X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dark Souls II


Svar
CamousCamousSkrevet 05/02-14 15:41, rettet 05/02-14 15:42 
Can you feel it brothers? The darkness is soon upon us at last!

Jeg har ikke været så spændt på et ny spil siden den originale Dark Souls, hvilken måske ikke siger ikke meget. Men jeg har faktisk overhovedet ikke været spændt på noget nyt siden Dark Souls.

Hell, den sidste spil der var i mit PS3 var Dark Souls. Gud, jeg troede at jeg helt havde glemt følelsen af at glæd... Se hele indlægget
480 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
CamousCamousSkrevet 15/04-14 22:07 
Jeg kan også lide RE5, men der er ikke tvivl om hvilken af de to er et mesterværk.
SumezSumezSkrevet 16/04-14 07:42, rettet 16/04-14 07:45 
Nøj, DS2 strækker sig langt hen imod slutningen... Var i forvejen gået lidt kold i spillet da jeg kom til slottet, og nu strækker det sig bare med det ene område efter det andet, uden synlig eller logisk forbindelse, og 100% lineært. Det føles som fyld.

Til sammenligning lavede Dark Souls 1 kun samme trick ét sted, i Izalith, og her synes jeg det gav mening - man troedede at Blighttown i forvejen var bunden af bunden, og pludselig viser det sig at man bare kan blive ved med at fortsætte ned i det ubehagelige dyb. DS2 teleporterer mig bare til et nyt urelateret sted efter jeg har klaret en boss, og jeg transporterer mig frem og tilbage via bonfire warps uden at forholde mig til hvor jeg er.
Områderne fungerer stadig ok hver for sej, og der er stadig gode nye idéer, som spøgelserne der kommer frem når man kommer for tæt på deres gravsten, men efter DS1 er jeg nok blevet forvænt, for jeg savner virkelig helhedsindtrykket. Eller bare steder der var så godt designet som hele Forest of Giants området lige i starten af spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PapandPapandSkrevet 16/04-14 10:26 
Så kom jeg igennem!

Jeg er enig med det meste i tråden og ser også klart DS2 som et tilbageskridt. Områderne har generelt været interessante og indholdsrige, men der kommer aldrig egentlige højdepunkter og man fornemmer ingen sammenhæng. DS1 var designmæssigt langt foran.

Der er kommet mere fokus på multiplayer og NPC summons. Det er også nødvendigt, for jeg som melee har haft det svært mod en række bosser, som jeg nok aldrig havde klaret alene. Det synes jeg er ærgerligt, for de fleste kampe bliver ren walkover når man har summons med, så der er pludselig ingen mellemvej. I DS1 var det kun Ornstein-Smough kampen hvor jeg følte det var unfair alene og walkover med summons.

Hvor bosskampene er unfair, er resten af spillet super let. Det var egentlig kun helt i starten at jeg døde til noget andet end bosser. Mit inventory er ved spillets afslutning fyldt af hjælpemidler, som jeg egentlig kun har brugt begrænset. I DS1 var jeg langt oftere på stolekanten, når jeg igen og igen løb tør for healing.

Grafikken, det ligegyldige touch system og bonfire warping fortjener også kritik og er bestemt ikke serien værdig.

Positive ting er der dog. Masser af interessante våben og armor giver et utal af kombinationer. I DS1 gik der ikke længe inden de optimale builds var på plads. I DS2 er fleltet langt mere åbent og spredt, hvor de i højere grad handler om personlige præferencer end stats. Det afspejler sig tydeligt i pvp-delen, hvor jeg sjældent ser de samme setups, men til gengæld en masse kreativitet som viser sig effektivt. I DS1 var dex/pyro klart dominerede og bredt anerkendt som mest effektivt.

Og for at fortsætte med pvp, så er jeg stor fan af denne. Hvor co-op mod bosserne er blevet en irriterende nødvendighed, er pvp til gengæld blevet en større faktor i den samlede spiloplevelse. Flere invaders og de geniale belltowers, bygger lag på de oplevelser jeg havde i verden 3-3(?) i Demons Souls og skoven i Dark Souls. Ved hver eneste invade var jeg på stolekanten og at tænke pvp i sit build er pludselig blevet nødvendigt. Det er fedt!

Sidst men ikke mindst synes jeg incense systemet (hedder det sådan?) er super interessant. Det fandtes selvfølgelig også i de tidligere spil, men med tilføjelsen af flere muligheder er de taktiske muligheder efterhånden blevet uendelige. Er man stat whore - som jeg - så er DS2 sindssygt interessant.

Jeg mangler fortsat et par optional bosses før jeg går videre til New Game+. Men jeg glæder mig og er fortsat super hooked, selvom der var været en del skuffelse undervejs.

Dark Souls 2 er et niveau under sine forgængere, men at From Softwar skulle komme med et mesterværk for 3. gang ville også næsten være for utroligt. Jeg kan sagtens leve med niveauet under og DS2 er foreløbig årets spiloplevelse med flere længder. Nu glæder jeg mig samtidig til pc-versionen og brugerskabte mods, så vi kan få den grafiske oplevelse som spillet fortjener.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SumezSumezSkrevet 16/04-14 10:59 
Touch system og incense system? Hvad er det for nogen, tror jeg har overset noget, eller bare misforstår hvad du mener :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 16/04-14 11:01 
Touch = torch?
j/k
PapandPapandSkrevet 16/04-14 11:06 
Touch = torch
Incence = infusion

Sådan er det, når det skal gå hurtigt på en iPad. ;)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SumezSumezSkrevet 16/04-14 11:30 
Ah. Infusion systemer virker mest som en stærk forsimpling af opgraderingssystemet fra de tidligere spil?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PapandPapandSkrevet 16/04-14 11:35 
Synes du? Det er blevet mere tilgængeligt, ja, men da med væsentlig mere dybde.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SumezSumezSkrevet 16/04-14 11:39, rettet 16/04-14 11:39 
Måske har jeg ikke gennemskuet systemet?
I de to tidligere spil kunne du bruge diverse embers til at opgradere et våben til en bestemt retning i forhold til det valgte element, og derefter opgradere det nye våben via bestemte slags sten. I DS2 bruger du bare én sten af element-typen til at give dit våben den pågældende element-property, mens selve opgraderingen af våbnet er fuldstændig separat, og kan kun tages i en retning.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PapandPapandSkrevet 16/04-14 12:46 
Vejen fra A til B er blevet kortere, så man nemmere kan få fat på et elementvåben. Deraf mere tilgængeligt.

Men den måde bonus udregnes på, er vel blevet mere kompleks? DEX der scaler med poison og bleed f.eks. Sådan var det jo ikke i DS1, her fjernede eksempelvis lightning og fire al scaling og så var det jo "bare" et spørgsmål om at opgradere. Der er kommet flere mulighederne nu og samtidig flere faktorer at tage højde for.

Kunne man også tilføje elementer på sit skjold i DS1? Det kan man vel i DS2 og dermed har man endnu en variant, som kan være særdeles afgørende i specielt pvp.

Det kan også være jeg tager fejl af det hele, er trods alt først begyndt så småt at eksperimentere nu. :P
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
CamousCamousSkrevet 16/04-14 13:58 
Håber Miyazaki kommer tilbage for den næste Souls.

Så skal vi nok få den mestervæk kvalitet igen.

Jeg tror jeg har lugtet From's plan. Det er den gode gamle new Coke plan.

De fjerner Miyazaki og giver alle en ny Souls smag som ingen bryder sig om så vil alle synes den næste Souls er ekstra lækker når de giver os den gamle Souls smag tilbage.

Bravo, From Software, bravo!
--Skrevet 22/04-14 17:54 
Efter at have spillet Dark Souls og Demon´s Souls igennem, har jeg lige bestilt DS2. FUCK JEG GLÆDER MIG!!! :D

Fik det spillet nogle timer hos min makker, og synes det virkede OK, dog håber jeg på mere "borg levels". Synes klart det er fedest.
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 22/04-14 18:09 
Der er masser af borge i DS2, men de er slet ikke på niveau med dem i de andre spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 22/04-14 18:12 
Borg levels i DS2 er faktisk en af de områder med bedst design i spillet.
--Skrevet 25/04-14 21:30 
Efter at have spillet cirka 10 timer, og være lvl ca 55 synes jeg spillet er ganske godt indtil videre. Er dog kørt lidt træt i det for i dag, efter at hænge lidt fast ved Ruin Sentinels. Jeg brugte min sidste Human ting, så jeg kunne blive human igen, og summonede en eller anden random spiller (eneste gang jeg har set summon sign ved indgangen! ARGH) som dog var en klaphat uden lige. Han gik ind med cirka 1/3 HP, og døde rimelig hurtig, inden vi fik nakket den første. Det vær nærmest til mere bøvl at have klovnen med.

Solo har jeg fået taget den første Sentinel, og næsten nummer 2. Gider dog ikke bruge mere tid på det nu her, og har ikke flere Bliv-menneske-igen-ting, så nu må det lige ligge lidt. Føj hvor er det btw. skod når man lander på selve døren, når man tager genvejen :D

Synes det er lidt plat at det er så random om der er summon signs eller ej. Med så mange DS2 spillere, nægter jeg at tro, at ingen ar smidt et sign lige der.

Derudover har jeg indtil videre klaret Last Giant, Pursuer, Dragonrider, Flexile Sentry og Old Dragonslayer.
Spiller nu: Animal Soccer World
HeroldHeroldSkrevet 25/04-14 21:37 
Du kan summon'e en NPC fra en af cellerne inden. That's how I did it. Tog et par tries, dog.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
--Skrevet 25/04-14 21:41 
Det må jeg kigge på i morgen, gider ikke mere i dag :D Skal også lige løbe ind i noget human effigy først.
Spiller nu: Animal Soccer World
CamousCamousSkrevet 25/04-14 21:41 
Hvis du har en Pharros Lockstone kan du springe den boss fight over.

Ruin Sents er dog nemme når man har fundet fidusen. Brug en strike weapon, som club eller mace.
slk486slk486Skrevet 25/04-14 22:05 
Jeg kunne heller ikke lige styre dem de første par gange. De broadcaster deres angreb fint nok, der er bare så lidt plads :)
j/k
--Skrevet 25/04-14 23:33 
Så lagde de sig, og jeg kan gå i seng med god smag i mundet!

Fik rendt Heits Tower igennem, skaffet souls nok til at købe 2 human effigy. Startede med at dø under første forsøg, men fik dem nakket i andet forsøg, inkl en anden spiller + NPC.

Bliver bossernes HP ganget op med antal spillere? Altså 2 spillere + NPC = 3xHP til bossen?
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 25/04-14 23:35 
Jeg har da ellers ikke manglet effigys på noget tidspunkt?
j/k
--Skrevet 26/04-14 06:43 
har også sløset lidt med dem :D fremover gemmer jeg dem til bosskampe, så jeg kan summone.
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 26/04-14 10:41 
Er der egentlig andre formål med dem?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 26/04-14 10:45 
Det kommer vel an på om man gider at tåge rundt som hollow når man bare nakker mobs og udforsker. Men ved ikke om de evt kan bruges til andet sjovt?
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 26/04-14 10:49 
Er der nogen betydningsfuld forskel på om man er hollow eller ej? Hvis man skal bruge en effigy hver gang man dør, bliver man da godt nok hurtigt fattig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 26/04-14 10:58 
Den max HP bliver mere og mere begrænset jo mere du dør, og efter nok gange er din max HP 50% (du kan dog få en ring som lader denne max være cirka 75%)

Ellers mener jeg at fjenderne bliver en smule svære i hollow form, og skader mere / har mere hp - Er dog ikke lige 100 pct. sikker på dette? :/

Men plejer at spiller som hollow til jeg er død et par gange eller 5, og skifter tilbage til human form, når min max HP er begrænset nok til at det bliver træls.
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 26/04-14 12:04 
I starten rendte jeg rundt 80% af tiden, som hollow. Et problem, når ens HP er på 50%, men jeg ville ikke spilde Effigys.
j/k
WikzoWikzoSkrevet 26/04-14 20:46 
Du kan brænde en Human Effigy for at forhindre, at andre spillere invaderer dig: http://darksouls2.wiki.fextralife.com/Human+Effigy

Derudover kan du blive human form ved at hjælpe andre spillere med at dræbe en boss.
--Skrevet 26/04-14 21:10 
Har nakket de 3 skeletter her i dag, men derudover har jeg brugt en 5-6 timer på at prøve at nakke den hesteboss, som render i ring, men har so far kun fået den end på halv liv. Jeg har løbet turen derop så mange gange at de mobs med spyd / pisk ikke spawner længere.

Er nået til et punkt hvor jeg overvejer at stoppe helt med spillet. At løbe den samme fucking vej IGEN OG IGEN, og lave en fejl, hvorefter man skal spilde tiden IGEN, det gider jeg ikke bruge min tid på. En ting er at DS skal være svært, hvilket er fint nok, men alt den spildtid der går med at skulle løbe hen til bosse en gang til (specielt inden creeps er nakket indtil de ikke spawner igen) er bare dumt. En anden ting er at jeg kan blive bitter og frustreret, så jeg rent faktisk går rundt herhjemme og spreder dårlig stemning, hvilket heller ikke er rimeligt :D

Nå, men nu må vi se om det bliver lagt på hylden, eller hvordan og hvorledes. P.T. synes jeg sværhedsgraden er en tand over både Darks Souls og Demon´s.
Spiller nu: Animal Soccer World
WikzoWikzoSkrevet 26/04-14 21:30, rettet 26/04-14 21:31 
Sjovt, jeg gennemførte heste-bossen i går, og fandt den ikke særlig svær. Derimod brugte jeg ret lang tid på de tre skelet-bosser, pga. den ene som spawner de der Bonewheel Skeletons, som er svære at dodge.

Du skal huske på, at spillet er ret åbent, hvilket vil sige, at du sagtens kan "komme til" at bevæge dig ind på et område, hvor fjender/bosser er for stærke i forhold til dit nuværende niveau. Overvej at gå andre steder hen, og vend så tilbage senere når du er steget nogle levels.

Derudover kan jeg varmt anbefale at få hjælp fra andre online. Det virker supergodt, synes jeg. Tit finder man gode strategier mod bosserne på den måde.
CamousCamousSkrevet 26/04-14 23:45 
Get gud, or die trying. The Souls story.
PapandPapandSkrevet 27/04-14 00:01 
m1chelsen>
Nå, men nu må vi se om det bliver lagt på hylden, eller hvordan og hvorledes. P.T. synes jeg sværhedsgraden er en tand over både Darks Souls og Demon´s.

Det var omtrent samme tidspunkt jeg ramte den krise. Bøvlede også vildt med hesten. Da jeg endelig klarede det, gik der et par timer hvor jeg følte mig ret vild. Lige indtil jeg ramte Smelter Demon...

I øvrigt, hvis du har flere Effigys, så kan du få en NPC med til kampen mod hesten. Det gør den til ren walkover.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SumezSumezSkrevet 27/04-14 01:26 
Wikzo>
Derudover kan du blive human form ved at hjælpe andre spillere med at dræbe en boss.

Jeg har co-op'et vildt mange bosser, og har kun fået humanity af det én gang. Efter sigende er det en bug når det sker...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 27/04-14 10:37 
Papand>
I øvrigt, hvis du har flere Effigys, så kan du få en NPC med til kampen mod hesten. Det gør den til ren walkover.

Hvor er summon sign?

Har so far ikke set noget ved indgangen :/
Spiller nu: Animal Soccer World
PapandPapandSkrevet 27/04-14 12:43 
Undskyld, jeg huskede forkert. Der er ingen NPC ved den kamp. Det var en anden spiller jeg havde med. :/
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
WikzoWikzoSkrevet 27/04-14 16:24 
Sumez>
Wikzo>
Derudover kan du blive human form ved at hjælpe andre spillere med at dræbe en boss.

Jeg har co-op'et vildt mange bosser, og har kun fået humanity af det én gang. Efter sigende er det en bug når det sker...

Prøv at læs det her:
"Another way to become human without the Human Effigy is to assist other players in their worlds by being summoned as a Phantom. (You will need be summoned 2-3 times before becoming human) (only seems to work with the normal White Sign Soapstone, not the Small White Sign Soapstone Small White Sign Soapstone seems to have a very small chance to revive you.) (This may be false, I've been turned human on the first try, with the heirs of the Sun covenant soapstone. Making it gold not white.) (Small Sign Soapstone revived me 100 of 100 fulfilled summons)"

http://darksouls2.wiki.fextralife.com/Human+Effigy
SumezSumezSkrevet 27/04-14 17:13 
Prøv at læse det her:

http://www.reddit.com/r/DarkSouls2/comments/20ekpn/reviving_to_human_after_playing_coop_is_a_bug/
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WikzoWikzoSkrevet 28/04-14 08:15, rettet 28/04-14 08:17 
Ah, ok. Her den anden dag sad jeg også og tænkte lidt over systemet, da jeg havde forvildet mig dybt ned i en edderkoppehule og stod foran porten til bossen. Havde næsten ingen liv/Estus tilbage, så i stedet valgte jeg at lægge mit White Sign Soapstone mark i håb om at kunne hjælpe andre spillere med bossen og dermed blive human igen. Havde gjort det samme tidligere ved en anden boss.

Kan måske kaldes for en form for exploit, da jeg både fik human form og fuld Estus-flasker ved at hjælpe en anden spiller med at dræbe en boss (og dermed blev klar til at vinde over bossen i min egen verden). Derudover ser det ikke ud som om, at der er nogen negativ konsekvens ved at gøre det: Hvis enten jeg eller host-spilleren dør, bliver jeg blot transporteret tilbage til min egen verden uden at have mistet noget (tror jeg nok).
--Skrevet 29/04-14 23:31 
Fik nakket hesten, lost sinner, de der "mages i en kirke" og scorpionen i dag. Derudover fik jeg Havel´s set.

Herfra vil jeg smide points i vitality, indtil min equip load er under de 70 pct., og derefter smide i strength indtil den er 45 = Havel´s shield.
Spiller nu: Animal Soccer World
--Skrevet 07/05-14 15:20 
Så kom jeg igennem DS2, og må sige at det har været en lang - men underholdende - omgang. Det virker som om spillet er en del større end de 2 andre, og jeg endte med at havde brugt cirka 45 timer på at gennemføre det, selvom jeg stadig mangler et par valgfrie bosser.

I forhold til DS1, synes jeg - som allerede skrevet af andre - at det virker som nogle lækre lvls, som dog ikke giver meget mening, set som en sammenhængende verden, hvilket er surt. En af de fantastiske ting ved DS1 var nemlig når man åbnede op for en genvej, og slippede for at løbe en lang vej rundt. Da man første gang sparkede stien ned fra broen med den røde drage, eller unlockede elevatoren ned til Firelink Shrine - det var så lækkert strukekt sammen! Dette element fungerer godt i Forest of fallen giants, som fx ved at man springer hul i væggen. Se det er mega nice! Desværre virker det til at disse genveje kun virker "lokalt" i det pågældende område, og derved føles det ikke som om at det rent faktisk binder noget specielt sammen.

At man kan warpe rundt imellem bonfires er IMO både godt og skidt. Jeg havde hellere set at det hele var bundet sammen vha genveje, og at dette warp system var droppet. Men eftersom der er mangel på genveje, er det en nødvendighed for at det hele ikke bliver for unødig tidskrævende - hvilket spillet er i forvejen i nogle tilfælde.

Kombinationen af disse valg, har som jeg ser det resulteret i at store dele af banerne ikke bliver besøgt igen når de først er klaret. Dette er der så også forsøgt at kompensere for, ved at placere en NPC i nogle områder, som man så skal løbe efter - som det eneste, hvilket virker som en lappeløsning.

Jeg elsker at der er mere fokus på at summon andre spillere. Det er super cool at nørde disse bosser i coop, og jeg ville ønske at der var mulighed for konkret coop spil med venner. Det kunne være rigtig sjovt at spille det igennem med en ven fx.

Alt i alt et blandet fornøjelse, dog i den gode ende. Et par fine tiltag ift. de DS1, men sandlig også nogle skridt i den gale retning. Uanset, har det dog været en god og spændende omgang, og hvis jeg umiddelbart skal rate DS2 i forhold til de andre, så vil jeg mene at det er en tand sværere.

Nåede at blive cirka lvl 160 + -
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 07/05-14 15:34, rettet 07/05-14 15:36 
Dette element fungerer godt i Forest of fallen giants, som fx ved at man springer hul i væggen

Kan godt lide "leap of faith" i Bastille :)
j/k
--Skrevet 07/05-14 16:19 
Det har godt nok krævet en del forsøg :D Man er fucked, hvis man lander på døren :D
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 07/05-14 21:12 
Jep, lol :D
j/k
CamousCamousSkrevet 21/05-14 21:05, rettet 21/05-14 21:06 
Hidetaka Miyazaki er nu From Software's president. What a god damn waste of talent.

Jeg kunne græde nu. Jeg havde håbet at han var igang med et ny projekt, men nu det vist slut med den lille fantasi.

Hvad pokker er der i vejen med de Japaner, det er som de helt mistede deres sans for hvordan man bedst udnytter folks talent ca. anno 2005.
slk486slk486Skrevet 22/05-14 10:41 
But still: "It's not clear what he's been working on, though there are rumours he's been developing a Souls-like PS4 game codenamed Project Beast."
j/k
CamousCamousSkrevet 22/05-14 11:21 
Man kan ikke være director for en projekt og president på samme tid, og hvis han arbejde på Beast ville de ikke bare hive ham ud af director stolen midtvejs igennem den projekt.

Uden Miyazaki som director falder min interesse i alt hvad From laver ned til 5%, hvilken dog stadig er højere for mest andet.

Det ser ret sort ud. Fuck Japan, aldrig før har jeg haft et så hedt love/hate relationship med et land.
slk486slk486Skrevet 22/05-14 11:24, rettet 22/05-14 11:27 
Det kan man sagtens. Det er et spørgsmål om hvor mange projekter de har i gang samtidigt, studiets reelle størrelse, samt miljø og holdning.
j/k
SumezSumezSkrevet 22/05-14 11:27 
Camous>
Man kan ikke være director for en projekt og president på samme tid

Jo, det skulle der ikke være noget som helst i vejen for.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 22/05-14 12:01 
I har da godt nok en naive syn på hvor meget tid hver job tager.
SumezSumezSkrevet 22/05-14 12:19 
Husk at han kun er president, og ikke CEO.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
480 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig