X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSU til JVC X'eye


Svar
Le RoofLe RoofSkrevet 08/03-03 15:02 
Er der nogen som tilfædigvis ligger inde med en PSU til JVC X'eye, som i ikke skal bruge? (fat chance!)
Eller også bare en PSU med samme output: 9,5V DC 1,5A.
En af mine såkaldte "venner" kom forleden til at sætte min X'eye til 220V...
Det værste er at jeg ikke engang ved om det kun er PSU'en eller om det også er maskinen som er futtet af :(
Det er jo ikke ligefrem fordi at jeg bare kan gå ned kan gå ned til den nærmeste gameshop for at købe en ny :-/
Det var ellers meningen at den skulle med til KT5...har Two Crude Dudes, som jeg så nogen blive nostalgisk over igår :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
reinholdreinholdSkrevet 08/03-03 19:28 
Du skal lige først checke hvilken PSU du havde ? Hvis det er en gammeldags type, dvs. en PSU med transformator, har udgangen været på lidt over 20V DC og så er det en elektrolyt i selve PSU´en der er kortsluttet. Men det kan have skadet din X'eyes indgang, dog ikke slemt. Hvis din PSU er en switchmode, er det kun PSU´en der er ødelagt. Du kan bruge en universel DC PSU, f.eks. på 9V, el. 7,5V, bare den kan levere ca. 15W.
Jeg kan fikse din X'eye hvis den har taget skade, skriv blot til mig.
KoludaKoludaSkrevet 08/03-03 21:29, rettet 08/03-03 21:33 
Endnu engang Reinhold to the rescue.

Damm, hvor er jeg glad for at du er tilbage!!!

Check din besked
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig