X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Yoshi's New Island


Svar
Per SPer SSkrevet 23/01-14 23:28, rettet 27/01-14 05:47 
Pressetekst fra Nintendo:

>>>

YOSHI’S NEW ISLAND KOMMER TIL NINTENDO 3DS 14. MARTS!

Tag på en magisk rejse med Baby Mario og hele Yoshi-klanen for at finde Baby Luigi!

23. januar 2014 – Et fortryllende eventyr i Yoshi-platformserien venter os, når Yoshi’s New Island udkommer til Nintendo 3DS-familien den 14. marts 2014. Spillet illustrerer en bred vifte af stilarter, der rigt viser Yoshi-universets eventyrlige charme. I Yoshi’s New Island kan du enten trampe på fjenderne eller sluge dem rå på rejsen frem til at få genforenet Baby Mario med Baby Luigi!

Yoshi’s New Island er en opfølger til Super Nintendo-titlen Super Mario World 2: Yoshi’s Island og udspiller sig et nyt sted, nemlig Egg Island. I dette nye kapitel i serien er Baby Luigi endnu engang blevet ført væk, og det er nu op til Yoshi-klanen at sørge for Baby Marios sikkerhed og begive sig ud på opdagelse efter Marios bror.

Uanset om du har fulgt de Yoshi-dedikerede titler siden Super Mario World 2: Yoshi’s Island eller om du er helt ny ud i Yoshi-klanens ægsmidende eskapader, kan du begive dig ud på en magisk rejse, når Yoshi’s New Island udkommer eksklusivt til Nintendo 3DS-systemet den 14. marts.

<<<

Yoshi's New Island trailer
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 24/01-14 01:04 
Det er godt nok charmerende. Man kan håbe det er mere heldigt end Yoshi's Story og Yoshi's Island DS :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 24/01-14 01:11 
Når der står til sidst, at det kommer til N3DS og N2DS, betyder det så, at der kommer en version til den gamle DS? Eller bare at man kan spille uden 3D-effekt?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 24/01-14 01:19 
@Whener, har du ikke hørt om N2DS?

http://www.nintendo.com/3ds/2ds
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 24/01-14 08:54 
Nu har jeg, tak :) Håndholdt gaming kender jeg meget lidt til.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DunwichDunwichSkrevet 20/02-15 17:27 
Jeg gik i en bue udenom spillet, da det udkom for et års tid siden. Dels pga de lunkne anmeldelser, og dels fordi de gameplay videoer jeg så på feks youtube, gav et indtryk af en sær sjusket grafik.

Stor fejltagelse.

Ved nærmest et tilfælde, fandt jeg en 3D video af spillet på e shoppen, og så var min interesse vakt igen. Det så virkelig flot ud, og 3D effekten er næsten mageløs flot. Den er diskret men meget virkningsfuld, med sublim dybde i de forskellige lag. Spillet er tillige rigtigt godt, og jeg forstår simpelthen ikke den medfart det fik ved udgivelsen dengang. Kritikken gik meget på at det var det samme spil som Yoshi's Island til SNES, men det er netop det jeg holder af ved spillet. Der var nogen der ikke brød sig om musikken og grafik stilen, men jeg forstår det ikke. Det er jo eminent flot det her. Det er dog mærkeligt, at når man ser film fra det på youtube, at det så ser temmelig ufint ud, med masser af kanter og et halv grimt pixelleret look, men det er der bestemt intet af, når det vises på 3DS'ens skærm.

Synes virkelig det er synd, at Yoshi's New Island, fik den hårde medfart dengang, og håber flere senere hen, har opdaget spillets mange kvaliteter.
SumezSumezSkrevet 20/02-15 18:37 
Nu har jeg ikke prøvet spillet, men når man ser klip fra det synes jeg i meget stor grad at det ser ud til at lide af det direkte modsatte af det du skriver - nemlig at det prøver på at være Yoshi's Island til SNES, men bare slet ikke er det. Jeg saner sansen for de finere detaljer. Men vil da overveje måske at give det en chance...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DunwichDunwichSkrevet 20/02-15 21:21 
Hvilke finere detaljer savner du sansen for, når du ikke har spillet det?
millenniummillenniumSkrevet 21/02-15 07:55, rettet 21/02-15 07:55 
Jeg ved den gamle Yoshi's Island er fremhævet af mange som en klassiker, men jeg gik altså også død i dét. Det var et eller andet irriterende over tempoen, banernes længde og den monotome stil som fik mig til at lægge det væk. Dét, og så den pisse irriterende Baby Mario som hele tiden blev tabt. Tabte er-det-sjovt? testen herhjemme.
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig