DunwichDunwichSkrevet 12/03-14 10:10 
Jeg er villig til at sætte penge på, at det demo gameplay der tidligere har været vist, var fra Xbox One og PS 4, og at de versioner bliver annonceret inden længe.

For mig giver det fin mening, i og med 360 og PS 3 udgaverne er så grimme - og de er vitterligt grimme; Grimmere end år gamle spil til begge konsoller. Utroligt at Namco vil stå ved det.
slk486slk486Skrevet 12/03-14 10:21 
Mener du det er med vilje, for at sælge NG udgaver?
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 12/03-14 10:24, rettet 12/03-14 11:45 
Et par billeder fra Gaf der viser forskellen på gammel og ny mht. lighting:

Dark Souls II
Dark Souls II

Lidt underligt at de i sidste billede vælger et, hvor manden ikke har en fakkel..

EDIT: Et billede fra den nye version med fakkel:
Dark Souls II
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 12/03-14 10:34, rettet 12/03-14 10:37 
Bede-x>
Er det ikke standard for store produktioner? Enten fremviser man noget, som slet ikke bliver udgivet og kun er produceret til at skabe hype eller også snyder man og demonstrerer PC versionen med hardwaren gemt væk og en controller i hånden. Bare tænk på titler som Assassin's Creed, Far Cry 3, Bioshock Infinite, Halo 2, Killzone 2 osv. Altsammen falske demo videoer. Senest er det så Dark Souls 2 og Watch_Dogs, som tilsyneladende er blevet nedgraderet i de færdige versioner.

De falske opstillede demovideoer og screenshots er meget normale, men alle de spil du nævner ser jo stadig godt ud i deres endelige udgiver. Her er der tale om et kæmpestort kompromis med hele spillets visuelle udtryk, samt det faktum at der er tale om et decideret (og stort) skridt tilbage i forhold til de to tidligere spil i serien, hvoraf det første er 5 år gammelt, og på samme platform.

Hvor Demon's og Dark Souls kørte på Sony's "PhyreEngine", har det nye spil en helt ny engine udviklet fra scratch hos From. Det lader til at de har overvurderet deres egne evner til at performanceoptimere.

slk486>
Under alle omstændigheder er det ærgeligt, da det bidrager enormt meget til stemningen, men hvis du ikke havde set den sammenligning, havde du så bemærket det i den grad?

Jeg synes det skreg i øjnene lige med det samme på Chronoss' stream - havde slet ikke hørt om nedgraderingen forinden. :\

Dunwich>
Jeg er villig til at sætte penge på, at det demo gameplay der tidligere har været vist, var fra Xbox One og PS 4, og at de versioner bliver annonceret inden længe.

Det har garanteret været et PC build - de fleste nye konsolspil udvikles til PC med en hardwareopsætning der minder om den eller de konsoller, spillet skal udgives på. Men efter sigende var "det flotte lys" også i beta-udgaven på PS3, så jeg undrer mig virkelig meget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 12/03-14 10:50, rettet 12/03-14 10:55 
Jeg synes det skreg i øjnene lige med det samme på Chronoss' stream

Også derfor jeg bemærkede at det flere steder ligner et tidligt spil fra sidste generation. Rent grafisk "burde" det være længere fremme i skoene end DS1, hvilket jeg bestemt ikke synes. De må have vægtet framerate højere denne gang, da det jo efter sigende kører med mindre udsving. Netop i DS2 ville jeg dog hellere have haft "Blighttown" med bedre atmos.

Men efter sigende var "det flotte lys" også i beta-udgaven på PS3, så jeg undrer mig virkelig meget.

Ja, netop det kan undre, men også netop derfor kunne det genintroduceres i en nyere udgave.

Hvis ikke jeg havde fået CE til en rigtig god pris, havde jeg ventet og set tiden an. Nu bliver det så PS3 og jeg kommer stadig til at nyde hvert sekund i smerte.
j/k
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/03-14 10:59 
Så vidt jeg har kunnet læse på GAF fortæller spillets designer at det er en beslutning der er taget med baggrund i art direction og ikke teknik: Udviklerne mente at spille var for mørkt, og at spilleren var for afhængig af faklen for at finde vej. I den video Sumez linker til, ser det da også ud til at realtime lyset stadig eksisterer (se der hvor spilleren holder faklen), men lyssætningen er blot ændret. Denne lyssætning har tilsyneladende eksisteret helt op til spillets beta, og man må næsten forvente at spillets assets er designet omkring dette, hvortil ændringen så ser ud helt ad h til. Man kan håbe på en patch, eller at der kommer en pænere udgave til næste generation.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Bede-xBede-xSkrevet 12/03-14 11:57, rettet 12/03-14 12:08 
Lidt flere billeder fra Gaf der demonstrerer forskellen:

Dark Souls II
Dark Souls II

Dark Souls II
Dark Souls II

Dark Souls II
Dark Souls II

Dark Souls II
Dark Souls II

Dark Souls II
Dark Souls II

Dark Souls II
Dark Souls II

Dark Souls II
Dark Souls II

Selv om billederne er i dårlig kvalitet og ikke altid fra samme vinkler, kan man sagtens se at der er sket mange ændringer ud over lyssætningen.

Sumez>
Her er der tale om et kæmpestort kompromis med hele spillets visuelle udtryk, samt det faktum at der er tale om et decideret (og stort) skridt tilbage i forhold til de to tidligere spil i serien, hvoraf det første er 5 år gammelt, og på samme platform.

Hmm, ved ikke rigtig om jeg er enig. Så stor forskel synes jeg heller ikke der er mellem de tre spil, bedømt på det lidt, jeg har set fra DS2. Der hvor forskellen virkelig kan ses er i de tidlige previews, hvor spillet så for godt ud til last gen. Dengang det så sådan her ud:

Dark Souls II

slk486>
De må have vægtet framerate højere denne gang, da det jo efter sigende kører med mindre udsving. Netop i DS2 ville jeg dog hellere have haft "Blighttown" med bedre atmos.

Der er mindre forskel mellem min/max fps, men til gengæld skulle det svinge næsten hele tiden, så det i praksis kører dårligere denne gang.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 12/03-14 12:06, rettet 12/03-14 12:11 
Gammaen er så tydeligvist også forkert i release udgaven i de billeder, der gør det endnu værre.

Den ringe kvalitet af billederne (overkomprimering) kan jeg ikke gøre noget ved, men lidt hurtig tone og kontrast:
Dark Souls II

Det er nok 360 udgaven, med RGB range mismatch :D
j/k
SumezSumezSkrevet 12/03-14 12:40 
Jeg tænkte det samme. Da jeg sad ved min bærbare og så Chronoss' stream fra en skæv vinkel lidt ovenfra, så min skærm så mørkere ud, så spillet faktisk pludselig vildt meget bedre ud. Spillet er tydeligvis designet op imod de mørke look.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 12/03-14 12:47, rettet 12/03-14 12:49 
Bede-x>
Hmm, ved ikke rigtig om jeg er enig. Så stor forskel synes jeg heller ikke der er mellem de tre spil, bedømt på det lidt, jeg har set fra DS2. Der hvor forskellen virkelig kan ses er i de tidlige previews, hvor spillet så for godt ud til last gen. Dengang det så sådan her ud:

Dark Souls II

Jeg synes helt ærligt ikke det ser SÅ meget bedre ud end Dark Souls. Det er klart at der er lidt mere teknisk formåen, især med partikeleffekterne, fysikken i tøjet, og den dynamiske lyssætning - men f.eks. elementerne i baggrunden er jo reduceret til low-poly objekter, bjergene er en skybox, og det flotteste ved det klip er IMO det artistiske designvalg og den høje kontrast mellem lyset og skyggerne (hvilket blot er en shader-justering der ingen indflydelse har på performance - rent faktisk kan mørke skygger ofte bruges til at skjule manglende detaljer).
Scenen kunne sagtens være næsten ligeså flot uden et par af de mere krævende effekter - men det de faktisk har gjort, er at fjerne alt det æstetiske der bærer den.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 13/03-14 08:23, rettet 13/03-14 08:30 
Det er ikke så meget om det er en simpel skybox, men om det er en mere simpel skybox i den færdige version. Er der samme antal drager, samme lyssætning, samme fysik på klæderne osv. Det er det folk undrer sig over og som det helt tydelig fremgår på Sonics video, er der sket en ændring der til at tage og føle på.

Vi er enige om det ser artistisk fantastisk ud i den endelige version, selv om det kører dårligt, men det der diskuteres er om ændringen skyldes en typisk fup demonstration, af den slags man tit render ind i med store produktioner eller hvad der er ellers kan være årsagen. From Software/Namco Bandai har al mulighed for at melde rent ud på en forskel alle kan se, lige som Watch_Dogs folkene blev tvunget til i går.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 13/03-14 08:39, rettet 13/03-14 08:51 
Jeg tror ikke rigtig du læser hvad jeg skrev, nu? Jeg føler i hvert fald at du valgte at ignorere min pointe fuldstændig. :\

Det der diskuteres er ikke hvor meget meget fysik der er på klæderne, eller "hvor simpel skyboxen er" (???), nej. Fokus er ikke på det tekniske, men det mere håndgribelige aspekt omkring hvor godt spillet i bund og grund ser ud. Der er ikke nogen der ville gå op i en spids over "forsvundne polygoner", hvis From Software kunne have skåret ned på de krævende aspekter, og stadig holdt spillet ligeså flot som Demon's og Dark Souls.
Mest af alt fordi det burde være ganske muligt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 13/03-14 09:13, rettet 13/03-14 09:17 
Sumez>
Jeg tror ikke rigtig du læser hvad jeg skrev, nu? Jeg føler i hvert fald at du valgte at ignorere min pointe fuldstændig. :\

Jo, du forsøger at gøre det til en diskussion om, hvorvidt det der først blev fremvist, kunne have ladet sig gøre og det derfor bare handler om artistiske justeringer. Gør mig en tjeneste og gå tilbage i tråden, for at kigge på de første billeder der blev postet af manden med en fakkel i gangen. Hvis vi antager billederne er korrekte og repræsentative for den tidlige demo, samt det endelige produkt, skriger det til himlen, at der er sket en stor ændring. Enig?

Det er den ændring folk diskuterer. De fleste har udmærket forståelse for, at det kan være svært at fremvise et spil på et tidligt stadie, hvor tingene ikke er færdiglavede og at marketing afdelinger skal gøre deres bedste for at sælge et produkt. Det er ikke det samme, som at der er givet carte blanche til at fremvise hvad som helst og så løbe fra det senere, selv om det ofte er, hvad der sker.

Sumez>Fokus er ikke på det tekniske, men det mere håndgribelige aspekt omkring hvor godt spillet i bund og grund ser ud.

Jeg ved godt, at du tit er eksponent for filosofien om, at det "er det indre det handler om", når det kommer til grafiske udtryk og jeg er til dels enig (så længe den basale teknik er i orden) men det er bare ikke, hvad folk diskuterer her. Her er fokus i høj grad på det tekniske og om hvorvidt der blev fremvist noget, de på forhånd vidste ikke kunne lade sig gøre på de gamle formater. At spillet stadig ser fantastisk ud, er der vel enighed om?

Sumez>Der er ikke nogen der ville gå op i en spids over "forsvundne polygoner", hvis From Software kunne have skåret ned på de krævende aspekter, og stadig holdt spillet ligeså flot som Demon's og Dark Souls.

Umiddelbart mener jeg det ligger i omtrent samme nabolag som de tidligere spil, men så meget har jeg heller ikke set, så må hellere vente med at udtale mig definitivt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 13/03-14 09:38 
Jo, du forsøger at gøre det til en diskussion om, hvorvidt det der først blev fremvist, kunne have ladet sig gøre og det derfor bare handler om artistiske justeringer. Gør mig en tjeneste og gå tilbage i tråden, for at kigge på de første billeder der blev postet af manden med en fakkel i gangen. Hvis vi antager billederne er korrekte og repræsentative for den tidlige demo, samt det endelige produkt, skriger det til himlen, at der er sket en stor ændring. Enig?

Hvis du gør mig den tjeneste og ikke går nær så langt tilbage i tråden vil du se at jeg nok er en af dem der i absolut størst grad "beklager" mig over den kraftige nedjustering af grafikken.
Jeg ved ikke om du tror jeg prøver at -forsvare- den ændring der er sket, men det er kommentarer som dette der giver indtryk af at du ikke rigtig læser hvad jeg skriver. :P

Her er fokus i høj grad på det tekniske og om hvorvidt der blev fremvist noget, de på forhånd vidste ikke kunne lade sig gøre på de gamle formater. At spillet stadig ser fantastisk ud, er der vel enighed om?

Og det er så her vi alligevel er uenige, og derfor jeg skrev mit første svar til dig. ;) For nej, -jeg- synes faktisk ikke spillet ser særlig fantastisk ud nu.
Måske gør det visse steder, jeg har jo ikke spillet det, og vil helst ikke se for meget før jeg gør - men helt generelt er det da et kæmpe skridt tilbage i forhold til forgængerne. I en serie som denne hvor stemningen alene er et af de vigtigste aspekter, er det virkelig ærgerligt.

Og nu skal du lige holde fast, for det er det her jeg snakker om:
Hvor meget din figurs tøj blæser i vinden er selvfølgelig med til at underbygge stemningen, men det er virkelig en bagatel i det store hele, og hvis du læser NeoGAF tråden, er det største problem hos langt størstedelen af seriens fans netop den kraftigt ændrede lyssætning. Lyssætningen, der før ændringerne mindede langt mere om de andre spil i serien.
Så i forhold til fans af serien er det da langt mere "fornærmende" at de har nedgraderet på et punkt som de tidligere har været bevist kan fungere på samme hardware, end at de derudover har vist nogle enkelte detaljer som måske eller måske ikke har kunnet lade sig gøre i PS3/X360-versionerne af spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 13/03-14 09:40 
Iøvrigt tror jeg at jeg kommer til at skrue kraftigt ned for lyset på mit TV (og forhåbentlig gamma-indstillinger i spillet), da jeg tror at det alene kan gøre underværker for oplevelsen...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 13/03-14 10:04, rettet 13/03-14 10:36 
Sumez>
Jeg ved ikke om du tror jeg prøver at -forsvare- den ændring der er sket, men det er kommentarer som dette der giver indtryk af at du ikke rigtig læser hvad jeg skriver. :P

Du prøver ikke at forsvare det, så meget som at diskutere det artistiske, hvilket kun er en lille del af hvad folk diskuterer omkring nedgraderingen. Mere tydeligt kan jeg vist ikke sige det :)

For nej, -jeg- synes faktisk ikke spillet ser særlig fantastisk ud nu.
Måske gør det visse steder, jeg har jo ikke spillet det, og vil helst ikke se for meget før jeg gør

Jeg har samme problem, da jeg helst heller ikke vil se for meget :) Rent teknisk kan jeg dog ikke umiddelbart se den store forskel med undtagelse af hvor dårligt det kører, men lade os tage det op, når vi har spillet det. Artistisk synes jeg stadig det ser vildt ud.

Lyssætningen, der før ændringerne mindede langt mere om de andre spil i serien.

I de helt tidlige demoer eller betaen? For i de tidlige demoer lå lyssætningen langt fra den mørke og dystre opsætning, der i de første spil truede med konstant at opsluge en (især i Demon's Souls).

Så i forhold til fans af serien er det da langt mere "fornærmende" at de har nedgraderet på et punkt som de tidligere har været bevist kan fungere på samme hardware, end at de derudover har vist nogle enkelte detaljer som måske eller måske ikke har kunnet lade sig gøre i PS3/X360-versionerne af spillet.

Bestemt. Diskussionen går bare i første omgang på, om der var tale om tekniske nedgraderinger ift. tidlige fremvisninger og først i anden ombæring på det andet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PapandPapandSkrevet 14/03-14 10:05 
Vurderingen efter cirka 2 timer:

Positivt:
De små tweaks til spillets mekanik fungerer for det meste godt
Mystikken er bibeholdt og jeg er allerede stødt på masser af steder, som helt sikkert må gemme på noget.
AI'en har fået et markant løft
Sværhedsgraden er intakt og den såkaldte bløde indledning er overstået på 10 min.

Negativt:
Grafikken er altså et stort step ned sammenlignet med de tidligere spil.
Er der input lag? Det føles lidt sådan, måske det snyder at jeg kommer direkte fra pc versionen af Dark Souls.
De første områder føles enormt flade og er langt fra borgene i de første spil.
Menu systemet bryder jeg mig bestemt ikke om. Måske et spørgsmål om tilvænning.
Serverne går ned konstant!

Jeg er nok en smule skuffet indtil videre, mine forventinger var så også enorme.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
HeroldHeroldSkrevet 14/03-14 10:23 
Gad vide om Camous er nedsmeltet? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
slk486slk486Skrevet 14/03-14 10:26 
Han er da bare dybt begravet i spillet og koncentrerer sig om gameplay i stedet for at fnidre grafik ;)
j/k
SumezSumezSkrevet 14/03-14 11:14 
Det kommer først i dag :P

Zavvi sendte først mit i går, så der går nok en uges tid før jeg har det :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 14/03-14 11:18 
Mit kommer også først næste uge, men der var jo nogen, der fik deres i går... ahemdarkbeatahem... :)
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/03-14 13:59 
Jeg har kun spillet meget lidt Demon's og sprunget Dark 1 over, så jeg har ikke rigtig noget sammenligningsgrundlag, men jeg syntes at det føltes og ligner de andre spil til forveksling, hvilket sikkert er forkert da alle nævner det der med grafikken.

Jeg kan ikke lige finde ud af om det var mig der blev utålmodig fordi jeg døde eller bliver fjenderne mere aggressive når man ikke er human?
SumezSumezSkrevet 14/03-14 14:08, rettet 14/03-14 14:34 
I de andre spil er det omvendt. Når man er hollowed/undead i Demon's og Dark Souls, kan fjenderne ikke se og angribe dig ligeså langt væk fra.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 14/03-14 14:14 
Er det ikke også det Darkbeat skriver?
j/k
SumezSumezSkrevet 14/03-14 14:19, rettet 14/03-14 14:20 
Nej, han skriver "når man -ikke- er human" :) I Demon's/Dark bliver de netop mere aggressive når man -er- human.
Til gengæld er der også forskel på hvor meget skade man tager af forskellige ting, så vidt jeg husker.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 14/03-14 14:27, rettet 14/03-14 14:29 
Ser bare ud som om du skrev det modsatte :)

Sumez>
Når man er hollowed/undead i Demon's og Dark Souls, kan fjenderne se og angribe dig længere væk fra

Som jo er det samme som Darkbeat skriver.
j/k
SumezSumezSkrevet 14/03-14 14:33 
Nårh, det er mig der kom til at formulere det omvendt så. :) Troede du var med på hvordan det fungerede.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 14/03-14 14:36, rettet 14/03-14 14:37 
Det er for længe siden jeg har spillet det til jeg kan huske agro forskellen :) Kom aldrig helt så meget ind i DS1, som DS. Jeg brugte nok også mest tid som Hollowed :D
j/k
SumezSumezSkrevet 23/03-14 14:26 
...Jeg er 12 timer inde i spillet, og har lige opdaget at der er et tutorial-område :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PapandPapandSkrevet 23/03-14 14:27 
Den opdagede jeg også omtrent der. Og så startede jeg forfra. :P
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/03-14 22:27 
Jeg synes ikke at frameraten virker så meget værre end DS1. Det værste ved spillet er når lyden på angreb lagger et par sekunder bagefter. Det gør den sgu tit :/

Ellers meget underholdende, men klart nemmere end de to forrige, indtil videre i hvert fald :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 24/03-14 00:45 
Jeg synes umiddelbart det er det sværeste af de tre. Jeg har godt nok store problemer mange steder.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/03-14 00:58 
Det kan være jeg er blevet bedre til spil siden jeg spillede de forrige :)

Jeg er også død mange steder, men så har jeg bare fundet et andet sted at rende rundt og har så kunne vende tilbage senere og har klaret det uden de store problemer :)

SPOILER-TEKST:
lv 71 nu på lige godt 20 timer. Det går fandeme stærkt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
480 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig