X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Arcadeboards med udskiftlige spil - Hvad findes der?


Svar
--Skrevet 18/01-14 22:35 
Efter at jeg totalt random klikkede mig ind på en Sega ST-V, som ligesom MVS ser ud til at bruge udskiftlige spil, fik jeg helt lyst til at komme i gang med et concolize projekt igen på et tidspunkt. Jeg fatter hat af hvad der findes på arcademarkedet, men tænkte at det kunne være lidt nice med en liste over systemer, som bygger på denne "bundkort + ekstern spil" formel. Så kunne man i ... Se hele indlægget
Spiller nu: Animal Soccer World
57 emne(r).
« < 1 2

Svar
FancyPantsFancyPantsSkrevet 23/01-14 19:59, rettet 23/01-14 19:59 
@KK
Vi har dog heldigvis tidligere set en video der viser, hvordan man let kan eliminere støjgenerne fra Dreamcast drevet. :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
ElgenElgenSkrevet 23/01-14 20:16 
Jeg har faktisk gjort det på een af mine DCer. Jeg kom til at vende den på hovedet uden at holde på drevet mens jeg havde toppen af. Drevet faldt ca 20cm og ramte bordpladen med et højlydt *gonk*. Nu er drevet i den den HELT stille; den vil godt ikke læse nogen disks, men den er som sagt HELT stille...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
FancyPantsFancyPantsSkrevet 23/01-14 20:22 
Operationen lykkedes, men patienten døde.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
ElgenElgenSkrevet 23/01-14 20:42 
Præcis! Havde den åben for at chip-modde den... Havde heldigvis en ekstra DC i reserve };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 23/01-14 20:46 
FancyPants>
@KK
Vi har dog heldigvis tidligere set en video der viser, hvordan man let kan eliminere støjgenerne fra Dreamcast drevet. :P

Hammer?
Bashful Neophyte
FancyPantsFancyPantsSkrevet 23/01-14 20:58 
Dog ikke.
Vedkommende koblede bare 4-5 controller kabelforlængere på hinanden, og satte maskinen i et andet rum :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
nerosnerosSkrevet 23/01-14 22:37 
Haha ok ;-)
Bashful Neophyte
57 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig