X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Akumajo Densetsu, a love story


Svar
CamousCamousSkrevet 24/01-14 13:57, rettet 24/01-14 16:23 
Visse mennesker har kærester og koner, og nogen igen har deres waifu.

Men mig, jeg har kun Akumajo Densetsu AKA Castlevania III i hjertet.

The apple of my eye, my soulmate, the love of my life, my destiny. Intet levende væsen kan håbe på at vække følelser i mig der kan måle sig med Aku-chan.

Da jeg så Aku-chan for første gang i 2010 var det som om et tomt hu... Se hele indlægget
66 emne(r).
« < 1 2

Svar
CamousCamousSkrevet 26/01-14 16:33, rettet 26/01-14 16:47 
By the way. Det ser ud til at Akumajo bliver mere og mere svært hvergang du gennemføre en loop.

Hvis nogen vil have en udfordring er her password til loop 3.

Akumajo Densetsu, a love story
SumezSumezSkrevet 26/01-14 17:17 
Anede ikke at passwords huskede hvilket loop man var i :o Har du spillet to loops igennem?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 26/01-14 18:31, rettet 26/01-14 18:31 
Ja, det var anden loop som jeg lige blev færdig med. Nu tager en enkelt flagermus næsten 40% af din energi med en enkelt hit på første bane. Jeg burde prøve loop 3, det kan kun blive sjovt. Jeg ville dog undgå den sadistiske rute, og ved loops hænger du fast med den person som du gennemførte spillet ved. selvom jeg slår Grant eller Alucard får jeg ikke lov til at vælge dem, så Sypha is the one for me forever!
SumezSumezSkrevet 26/01-14 19:02 
Stiger sværhedsgraden ved loop 3? Er 2 ("2nd quest") ikke max?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OlimarOlimarSkrevet 26/01-14 19:04 
Mente også at loop 2 var max? :o
SumezSumezSkrevet 26/01-14 19:07 
Den rigtige måde at spille spillet igennem på: http://www.youtube.com/watch?v=qUcjoTDqOhM
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OlimarOlimarSkrevet 26/01-14 19:11, rettet 26/01-14 19:13 
Funkdoc er pro :D er 99,9% sikker på at loop2 er max, spillet fortsætter i en uendelighed men bliver ej sværere, for hver gennemførsel, har lige spurgt på sda.

Edit

TheMexicanrunner kører battletoads jævnligt, virkelig god underholdning http://www.youtube.com/watch?v=o5p5C7pFi6M
CamousCamousSkrevet 26/01-14 19:30, rettet 26/01-14 19:31 
Ok, så tror jeg at jeg forstår hvad der forgår. Password husker ikke loop 2. Fordi da jeg fortsat lige efter at se slutningen var spillet mere svært. Men da jeg stoppede på bane 2, tog password og fortsat dagen efter måtte det have været faldet tilbage på normal ved resten af mit "2nd" loop.

Der er vist en navn password som man kan putte ind for at force hard mode. Det skal jeg prøve så og lave en ægte 2nd loop.
CamousCamousSkrevet 26/01-14 20:30 
Jeg har lige lavet en lille test og jeg tog fejl. Password husker om du er på loop 2.

Level 1 er mere svært med den password foroven end hvis du bare starter med et nyt spil.

Jeg må bare have taget fejl af loop 3+, de er bare lige så svært som loop 2 så.
SumezSumezSkrevet 28/01-14 17:09, rettet 28/01-14 17:22 
re: Dracula XX - jeg faldt lige over den her video(serie) hvor Game Grumps spiller det, første gang for dem begge to. Det er lidt sejt hvor målløse de er over hvor fedt det ser ud og spiller - "Is this on SNES??" og "I'm digging the shit out of this".
De er ikke så gode til det, men er dog blevet lidt bedre siden de spillede 1, 3 og 4, og har også lært at værdsætte oldschool styringen bedre.

http://www.youtube.com/watch?v=MEGTYSaetS8
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 28/01-14 17:39, rettet 28/01-14 17:40 
Bryder mig ikke så meget om de der grumps. De får alt for meget grineflip og snakker om alt andet end det spil de spiller i de videoer af dem som jeg er faldet over.

Traditionelt set bryder jeg mig heller ikke om at se videoer om spil som jeg ejer men som jeg ikke har spillet endnu. Det ødelægger oplevelsen lidt.
SumezSumezSkrevet 28/01-14 17:40 
Nåja, glemmer at du ikke har spillet det, det er virkelig langt ude :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 28/01-14 17:44 
Jeg vil gerne, men som sagt. Når jeg har spillet de sidste par Akumajo spil som jeg mangler vil der aldrig være flere at spille.

Jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at komme igang med 1'eren og XX af den grund.

Tror jeg tager en hver over de næste 2 år.
nerosnerosSkrevet 29/01-14 20:16, rettet 29/01-14 20:18 
Camous>
Men var anmeldelser i blade så vigtige for salg af spil i 80'erne og 90'erne som de er nu?

Altså jeg ved ikke med jer andre men jeg brugte pænt lang tid på anmeldelser den gang.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 29/01-14 21:41 
Ja, jeg baserede flere af mine spilkøb på anmeldelser. Det var enten det eller cover art ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 29/01-14 22:13 
Haha og screenshots :D
Bashful Neophyte
66 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig